Geschiedenis is geweest he. Ik ben van na die tijd, alsmede een groot percentage Indonesiers. Diegene die die tijd meegemaakt hebben vinden het allang goed, ze praten soms nog (goed) Nederlands en zijn er trots op ook. Maar veel van die mensen kom je niet meer tegen. In het dagelijkse leven kun je je hier prima mengen onder de Indonesiers. Verder zitten hier vrij veel buitenlandse studenten, een handjevol buitenlandse leraren en wat 'verdwaalde' expats.quote:Op maandag 18 september 2006 17:28 schreef PLAE@ het volgende:
Hoe kijkt de bevolking daar eigenlijk tegen Nederlanders aan? veel goeds hebben ze toch neit aan ons te danken.... wordt je niet met je nek aangekeken?
Ikke nietquote:Op woensdag 20 september 2006 15:15 schreef indahnesia.com het volgende:
hey Skippybal
niets geen tvp's nodig
Er stond nog een vraag open of heb je deze misschien niet gezien.quote:Op dinsdag 19 september 2006 08:51 schreef indahnesia.com het volgende:
De vraag die nog open stond:
[..]
Geschiedenis is geweest he. Ik ben van na die tijd, alsmede een groot percentage Indonesiers. Diegene die die tijd meegemaakt hebben vinden het allang goed, ze praten soms nog (goed) Nederlands en zijn er trots op ook. Maar veel van die mensen kom je niet meer tegen. In het dagelijkse leven kun je je hier prima mengen onder de Indonesiers. Verder zitten hier vrij veel buitenlandse studenten, een handjevol buitenlandse leraren en wat 'verdwaalde' expats.
Hier ga ik dus weer verder
Ik snap niet waar u het over heeft: "op een zeikerig toontje en als een stel dreinerige kleuters te keer te gaan".quote:Op dinsdag 19 september 2006 12:37 schreef Duderinnetje het volgende:
Bericht voor de heren londoh en ayam2:
Vanaf nu is het heel simpel. Je reageert op een normale, constructieve wijze, of je vliegt eraf hier. Sfeer verkloten door op een zeikerig toontje en als een stel dreinerige kleuters te keer te gaan, vind ik persoonlijk reden genoeg om een bannetje uit te delen. En laat ik dat nou net kunnen.
Dus vanaf nu normaal doen, als jullie het op prijs stellen hier mee te praten over Indonesië.
Dit klinkt als een dreigement, maar dat komt zo: dat is het ook.
Einde bericht.
Nu je toch vragen aan het beantwoorden ben heb ik noig een vraag:quote:Op dinsdag 19 september 2006 08:51 schreef indahnesia.com het volgende:
Nadat het andere topic inmiddels vol is, ik had ook niet anders verwacht met een aantal belangstellenden en een enkele stalker, daarom deeltje twee. Ik zit namelijk nog altijd in Indonesië.
Het vorige deeltjehttp://forum.fok.nl/topic/855937
De vraag die nog open stond:
[..]
Geschiedenis is geweest he. Ik ben van na die tijd, alsmede een groot percentage Indonesiers. Diegene die die tijd meegemaakt hebben vinden het allang goed, ze praten soms nog (goed) Nederlands en zijn er trots op ook. Maar veel van die mensen kom je niet meer tegen. In het dagelijkse leven kun je je hier prima mengen onder de Indonesiers. Verder zitten hier vrij veel buitenlandse studenten, een handjevol buitenlandse leraren en wat 'verdwaalde' expats.
Hier ga ik dus weer verder
Ik heb genoeg geldquote:Op woensdag 20 september 2006 20:59 schreef ayam2 het volgende:
[..]
Er stond nog een vraag open of heb je deze misschien niet gezien.
Ik was nieuwsgierig hoe je de kost verdiend daar. Of heb je uitkering of zo iets?
wat bedoel je daarmee? oubollige verslagen uit de verre oostquote:Op vrijdag 22 september 2006 00:02 schreef Roquefort het volgende:
[..]
Ik ben een blanke hollander, ik ben nooit in indonesie geweest, maar ik moet ook elke keer rillen als die oubollige verslagen uit de Verre Oost lees. Ik kan er niks aan doen, ik vind het ouderwetse reisgidsjestaal. Ik kan me wel voorstellen dat je de neiging hebt om steeds een reality-check te doen, ik moet ook een beetje moeite doen om het niet beschamend te vinden.
Maar dan denk ik ook: lekker belangrijk! En nu zit deel 2 weer in MyAT!
Nu niet meer.quote:Op vrijdag 22 september 2006 00:02 schreef Roquefort het volgende:
Maar dan denk ik ook: lekker belangrijk! En nu zit deel 2 weer in MyAT!
Goh zeg, zou toch bijna jaloers worden: In Indonesia wonen niet hoefen werken en genoeg geld hebben.quote:
Wat een vunzige taal gebruik je hier. Kijk maar uit anders wordt je zo geband hier.quote:Op vrijdag 22 september 2006 14:47 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
hoe is het verder met de katak coklat?
Een Pembantu doet (meestal) alleen maar schoonmaken en strijken...quote:Op vrijdag 22 september 2006 13:24 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Nyai of pembantu heet dat toch? ??
Dacht je soms dat we dat hier niet weten.quote:Op zaterdag 23 september 2006 14:06 schreef indahnesia.com het volgende:
Morgen als de zon op komt begint de Ramadhan.
Aardbevingen zijn niks bijzonder daar. Heeft met de ligging te maken enzo weet je wel.quote:Op vrijdag 22 september 2006 15:29 schreef indahnesia.com het volgende:
Afgelopen nacht weer een aardbeving ten zuiden van Yogyakarta. Wel een flink stuk meer zuidelijk dan de zware beving van eind mei. Ik ben er wakker van geworden, maar het voelde hier als niet meer dan een aardschokje van een paar seconden.
Moderate quake jolts Yogyakarta province
Ik denk dat je dos coklat bedoelde?quote:Op vrijdag 22 september 2006 14:47 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
hoe is het verder met de katak coklat?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |