hallo travellers!
Ik heb een vraag over werken in australië waar ik niet helemaal uitkom en aangezien ik maandag pas de gelegenheid heb om eens rustig te bellen met de diverse instanties maar ik nu al graag wat info zou willen hebben hoop ik dat hier mensen zijn die me verder kunnen helpen!
Wat is het geval: ik ga volgend jaar naar australie, om in maart en april te werken op een vissersboot. Het gaat via een vriend van mij die dat al jaren doet. Alleen is hij een nieuw-zeelander en kan hij me dus niet verder helpen met mijn vraag.
in aanleg wil ik ong. in totaal een half jaar in australie blijven, waarna ik waarschijnlijk naar nieuw zeeland ga. Een (toeristen)visum is niet het probleem, maar voor zover ik op de diverse websites kan achterhalen kan je alleen een werkvergunning krijgen voor in australie als je 31 jr. of jonger bent. En ik ben tegen die tjid alweer 36 jaartjes jong (;) )
lijkt me toch wel wat vreemd, lijkt mij dat ik neit de enige nederlander ben die dit wil doen (waarschijniljk niet op een visserboot, maar wel gewoon werken met een jaartje sabbatical ofzo). Weet iemand of er toch een mogelijkheid is?
Alvast bedankt voor de genomen moeite!
Groet, BX