van adobe.com?quote:Op donderdag 20 september 2007 12:11 schreef OA het volgende:
[..]
![]()
Ik kan het uiteraard zelf wel ergens vandaan halen![]()
Maar dat schiet niet op.. onlangs had ik na 3 dagen al 9.2% binnen.... [afbeelding]
Nee, een illegale versie via torrentquote:Op donderdag 20 september 2007 12:12 schreef eer-ik het volgende:
[..]
van adobe.com?
Dan is er iets ernstig mis met je verbinding.
dat heeft geen zin.quote:Op donderdag 20 september 2007 12:13 schreef OA het volgende:
[..]
Nee, een illegale versie via torrent![]()
Wat nouquote:
Ja, maar dan kan je die maar een beperkte tijd gebruiken....quote:Op donderdag 20 september 2007 12:14 schreef eer-ik het volgende:
[..]
dat heeft geen zin.
Je kan beter de trial downloaden, dat is het zelfde bestand
quote:
quote:Op donderdag 20 september 2007 12:14 schreef MPG het volgende:
[..]
Wat nou
Ik heb nu, na 2 minuten al 3% binnen.. oppe wireless
Dat dus.. met openen van een nieuw topikquote:
OP & PIquote:Op donderdag 20 september 2007 12:15 schreef MPG het volgende:
[..]
![]()
Ik maak tenminste echte topics. Met TT, OP en PI
![]()
Zie boven jequote:Op donderdag 20 september 2007 12:15 schreef OA het volgende:
[..]
[..]
Dat dus.. met openen van een nieuw topik![]()
quote:
Ik ben liefquote:
Het is en blijft het zelfde bestand, alleen zit er een verwerkingsiets bij die torrents.quote:Op donderdag 20 september 2007 12:14 schreef OA het volgende:
[..]
Ja, maar dan kan je die maar een beperkte tijd gebruiken....![]()
Maar ik ga het doen zoals jij zei.. downloaden en dan even 'bewerken'![]()
als je een beetje lief doet, en niet teveel de noob uithangt, mag je misschien een keer iets over iets anders dan koffie zeggenquote:Op donderdag 20 september 2007 12:23 schreef makkie88 het volgende:
oke, in dit topic mag ik duz alles zeggen wat ik wil??.. of moet et over koffie gaan:')..
iig, me koffie was wel weer toppie(Y)
quote:Op donderdag 20 september 2007 12:23 schreef makkie88 het volgende:
oke, in dit topic mag ik duz alles zeggen wat ik wil??.. of moet et over koffie gaan:')..
iig, me koffie was wel weer toppie(Y)
Wat het voor de simpele ziel iets makkelijker maaktquote:Op donderdag 20 september 2007 12:22 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Het is en blijft het zelfde bestand, alleen zit er een verwerkingsiets bij die torrents.
En waarom niet tegen mij?quote:Op donderdag 20 september 2007 12:25 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
![]()
Nee je mag niet alles zeggen. Alleen vriendelijke lieve dingen. Behalve tegen Lenny.
Sommigen hebben iets tegen jou...quote:Op donderdag 20 september 2007 12:38 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
En waarom niet tegen mij?
Ben jij vaak vriendelijk dan?quote:Op donderdag 20 september 2007 12:38 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
En waarom niet tegen mij?
ja, maar opschieten doet het nietquote:Op donderdag 20 september 2007 12:36 schreef OA het volgende:
[..]
Wat het voor de simpele ziel iets makkelijker maakt![]()
Nee.quote:
lenny is altijd vriendelijk toch?quote:Op donderdag 20 september 2007 12:42 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ben jij vaak vriendelijk dan?
quote:Op donderdag 20 september 2007 12:42 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ben jij vaak vriendelijk dan?
quote:Op donderdag 20 september 2007 12:43 schreef eer-ik het volgende:
[..]
lenny is altijd vriendelijk toch?
quote:Op donderdag 20 september 2007 12:44 schreef Aarti het volgende:
hey, ik zie nu pas dat het een koffie en THEE topic is.
Heb je de OP nooit gelezen aartie?quote:Op donderdag 20 september 2007 12:44 schreef Aarti het volgende:
Ssssst !quote:Op donderdag 20 september 2007 12:44 schreef Aarti het volgende:
ja ik dacht, laat ik de OP eens lezenquote:
heb je niks zinnigs te doen ofzoquote:Op donderdag 20 september 2007 12:45 schreef Aarti het volgende:
[..]
ja ik dacht, laat ik de OP eens lezen![]()
Ik heb onlangs de OP deels gewijzigd, maar nog steeds niet alles gelezen...quote:Op donderdag 20 september 2007 12:51 schreef eer-ik het volgende:
[..]
heb je niks zinnigs te doen ofzo
Ik heb de OP deels gemaakt, nooit gelezen(
wist je nog dat ik een keer de OP bewerkt had en dat niemand het door hadquote:Op donderdag 20 september 2007 12:51 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Nee?quote:Op donderdag 20 september 2007 12:52 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
wist je nog dat ik een keer de OP bewerkt had en dat niemand het door had
nee, ik had ff niks te doenquote:Op donderdag 20 september 2007 12:51 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Bewerkt? Je post hem meestal gewoon helemaal nietquote:Op donderdag 20 september 2007 12:52 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
wist je nog dat ik een keer de OP bewerkt had en dat niemand het door had
je eerste?quote:Op donderdag 20 september 2007 13:05 schreef makkie88 het volgende:
hmm.. kep strax rijles,
Spiegelen!quote:Op donderdag 20 september 2007 13:05 schreef makkie88 het volgende:
hmm.. kep strax rijles,
vroeger wel..quote:Op donderdag 20 september 2007 13:02 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Bewerkt? Je post hem meestal gewoon helemaal niet![]()
ik weet wel dat we een keer eerik en lenny koffie hadden met alleen onze uis in de op.quote:
goeie ouwe tijd...quote:Op donderdag 20 september 2007 13:14 schreef Aarti het volgende:
vroeger..
ah okequote:Op donderdag 20 september 2007 13:16 schreef makkie88 het volgende:
[..]
me eerste nadat ik gezakt ben en 3 maanden niet meer gereden heb![]()
Diederick!quote:
dankje, moet wel lukken, maar ja, 3 maanden niet gereden, betekend dus wel dat ik opnieuw moet gaan leren sommige dingenquote:
ja, het schijnt.quote:Op donderdag 20 september 2007 13:40 schreef Aarti het volgende:
ja iedereen werkt of zo?
ja, dat is waarquote:Op donderdag 20 september 2007 14:02 schreef Muck het volgende:
maar daarom is schreeuwen soms nog wel leuk
vooral ook de dingen waarop je gezakt bentquote:Op donderdag 20 september 2007 13:41 schreef makkie88 het volgende:
[..]
dankje, moet wel lukken, maar ja, 3 maanden niet gereden, betekend dus wel dat ik opnieuw moet gaan leren sommige dingen![]()
neersteken.quote:Op donderdag 20 september 2007 14:26 schreef JortK het volgende:
[..]
Omdat mensen af proberen te schuiven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |