vind je die stiekem ook beter dan die van greenday?quote:Op donderdag 20 september 2007 19:56 schreef covie het volgende:
[..]
gezien![]()
heb ff doorgespoeldhij doet het ook heel mooi zeg!! Vooral voor iemand die nodig moet piesen.
Je moet espresso pads kopen.quote:Op donderdag 20 september 2007 20:00 schreef Sjowhan het volgende:
Nescafe Cappucino pads
Had 't gekocht, maar 't valt erg tegen
nope green day. die van racoon is er ook te vinden, die nummers zijn namelijk allemaal gedaan voor amnesty make some noise against discriminationquote:
okquote:Op donderdag 20 september 2007 20:02 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
nope green day. die van racoon is er ook te vinden, die nummers zijn namelijk allemaal gedaan voor amnesty make some noise against discriminationen er staan nog veel meer covers op door bekende namen
Ik weet het niet meer hoorquote:Op donderdag 20 september 2007 20:01 schreef eer-ik het volgende:
[..]
vind je die stiekem ook beter dan die van greenday?
Ik ga er ook wel eens heenquote:Op donderdag 20 september 2007 20:03 schreef Memento-Mori het volgende:
Racoon IS trouwens goed en bart is lief
ik heb ze zaterdag nog gezien en die week daarvoor vrijdags (ben geen racoonfreak hoor)
januari/februari komen nieuwe single en album uitquote:
zitplaatsenquote:Op donderdag 20 september 2007 20:08 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
januari/februari komen nieuwe single en album uit
heb voor de theatertour 2008 al een kaartje klaarkon zelf plek uitkiezen
dus heb rij 1 stoel 8
(6 april 2008
)
tis ene theatertourquote:Op donderdag 20 september 2007 20:09 schreef eer-ik het volgende:
[..]
zitplaatsen
Daar begin ik niet aan.
Ik hoop dat het nieuwe album leuk is, vorige vond ik gaar.
Maar de albums daarvoor weer tof
http://www.walkerbooks.co(...)44554292_INS_8_9.jpg
Kutjochquote:Op donderdag 20 september 2007 20:11 schreef covie het volgende:
![]()
![]()
![]()
Mijn buurjongentje roept gewoon dat ik vals zing![]()
feel like flyingquote:Op donderdag 20 september 2007 20:09 schreef eer-ik het volgende:
[..]
zitplaatsen
Daar begin ik niet aan.
Ik hoop dat het nieuwe album leuk is, vorige vond ik gaar.
Maar de albums daarvoor weer tof
http://www.walkerbooks.co(...)44554292_INS_8_9.jpg
niet over dat nr he? dat moet ze fijn daar downloaden voor het goede doelquote:Op donderdag 20 september 2007 20:10 schreef MPG het volgende:
covie -> PM
Ik hou niet van espressoquote:Op donderdag 20 september 2007 20:01 schreef covie het volgende:
[..]
Je moet espresso pads kopen.
Ik doe die alleen niet in het espresso dingetje want dan krijg je minder.
Maar als je het in het 1 kopjekoffie dingetje doet dan krijg je lekkere sterke koffie![]()
Heerlijk voor 's morgens![]()
Nee dit was een covie.rarquote:Op donderdag 20 september 2007 20:13 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
niet over dat nr he? dat moet ze fijn daar downloaden voor het goede doel
quote:Op donderdag 20 september 2007 20:13 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
te laat ge-editquote:Op donderdag 20 september 2007 20:15 schreef MPG het volgende:
[..]
...
Dit ging over een file covie.rar
nr moet ze van jouw link downloaden![]()
Dat album is tenminste goed.quote:Op donderdag 20 september 2007 20:12 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
feel like flyingweer heerlijk op gesprongen zaterdag
Da's weer een morele kwestie, dat boeit me nietquote:Op donderdag 20 september 2007 20:13 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik ben gewoon racoonfreakquote:Op donderdag 20 september 2007 20:18 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Dat album is tenminste goed.
Goed nummer ook
en rustigere nummers heb ik niks op tegen an sich, als het maar goed is.
Ik vond dat laatste album te nat
Ja, ik dus nietquote:Op donderdag 20 september 2007 20:20 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik ben gewoon racoonfreakvind eigenlijk alles wel goed
love you more vind ik dan wel ene te uitgemolken koe
de andere nrs vind ik stuk voor stuk goed
Where's Waldo?quote:Op donderdag 20 september 2007 20:22 schreef eer-ik het volgende:
iemand wally al gevonden?
Is ie ook.quote:Op donderdag 20 september 2007 20:23 schreef covie het volgende:
Ik vind racoon ook best goed.![]()
Maar de zanger ziet eruit als een boerenpummel![]()
Ach maar dat vind ik juist wel leuk![]()
so?quote:Op donderdag 20 september 2007 20:23 schreef covie het volgende:
Ik vind racoon ook best goed.![]()
Maar de zanger ziet eruit als een boerenpummel![]()
Ach maar dat vind ik juist wel leuk![]()
dat zal wel.quote:Op donderdag 20 september 2007 20:24 schreef Memento-Mori het volgende:
denk dat t nieuwe album voor jou dan nog erger wordt
Maakt me ook niks uit.quote:Op donderdag 20 september 2007 20:25 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
so?
ik vind het zo stom dat een band looks moet hebben, t gaat verdorie om de muzieken Bart en de jongens zijn zo ontzettend aardig en down to earth, 1 van de redenen dat ik de band zo graag mag
![]()
nitros?quote:Op donderdag 20 september 2007 20:25 schreef covie het volgende:
waldo?
waar is ons nieuwe lid nitros eigenlijk?
En dat zijn een stelletje vieze vuile arrogante klootzakken.quote:Op donderdag 20 september 2007 20:25 schreef Memento-Mori het volgende:
anders krijg je di-rect taferelen zoals afgelopen azterdag, een stel hysterische meiden die je doof krijsen omdattim
en jamie
en Oh *flauwval*
mja ze traden op t zelfde festivalletje opquote:Op donderdag 20 september 2007 20:27 schreef covie het volgende:
[..]
En dat zijn een stelletje vieze vuile arrogante klootzakken.![]()
Maar dat terzijde.
Oh muzikaal is direct sowieso wel goed. Dat moet ik wel eerlijk zeggen.quote:Op donderdag 20 september 2007 20:33 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
mja ze traden op t zelfde festivalletje open hun tijdelijke 5e bandlid, die speelde ook met de theatertour van racoon mee in 2006 en wss ook weer in 2008 dus die spraken we daar ff en hij was benieuwd wat we van de band vonden, tja jammer van spike die continu op het podium roggelde, een glowstick in zn reet douwde en continu de aandacht wilde en de gillende krijsende meisjes van 13/14, muzikaal was t niet eens heel slecht, maar t publiek en de houding vcan spike is genoeg reden ze nooit zelf te bezoeken
dat zeg ik dus, zo kwamen ze inderdaad op mij ook wel over, hoewle ik denk dat Tim dat niet is, die heetf nu een kind is volwassener en bas die zie je bijna nietquote:Op donderdag 20 september 2007 20:37 schreef covie het volgende:
[..]
Oh muzikaal is direct sowieso wel goed. Dat moet ik wel eerlijk zeggen.
Maar hoe ze op mij overkomen, hoe ze zich gedragen dat staat mij dus echt he_le_maal niet aan.
Dan doe mij inderdaad maar een concert van racoon![]()
Ja maar ik denk dat iedereen daarvan uiteindelijk wel wat serieuser wordt hoor.quote:Op donderdag 20 september 2007 20:39 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
dat zeg ik dus, zo kwamen ze inderdaad op mij ook wel over, hoewle ik denk dat Tim dat niet is, die heetf nu een kind is volwassener en bas die zie je bijna niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |