Tieten?quote:
Jij wint het dan wel van mij.quote:Op woensdag 19 september 2007 08:12 schreef Q. het volgende:
Mijne ook! Wat een toeval!
Ha, vroege vogel!quote:
Ik heb nu alweer zin in lunchquote:
Eerst maar eens ontbijten!quote:Op woensdag 19 september 2007 08:20 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik heb nu alweer zin in lunch.
Het in slaap vallen is nog steeds wel een probleem, maar ik sta nog steeds braaf vroeg op.quote:Op woensdag 19 september 2007 08:19 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ha, vroege vogel!
Begint dat regelmatig slapen al te wennen?
Te weinig gegeten?quote:Op woensdag 19 september 2007 08:20 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik heb nu alweer zin in lunch.
Neuh, ik heb net een bak cornflakes met yoghurt weggewerkt. Maar gewoon, zoeen lekker bammetje kaasquote:Op woensdag 19 september 2007 08:31 schreef Sjowhan het volgende:
Te weinig gegeten?
quote:Op woensdag 19 september 2007 08:30 schreef Q. het volgende:
Het ruikt alsof er hier iets in de fik staat. Zou dit ook weer zo'n te realistische oefening zijn?
Niet weer deze discussiequote:Op woensdag 19 september 2007 08:33 schreef AirwiN het volgende:
[afbeelding]
Snel wegwezen zeg ik!
Of kende jij deze briljante film ook al niet...
Alsjeblieft, ga 'm kijken... Je werk zal nooit meer 't zelfde zijn!quote:Op woensdag 19 september 2007 08:34 schreef Q. het volgende:
Tuurlijk niet! Ik ben wereldvreemd jeweets.
Jij bent gewoon onwetend!quote:
Mail to self.quote:Op woensdag 19 september 2007 08:35 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Alsjeblieft, ga 'm kijken... Je werk zal nooit meer 't zelfde zijn!![]()
? wa's da ?quote:
Was ik dat maar. Was ik maar net zo wereldvreemd als Q.quote:
KAAAAAAATER.quote:Op woensdag 19 september 2007 08:40 schreef JDude het volgende:
Even geen bier voor mij.
Tja, dat wil iedereen zijn.quote:Op woensdag 19 september 2007 08:40 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Was ik dat maar. Was ik maar net zo wereldvreemd als Q.
Bijna, The Office, de BBC variant dan, is wel een toffe serie.quote:Op woensdag 19 september 2007 08:36 schreef Sjowhan het volgende:
Zegt me ook niets..
Maar iets met "The Office" oid?
Misschien moet ik 'm dan toch nog een keer kijken.quote:Op woensdag 19 september 2007 08:41 schreef AirwiN het volgende:
Bijna, The Office, de BBC variant dan, is wel een toffe serie.
De flim waar het nu over gaat is Office Space.
Iedereen die ooit een kantoorbaan heeft gehad, gaat hier dingen in herkennen...
Dat ligt meer aan de wereld dan aan Q. Q is zijn tijd ver vooruit!quote:Op woensdag 19 september 2007 08:40 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Was ik dat maar. Was ik maar net zo wereldvreemd als Q.
Ahha. Een musthave dus, eventjes zoeken hier in de binsquote:Op woensdag 19 september 2007 08:41 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Bijna, The Office, de BBC variant dan, is wel een toffe serie.
De flim waar het nu over gaat is Office Space.
Iedereen die ooit een kantoorbaan heeft gehad, gaat hier dingen in herkennen...
Ik ken m wel.quote:Op woensdag 19 september 2007 08:33 schreef AirwiN het volgende:
[..]
[afbeelding]
Snel wegwezen zeg ik!
Of kende jij deze briljante film ook al niet...
Maar jij bent dan ook geweldig!quote:
Er zitten wel leuke stukken in, vooral die gozer die zich steevast door zijn baas laat kleienren...quote:Op woensdag 19 september 2007 09:06 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Maar jij bent dan ook geweldig!
Vond jij 'm leuk?
Even quoten voor het nageslacht.quote:Op woensdag 19 september 2007 09:07 schreef Plato1980 het volgende:
Er zitten wel leuke stukken in, vooral die gozer die zich steevast door zijn baas laat kleienren...
Gewoon een typefoutje, het is geen woord dat jij toevallig niet kent.quote:Op woensdag 19 september 2007 09:09 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Even quoten voor het nageslacht.
Nee. Office Space is tof. The Office (UK) is alleen maar leuk als je nooit met het soort managers hebt gewerkt wat continu hun macht gebruikt om mensen klein te houden om hun eigen incompetentie te verbloemen. Heb je dat wel, dan is de humor er razendsnel vanaf.quote:Op woensdag 19 september 2007 08:36 schreef Sjowhan het volgende:
Zegt me ook niets..
Maar iets met "The Office" oid?
Wel een leuk typfoutje.quote:Op woensdag 19 september 2007 09:10 schreef Plato1980 het volgende:
Gewoon een typefoutje, het is geen woord dat jij toevallig niet kent.![]()
Trusten.quote:
Met uiteraard wel de correcte semantische betekenis.quote:Op woensdag 19 september 2007 09:10 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Gewoon een typefoutje, het is geen woord dat jij toevallig niet kent.![]()
+1quote:
Vind je? Die manager is gewoon zóóóóó ontzettend fout, heerlijk...quote:Op woensdag 19 september 2007 09:10 schreef Litpho het volgende:
[..]
The Office (UK) is alleen maar leuk als je nooit met het soort managers hebt gewerkt wat continu hun macht gebruikt om mensen klein te houden om hun eigen incompetentie te verbloemen. Heb je dat wel, dan is de humor er razendsnel vanaf.
Ik vind het tenenkrommend. Niets tegen Ricky Gervais verder, maar dat karakter ben ik iets te vaak tegengekomen. Mensen pijn doen vanuit een machtspositie is niet mijn ding, en ik vind het ook erg lastig om daar humor uit te halen.quote:Op woensdag 19 september 2007 09:28 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Vind je? Die manager is gewoon zóóóóó ontzettend fout, heerlijk...![]()
Ik ken het soort mensen ook vanuit de praktijk.quote:Op woensdag 19 september 2007 09:31 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik vind het tenenkrommend. Niets tegen Ricky Gervais verder, maar dat karakter ben ik iets te vaak tegengekomen. Mensen pijn doen vanuit een machtspositie is niet mijn ding, en ik vind het ook erg lastig om daar humor uit te halen.
Dat dan weer wel. Maar alsnog, elke minuut die ik met zo'n personage moet doorbrengen is er één teveel, daar gingen we vrije tijd niet mee belasten.quote:Op woensdag 19 september 2007 09:38 schreef AirwiN het volgende:
En het feit dat hij zo'n ergenis oproept is dan eigenlijk een compliment voor zijn acteerprestaties.
Groot gelijk... Wel grappig om die Garreth (?) vervolgens in Pirates of the Carribean terug te zien als de piraat met het kunstoog.quote:Op woensdag 19 september 2007 09:40 schreef Litpho het volgende:
[..]
Dat dan weer wel. Maar alsnog, elke minuut die ik met zo'n personage moet doorbrengen is er één teveel, daar gingen we vrije tijd niet mee belasten.
Redelijk redelijk... Niet zo hard als tijdens schoolperiode maar het gaat aardigquote:Op woensdag 19 september 2007 10:13 schreef Kuukske het volgende:
De weken vliegen voorbij.
quote:Op woensdag 19 september 2007 10:31 schreef Anthraxx het volgende:
Hallo. Toch maar thuisgebleven vandaag.
Indeed!quote:Op woensdag 19 september 2007 10:39 schreef Q. het volgende:
Dat had ik ook moeten doen!
Verstandig. Al warmer?quote:Op woensdag 19 september 2007 10:31 schreef Anthraxx het volgende:
Hallo. Toch maar thuisgebleven vandaag.
Beroerd is klotequote:Op woensdag 19 september 2007 10:44 schreef Anthraxx het volgende:
Nee. Nou ja, iets. Maar ik voel mij nog steeds beroerd
.
Dat zal meevallen denkquote:Op woensdag 19 september 2007 11:41 schreef Q. het volgende:
Honger!
quote:
] , [
] , [
] of [
] als PI...
quote:Op woensdag 19 september 2007 12:29 schreef Anthraxx het volgende:
Ik zit te twijfelen tussen de [ [afbeelding] ] , [ [afbeelding] ] , [ [afbeelding] ] of [ [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] ] als PI...
Mijn vader net gesproken. Letterlijke copy & paste (met wat namen veranderd):
TROL is maandag bij de dokter geweest en heeft om hulp gevraagd, geestelijke hulp, dit krijgt zij voorlopig van de dokter daarna van een shrink, gisteren is de kinderbescherming geweest na aanleiding van een klacht en heeft het kind bekeken en de omgeving, zij gaan nog verder in gesprek met consultatiebureau en haar dokter maar zien niets ongewoons
BROER wil voor het kind toch verder met haar, niet mijn idee, maar moet het zelf weten en wil hulp met de financien omdat dit niet goed gaat, wij gaan ze op zakgeld zetten.
en is gisteren avond terug gegaan naar huis.
Hoe kun je zo dom zijn?! Kom op, zelfs teruggaan nadat ze met een andere vent heeft geneukt.
...
Dat zegt iedereen. Maar hij doet het voor het kind. Ik moet er niet aan denken om met iemand in huis te zitten waarvan je gewoon weet dat ze voor de minste ruzie al met een ander in bed duikt als wraak.quote:Op woensdag 19 september 2007 12:41 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]![]()
ziet ie nou niet in dat dit niet gaat veranderen? na 2 keer "hulp"vindt ze het vast wel weer mooi geweest :
In theorie heb je dan het zakgeld als pressiemiddel. In de praktijk wringt ze zich daar ook wel onderuit, met dingen als "ik moet toch eten kunnen kopen voor mijn kind" en aanverwante smoezen.quote:Op woensdag 19 september 2007 12:41 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]![]()
ziet ie nou niet in dat dit niet gaat veranderen? na 2 keer "hulp"vindt ze het vast wel weer mooi geweest :
En een krediet is ook zo geregeld met een kopie van een salarisstrook!quote:Op woensdag 19 september 2007 12:47 schreef Litpho het volgende:
[..]
In theorie heb je dan het zakgeld als pressiemiddel. In de praktijk wringt ze zich daar ook wel onderuit, met dingen als "ik moet toch eten kunnen kopen voor mijn kind" en aanverwante smoezen.
Daar pas je dan mooi tussen met je bjorn borg ondergoed enzo.quote:Op woensdag 19 september 2007 12:48 schreef Burdie het volgende:
Collega's die stoer zitten te doen omdat ze merkkleding dragen:!
Ik zat er al op te wachten...quote:Op woensdag 19 september 2007 12:53 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Daar pas je dan mooi tussen met je bjorn borg ondergoed enzo.
Dus. Ik weet weer waarom ik hier meestal wegblijf.quote:Op woensdag 19 september 2007 12:53 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Daar pas je dan mooi tussen met je bjorn borg ondergoed enzo.
Ook datquote:Op woensdag 19 september 2007 12:48 schreef AirwiN het volgende:
[..]
En een krediet is ook zo geregeld met een kopie van een salarisstrook!
Ach kom nou toch.quote:Op woensdag 19 september 2007 12:55 schreef Burdie het volgende:
[..]
Dus. Ik weet weer waarom ik hier meestal wegblijf.
quote:Op woensdag 19 september 2007 12:55 schreef Burdie het volgende:
[..]
Dus. Ik weet weer waarom ik hier meestal wegblijf.
Hoe kom je daar nou bij?quote:
Zij het dat ziek zijn doorgaans minder vervelend is.quote:Op woensdag 19 september 2007 13:09 schreef Anthraxx het volgende:
Gefeliciteerd. Ik ben ziek. Dat is ongeveer hetzelfde.
Beterschap Anquote:Op woensdag 19 september 2007 13:09 schreef Anthraxx het volgende:
Gefeliciteerd. Ik ben ziek. Dat is ongeveer hetzelfde.
Dankjequote:Op woensdag 19 september 2007 13:11 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Beterschap An
En wat een nare ontwikkeling weer. Ik had heel even de hoop dat je broer het nu anders aan zou gaan pakken na haar vreemdgaan.
Het kost je minder, dat wel.quote:Op woensdag 19 september 2007 13:10 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Zij het dat ziek zijn doorgaans minder vervelend is.
... dan verliefd zijn? Arme jongen, ben je zo teleurgesteld in de wereld?quote:Op woensdag 19 september 2007 13:10 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Zij het dat ziek zijn doorgaans minder vervelend is.
Weet je of je broer overweegt, of heeft overwogen, om zelf ook eens een praatje te gaan maken met de psycholoog? Het laatste dat je wil is dat hij er mentaal aan onderdoor gaat natuurlijk...quote:
Alleen in dat aspect van de wereld.quote:Op woensdag 19 september 2007 13:13 schreef AirwiN het volgende:
[..]
... dan verliefd zijn? Arme jongen, ben je zo teleurgesteld in de wereld?
verbitterd, heet dat.quote:Op woensdag 19 september 2007 13:13 schreef AirwiN het volgende:
[..]
... dan verliefd zijn? Arme jongen, ben je zo teleurgesteld in de wereld?
Ik ben nu wel erg moe, wil graag eventjes slapen, wel vervelend dat dat nu toch echt niet meer mag.quote:Op woensdag 19 september 2007 13:13 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Dankje.
Dat had ik ook. En mijn ouders ook. Maar blijkbaar telt vreemdgaan niet. Hoe kun je zo'n iemand uberhaupt nog vertrouwen met alles?
Nou ja, zoals ik al tegen mijn vader zei: daar kom je nooit meer vanaf nu. Ze kan alles maken, ongeacht ze hulp heeft of niet. Ze weet toch wel dat hij op hangende pootjes terug komt.
Hoe gaat het met je studie en met jezelf? Trek je het een beetje?
Ach, zie de verhalen van Annie... Denk je nou echt dat je wat mist?quote:Op woensdag 19 september 2007 13:16 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Alleen in dat aspect van de wereld.![]()
Dat is wel een goeie idd.quote:Op woensdag 19 september 2007 13:15 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Weet je of je broer overweegt, of heeft overwogen, om zelf ook eens een praatje te gaan maken met de psycholoog? Het laatste dat je wil is dat hij er mentaal aan onderdoor gaat natuurlijk...
Herkenbaar?quote:
Elk nadeel heb z'n voordeel.quote:Op woensdag 19 september 2007 13:18 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ach, zie de verhalen van Annie... Denk je nou echt dat je wat mist?
Ach, genoeg leuke vrouwelijke beleidsmedewerkers, weet ik...quote:
Sommige mannen schijnen daar op te vallen. Nu moet je die nog zien te vinden.quote:
ik moet dus werkenquote:Op woensdag 19 september 2007 13:23 schreef CherryLips het volgende:
wie komen er volgende week allemaal naar de pubquiz?.
Ik niet.quote:Op woensdag 19 september 2007 13:23 schreef CherryLips het volgende:
CL mee naar de volgende mini Den Haag meet?quote:Op woensdag 19 september 2007 13:23 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Sommige mannen schijnen daar op te vallen. Nu moet je die nog zien te vinden.
Vrouwen met bagagequote:Op woensdag 19 september 2007 13:23 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Sommige mannen schijnen daar op te vallen. Nu moet je die nog zien te vinden.
Van mij mag ze mee.quote:Op woensdag 19 september 2007 13:24 schreef AirwiN het volgende:
[..]
CL mee naar de volgende mini Den Haag meet?![]()
![]()
quote:Op woensdag 19 september 2007 13:24 schreef AirwiN het volgende:
[..]
![]()
Je bedoelt te zeggen dat jij wel valt op vrouwen die getekend voor het leven zijn?quote:Op woensdag 19 september 2007 13:24 schreef AirwiN het volgende:
[..]
![]()
Dat weten we nog niet, zo goed zijn we niet met plannen.quote:
Ik.quote:Op woensdag 19 september 2007 13:23 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb geen leven, dus ik kan op zich altijd.quote:Op woensdag 19 september 2007 13:26 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Dat weten we nog niet, zo goed zijn we niet met plannen.
Daarbij ben je er te hoog voor opgeleid.quote:Op woensdag 19 september 2007 13:25 schreef CherryLips het volgende:
leuke vacature?
Heb alleen geen secretariele opleiding.
edit: m;n duits en frans zijn ook niet meer wat het geweest is.
Dat is dan weer handig, voor de planning.quote:Op woensdag 19 september 2007 13:27 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb geen leven, dus ik kan op zich altijd.
![]()
Ik heb een solicitatie lopen voor postmedewerker, denk dat dit dan wel meevaltquote:Op woensdag 19 september 2007 13:27 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Daarbij ben je er te hoog voor opgeleid.
Absoluut, die weten de waarde van de dingen die echt de moeite waard zijn wat beter in te schatten...quote:Op woensdag 19 september 2007 13:26 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Je bedoelt te zeggen dat jij wel valt op vrouwen die getekend voor het leven zijn?![]()
Denk toch neit dat je er voor in aanmerking komt.quote:Op woensdag 19 september 2007 13:28 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb een solicitatie lopen voor postmedewerker, denk dat dit dan wel meevalt.
We gaan gewoon nixxx z'n nieuwe casa crashen!quote:Op woensdag 19 september 2007 13:26 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Dat weten we nog niet, zo goed zijn we niet met plannen.
Dan kan die Den Haag minimeet wellicht beter tot CL en jou beperkt blijven.quote:Op woensdag 19 september 2007 13:29 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Absoluut, die weten de waarde van de dingen die echt de moeite waard zijn wat beter in te schatten...
Nou, als ze zichzelf onderdompelen in zelfmedelijden dan kan dat nog best eens tegenvallen volgens mij.quote:Op woensdag 19 september 2007 13:29 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Absoluut, die weten de waarde van de dingen die echt de moeite waard zijn wat beter in te schatten...
Want? Jij bent tot op heden verschoond gebleven van emotionele littekens?quote:Op woensdag 19 september 2007 13:30 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Dan kan die Den Haag minimeet wellicht beter tot CL en jou beperkt blijven.![]()
of hij vindt zichzelf niet behoren tot 'de dingen die echt de moeite waard zijn'.quote:Op woensdag 19 september 2007 13:31 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Want? Jij bent tot op heden verschoond gebleven van emotionele littekens?
Die weten dus niet de ware dingen in het leven te waarderen en vallen dus buiten de doelgroep!quote:Op woensdag 19 september 2007 13:31 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Nou, als ze zichzelf onderdompelen in zelfmedelijden dan kan dat nog best eens tegenvallen volgens mij.
Oh, ik dacht dat je het anders bedoelde. Als dit de enige voorwaarde voor 'deelname' aan die meet is kom ik best in aanmerking.quote:Op woensdag 19 september 2007 13:31 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Want? Jij bent tot op heden verschoond gebleven van emotionele littekens?
Uiteraard. Of dat slim is, is vervolgens een tweedequote:Op woensdag 19 september 2007 13:26 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Je bedoelt te zeggen dat jij wel valt op vrouwen die getekend voor het leven zijn?![]()
Nou neem je meteen een dijk van een emotioneel litteken...quote:Op woensdag 19 september 2007 13:32 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
of hij vindt zichzelf niet behoren tot 'de dingen die echt de moeite waard zijn'.
Dat zou het een en ander verklaren natuurlijk. Alhoewel ik nauwelijks de indruk krijg van zijn online persona dat Plato nou zo'n laag zelfbeeld heeft.quote:Op woensdag 19 september 2007 13:32 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
of hij vindt zichzelf niet behoren tot 'de dingen die echt de moeite waard zijn'.
gvd.quote:Op woensdag 19 september 2007 13:29 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Denk toch neit dat je er voor in aanmerking komt.![]()
Dat valt ook best wel mee.quote:Op woensdag 19 september 2007 13:33 schreef Litpho het volgende:
[..]
Dat zou het een en ander verklaren natuurlijk. Alhoewel ik nauwelijks de indruk krijg van zijn online persona dat Plato nou zo'n laag zelfbeeld heeft.
Het is een te lage schaal voor een academicus.quote:
In het echt kreeg ik die indruk ook niet.quote:Op woensdag 19 september 2007 13:33 schreef Litpho het volgende:
[..]
Dat zou het een en ander verklaren natuurlijk. Alhoewel ik nauwelijks de indruk krijg van zijn online persona dat Plato nou zo'n laag zelfbeeld heeft.
quote:
Als jij mede verantwoordelijk bent voor het verminderen van mijn vertrouwen in het kunnen inschatten van online persona's, moet je niet klagen dat je vervolgens zelf te voorzichtig beoordeeld wordt natuurlijkquote:
ja, maar met mijn 'opleiding' qua letteren en mijn ervaring, kan ik helemaal nergens aan de bak zo.quote:Op woensdag 19 september 2007 13:35 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Het is een te lage schaal voor een academicus.![]()
Bescheiden arrogantie krijgt inderdaad een heel andere betekenis als je Plato in het echt heb mogen meemaken...quote:Op woensdag 19 september 2007 13:36 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
In het echt kreeg ik die indruk ook niet.
Ja, dat is wel waar ja.quote:Op woensdag 19 september 2007 13:36 schreef Litpho het volgende:
[..]
Als jij mede verantwoordelijk bent voor het verminderen van mijn vertrouwen in het kunnen inschatten van online persona's, moet je niet klagen dat je vervolgens zelf te voorzichtig beoordeeld wordt natuurlijk.
Dat vind ik wel een mooie omschrijving van mezelf.quote:Op woensdag 19 september 2007 13:36 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Bescheiden arrogantie krijgt inderdaad een heel andere betekenis als je Plato in het echt heb mogen meemaken...![]()
Die afdeling van BZ lijkt me op zich een prima plek voor jou, alleen is dit de verkeerde vacature. Je moet jezelf niet te laag inschatten!quote:Op woensdag 19 september 2007 13:36 schreef CherryLips het volgende:
[..]
ja, maar met mijn 'opleiding' qua letteren en mijn ervaring, kan ik helemaal nergens aan de bak zo.
ik had gvd gewoon hbo moeten doen, was ik allang klaar geweest, ik had het gewoon bij havo moeten houden.
Ga een snel netwerken daar dan voor haar!quote:Op woensdag 19 september 2007 13:40 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Die afdeling van BZ lijkt me op zich een prima plek voor jou, alleen is dit de verkeerde vacature. Je moet jezelf niet te laag inschatten!
Over een laag zelfbeeld gesproken.![]()
Dat is nou net één van de weinige ministeries waar ik echt nooit iets mee van doen heb.quote:Op woensdag 19 september 2007 13:40 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ga een snel netwerken daar dan voor haar!![]()
En dit is je uitgelezen kans om daar verandering in te brengenquote:Op woensdag 19 september 2007 13:42 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Dat is nou net één van de weinige ministeries waar ik echt nooit iets mee van doen heb.![]()
Juist!quote:Op woensdag 19 september 2007 13:42 schreef Litpho het volgende:
[..]
En dit is je uitgelezen kans om daar verandering in te brengen.
Ik kom nergens als vertaler aan de bak, omdat ik te weinig ervaring heb en ik niet goed genoeg vertaal. Ik heb weinig praktische vertaalvakken gehad die niet echt van denderende kwaliteit waren; de colleges gingen meestal over vertaaltheorieën en methodes.quote:Op woensdag 19 september 2007 13:40 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Die afdeling van BZ lijkt me op zich een prima plek voor jou, alleen is dit de verkeerde vacature. Je moet jezelf niet te laag inschatten!
Over een laag zelfbeeld gesproken.![]()
Nou kan ik me daar bij wat willekeurig rondzappen ook wel iets bij voorstellenquote:Op woensdag 19 september 2007 13:47 schreef CherryLips het volgende:
En ondertitelen wordt ook niet serieus genomen als je wilt vertalen
Hear! Hear!quote:Op woensdag 19 september 2007 13:49 schreef Litpho het volgende:
[..]
Nou kan ik me daar bij wat willekeurig rondzappen ook wel iets bij voorstellen.
Je moet het gewoon proberen, eens valt het allemaal in elkaar. Voor een vacature van een secretaresse kom je in ieder geval niet in aanmerking, tenzij het voor een korte termijn is.quote:Op woensdag 19 september 2007 13:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik kom nergens als vertaler aan de bak, omdat ik te weinig ervaring heb en ik niet goed genoeg vertaal. Ik heb weinig praktische vertaalvakken gehad die niet echt van denderende kwaliteit waren; de colleges gingen meestal over vertaaltheorieën en methodes.
En ondertitelen wordt ook niet serieus genomen als je wilt vertalen, en dat is het enige relevante dat op m'n CV staat.
Vandaar.
Ik ben lief. Voor jou. Niet voor je collega's.quote:
quote:Op woensdag 19 september 2007 13:52 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Je moety het gewoon proberen, eens valt het allemaal in elkaar. Voor een vacature van een secretaresse kom je in ieder geval niet in aanmerking, tenzij het voor een korte termijn is.![]()
Misschein moet ik een carrière als trainer en motivator overwegen.quote:
Dat had ik laatst ook, is zo weer gefixed, als je geluk hebt dat de tandarts binnenkort even tijd heeft dan.quote:Op woensdag 19 september 2007 13:53 schreef CherryLips het volgende:
ehm ok, er brak net een stuk kies af.
Word je gezellig collegaatjes met een van de posters hierquote:Op woensdag 19 september 2007 13:54 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Misschein moet ik een carrière als trainer en motivator overwegen.![]()
Niets voor mij, ik zou echt zo'n Sjors zijn:quote:Op woensdag 19 september 2007 13:54 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Misschein moet ik een carrière als trainer en motivator overwegen.![]()
Wie?quote:Op woensdag 19 september 2007 13:56 schreef Litpho het volgende:
[..]
Word je gezellig collegaatjes met een van de posters hier.
Wie motiveert jou nou op zo goed als dagelijkse basis? Hm?quote:
Ikzelf!quote:Op woensdag 19 september 2007 14:00 schreef Litpho het volgende:
[..]
Wie motiveert jou nou op zo goed als dagelijkse basis? Hm?
Ik gokte op je spiegelbeeld!quote:
hai sara!quote:Op woensdag 19 september 2007 14:41 schreef sararaats het volgende:
hoi Aarti
(wilde typen met m'n ellebogen maar dat lukt toch niet zo goed)
xdwkldkdskiikklsqsdlsslsqlsl
ik geraak er niet bijquote:Op woensdag 19 september 2007 14:45 schreef Aarti het volgende:
[..]
hai sara!
probeer eens of je je elleboog kan likken? Dat schijnt echt bijzonder te zijn als je dat kan
En dat spiegelbeeld dan zo van: "Nou Airwin, ga er maar even voor zitten!"quote:Op woensdag 19 september 2007 14:36 schreef Plato1980 het volgende:
"Spiegelbeeld vertel eens even".
Welnee, mijn spiegelbeeld is net als ik, een man van weing woorden!quote:Op woensdag 19 september 2007 14:58 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
En dat spiegelbeeld dan zo van: "Nou Airwin, ga er maar even voor zitten!"
* TwistedDarling ziet het voor zich.
Dat was by fár de slechtste film die ik ooit gezien heb.quote:Op maandag 17 september 2007 21:56 schreef mcDavid het volgende:
http://www.moviemeter.nl/film/24507
WTF?
quote:Op woensdag 19 september 2007 13:56 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Niets voor mij, ik zou echt zo'n Sjors zijn:
KUNNEN JULLIE DAN HELEMAAL NIETS ALLEEN?!?!
![]()
logeerpoekie nouja opvangpoekiequote:Op woensdag 19 september 2007 15:58 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Je eigen beestje?
Of de logeerkat?
Ohh, die je had opgevangen tijd geledenquote:Op woensdag 19 september 2007 16:04 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
logeerpoekie nouja opvangpoekie
Soms ietwat arrogant, zij het in bescheiden mate.quote:Op woensdag 19 september 2007 14:59 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Welnee, mijn spiegelbeeld is net als ik, een man van weing woorden!
Dat eerste zeker, dat laatste maar beperkt...quote:Op woensdag 19 september 2007 16:08 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Soms ietwat arrogant, zij het in bescheiden mate.
Ik vond je niet irritant arrogant en dus is er vast wel enige vorm van bescheidenheid in je.quote:Op woensdag 19 september 2007 16:10 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat eerste zeker, dat laatste maar beperkt...
quote:Op woensdag 19 september 2007 16:17 schreef mcDavid het volgende:
Vraagje he,
Als iemand vanuit het buitenland mobiel naar nederland belt, betaalt de ontvanger (ik) dan mee aan de kosten?
behalve als jij in het butenland gebeld wordt dan betaal je zelf wel mooi meequote:Op woensdag 19 september 2007 16:31 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Jij betaald niets, zoals normaal; enkel de beller die belt betaald.
Tof.quote:Op woensdag 19 september 2007 16:31 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Jij betaald niets, zoals normaal; enkel de beller die belt betaald.
Daarom twijfelde ik.quote:Op woensdag 19 september 2007 16:34 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
behalve als jij in het butenland gebeld wordt dan betaal je zelf wel mooi mee
Waddan?quote:Op woensdag 19 september 2007 16:34 schreef sararaats het volgende:
zit met een serieus probleem
Ga gewoon weg danquote:Op woensdag 19 september 2007 16:41 schreef sararaats het volgende:
lees het topic "Liefdesperikelen" maar
Liefdesperikelen
ik wil gewoon weg
niet letterlijkquote:
Johquote:Op woensdag 19 september 2007 16:54 schreef sararaats het volgende:
[..]
niet letterlijk
weg van de verliefde gevoelens
Neuh, gewoon dat er al genoeg gezeikt wordt op m'n werk en ik ook niet nog eens hoofdpijn hoef te krijgen van zo'n idioot forum, dankuwel.quote:
dat is dan uw probleem niet het mijnequote:Op woensdag 19 september 2007 17:00 schreef jackson het volgende:
[..]
Joh![]()
Vaag verhaal vind ik het... Zoek een andere vrouw![]()
quote:Op woensdag 19 september 2007 18:18 schreef Q. het volgende:
Zo, bier staat koud.
quote:Op woensdag 19 september 2007 17:10 schreef Burdie het volgende:
[..]
Neuh, gewoon dat er al genoeg gezeikt wordt op m'n werk en ik ook niet nog eens hoofdpijn hoef te krijgen van zo'n idioot forum, dankuwel.
Niet warm.quote:Op woensdag 19 september 2007 18:20 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Zonde!
Moet je het niet op drinken?
Ja.quote:Op woensdag 19 september 2007 16:55 schreef Memento-Mori het volgende:
18-12 spinvis in tivoli Q maar dat wist je vast al
Koud TE WORDEN!quote:Op woensdag 19 september 2007 18:27 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Het staat dan ook koud zeg je!
Tegen die tijd is jouw Spinvis moeheid alweer voorbij?quote:
Mogelijk.quote:Op woensdag 19 september 2007 18:48 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Tegen die tijd is jouw Spinvis moeheid alweer voorbij?
Nee.quote:Op woensdag 19 september 2007 19:16 schreef Q. het volgende:
Dus.
Het gaat over Spinvis. 'Nee' leek me een terechte opening.quote:Op woensdag 19 september 2007 19:24 schreef Anthraxx het volgende:
Nee?
Jahoor:quote:Op woensdag 19 september 2007 19:29 schreef Anthraxx het volgende:
Zijn er andere manieren om duidelijk te maken dat Spinvis niets is?
Nee.quote:Op woensdag 19 september 2007 19:29 schreef Anthraxx het volgende:
Zijn er andere manieren om duidelijk te maken dat Spinvis niets is?
Godt.quote:Op woensdag 19 september 2007 19:38 schreef nixxx het volgende:
ik heb/had een virus op mijn compu.. en nu is mijn windows profile rotten.. iemand een idee hoe ik dat weer kan herstellen? [/dig]
Get a Mac?quote:Op woensdag 19 september 2007 19:38 schreef nixxx het volgende:
ik heb/had een virus op mijn compu.. en nu is mijn windows profile rotten.. iemand een idee hoe ik dat weer kan herstellen? [/dig]
Als je computer elke paar maanden bij de reparateur ligt, heb je er verder geen problemen mee wilde je zeggen?quote:
Jij snapt het!quote:Op woensdag 19 september 2007 19:40 schreef Litpho het volgende:
[..]
Als je computer elke paar maanden bij de reparateur ligt, heb je er verder geen problemen mee wilde je zeggen?
quote:
Virussen zijn een hoax.quote:Op woensdag 19 september 2007 19:38 schreef nixxx het volgende:
Wat heb je tegen mij?quote:Op woensdag 19 september 2007 19:43 schreef Litpho het volgende:
Zeg Q., jij gebruikt Firefox Fok!plugins, toch? Is er ook een plugin waarmee je iedereen uit je beeldscherm kan zuiveren die NSBer onterecht gebruikt?
Je kunt wel topics van bepaalde users laten verbergen in de topiclijsten.quote:Op woensdag 19 september 2007 19:43 schreef Litpho het volgende:
Zeg Q., jij gebruikt Firefox Fok!plugins, toch? Is er ook een plugin waarmee je iedereen uit je beeldscherm kan zuiveren die NSBer onterecht gebruikt?
Nee, nee, je begrijpt me verkeerd. Niet alleen jou.quote:
Dat is al vooruitgang. Ik kom op nog een paar fora en maak daar met veel plezier gebruik van mijn ignorelistfunctie. Dat zou ik hier ook graag hebben (en ja, Danny wil het niet, dan doen we het toch extern?).quote:Op woensdag 19 september 2007 19:46 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Je kunt wel topics van bepaalde users laten verbergen in de topiclijsten.
Ben ik dan een NSB'er als ik dat per ongeluk doorgeef aan Danny?quote:Op woensdag 19 september 2007 19:46 schreef Litpho het volgende:
[..]
Dat is al vooruitgang. Ik kom op nog een paar fora en maak daar met veel plezier gebruik van mijn ignorelistfunctie. Dat zou ik hier ook graag hebben (en ja, Danny wil het niet, dan doen we het toch extern?).
Och, ik heb viswijfje al een poosje niet meer gezien, dus de functie is een beetje overbodig geworden.quote:Op woensdag 19 september 2007 19:46 schreef Litpho het volgende:
[..]
Dat is al vooruitgang. Ik kom op nog een paar fora en maak daar met veel plezier gebruik van mijn ignorelistfunctie. Dat zou ik hier ook graag hebben (en ja, Danny wil het niet, dan doen we het toch extern?).
Nee. Je bent een NSB'er als je pogingen doet om Mussert uit de dood te laten verrijzen. Mogelijk.quote:Op woensdag 19 september 2007 20:18 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ben ik dan een NSB'er als ik dat per ongeluk doorgeef aan Danny?
Die hield zich al grotendeels buiten fora waar ik wel kwam, maar ik snap waar je op doelt ja.quote:Op woensdag 19 september 2007 20:23 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Och, ik heb viswijfje al een poosje niet meer gezien, dus de functie is een beetje overbodig geworden.
ooooh je hubby!quote:
M'n droomman, m'n held, m'n heer en meester, m'n schat, m'n rots in de branding, m'n toekomstige man, m'n knuffelbeer, m'n [insert hier nog onnoemelijk veel superlatieven]quote:
Ik werd geroepen?quote:Op woensdag 19 september 2007 20:51 schreef Hime het volgende:
[..]
M'n droomman, m'n held, m'n heer en meester, m'n schat, m'n rots in de branding, m'n toekomstige man, m'n knuffelbeer, m'n [insert hier nog onnoemelijk veel superlatieven]![]()
Nu snap ik waarom je nooit tijd voor me hebt...quote:
Die is tof.quote:Op woensdag 19 september 2007 21:03 schreef Hime het volgende:
[..]
Nu snap ik waarom je nooit tijd voor me hebt...
Maar als jij Q. bent, wie is dan die kerel in Utrecht?![]()
Koud genoeg.quote:Op woensdag 19 september 2007 21:16 schreef webspider het volgende:
Q, is het bier al koud?
Studie.quote:
Nee, net als werken. Dat moet je ook niet doen.quote:
Net als leven!quote:Op woensdag 19 september 2007 21:57 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Nee, net als werken. Dat moet je ook niet doen.
Ik begrijp alles. Daarom ben ik ook zo tof.quote:Op woensdag 19 september 2007 21:59 schreef TwistedDarling het volgende:
Jij begrijpt het.
Fijn. Prutsers.quote:Op woensdag 19 september 2007 21:49 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Studie.
Dan moet je heel veel lezen, en daar wat opdrachten bij maken.
Maar die opdrachten zijn helemaal niet te maken met datgene wat je er voor hebt moeten lezen.
Geef dan wat extra, nuttige, relevante lectuur op. Denk ik dan.
Ik hou van je. Ik zit al de hele dag zwaar te stressen, maar deze paar woordjes zijn echt enorm geruststellendquote:Op woensdag 19 september 2007 13:55 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Dat had ik laatst ook, is zo weer gefixed, als je geluk hebt dat de tandarts binnenkort even tijd heeft dan.
Gedurende je hele leven. Nog beter.quote:Op woensdag 19 september 2007 22:04 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ben pro-algehele narcose bij de tandarts.
Dat is altijd enger vooraf. Achteraf vraag je je af waar je nou bang voor was. Of ga je ook maar voor die full-on narcose, dat kan ook.quote:Op woensdag 19 september 2007 22:06 schreef Anthraxx het volgende:
Over angst gesproken: ik moet maandag een presentatie geven van ongeveer een uur. De eerste keer dat ik dat op de Universiteit doe dus ik ben best wel zenuwachtig ervoor.
ruilen? jij tandarts, ik presentatie. daar heb ik sinds die stage op een middelbare school vrijwel geen angst meer voorquote:Op woensdag 19 september 2007 22:06 schreef Anthraxx het volgende:
Over angst gesproken: ik moet maandag een presentatie geven van ongeveer een uur. De eerste keer dat ik dat op de Universiteit doe dus ik ben best wel zenuwachtig ervoor.
Ik had daar vroeger zo'n enorme hekel aan maar nu geef ik regelmatig presentaties voor 50 tot 100 man zonder enige vorm van zenuwen, ik vind het ook gewoon leuk. Mits je weet waar je over praat, dat wel. Krijg altijd complimenten van iedereen omdat het me zo makkelijk af gaat.quote:Op woensdag 19 september 2007 22:06 schreef Anthraxx het volgende:
Ik heb een geweldige tandarts. Hij speelt het klaar om verveling tot het meest erge te maken wat ik in die stoel moet doorstaan.quote:Op woensdag 19 september 2007 22:04 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik hou van je. Ik zit al de hele dag zwaar te stressen, maar deze paar woordjes zijn echt enorm geruststellend.
Al denk ik dat ik de komende nachten toch angstdromen over boren en spuitjes ga krijgen.
Ik ben pro-algehele narcose bij de tandarts.
*slap*quote:Op woensdag 19 september 2007 22:11 schreef CherryLips het volgende:
de geruststelling duurde maar even, want ik begin nu alweer te stressen.
quote:Op woensdag 19 september 2007 22:11 schreef CherryLips het volgende:
de geruststelling duurde maar even, want ik begin nu alweer te stressen.
Dat is een vereiste. Zonder dat doe ik geen presentatie. En dan nog vraag ik me altijd af of de mensen in de zaal eigenlijk wel geinteresseerd zijn in het verhaal. Alhoewel dat ook minder is geworden. De mensen in de zaal zullen me wel minder interesserenquote:Op woensdag 19 september 2007 22:10 schreef Q. het volgende:
Mits je weet waar je over praat, dat wel.
geef me je aantekeningen, dan trek ik een kort rokje en een laaggesneden truitje en een push-up aan, en alles komt goed.quote:Op woensdag 19 september 2007 22:11 schreef Anthraxx het volgende:
Ik heb ook een gruwelijk hekel aan de tandarts, maar vooruit. We ruilen wel. Het onderwerp: Declarative, Formal, and Extensible Syntax Definition for AspectJ.
Succes. En de studiegenoten vragen zich dan ook ineens af waarom er ineens een lekker wijf voor de klas staat
.
Je praat zoveel in je slaap dat Anna de presentatie over kan nemen?quote:Op woensdag 19 september 2007 22:11 schreef Anthraxx het volgende:
En de studiegenoten vragen zich dan ook ineens af waarom er ineens een lekker wijf voor de klas staat.
quote:Op woensdag 19 september 2007 22:12 schreef CherryLips het volgende:
[..]
geef me je aantekeningen, dan trek ik een kort rokje en een laaggesneden truitje en een push-up aan, en alles komt goed.
ik spring nog liever uit een vliegtuigquote:Op woensdag 19 september 2007 22:12 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Het deed bij mij geen pijn, bij jou vast ook niet.
Als ze CL zien luisteren ze al niet eens meer dus CL kan gewoon een sprookje voorlezen.quote:Op woensdag 19 september 2007 22:11 schreef Anthraxx het volgende:
Ik heb ook een gruwelijk hekel aan de tandarts, maar vooruit. We ruilen wel. Het onderwerp: Declarative, Formal, and Extensible Syntax Definition for AspectJ.
Succes. En de studiegenoten vragen zich dan ook ineens af waarom er ineens een lekker wijf voor de klas staat
.
Iedereen wordt hier trouwens wel geacht de paper(s) te lezen. Dat scheelt enorm. Op het HBO zat iedereen verveeld voor zich uit te kijken en hier word je het uur doorgesleept omdat er veelal meer vragen over komen of discussiesquote:Op woensdag 19 september 2007 22:12 schreef Litpho het volgende:
[..]
Dat is een vereiste. Zonder dat doe ik geen presentatie. En dan nog vraag ik me altijd af of de mensen in de zaal eigenlijk wel geinteresseerd zijn in het verhaal. Alhoewel dat ook minder is geworden. De mensen in de zaal zullen me wel minder interesseren.
Over hoe AOP ooit een nuttige technologie gaat worden bedoel je?quote:Op woensdag 19 september 2007 22:14 schreef Q. het volgende:
Als ze CL zien luisteren ze al niet eens meer dus CL kan gewoon een sprookje voorlezen.
Er zit wel 1 vrouw tussen. Tot zover ik weer is die niet lesbisch dus het vereist nog wel enigzins wat moeite om háár te overtuigen.quote:Op woensdag 19 september 2007 22:14 schreef Q. het volgende:
[..]
Als ze CL zien luisteren ze al niet eens meer dus CL kan gewoon een sprookje voorlezen.
te laat.quote:Op woensdag 19 september 2007 22:13 schreef Q. het volgende:
Oh. Sorry. "Bitch, be cool!"
Die begint dan over aspecten bij dieren.quote:Op woensdag 19 september 2007 22:13 schreef Litpho het volgende:
[..]
Je praat zoveel in je slaap dat Anna de presentatie over kan nemen?
Tsk. Twijfelen wij aan CL?quote:Op woensdag 19 september 2007 22:15 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Er zit wel 1 vrouw tussen. Tot zover ik weer is die niet lesbisch dus het vereist nog wel enigzins wat moeite om háár te overtuigen.
die krijgt gewoon een naaldhak richting het hoofd geslingerd..quote:Op woensdag 19 september 2007 22:15 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Er zit wel 1 vrouw tussen. Tot zover ik weer is die niet lesbisch dus het vereist nog wel enigzins wat moeite om háár te overtuigen.
Crosscutting. Biefstuk, lende, ...quote:Op woensdag 19 september 2007 22:16 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Die begint dan over aspecten bij dieren.
CL. Nu met capaciteit voor twee stuks ongewenste vrouwen.quote:Op woensdag 19 september 2007 22:16 schreef CherryLips het volgende:
[..]
die krijgt gewoon een naaldhak richting het hoofd geslingerd..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |