+1quote:
Vind je? Die manager is gewoon zóóóóó ontzettend fout, heerlijk...quote:Op woensdag 19 september 2007 09:10 schreef Litpho het volgende:
[..]
The Office (UK) is alleen maar leuk als je nooit met het soort managers hebt gewerkt wat continu hun macht gebruikt om mensen klein te houden om hun eigen incompetentie te verbloemen. Heb je dat wel, dan is de humor er razendsnel vanaf.
Ik vind het tenenkrommend. Niets tegen Ricky Gervais verder, maar dat karakter ben ik iets te vaak tegengekomen. Mensen pijn doen vanuit een machtspositie is niet mijn ding, en ik vind het ook erg lastig om daar humor uit te halen.quote:Op woensdag 19 september 2007 09:28 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Vind je? Die manager is gewoon zóóóóó ontzettend fout, heerlijk...![]()
Ik ken het soort mensen ook vanuit de praktijk.quote:Op woensdag 19 september 2007 09:31 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik vind het tenenkrommend. Niets tegen Ricky Gervais verder, maar dat karakter ben ik iets te vaak tegengekomen. Mensen pijn doen vanuit een machtspositie is niet mijn ding, en ik vind het ook erg lastig om daar humor uit te halen.
Dat dan weer wel. Maar alsnog, elke minuut die ik met zo'n personage moet doorbrengen is er één teveel, daar gingen we vrije tijd niet mee belasten.quote:Op woensdag 19 september 2007 09:38 schreef AirwiN het volgende:
En het feit dat hij zo'n ergenis oproept is dan eigenlijk een compliment voor zijn acteerprestaties.
Groot gelijk... Wel grappig om die Garreth (?) vervolgens in Pirates of the Carribean terug te zien als de piraat met het kunstoog.quote:Op woensdag 19 september 2007 09:40 schreef Litpho het volgende:
[..]
Dat dan weer wel. Maar alsnog, elke minuut die ik met zo'n personage moet doorbrengen is er één teveel, daar gingen we vrije tijd niet mee belasten.
Redelijk redelijk... Niet zo hard als tijdens schoolperiode maar het gaat aardigquote:Op woensdag 19 september 2007 10:13 schreef Kuukske het volgende:
De weken vliegen voorbij.
quote:Op woensdag 19 september 2007 10:31 schreef Anthraxx het volgende:
Hallo. Toch maar thuisgebleven vandaag.
Indeed!quote:Op woensdag 19 september 2007 10:39 schreef Q. het volgende:
Dat had ik ook moeten doen!
Verstandig. Al warmer?quote:Op woensdag 19 september 2007 10:31 schreef Anthraxx het volgende:
Hallo. Toch maar thuisgebleven vandaag.
Beroerd is klotequote:Op woensdag 19 september 2007 10:44 schreef Anthraxx het volgende:
Nee. Nou ja, iets. Maar ik voel mij nog steeds beroerd
.
Dat zal meevallen denkquote:Op woensdag 19 september 2007 11:41 schreef Q. het volgende:
Honger!
quote:
] , [
] , [
] of [
] als PI...| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |