+1quote:
Vind je? Die manager is gewoon zóóóóó ontzettend fout, heerlijk...quote:Op woensdag 19 september 2007 09:10 schreef Litpho het volgende:
[..]
The Office (UK) is alleen maar leuk als je nooit met het soort managers hebt gewerkt wat continu hun macht gebruikt om mensen klein te houden om hun eigen incompetentie te verbloemen. Heb je dat wel, dan is de humor er razendsnel vanaf.
Ik vind het tenenkrommend. Niets tegen Ricky Gervais verder, maar dat karakter ben ik iets te vaak tegengekomen. Mensen pijn doen vanuit een machtspositie is niet mijn ding, en ik vind het ook erg lastig om daar humor uit te halen.quote:Op woensdag 19 september 2007 09:28 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Vind je? Die manager is gewoon zóóóóó ontzettend fout, heerlijk...![]()
Ik ken het soort mensen ook vanuit de praktijk.quote:Op woensdag 19 september 2007 09:31 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik vind het tenenkrommend. Niets tegen Ricky Gervais verder, maar dat karakter ben ik iets te vaak tegengekomen. Mensen pijn doen vanuit een machtspositie is niet mijn ding, en ik vind het ook erg lastig om daar humor uit te halen.
Dat dan weer wel. Maar alsnog, elke minuut die ik met zo'n personage moet doorbrengen is er één teveel, daar gingen we vrije tijd niet mee belasten.quote:Op woensdag 19 september 2007 09:38 schreef AirwiN het volgende:
En het feit dat hij zo'n ergenis oproept is dan eigenlijk een compliment voor zijn acteerprestaties.
Groot gelijk... Wel grappig om die Garreth (?) vervolgens in Pirates of the Carribean terug te zien als de piraat met het kunstoog.quote:Op woensdag 19 september 2007 09:40 schreef Litpho het volgende:
[..]
Dat dan weer wel. Maar alsnog, elke minuut die ik met zo'n personage moet doorbrengen is er één teveel, daar gingen we vrije tijd niet mee belasten.
Redelijk redelijk... Niet zo hard als tijdens schoolperiode maar het gaat aardigquote:Op woensdag 19 september 2007 10:13 schreef Kuukske het volgende:
De weken vliegen voorbij.
quote:Op woensdag 19 september 2007 10:31 schreef Anthraxx het volgende:
Hallo. Toch maar thuisgebleven vandaag.
Indeed!quote:Op woensdag 19 september 2007 10:39 schreef Q. het volgende:
Dat had ik ook moeten doen!
Verstandig. Al warmer?quote:Op woensdag 19 september 2007 10:31 schreef Anthraxx het volgende:
Hallo. Toch maar thuisgebleven vandaag.
Beroerd is klotequote:Op woensdag 19 september 2007 10:44 schreef Anthraxx het volgende:
Nee. Nou ja, iets. Maar ik voel mij nog steeds beroerd
.
Dat zal meevallen denkquote:Op woensdag 19 september 2007 11:41 schreef Q. het volgende:
Honger!
quote:
] , [
] , [
] of [
] als PI...
quote:Op woensdag 19 september 2007 12:29 schreef Anthraxx het volgende:
Ik zit te twijfelen tussen de [ [afbeelding] ] , [ [afbeelding] ] , [ [afbeelding] ] of [ [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] ] als PI...
Mijn vader net gesproken. Letterlijke copy & paste (met wat namen veranderd):
TROL is maandag bij de dokter geweest en heeft om hulp gevraagd, geestelijke hulp, dit krijgt zij voorlopig van de dokter daarna van een shrink, gisteren is de kinderbescherming geweest na aanleiding van een klacht en heeft het kind bekeken en de omgeving, zij gaan nog verder in gesprek met consultatiebureau en haar dokter maar zien niets ongewoons
BROER wil voor het kind toch verder met haar, niet mijn idee, maar moet het zelf weten en wil hulp met de financien omdat dit niet goed gaat, wij gaan ze op zakgeld zetten.
en is gisteren avond terug gegaan naar huis.
Hoe kun je zo dom zijn?! Kom op, zelfs teruggaan nadat ze met een andere vent heeft geneukt.
...
Dat zegt iedereen. Maar hij doet het voor het kind. Ik moet er niet aan denken om met iemand in huis te zitten waarvan je gewoon weet dat ze voor de minste ruzie al met een ander in bed duikt als wraak.quote:Op woensdag 19 september 2007 12:41 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]![]()
ziet ie nou niet in dat dit niet gaat veranderen? na 2 keer "hulp"vindt ze het vast wel weer mooi geweest :
In theorie heb je dan het zakgeld als pressiemiddel. In de praktijk wringt ze zich daar ook wel onderuit, met dingen als "ik moet toch eten kunnen kopen voor mijn kind" en aanverwante smoezen.quote:Op woensdag 19 september 2007 12:41 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]![]()
ziet ie nou niet in dat dit niet gaat veranderen? na 2 keer "hulp"vindt ze het vast wel weer mooi geweest :
En een krediet is ook zo geregeld met een kopie van een salarisstrook!quote:Op woensdag 19 september 2007 12:47 schreef Litpho het volgende:
[..]
In theorie heb je dan het zakgeld als pressiemiddel. In de praktijk wringt ze zich daar ook wel onderuit, met dingen als "ik moet toch eten kunnen kopen voor mijn kind" en aanverwante smoezen.
Daar pas je dan mooi tussen met je bjorn borg ondergoed enzo.quote:Op woensdag 19 september 2007 12:48 schreef Burdie het volgende:
Collega's die stoer zitten te doen omdat ze merkkleding dragen:!
Ik zat er al op te wachten...quote:Op woensdag 19 september 2007 12:53 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Daar pas je dan mooi tussen met je bjorn borg ondergoed enzo.
Dus. Ik weet weer waarom ik hier meestal wegblijf.quote:Op woensdag 19 september 2007 12:53 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Daar pas je dan mooi tussen met je bjorn borg ondergoed enzo.
Ook datquote:Op woensdag 19 september 2007 12:48 schreef AirwiN het volgende:
[..]
En een krediet is ook zo geregeld met een kopie van een salarisstrook!
Ach kom nou toch.quote:Op woensdag 19 september 2007 12:55 schreef Burdie het volgende:
[..]
Dus. Ik weet weer waarom ik hier meestal wegblijf.
quote:Op woensdag 19 september 2007 12:55 schreef Burdie het volgende:
[..]
Dus. Ik weet weer waarom ik hier meestal wegblijf.
Hoe kom je daar nou bij?quote:
Zij het dat ziek zijn doorgaans minder vervelend is.quote:Op woensdag 19 september 2007 13:09 schreef Anthraxx het volgende:
Gefeliciteerd. Ik ben ziek. Dat is ongeveer hetzelfde.
Beterschap Anquote:Op woensdag 19 september 2007 13:09 schreef Anthraxx het volgende:
Gefeliciteerd. Ik ben ziek. Dat is ongeveer hetzelfde.
Dankjequote:Op woensdag 19 september 2007 13:11 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Beterschap An
En wat een nare ontwikkeling weer. Ik had heel even de hoop dat je broer het nu anders aan zou gaan pakken na haar vreemdgaan.
Het kost je minder, dat wel.quote:Op woensdag 19 september 2007 13:10 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Zij het dat ziek zijn doorgaans minder vervelend is.
... dan verliefd zijn? Arme jongen, ben je zo teleurgesteld in de wereld?quote:Op woensdag 19 september 2007 13:10 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Zij het dat ziek zijn doorgaans minder vervelend is.
Weet je of je broer overweegt, of heeft overwogen, om zelf ook eens een praatje te gaan maken met de psycholoog? Het laatste dat je wil is dat hij er mentaal aan onderdoor gaat natuurlijk...quote:
Alleen in dat aspect van de wereld.quote:Op woensdag 19 september 2007 13:13 schreef AirwiN het volgende:
[..]
... dan verliefd zijn? Arme jongen, ben je zo teleurgesteld in de wereld?
verbitterd, heet dat.quote:Op woensdag 19 september 2007 13:13 schreef AirwiN het volgende:
[..]
... dan verliefd zijn? Arme jongen, ben je zo teleurgesteld in de wereld?
Ik ben nu wel erg moe, wil graag eventjes slapen, wel vervelend dat dat nu toch echt niet meer mag.quote:Op woensdag 19 september 2007 13:13 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Dankje.
Dat had ik ook. En mijn ouders ook. Maar blijkbaar telt vreemdgaan niet. Hoe kun je zo'n iemand uberhaupt nog vertrouwen met alles?
Nou ja, zoals ik al tegen mijn vader zei: daar kom je nooit meer vanaf nu. Ze kan alles maken, ongeacht ze hulp heeft of niet. Ze weet toch wel dat hij op hangende pootjes terug komt.
Hoe gaat het met je studie en met jezelf? Trek je het een beetje?
Ach, zie de verhalen van Annie... Denk je nou echt dat je wat mist?quote:Op woensdag 19 september 2007 13:16 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Alleen in dat aspect van de wereld.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |