? wa's da ?quote:
Was ik dat maar. Was ik maar net zo wereldvreemd als Q.quote:
KAAAAAAATER.quote:Op woensdag 19 september 2007 08:40 schreef JDude het volgende:
Even geen bier voor mij.
Tja, dat wil iedereen zijn.quote:Op woensdag 19 september 2007 08:40 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Was ik dat maar. Was ik maar net zo wereldvreemd als Q.
Bijna, The Office, de BBC variant dan, is wel een toffe serie.quote:Op woensdag 19 september 2007 08:36 schreef Sjowhan het volgende:
Zegt me ook niets..
Maar iets met "The Office" oid?
Misschien moet ik 'm dan toch nog een keer kijken.quote:Op woensdag 19 september 2007 08:41 schreef AirwiN het volgende:
Bijna, The Office, de BBC variant dan, is wel een toffe serie.
De flim waar het nu over gaat is Office Space.
Iedereen die ooit een kantoorbaan heeft gehad, gaat hier dingen in herkennen...
Dat ligt meer aan de wereld dan aan Q. Q is zijn tijd ver vooruit!quote:Op woensdag 19 september 2007 08:40 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Was ik dat maar. Was ik maar net zo wereldvreemd als Q.
Ahha. Een musthave dus, eventjes zoeken hier in de binsquote:Op woensdag 19 september 2007 08:41 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Bijna, The Office, de BBC variant dan, is wel een toffe serie.
De flim waar het nu over gaat is Office Space.
Iedereen die ooit een kantoorbaan heeft gehad, gaat hier dingen in herkennen...
Ik ken m wel.quote:Op woensdag 19 september 2007 08:33 schreef AirwiN het volgende:
[..]
[afbeelding]
Snel wegwezen zeg ik!
Of kende jij deze briljante film ook al niet...
Maar jij bent dan ook geweldig!quote:
Er zitten wel leuke stukken in, vooral die gozer die zich steevast door zijn baas laat kleienren...quote:Op woensdag 19 september 2007 09:06 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Maar jij bent dan ook geweldig!
Vond jij 'm leuk?
Even quoten voor het nageslacht.quote:Op woensdag 19 september 2007 09:07 schreef Plato1980 het volgende:
Er zitten wel leuke stukken in, vooral die gozer die zich steevast door zijn baas laat kleienren...
Gewoon een typefoutje, het is geen woord dat jij toevallig niet kent.quote:Op woensdag 19 september 2007 09:09 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Even quoten voor het nageslacht.
Nee. Office Space is tof. The Office (UK) is alleen maar leuk als je nooit met het soort managers hebt gewerkt wat continu hun macht gebruikt om mensen klein te houden om hun eigen incompetentie te verbloemen. Heb je dat wel, dan is de humor er razendsnel vanaf.quote:Op woensdag 19 september 2007 08:36 schreef Sjowhan het volgende:
Zegt me ook niets..
Maar iets met "The Office" oid?
Wel een leuk typfoutje.quote:Op woensdag 19 september 2007 09:10 schreef Plato1980 het volgende:
Gewoon een typefoutje, het is geen woord dat jij toevallig niet kent.![]()
Trusten.quote:
Met uiteraard wel de correcte semantische betekenis.quote:Op woensdag 19 september 2007 09:10 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Gewoon een typefoutje, het is geen woord dat jij toevallig niet kent.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |