Johquote:Op woensdag 19 september 2007 16:54 schreef sararaats het volgende:
[..]
niet letterlijk
weg van de verliefde gevoelens
Neuh, gewoon dat er al genoeg gezeikt wordt op m'n werk en ik ook niet nog eens hoofdpijn hoef te krijgen van zo'n idioot forum, dankuwel.quote:
dat is dan uw probleem niet het mijnequote:Op woensdag 19 september 2007 17:00 schreef jackson het volgende:
[..]
Joh![]()
Vaag verhaal vind ik het... Zoek een andere vrouw![]()
quote:Op woensdag 19 september 2007 18:18 schreef Q. het volgende:
Zo, bier staat koud.
quote:Op woensdag 19 september 2007 17:10 schreef Burdie het volgende:
[..]
Neuh, gewoon dat er al genoeg gezeikt wordt op m'n werk en ik ook niet nog eens hoofdpijn hoef te krijgen van zo'n idioot forum, dankuwel.
Niet warm.quote:Op woensdag 19 september 2007 18:20 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Zonde!
Moet je het niet op drinken?
Ja.quote:Op woensdag 19 september 2007 16:55 schreef Memento-Mori het volgende:
18-12 spinvis in tivoli Q maar dat wist je vast al
Koud TE WORDEN!quote:Op woensdag 19 september 2007 18:27 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Het staat dan ook koud zeg je!
Tegen die tijd is jouw Spinvis moeheid alweer voorbij?quote:
Mogelijk.quote:Op woensdag 19 september 2007 18:48 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Tegen die tijd is jouw Spinvis moeheid alweer voorbij?
Nee.quote:Op woensdag 19 september 2007 19:16 schreef Q. het volgende:
Dus.
Het gaat over Spinvis. 'Nee' leek me een terechte opening.quote:Op woensdag 19 september 2007 19:24 schreef Anthraxx het volgende:
Nee?
Jahoor:quote:Op woensdag 19 september 2007 19:29 schreef Anthraxx het volgende:
Zijn er andere manieren om duidelijk te maken dat Spinvis niets is?
Nee.quote:Op woensdag 19 september 2007 19:29 schreef Anthraxx het volgende:
Zijn er andere manieren om duidelijk te maken dat Spinvis niets is?
Godt.quote:Op woensdag 19 september 2007 19:38 schreef nixxx het volgende:
ik heb/had een virus op mijn compu.. en nu is mijn windows profile rotten.. iemand een idee hoe ik dat weer kan herstellen? [/dig]
Get a Mac?quote:Op woensdag 19 september 2007 19:38 schreef nixxx het volgende:
ik heb/had een virus op mijn compu.. en nu is mijn windows profile rotten.. iemand een idee hoe ik dat weer kan herstellen? [/dig]
Als je computer elke paar maanden bij de reparateur ligt, heb je er verder geen problemen mee wilde je zeggen?quote:
Jij snapt het!quote:Op woensdag 19 september 2007 19:40 schreef Litpho het volgende:
[..]
Als je computer elke paar maanden bij de reparateur ligt, heb je er verder geen problemen mee wilde je zeggen?
quote:
Virussen zijn een hoax.quote:Op woensdag 19 september 2007 19:38 schreef nixxx het volgende:
Wat heb je tegen mij?quote:Op woensdag 19 september 2007 19:43 schreef Litpho het volgende:
Zeg Q., jij gebruikt Firefox Fok!plugins, toch? Is er ook een plugin waarmee je iedereen uit je beeldscherm kan zuiveren die NSBer onterecht gebruikt?
Je kunt wel topics van bepaalde users laten verbergen in de topiclijsten.quote:Op woensdag 19 september 2007 19:43 schreef Litpho het volgende:
Zeg Q., jij gebruikt Firefox Fok!plugins, toch? Is er ook een plugin waarmee je iedereen uit je beeldscherm kan zuiveren die NSBer onterecht gebruikt?
Nee, nee, je begrijpt me verkeerd. Niet alleen jou.quote:
Dat is al vooruitgang. Ik kom op nog een paar fora en maak daar met veel plezier gebruik van mijn ignorelistfunctie. Dat zou ik hier ook graag hebben (en ja, Danny wil het niet, dan doen we het toch extern?).quote:Op woensdag 19 september 2007 19:46 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Je kunt wel topics van bepaalde users laten verbergen in de topiclijsten.
Ben ik dan een NSB'er als ik dat per ongeluk doorgeef aan Danny?quote:Op woensdag 19 september 2007 19:46 schreef Litpho het volgende:
[..]
Dat is al vooruitgang. Ik kom op nog een paar fora en maak daar met veel plezier gebruik van mijn ignorelistfunctie. Dat zou ik hier ook graag hebben (en ja, Danny wil het niet, dan doen we het toch extern?).
Och, ik heb viswijfje al een poosje niet meer gezien, dus de functie is een beetje overbodig geworden.quote:Op woensdag 19 september 2007 19:46 schreef Litpho het volgende:
[..]
Dat is al vooruitgang. Ik kom op nog een paar fora en maak daar met veel plezier gebruik van mijn ignorelistfunctie. Dat zou ik hier ook graag hebben (en ja, Danny wil het niet, dan doen we het toch extern?).
Nee. Je bent een NSB'er als je pogingen doet om Mussert uit de dood te laten verrijzen. Mogelijk.quote:Op woensdag 19 september 2007 20:18 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ben ik dan een NSB'er als ik dat per ongeluk doorgeef aan Danny?
Die hield zich al grotendeels buiten fora waar ik wel kwam, maar ik snap waar je op doelt ja.quote:Op woensdag 19 september 2007 20:23 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Och, ik heb viswijfje al een poosje niet meer gezien, dus de functie is een beetje overbodig geworden.
ooooh je hubby!quote:
M'n droomman, m'n held, m'n heer en meester, m'n schat, m'n rots in de branding, m'n toekomstige man, m'n knuffelbeer, m'n [insert hier nog onnoemelijk veel superlatieven]quote:
Ik werd geroepen?quote:Op woensdag 19 september 2007 20:51 schreef Hime het volgende:
[..]
M'n droomman, m'n held, m'n heer en meester, m'n schat, m'n rots in de branding, m'n toekomstige man, m'n knuffelbeer, m'n [insert hier nog onnoemelijk veel superlatieven]![]()
Nu snap ik waarom je nooit tijd voor me hebt...quote:
Die is tof.quote:Op woensdag 19 september 2007 21:03 schreef Hime het volgende:
[..]
Nu snap ik waarom je nooit tijd voor me hebt...
Maar als jij Q. bent, wie is dan die kerel in Utrecht?![]()
Koud genoeg.quote:Op woensdag 19 september 2007 21:16 schreef webspider het volgende:
Q, is het bier al koud?
Studie.quote:
Nee, net als werken. Dat moet je ook niet doen.quote:
Net als leven!quote:Op woensdag 19 september 2007 21:57 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Nee, net als werken. Dat moet je ook niet doen.
Ik begrijp alles. Daarom ben ik ook zo tof.quote:Op woensdag 19 september 2007 21:59 schreef TwistedDarling het volgende:
Jij begrijpt het.
Fijn. Prutsers.quote:Op woensdag 19 september 2007 21:49 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Studie.
Dan moet je heel veel lezen, en daar wat opdrachten bij maken.
Maar die opdrachten zijn helemaal niet te maken met datgene wat je er voor hebt moeten lezen.
Geef dan wat extra, nuttige, relevante lectuur op. Denk ik dan.
Ik hou van je. Ik zit al de hele dag zwaar te stressen, maar deze paar woordjes zijn echt enorm geruststellendquote:Op woensdag 19 september 2007 13:55 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Dat had ik laatst ook, is zo weer gefixed, als je geluk hebt dat de tandarts binnenkort even tijd heeft dan.
Gedurende je hele leven. Nog beter.quote:Op woensdag 19 september 2007 22:04 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ben pro-algehele narcose bij de tandarts.
Dat is altijd enger vooraf. Achteraf vraag je je af waar je nou bang voor was. Of ga je ook maar voor die full-on narcose, dat kan ook.quote:Op woensdag 19 september 2007 22:06 schreef Anthraxx het volgende:
Over angst gesproken: ik moet maandag een presentatie geven van ongeveer een uur. De eerste keer dat ik dat op de Universiteit doe dus ik ben best wel zenuwachtig ervoor.
ruilen? jij tandarts, ik presentatie. daar heb ik sinds die stage op een middelbare school vrijwel geen angst meer voorquote:Op woensdag 19 september 2007 22:06 schreef Anthraxx het volgende:
Over angst gesproken: ik moet maandag een presentatie geven van ongeveer een uur. De eerste keer dat ik dat op de Universiteit doe dus ik ben best wel zenuwachtig ervoor.
Ik had daar vroeger zo'n enorme hekel aan maar nu geef ik regelmatig presentaties voor 50 tot 100 man zonder enige vorm van zenuwen, ik vind het ook gewoon leuk. Mits je weet waar je over praat, dat wel. Krijg altijd complimenten van iedereen omdat het me zo makkelijk af gaat.quote:Op woensdag 19 september 2007 22:06 schreef Anthraxx het volgende:
Ik heb een geweldige tandarts. Hij speelt het klaar om verveling tot het meest erge te maken wat ik in die stoel moet doorstaan.quote:Op woensdag 19 september 2007 22:04 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik hou van je. Ik zit al de hele dag zwaar te stressen, maar deze paar woordjes zijn echt enorm geruststellend.
Al denk ik dat ik de komende nachten toch angstdromen over boren en spuitjes ga krijgen.
Ik ben pro-algehele narcose bij de tandarts.
*slap*quote:Op woensdag 19 september 2007 22:11 schreef CherryLips het volgende:
de geruststelling duurde maar even, want ik begin nu alweer te stressen.
quote:Op woensdag 19 september 2007 22:11 schreef CherryLips het volgende:
de geruststelling duurde maar even, want ik begin nu alweer te stressen.
Dat is een vereiste. Zonder dat doe ik geen presentatie. En dan nog vraag ik me altijd af of de mensen in de zaal eigenlijk wel geinteresseerd zijn in het verhaal. Alhoewel dat ook minder is geworden. De mensen in de zaal zullen me wel minder interesserenquote:Op woensdag 19 september 2007 22:10 schreef Q. het volgende:
Mits je weet waar je over praat, dat wel.
geef me je aantekeningen, dan trek ik een kort rokje en een laaggesneden truitje en een push-up aan, en alles komt goed.quote:Op woensdag 19 september 2007 22:11 schreef Anthraxx het volgende:
Ik heb ook een gruwelijk hekel aan de tandarts, maar vooruit. We ruilen wel. Het onderwerp: Declarative, Formal, and Extensible Syntax Definition for AspectJ.
Succes. En de studiegenoten vragen zich dan ook ineens af waarom er ineens een lekker wijf voor de klas staat
.
Je praat zoveel in je slaap dat Anna de presentatie over kan nemen?quote:Op woensdag 19 september 2007 22:11 schreef Anthraxx het volgende:
En de studiegenoten vragen zich dan ook ineens af waarom er ineens een lekker wijf voor de klas staat.
quote:Op woensdag 19 september 2007 22:12 schreef CherryLips het volgende:
[..]
geef me je aantekeningen, dan trek ik een kort rokje en een laaggesneden truitje en een push-up aan, en alles komt goed.
ik spring nog liever uit een vliegtuigquote:Op woensdag 19 september 2007 22:12 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Het deed bij mij geen pijn, bij jou vast ook niet.
Als ze CL zien luisteren ze al niet eens meer dus CL kan gewoon een sprookje voorlezen.quote:Op woensdag 19 september 2007 22:11 schreef Anthraxx het volgende:
Ik heb ook een gruwelijk hekel aan de tandarts, maar vooruit. We ruilen wel. Het onderwerp: Declarative, Formal, and Extensible Syntax Definition for AspectJ.
Succes. En de studiegenoten vragen zich dan ook ineens af waarom er ineens een lekker wijf voor de klas staat
.
Iedereen wordt hier trouwens wel geacht de paper(s) te lezen. Dat scheelt enorm. Op het HBO zat iedereen verveeld voor zich uit te kijken en hier word je het uur doorgesleept omdat er veelal meer vragen over komen of discussiesquote:Op woensdag 19 september 2007 22:12 schreef Litpho het volgende:
[..]
Dat is een vereiste. Zonder dat doe ik geen presentatie. En dan nog vraag ik me altijd af of de mensen in de zaal eigenlijk wel geinteresseerd zijn in het verhaal. Alhoewel dat ook minder is geworden. De mensen in de zaal zullen me wel minder interesseren.
Over hoe AOP ooit een nuttige technologie gaat worden bedoel je?quote:Op woensdag 19 september 2007 22:14 schreef Q. het volgende:
Als ze CL zien luisteren ze al niet eens meer dus CL kan gewoon een sprookje voorlezen.
Er zit wel 1 vrouw tussen. Tot zover ik weer is die niet lesbisch dus het vereist nog wel enigzins wat moeite om háár te overtuigen.quote:Op woensdag 19 september 2007 22:14 schreef Q. het volgende:
[..]
Als ze CL zien luisteren ze al niet eens meer dus CL kan gewoon een sprookje voorlezen.
te laat.quote:Op woensdag 19 september 2007 22:13 schreef Q. het volgende:
Oh. Sorry. "Bitch, be cool!"
Die begint dan over aspecten bij dieren.quote:Op woensdag 19 september 2007 22:13 schreef Litpho het volgende:
[..]
Je praat zoveel in je slaap dat Anna de presentatie over kan nemen?
Tsk. Twijfelen wij aan CL?quote:Op woensdag 19 september 2007 22:15 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Er zit wel 1 vrouw tussen. Tot zover ik weer is die niet lesbisch dus het vereist nog wel enigzins wat moeite om háár te overtuigen.
die krijgt gewoon een naaldhak richting het hoofd geslingerd..quote:Op woensdag 19 september 2007 22:15 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Er zit wel 1 vrouw tussen. Tot zover ik weer is die niet lesbisch dus het vereist nog wel enigzins wat moeite om háár te overtuigen.
Crosscutting. Biefstuk, lende, ...quote:Op woensdag 19 september 2007 22:16 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Die begint dan over aspecten bij dieren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |