Johquote:Op woensdag 19 september 2007 16:54 schreef sararaats het volgende:
[..]
niet letterlijk
weg van de verliefde gevoelens
Neuh, gewoon dat er al genoeg gezeikt wordt op m'n werk en ik ook niet nog eens hoofdpijn hoef te krijgen van zo'n idioot forum, dankuwel.quote:
dat is dan uw probleem niet het mijnequote:Op woensdag 19 september 2007 17:00 schreef jackson het volgende:
[..]
Joh![]()
Vaag verhaal vind ik het... Zoek een andere vrouw![]()
quote:Op woensdag 19 september 2007 18:18 schreef Q. het volgende:
Zo, bier staat koud.
quote:Op woensdag 19 september 2007 17:10 schreef Burdie het volgende:
[..]
Neuh, gewoon dat er al genoeg gezeikt wordt op m'n werk en ik ook niet nog eens hoofdpijn hoef te krijgen van zo'n idioot forum, dankuwel.
Niet warm.quote:Op woensdag 19 september 2007 18:20 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Zonde!
Moet je het niet op drinken?
Ja.quote:Op woensdag 19 september 2007 16:55 schreef Memento-Mori het volgende:
18-12 spinvis in tivoli Q maar dat wist je vast al
Koud TE WORDEN!quote:Op woensdag 19 september 2007 18:27 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Het staat dan ook koud zeg je!
Tegen die tijd is jouw Spinvis moeheid alweer voorbij?quote:
Mogelijk.quote:Op woensdag 19 september 2007 18:48 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Tegen die tijd is jouw Spinvis moeheid alweer voorbij?
Nee.quote:Op woensdag 19 september 2007 19:16 schreef Q. het volgende:
Dus.
Het gaat over Spinvis. 'Nee' leek me een terechte opening.quote:Op woensdag 19 september 2007 19:24 schreef Anthraxx het volgende:
Nee?
Jahoor:quote:Op woensdag 19 september 2007 19:29 schreef Anthraxx het volgende:
Zijn er andere manieren om duidelijk te maken dat Spinvis niets is?
Nee.quote:Op woensdag 19 september 2007 19:29 schreef Anthraxx het volgende:
Zijn er andere manieren om duidelijk te maken dat Spinvis niets is?
Godt.quote:Op woensdag 19 september 2007 19:38 schreef nixxx het volgende:
ik heb/had een virus op mijn compu.. en nu is mijn windows profile rotten.. iemand een idee hoe ik dat weer kan herstellen? [/dig]
Get a Mac?quote:Op woensdag 19 september 2007 19:38 schreef nixxx het volgende:
ik heb/had een virus op mijn compu.. en nu is mijn windows profile rotten.. iemand een idee hoe ik dat weer kan herstellen? [/dig]
Als je computer elke paar maanden bij de reparateur ligt, heb je er verder geen problemen mee wilde je zeggen?quote:
Jij snapt het!quote:Op woensdag 19 september 2007 19:40 schreef Litpho het volgende:
[..]
Als je computer elke paar maanden bij de reparateur ligt, heb je er verder geen problemen mee wilde je zeggen?
quote:
Virussen zijn een hoax.quote:Op woensdag 19 september 2007 19:38 schreef nixxx het volgende:
Wat heb je tegen mij?quote:Op woensdag 19 september 2007 19:43 schreef Litpho het volgende:
Zeg Q., jij gebruikt Firefox Fok!plugins, toch? Is er ook een plugin waarmee je iedereen uit je beeldscherm kan zuiveren die NSBer onterecht gebruikt?
Je kunt wel topics van bepaalde users laten verbergen in de topiclijsten.quote:Op woensdag 19 september 2007 19:43 schreef Litpho het volgende:
Zeg Q., jij gebruikt Firefox Fok!plugins, toch? Is er ook een plugin waarmee je iedereen uit je beeldscherm kan zuiveren die NSBer onterecht gebruikt?
Nee, nee, je begrijpt me verkeerd. Niet alleen jou.quote:
Dat is al vooruitgang. Ik kom op nog een paar fora en maak daar met veel plezier gebruik van mijn ignorelistfunctie. Dat zou ik hier ook graag hebben (en ja, Danny wil het niet, dan doen we het toch extern?).quote:Op woensdag 19 september 2007 19:46 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Je kunt wel topics van bepaalde users laten verbergen in de topiclijsten.
Ben ik dan een NSB'er als ik dat per ongeluk doorgeef aan Danny?quote:Op woensdag 19 september 2007 19:46 schreef Litpho het volgende:
[..]
Dat is al vooruitgang. Ik kom op nog een paar fora en maak daar met veel plezier gebruik van mijn ignorelistfunctie. Dat zou ik hier ook graag hebben (en ja, Danny wil het niet, dan doen we het toch extern?).
Och, ik heb viswijfje al een poosje niet meer gezien, dus de functie is een beetje overbodig geworden.quote:Op woensdag 19 september 2007 19:46 schreef Litpho het volgende:
[..]
Dat is al vooruitgang. Ik kom op nog een paar fora en maak daar met veel plezier gebruik van mijn ignorelistfunctie. Dat zou ik hier ook graag hebben (en ja, Danny wil het niet, dan doen we het toch extern?).
Nee. Je bent een NSB'er als je pogingen doet om Mussert uit de dood te laten verrijzen. Mogelijk.quote:Op woensdag 19 september 2007 20:18 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ben ik dan een NSB'er als ik dat per ongeluk doorgeef aan Danny?
Die hield zich al grotendeels buiten fora waar ik wel kwam, maar ik snap waar je op doelt ja.quote:Op woensdag 19 september 2007 20:23 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Och, ik heb viswijfje al een poosje niet meer gezien, dus de functie is een beetje overbodig geworden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |