En dat spiegelbeeld dan zo van: "Nou Airwin, ga er maar even voor zitten!"quote:Op woensdag 19 september 2007 14:36 schreef Plato1980 het volgende:
"Spiegelbeeld vertel eens even".
Welnee, mijn spiegelbeeld is net als ik, een man van weing woorden!quote:Op woensdag 19 september 2007 14:58 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
En dat spiegelbeeld dan zo van: "Nou Airwin, ga er maar even voor zitten!"
* TwistedDarling ziet het voor zich.
Dat was by fár de slechtste film die ik ooit gezien heb.quote:Op maandag 17 september 2007 21:56 schreef mcDavid het volgende:
http://www.moviemeter.nl/film/24507
WTF?
quote:Op woensdag 19 september 2007 13:56 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Niets voor mij, ik zou echt zo'n Sjors zijn:
KUNNEN JULLIE DAN HELEMAAL NIETS ALLEEN?!?!
![]()
logeerpoekie nouja opvangpoekiequote:Op woensdag 19 september 2007 15:58 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Je eigen beestje?
Of de logeerkat?
Ohh, die je had opgevangen tijd geledenquote:Op woensdag 19 september 2007 16:04 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
logeerpoekie nouja opvangpoekie
Soms ietwat arrogant, zij het in bescheiden mate.quote:Op woensdag 19 september 2007 14:59 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Welnee, mijn spiegelbeeld is net als ik, een man van weing woorden!
Dat eerste zeker, dat laatste maar beperkt...quote:Op woensdag 19 september 2007 16:08 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Soms ietwat arrogant, zij het in bescheiden mate.
Ik vond je niet irritant arrogant en dus is er vast wel enige vorm van bescheidenheid in je.quote:Op woensdag 19 september 2007 16:10 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat eerste zeker, dat laatste maar beperkt...
quote:Op woensdag 19 september 2007 16:17 schreef mcDavid het volgende:
Vraagje he,
Als iemand vanuit het buitenland mobiel naar nederland belt, betaalt de ontvanger (ik) dan mee aan de kosten?
behalve als jij in het butenland gebeld wordt dan betaal je zelf wel mooi meequote:Op woensdag 19 september 2007 16:31 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Jij betaald niets, zoals normaal; enkel de beller die belt betaald.
Tof.quote:Op woensdag 19 september 2007 16:31 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Jij betaald niets, zoals normaal; enkel de beller die belt betaald.
Daarom twijfelde ik.quote:Op woensdag 19 september 2007 16:34 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
behalve als jij in het butenland gebeld wordt dan betaal je zelf wel mooi mee
Waddan?quote:Op woensdag 19 september 2007 16:34 schreef sararaats het volgende:
zit met een serieus probleem
Ga gewoon weg danquote:Op woensdag 19 september 2007 16:41 schreef sararaats het volgende:
lees het topic "Liefdesperikelen" maar
Liefdesperikelen
ik wil gewoon weg
niet letterlijkquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |