Herkenbaar?quote:
Elk nadeel heb z'n voordeel.quote:Op woensdag 19 september 2007 13:18 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ach, zie de verhalen van Annie... Denk je nou echt dat je wat mist?
Ach, genoeg leuke vrouwelijke beleidsmedewerkers, weet ik...quote:
Sommige mannen schijnen daar op te vallen. Nu moet je die nog zien te vinden.quote:
ik moet dus werkenquote:Op woensdag 19 september 2007 13:23 schreef CherryLips het volgende:
wie komen er volgende week allemaal naar de pubquiz?.
Ik niet.quote:Op woensdag 19 september 2007 13:23 schreef CherryLips het volgende:
CL mee naar de volgende mini Den Haag meet?quote:Op woensdag 19 september 2007 13:23 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Sommige mannen schijnen daar op te vallen. Nu moet je die nog zien te vinden.
Vrouwen met bagagequote:Op woensdag 19 september 2007 13:23 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Sommige mannen schijnen daar op te vallen. Nu moet je die nog zien te vinden.
Van mij mag ze mee.quote:Op woensdag 19 september 2007 13:24 schreef AirwiN het volgende:
[..]
CL mee naar de volgende mini Den Haag meet?![]()
![]()
quote:Op woensdag 19 september 2007 13:24 schreef AirwiN het volgende:
[..]
![]()
Je bedoelt te zeggen dat jij wel valt op vrouwen die getekend voor het leven zijn?quote:Op woensdag 19 september 2007 13:24 schreef AirwiN het volgende:
[..]
![]()
Dat weten we nog niet, zo goed zijn we niet met plannen.quote:
Ik.quote:Op woensdag 19 september 2007 13:23 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb geen leven, dus ik kan op zich altijd.quote:Op woensdag 19 september 2007 13:26 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Dat weten we nog niet, zo goed zijn we niet met plannen.
Daarbij ben je er te hoog voor opgeleid.quote:Op woensdag 19 september 2007 13:25 schreef CherryLips het volgende:
leuke vacature?
Heb alleen geen secretariele opleiding.
edit: m;n duits en frans zijn ook niet meer wat het geweest is.
Dat is dan weer handig, voor de planning.quote:Op woensdag 19 september 2007 13:27 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb geen leven, dus ik kan op zich altijd.
![]()
Ik heb een solicitatie lopen voor postmedewerker, denk dat dit dan wel meevaltquote:Op woensdag 19 september 2007 13:27 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Daarbij ben je er te hoog voor opgeleid.
Absoluut, die weten de waarde van de dingen die echt de moeite waard zijn wat beter in te schatten...quote:Op woensdag 19 september 2007 13:26 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Je bedoelt te zeggen dat jij wel valt op vrouwen die getekend voor het leven zijn?![]()
Denk toch neit dat je er voor in aanmerking komt.quote:Op woensdag 19 september 2007 13:28 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb een solicitatie lopen voor postmedewerker, denk dat dit dan wel meevalt.
We gaan gewoon nixxx z'n nieuwe casa crashen!quote:Op woensdag 19 september 2007 13:26 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Dat weten we nog niet, zo goed zijn we niet met plannen.
Dan kan die Den Haag minimeet wellicht beter tot CL en jou beperkt blijven.quote:Op woensdag 19 september 2007 13:29 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Absoluut, die weten de waarde van de dingen die echt de moeite waard zijn wat beter in te schatten...
Nou, als ze zichzelf onderdompelen in zelfmedelijden dan kan dat nog best eens tegenvallen volgens mij.quote:Op woensdag 19 september 2007 13:29 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Absoluut, die weten de waarde van de dingen die echt de moeite waard zijn wat beter in te schatten...
Want? Jij bent tot op heden verschoond gebleven van emotionele littekens?quote:Op woensdag 19 september 2007 13:30 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Dan kan die Den Haag minimeet wellicht beter tot CL en jou beperkt blijven.![]()
of hij vindt zichzelf niet behoren tot 'de dingen die echt de moeite waard zijn'.quote:Op woensdag 19 september 2007 13:31 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Want? Jij bent tot op heden verschoond gebleven van emotionele littekens?
Die weten dus niet de ware dingen in het leven te waarderen en vallen dus buiten de doelgroep!quote:Op woensdag 19 september 2007 13:31 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Nou, als ze zichzelf onderdompelen in zelfmedelijden dan kan dat nog best eens tegenvallen volgens mij.
Oh, ik dacht dat je het anders bedoelde. Als dit de enige voorwaarde voor 'deelname' aan die meet is kom ik best in aanmerking.quote:Op woensdag 19 september 2007 13:31 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Want? Jij bent tot op heden verschoond gebleven van emotionele littekens?
Uiteraard. Of dat slim is, is vervolgens een tweedequote:Op woensdag 19 september 2007 13:26 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Je bedoelt te zeggen dat jij wel valt op vrouwen die getekend voor het leven zijn?![]()
Nou neem je meteen een dijk van een emotioneel litteken...quote:Op woensdag 19 september 2007 13:32 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
of hij vindt zichzelf niet behoren tot 'de dingen die echt de moeite waard zijn'.
Dat zou het een en ander verklaren natuurlijk. Alhoewel ik nauwelijks de indruk krijg van zijn online persona dat Plato nou zo'n laag zelfbeeld heeft.quote:Op woensdag 19 september 2007 13:32 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
of hij vindt zichzelf niet behoren tot 'de dingen die echt de moeite waard zijn'.
gvd.quote:Op woensdag 19 september 2007 13:29 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Denk toch neit dat je er voor in aanmerking komt.![]()
Dat valt ook best wel mee.quote:Op woensdag 19 september 2007 13:33 schreef Litpho het volgende:
[..]
Dat zou het een en ander verklaren natuurlijk. Alhoewel ik nauwelijks de indruk krijg van zijn online persona dat Plato nou zo'n laag zelfbeeld heeft.
Het is een te lage schaal voor een academicus.quote:
In het echt kreeg ik die indruk ook niet.quote:Op woensdag 19 september 2007 13:33 schreef Litpho het volgende:
[..]
Dat zou het een en ander verklaren natuurlijk. Alhoewel ik nauwelijks de indruk krijg van zijn online persona dat Plato nou zo'n laag zelfbeeld heeft.
quote:
Als jij mede verantwoordelijk bent voor het verminderen van mijn vertrouwen in het kunnen inschatten van online persona's, moet je niet klagen dat je vervolgens zelf te voorzichtig beoordeeld wordt natuurlijkquote:
ja, maar met mijn 'opleiding' qua letteren en mijn ervaring, kan ik helemaal nergens aan de bak zo.quote:Op woensdag 19 september 2007 13:35 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Het is een te lage schaal voor een academicus.![]()
Bescheiden arrogantie krijgt inderdaad een heel andere betekenis als je Plato in het echt heb mogen meemaken...quote:Op woensdag 19 september 2007 13:36 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
In het echt kreeg ik die indruk ook niet.
Ja, dat is wel waar ja.quote:Op woensdag 19 september 2007 13:36 schreef Litpho het volgende:
[..]
Als jij mede verantwoordelijk bent voor het verminderen van mijn vertrouwen in het kunnen inschatten van online persona's, moet je niet klagen dat je vervolgens zelf te voorzichtig beoordeeld wordt natuurlijk.
Dat vind ik wel een mooie omschrijving van mezelf.quote:Op woensdag 19 september 2007 13:36 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Bescheiden arrogantie krijgt inderdaad een heel andere betekenis als je Plato in het echt heb mogen meemaken...![]()
Die afdeling van BZ lijkt me op zich een prima plek voor jou, alleen is dit de verkeerde vacature. Je moet jezelf niet te laag inschatten!quote:Op woensdag 19 september 2007 13:36 schreef CherryLips het volgende:
[..]
ja, maar met mijn 'opleiding' qua letteren en mijn ervaring, kan ik helemaal nergens aan de bak zo.
ik had gvd gewoon hbo moeten doen, was ik allang klaar geweest, ik had het gewoon bij havo moeten houden.
Ga een snel netwerken daar dan voor haar!quote:Op woensdag 19 september 2007 13:40 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Die afdeling van BZ lijkt me op zich een prima plek voor jou, alleen is dit de verkeerde vacature. Je moet jezelf niet te laag inschatten!
Over een laag zelfbeeld gesproken.![]()
Dat is nou net één van de weinige ministeries waar ik echt nooit iets mee van doen heb.quote:Op woensdag 19 september 2007 13:40 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ga een snel netwerken daar dan voor haar!![]()
En dit is je uitgelezen kans om daar verandering in te brengenquote:Op woensdag 19 september 2007 13:42 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Dat is nou net één van de weinige ministeries waar ik echt nooit iets mee van doen heb.![]()
Juist!quote:Op woensdag 19 september 2007 13:42 schreef Litpho het volgende:
[..]
En dit is je uitgelezen kans om daar verandering in te brengen.
Ik kom nergens als vertaler aan de bak, omdat ik te weinig ervaring heb en ik niet goed genoeg vertaal. Ik heb weinig praktische vertaalvakken gehad die niet echt van denderende kwaliteit waren; de colleges gingen meestal over vertaaltheorieën en methodes.quote:Op woensdag 19 september 2007 13:40 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Die afdeling van BZ lijkt me op zich een prima plek voor jou, alleen is dit de verkeerde vacature. Je moet jezelf niet te laag inschatten!
Over een laag zelfbeeld gesproken.![]()
Nou kan ik me daar bij wat willekeurig rondzappen ook wel iets bij voorstellenquote:Op woensdag 19 september 2007 13:47 schreef CherryLips het volgende:
En ondertitelen wordt ook niet serieus genomen als je wilt vertalen
Hear! Hear!quote:Op woensdag 19 september 2007 13:49 schreef Litpho het volgende:
[..]
Nou kan ik me daar bij wat willekeurig rondzappen ook wel iets bij voorstellen.
Je moet het gewoon proberen, eens valt het allemaal in elkaar. Voor een vacature van een secretaresse kom je in ieder geval niet in aanmerking, tenzij het voor een korte termijn is.quote:Op woensdag 19 september 2007 13:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik kom nergens als vertaler aan de bak, omdat ik te weinig ervaring heb en ik niet goed genoeg vertaal. Ik heb weinig praktische vertaalvakken gehad die niet echt van denderende kwaliteit waren; de colleges gingen meestal over vertaaltheorieën en methodes.
En ondertitelen wordt ook niet serieus genomen als je wilt vertalen, en dat is het enige relevante dat op m'n CV staat.
Vandaar.
Ik ben lief. Voor jou. Niet voor je collega's.quote:
quote:Op woensdag 19 september 2007 13:52 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Je moety het gewoon proberen, eens valt het allemaal in elkaar. Voor een vacature van een secretaresse kom je in ieder geval niet in aanmerking, tenzij het voor een korte termijn is.![]()
Misschein moet ik een carrière als trainer en motivator overwegen.quote:
Dat had ik laatst ook, is zo weer gefixed, als je geluk hebt dat de tandarts binnenkort even tijd heeft dan.quote:Op woensdag 19 september 2007 13:53 schreef CherryLips het volgende:
ehm ok, er brak net een stuk kies af.
Word je gezellig collegaatjes met een van de posters hierquote:Op woensdag 19 september 2007 13:54 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Misschein moet ik een carrière als trainer en motivator overwegen.![]()
Niets voor mij, ik zou echt zo'n Sjors zijn:quote:Op woensdag 19 september 2007 13:54 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Misschein moet ik een carrière als trainer en motivator overwegen.![]()
Wie?quote:Op woensdag 19 september 2007 13:56 schreef Litpho het volgende:
[..]
Word je gezellig collegaatjes met een van de posters hier.
Wie motiveert jou nou op zo goed als dagelijkse basis? Hm?quote:
Ikzelf!quote:Op woensdag 19 september 2007 14:00 schreef Litpho het volgende:
[..]
Wie motiveert jou nou op zo goed als dagelijkse basis? Hm?
Ik gokte op je spiegelbeeld!quote:
hai sara!quote:Op woensdag 19 september 2007 14:41 schreef sararaats het volgende:
hoi Aarti
(wilde typen met m'n ellebogen maar dat lukt toch niet zo goed)
xdwkldkdskiikklsqsdlsslsqlsl
ik geraak er niet bijquote:Op woensdag 19 september 2007 14:45 schreef Aarti het volgende:
[..]
hai sara!
probeer eens of je je elleboog kan likken? Dat schijnt echt bijzonder te zijn als je dat kan
En dat spiegelbeeld dan zo van: "Nou Airwin, ga er maar even voor zitten!"quote:Op woensdag 19 september 2007 14:36 schreef Plato1980 het volgende:
"Spiegelbeeld vertel eens even".
Welnee, mijn spiegelbeeld is net als ik, een man van weing woorden!quote:Op woensdag 19 september 2007 14:58 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
En dat spiegelbeeld dan zo van: "Nou Airwin, ga er maar even voor zitten!"
* TwistedDarling ziet het voor zich.
Dat was by fár de slechtste film die ik ooit gezien heb.quote:Op maandag 17 september 2007 21:56 schreef mcDavid het volgende:
http://www.moviemeter.nl/film/24507
WTF?
quote:Op woensdag 19 september 2007 13:56 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Niets voor mij, ik zou echt zo'n Sjors zijn:
KUNNEN JULLIE DAN HELEMAAL NIETS ALLEEN?!?!
![]()
logeerpoekie nouja opvangpoekiequote:Op woensdag 19 september 2007 15:58 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Je eigen beestje?
Of de logeerkat?
Ohh, die je had opgevangen tijd geledenquote:Op woensdag 19 september 2007 16:04 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
logeerpoekie nouja opvangpoekie
Soms ietwat arrogant, zij het in bescheiden mate.quote:Op woensdag 19 september 2007 14:59 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Welnee, mijn spiegelbeeld is net als ik, een man van weing woorden!
Dat eerste zeker, dat laatste maar beperkt...quote:Op woensdag 19 september 2007 16:08 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Soms ietwat arrogant, zij het in bescheiden mate.
Ik vond je niet irritant arrogant en dus is er vast wel enige vorm van bescheidenheid in je.quote:Op woensdag 19 september 2007 16:10 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat eerste zeker, dat laatste maar beperkt...
quote:Op woensdag 19 september 2007 16:17 schreef mcDavid het volgende:
Vraagje he,
Als iemand vanuit het buitenland mobiel naar nederland belt, betaalt de ontvanger (ik) dan mee aan de kosten?
behalve als jij in het butenland gebeld wordt dan betaal je zelf wel mooi meequote:Op woensdag 19 september 2007 16:31 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Jij betaald niets, zoals normaal; enkel de beller die belt betaald.
Tof.quote:Op woensdag 19 september 2007 16:31 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Jij betaald niets, zoals normaal; enkel de beller die belt betaald.
Daarom twijfelde ik.quote:Op woensdag 19 september 2007 16:34 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
behalve als jij in het butenland gebeld wordt dan betaal je zelf wel mooi mee
Waddan?quote:Op woensdag 19 september 2007 16:34 schreef sararaats het volgende:
zit met een serieus probleem
Ga gewoon weg danquote:Op woensdag 19 september 2007 16:41 schreef sararaats het volgende:
lees het topic "Liefdesperikelen" maar
Liefdesperikelen
ik wil gewoon weg
niet letterlijkquote:
Johquote:Op woensdag 19 september 2007 16:54 schreef sararaats het volgende:
[..]
niet letterlijk
weg van de verliefde gevoelens
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |