Denk toch neit dat je er voor in aanmerking komt.quote:Op woensdag 19 september 2007 13:28 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb een solicitatie lopen voor postmedewerker, denk dat dit dan wel meevalt.
We gaan gewoon nixxx z'n nieuwe casa crashen!quote:Op woensdag 19 september 2007 13:26 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Dat weten we nog niet, zo goed zijn we niet met plannen.
Dan kan die Den Haag minimeet wellicht beter tot CL en jou beperkt blijven.quote:Op woensdag 19 september 2007 13:29 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Absoluut, die weten de waarde van de dingen die echt de moeite waard zijn wat beter in te schatten...
Nou, als ze zichzelf onderdompelen in zelfmedelijden dan kan dat nog best eens tegenvallen volgens mij.quote:Op woensdag 19 september 2007 13:29 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Absoluut, die weten de waarde van de dingen die echt de moeite waard zijn wat beter in te schatten...
Want? Jij bent tot op heden verschoond gebleven van emotionele littekens?quote:Op woensdag 19 september 2007 13:30 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Dan kan die Den Haag minimeet wellicht beter tot CL en jou beperkt blijven.![]()
of hij vindt zichzelf niet behoren tot 'de dingen die echt de moeite waard zijn'.quote:Op woensdag 19 september 2007 13:31 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Want? Jij bent tot op heden verschoond gebleven van emotionele littekens?
Die weten dus niet de ware dingen in het leven te waarderen en vallen dus buiten de doelgroep!quote:Op woensdag 19 september 2007 13:31 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Nou, als ze zichzelf onderdompelen in zelfmedelijden dan kan dat nog best eens tegenvallen volgens mij.
Oh, ik dacht dat je het anders bedoelde. Als dit de enige voorwaarde voor 'deelname' aan die meet is kom ik best in aanmerking.quote:Op woensdag 19 september 2007 13:31 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Want? Jij bent tot op heden verschoond gebleven van emotionele littekens?
Uiteraard. Of dat slim is, is vervolgens een tweedequote:Op woensdag 19 september 2007 13:26 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Je bedoelt te zeggen dat jij wel valt op vrouwen die getekend voor het leven zijn?![]()
Nou neem je meteen een dijk van een emotioneel litteken...quote:Op woensdag 19 september 2007 13:32 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
of hij vindt zichzelf niet behoren tot 'de dingen die echt de moeite waard zijn'.
Dat zou het een en ander verklaren natuurlijk. Alhoewel ik nauwelijks de indruk krijg van zijn online persona dat Plato nou zo'n laag zelfbeeld heeft.quote:Op woensdag 19 september 2007 13:32 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
of hij vindt zichzelf niet behoren tot 'de dingen die echt de moeite waard zijn'.
gvd.quote:Op woensdag 19 september 2007 13:29 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Denk toch neit dat je er voor in aanmerking komt.![]()
Dat valt ook best wel mee.quote:Op woensdag 19 september 2007 13:33 schreef Litpho het volgende:
[..]
Dat zou het een en ander verklaren natuurlijk. Alhoewel ik nauwelijks de indruk krijg van zijn online persona dat Plato nou zo'n laag zelfbeeld heeft.
Het is een te lage schaal voor een academicus.quote:
In het echt kreeg ik die indruk ook niet.quote:Op woensdag 19 september 2007 13:33 schreef Litpho het volgende:
[..]
Dat zou het een en ander verklaren natuurlijk. Alhoewel ik nauwelijks de indruk krijg van zijn online persona dat Plato nou zo'n laag zelfbeeld heeft.
quote:
Als jij mede verantwoordelijk bent voor het verminderen van mijn vertrouwen in het kunnen inschatten van online persona's, moet je niet klagen dat je vervolgens zelf te voorzichtig beoordeeld wordt natuurlijkquote:
ja, maar met mijn 'opleiding' qua letteren en mijn ervaring, kan ik helemaal nergens aan de bak zo.quote:Op woensdag 19 september 2007 13:35 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Het is een te lage schaal voor een academicus.![]()
Bescheiden arrogantie krijgt inderdaad een heel andere betekenis als je Plato in het echt heb mogen meemaken...quote:Op woensdag 19 september 2007 13:36 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
In het echt kreeg ik die indruk ook niet.
Ja, dat is wel waar ja.quote:Op woensdag 19 september 2007 13:36 schreef Litpho het volgende:
[..]
Als jij mede verantwoordelijk bent voor het verminderen van mijn vertrouwen in het kunnen inschatten van online persona's, moet je niet klagen dat je vervolgens zelf te voorzichtig beoordeeld wordt natuurlijk.
Dat vind ik wel een mooie omschrijving van mezelf.quote:Op woensdag 19 september 2007 13:36 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Bescheiden arrogantie krijgt inderdaad een heel andere betekenis als je Plato in het echt heb mogen meemaken...![]()
Die afdeling van BZ lijkt me op zich een prima plek voor jou, alleen is dit de verkeerde vacature. Je moet jezelf niet te laag inschatten!quote:Op woensdag 19 september 2007 13:36 schreef CherryLips het volgende:
[..]
ja, maar met mijn 'opleiding' qua letteren en mijn ervaring, kan ik helemaal nergens aan de bak zo.
ik had gvd gewoon hbo moeten doen, was ik allang klaar geweest, ik had het gewoon bij havo moeten houden.
Ga een snel netwerken daar dan voor haar!quote:Op woensdag 19 september 2007 13:40 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Die afdeling van BZ lijkt me op zich een prima plek voor jou, alleen is dit de verkeerde vacature. Je moet jezelf niet te laag inschatten!
Over een laag zelfbeeld gesproken.![]()
Dat is nou net één van de weinige ministeries waar ik echt nooit iets mee van doen heb.quote:Op woensdag 19 september 2007 13:40 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ga een snel netwerken daar dan voor haar!![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |