je hebt nog ruim tien minuten!quote:Op dinsdag 18 september 2007 22:46 schreef TwistedDarling het volgende:
Dààààg allemaal. Ik moet alweer naar bed.
O ja, je hebt een soort van oppas tegenwoordig.quote:Op dinsdag 18 september 2007 22:46 schreef TwistedDarling het volgende:
Goed plan, ik ga mee.quote:Op dinsdag 18 september 2007 22:46 schreef TwistedDarling het volgende:
ik heb de laatste tijd Dquote:Op dinsdag 18 september 2007 22:41 schreef CherryLips het volgende:
Van Kuukske weet ik het eigenlijk niet... en het kan best zijn dat die van mij groter zijn dan dia van MM, maar ik ben wat breder qua bovenlichaam dus dan lijken ze kleiner, enzo.
Aaaaah.quote:Op dinsdag 18 september 2007 23:03 schreef Memento-Mori het volgende:
[afbeelding]morgen gaat ze verhuizen
niet zeuren!quote:Op dinsdag 18 september 2007 23:01 schreef Q. het volgende:
Ik vind je standaard-PI een beetje overdreven, CL.
Waarom?quote:Op dinsdag 18 september 2007 23:03 schreef Memento-Mori het volgende:
[afbeelding]morgen gaat ze verhuizen
O, ik dacht dat dit die ene kat was.quote:Op dinsdag 18 september 2007 23:10 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
omdat ik dr tijdelijk opgevangen had en 2 volwassen katten kan hier echt niet![]()
Daar mag je wel over zeuren, maar niet over mijn PIquote:Op dinsdag 18 september 2007 23:08 schreef Q. het volgende:
[..]
Okay. Dan ga ik wel slapen. Morgen weer werken. Jeej. Werk. Jeej. Enzo.
aaaah wat lief... wil je een starbuckscard dan?quote:Op dinsdag 18 september 2007 23:11 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Daar mag je wel over zeuren, maar niet over mijn PI.
Ik probeer gewoon een beetje liedfe en verdraagzaamheid te verspreiden hier.
die zit hier toch nietquote:Op dinsdag 18 september 2007 23:12 schreef nixxx het volgende:
[..]
aaaah wat lief... wil je een starbuckscard dan?
quote:Op dinsdag 18 september 2007 23:15 schreef nixxx het volgende:
ik ben soms zooo lief.. ik ben aangestoken door een klein lief meisje van het weekend.. met liefheidsziekte
nee.. echt.. klein lief en blond!quote:
je doet echt raar de laatste tijdquote:Op dinsdag 18 september 2007 23:16 schreef nixxx het volgende:
[..]
nee.. echt.. klein lief en blond!
ja hequote:Op dinsdag 18 september 2007 23:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
je doet echt raar de laatste tijd.
Voor jou heb ik altijd liefde.quote:Op dinsdag 18 september 2007 23:11 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Daar mag je wel over zeuren, maar niet over mijn PI.
Ik probeer gewoon een beetje liedfe en verdraagzaamheid te verspreiden hier.
De mijne zijn kleiner.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |