Ok, dat eerste wist ik niet, maar ik haal het er ook niet echt uit moet ik eerlijk zeggen. Maar goed, dat kan ook wel weer aan mij liggen. Zoals gezegd, ik lees te kort. 20 mins in de trein en 's avonds 2 blz voor ik in slaap val.quote:Op dinsdag 18 september 2007 21:33 schreef bixister het volgende:
ah tom wolfe. dat is wel echt een 'mannen-schrijver' heb ik me laten vertellen. dat z'n boeken echt typische 'mannen-boeken' zijn, voor zover dat bestaat. maar ik heb er zelf nog nooit iets van gelezen.
dat carnivale lijkt me ook wel de moeite waard om op dvd te hebben. heb ooit een paar afleveringen gezien maar van echt volgen kwam 't niet.
quote:Op dinsdag 18 september 2007 21:30 schreef bixister het volgende:
oh BE ik ben trouwens een heel indrukwekkend boek aan 't lezen dat echt een aanrader is voor mensen die kinderen hebben of eigenlijk nog meer voor mensen die ze nog gaan krijgen: de onschuldige gevangene van Ingeborg Bosch. klinkt misschien wat heftig en het is ook niet echt lichte kost maar wel erg raak en belangrijk denk ik. gaat over het feit dat je kind zo volledig aan jou overgeleverd is, en over de risico's en verantwoordelijkheden die dat met zich meebrengt. misschien is dat ook nog iets om de komende tijd te lezen.
hadden we niet ergens zo'n topic trouwens voor tips over goede boeken gerelateerd aan opvoeding enzo? daar zou deze echt wel op z'n plaats zijn.
Ja, maar tis wel iets waar je van moet houden, tis niet lekker luchtig ofzoquote:Op dinsdag 18 september 2007 21:42 schreef Brighteyes het volgende:
Carnivale is echt briljant, kreeg de tip van een vriend en we hebben het hier samen ademloos zitten kijken.
Oh begin dan met PrisonBreak!quote:Op dinsdag 18 september 2007 21:53 schreef Brighteyes het volgende:
Nu nog niet, maar tijdens mijn verlof vast wel!
Kan ik eindelijk ook eens meekleppen over series als House, Lost, Greys Anatomy, Desp. Housewives etc. etc. Van al die series heb ik echt nog nooit 1 aflevering gezien.
Oh nee, bah die man! Vind hem wel een storende factor!quote:
Wat een geweldige link btwquote:Op dinsdag 18 september 2007 21:51 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ja, maar tis wel iets waar je van moet houden, tis niet lekker luchtig ofzo
Net als SFU trouwens. Daar moest ik eerst een aflevering over nadenken, toen was ik verkocht.
Tipje voor als je je héél erg echt ontzéttend verveelt: alle series/films/shows/cartoons/documentaries van de héle wereld op een rijtje.
En je kan ze online kijken!
Vind je?quote:Op dinsdag 18 september 2007 22:00 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Oh nee, bah die man! Vind hem wel een storende factor!
Hoewel de bloopers op YouTube wél heel grappig zijn.
Ook een hobby, bloopers op YouTube zoeken![]()
Ben echt verslaafd aan dat soort series geloof ik!quote:Op dinsdag 18 september 2007 21:58 schreef Brighteyes het volgende:
Ik dus ook alleen ER Vicky.
En wel ook dingen als Exp. Robinson, maar echt die series die ik net noemde niet. Dat vergeet ik dan weer te kijken etc. etc. Toevallig nu de laatste tijd weer wat meer, maar er zijn tijden geweest dat de TV hier nooit aan stond...CarOnline, jij zegt het hoor, ik niet!
Het was niet eens in me opgekomen zelfs!
Ik ben er zelf gewoon te lui mee hoor.
Manlief komt net heel enthousiast naar beneden dat ze de eerste 4 afleveringen van het 3e seizoen in USA al gepost hebben in het illegale circuit.. pssst..quote:
Haha sexy is wel het laatste waar ik aan denk als ik die man zie!quote:Op dinsdag 18 september 2007 22:01 schreef Vivi het volgende:
[..]
Vind je?![]()
Ik vind hem enorm sexy![]()
!!!!!
Die MAD-spoof van House is ook grappig btw, maar ja, daarvoor moet je het wel volgen idd..anders snap je er niks van
quote:Op dinsdag 18 september 2007 22:06 schreef lcicle het volgende:
[..]
Manlief komt net heel enthousiast naar beneden dat ze de eerste 4 afleveringen van het 3e seizoen in USA al gepost hebben in het illegale circuit.. pssst..
![]()
Ja, maar dat is meer een soort van, excusez le mot, neukpop. Wel een lekker ding ofcourse, maar hersens zijn pas echt sexy, en die heeft Housequote:Op dinsdag 18 september 2007 22:06 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Haha sexy is wel het laatste waar ik aan denk als ik die man zie!
Nee, dan Wentworth Miller![]()
![]()
![]()
![]()
En wat is daar mis mee?!quote:Op dinsdag 18 september 2007 22:11 schreef Vivi het volgende:
[..]
Ja, maar dat is meer een soort van, excusez le mot, neukpop. Wel een lekker ding ofcourse, maar hersens zijn pas echt sexy, en die heeft House![]()
S2 is afgelopen inmiddels!quote:Op dinsdag 18 september 2007 22:10 schreef lcicle het volgende:
Ik heb eigenlijk geen idee hoe ver Prison Break hier in Nederland is?
Jaaa met jou kan ik praten! En met Spuuglokje ookquote:Op dinsdag 18 september 2007 22:13 schreef lcicle het volgende:
Kan een man nog meer hersens hebben dan meneer Miller?Toch maar eens House kijken dan.
Serieus, ik heb een aantal interviews gelezen en gezien, maar hij lijkt me een bijzonder intelligent man.
Dan mag ik dus wel zeggen dat ik dat einde echt weer kut vondquote:Op dinsdag 18 september 2007 22:14 schreef CarOnline het volgende:
[..]
S2 is afgelopen inmiddels!
Wachten op 3 dus.
Ja ongelovelijk he! Het gaat nu wel heel heftig worden volgens mij!quote:Op dinsdag 18 september 2007 22:16 schreef lcicle het volgende:
[..]
Dan mag ik dus wel zeggen dat ik dat einde echt weer kut vondJeetje, het duurt echt veeeel te lang en nu beginnen ze weer van voor af aan zeg! Wat dóen ze toch met ons vrouwen.
Slaap Lekker!quote:Op dinsdag 18 september 2007 22:17 schreef Brighteyes het volgende:
Ok, you guys lost me completely!![]()
Maar het is toch al voorbij mijn bedtijd!
Tot morgen
Ik volg Prison Break nietquote:Op dinsdag 18 september 2007 22:14 schreef Spuuglokje het volgende:
Maar Vivi, Wenthworth speelt toch ook een zeer intelligente man in Prison Break?
Toch es doen, hij heeft óók hersensquote:Op dinsdag 18 september 2007 22:19 schreef Vivi het volgende:
[..]
Ik volg Prison Break nietvooroordeel...vooroordeel
Ja, is een vriendinnetje van mijquote:Op dinsdag 18 september 2007 22:14 schreef bixister het volgende:
pruk, jij kent de maakster?
Ja maar ik ben bang dat ik dan ook weer verslaafd raak..ik heb al zo weinig tijdquote:Op dinsdag 18 september 2007 22:21 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Toch es doen, hij heeft óók hersens
Ik weet het wel zeker!quote:Op dinsdag 18 september 2007 22:25 schreef Vivi het volgende:
[..]
Ja maar ik ben bang dat ik dan ook weer verslaafd raak..ik heb al zo weinig tijd
Oh dat stuk metquote:Op dinsdag 18 september 2007 22:28 schreef lcicle het volgende:
Bang voor verslaving aan Prison Break? NIET AAN BEGINNEN DAN!Echt niet, geloof me.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Screw them.
We're going home.
Haaa hahaha! Blij dat ik niet de enige benquote:Op dinsdag 18 september 2007 22:32 schreef Spuuglokje het volgende:
Je hoeft je niet te schamen hoor CarOnline, ik weet wat je voelde!
Dat had ik wel een beetje bij S2, bevobbeld dat ie dat morse naar Sarah deed, op zn knie.quote:Op dinsdag 18 september 2007 22:35 schreef lcicle het volgende:Dat is de truc inderdaad. Dat je wéét dat dit-en-dat wel-of-niet gaat gebeuren, maar tóch kijken.
Ik kijk eigenlijk geen series (behalve CSI) maar het verhaal in Prison Break vind ik zo ontzettend goed in elkaar zitten. Daarom ben ik ook wel nieuwsgierig naar deel 3, omdat ik niet geloof dat het nog net zo goed kan zijn. Op een gegeven moment heb je zoiets van: jahaaaa
Komt daar eigenlijk weer een nieuwe serie/ronde afleveringen van dit jaar...? Want ik keek altijd vrij trouw...quote:Op dinsdag 18 september 2007 21:58 schreef Brighteyes het volgende:
En wel ook dingen als Exp. Robinson,
Ja 30 november a.s. in Enschede. En 28 september a.s. in Rijssen... Ik weet niet of er nog kaarten zijn.quote:Op dinsdag 18 september 2007 21:13 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Hee, weet jij wanneer en waar? Want daar wil ik wel graag naar toe!
quote:Op woensdag 19 september 2007 09:06 schreef Sugar het volgende:
Nou, wel cool, ET! Fijn joh!
Here the same... en volgens mij zijn ze nu op donderdag ook weer opnieuw begonnen. Ik lees hier dat het ook op dinsdag komt... hmmm even de hd-recorder instellen.quote:Op woensdag 19 september 2007 09:20 schreef dutchie het volgende:
House; ik vind het altijd rete-spannend, maar we hebben echt geen flauw idee waar ze het over hebben.
quote:Op woensdag 19 september 2007 09:20 schreef dutchie het volgende:
House; ik vind het altijd rete-spannend, maar we hebben echt geen flauw idee waar ze het over hebben. Bij E.R. wisten we altijd precies wat we ze moesten doen: Intubate!!!!
Relaxt joh, scheelt echt in de kosten! Rood met drie wielen....quote:Op woensdag 19 september 2007 09:06 schreef E.T. het volgende:
Swets net op MSN, hij heeft een duo-wagen![]()
Collega van hem had die wagen van de baas gekregen toen hij een tweeling kreeg, tweeling is er nu uitgegroeid.. en zo gaat de 'bedrijfswagen' naar ons
toen ik om de specs vroeg kwamen ze niet verder dan 'hij is rood en hij heeft 3 wielen'![]()
Mannen
Ah, het ligt niet aan onsquote:Op woensdag 19 september 2007 09:52 schreef Brighteyes het volgende:
Dutch!Kan jij ook dat hele riedeltje?
Bloodgas, cbc, chem7 etc. etc.![]()
quote:Op woensdag 19 september 2007 09:52 schreef Brighteyes het volgende:
Dutch!Kan jij ook dat hele riedeltje?
Bloodgas, cbc, chem7 etc. etc.![]()
quote:Op woensdag 19 september 2007 09:06 schreef E.T. het volgende:
Swets net op MSN, hij heeft een duo-wagen![]()
Collega van hem had die wagen van de baas gekregen toen hij een tweeling kreeg, tweeling is er nu uitgegroeid.. en zo gaat de 'bedrijfswagen' naar ons
toen ik om de specs vroeg kwamen ze niet verder dan 'hij is rood en hij heeft 3 wielen'![]()
Mannen
Is volgens mij een gegooglede foto. Ik ben hem ook al vaker tegen gekomen.quote:Op woensdag 19 september 2007 10:55 schreef Noli. het volgende:
Ow wat ik hier ook nog wou vragen..
Ik geloof dat Luuke eens een pot Sudo te pakken had gekregen en Lishe daar een foto van had gepost. Als reactie daarop poste iemand hier toen een foto van twee kindjes (jongetjes) die een pot latex op de tv, grond, banken en hunzelf hadden gesmeerd.
Nu vraag ik me af of die foto van die user was of dat ie gegoogled was....
Weet iemand dit nog?
Ik kreeg net namelijk een PPSje met die foto erin.
Haha, volgens mij hebben wij er een uit dezelfde seriequote:Op woensdag 19 september 2007 10:53 schreef texelonia het volgende:
Die van mij kijkt Wegmisbruikers, Blik op de Weg, Mythbusters, nog zo'n autoprogramma van de BBC, en voetbal. En verder in mijn ogen hele saaie programma's als ie er toevallig langszappt. Echte series kijkt ie eigenlijk niet.
Dat is toch gewoon Klokhuis voor volwassenen?quote:Op woensdag 19 september 2007 11:03 schreef Vivi het volgende:
[..]
Haha, volgens mij hebben wij er een uit dezelfde serie
Oh ja, How it's made is hier ook favo...en dan het liefst over heel saaie dingen he..
" Viev! Kijk es!!"
*aan komt rennen*
"Wat is er dan?"
" Kijk, zo maken ze kleurpotloden! *technisch en zeer slaapverwekkend verhaal*![]()
Voetbal kijkt ie gelukkig dan weer niet.
De Pfaffs kijken we ook wel eens idd, en TopGear is gewoon leuk, die man is grappig die het presenteertDie deed ook ooit nog eens een heel leuk culinair programma..
Okay, dan heb ik steeds de juiste opgenomen.quote:Op woensdag 19 september 2007 10:47 schreef Noli. het volgende:Tex!
Wat HOUSE M.D. betreft..
Tot nu toe werden op dinsdag herhalingen en op donderdag gewoon nog elke keer nieuwe afleveringen uitgezonden.
Op die digitale zenden 13street ofzoiets ben ik nog geen nieuwe tegengekomen alleen maar herhalingen..
LOST seizoen drie hadden wij al helemaal gezien net voor ze hier uitgezonden werden..
Het had de broer van mijn wederhelft kunnen zijnquote:Op woensdag 19 september 2007 11:03 schreef Vivi het volgende:
[..]
Haha, volgens mij hebben wij er een uit dezelfde serie
Oh ja, How it's made is hier ook favo...en dan het liefst over heel saaie dingen he..
" Viev! Kijk es!!"
*aan komt rennen*
"Wat is er dan?"
" Kijk, zo maken ze kleurpotloden! *technisch en zeer slaapverwekkend verhaal*![]()
Voetbal kijkt ie gelukkig dan weer niet.
De Pfaffs kijken we ook wel eens idd, en TopGear is gewoon leuk, die man is grappig die het presenteertDie deed ook ooit nog eens een heel leuk culinair programma..
Wanneer gaan jullie "over" Cattie?quote:Op woensdag 19 september 2007 11:55 schreef cattie het volgende:
Aan het werk, BE en nebelung!![]()
Ik heb net de administratie in verhuisdozen gepakt. De eerste klus na de verhuizing is het op orde brengen van de administratie (rekeningafschriften van 2006 die nog niet in een klapper zitten enz..). Ik begin nu wel verhuisstress te krijgen. We hebben al heel wat in dozen gestopt, maar het meeste moet nog.
Ive kijkt alleen 's ochtens wel eens de teletubbies, als hij zin heeft.
Spannend... ik hoop voor jullie dat het nu eindelijk eens verkocht wordt en veel suc6 zaterdag met je open huis!!quote:Op woensdag 19 september 2007 12:16 schreef CarOnline het volgende:
Diaan: er is nu een stel wat twijfelt tussen ons huis en die van een ander, t zal eens tijd worden, het staat nu al een jaar te koop en ik ben het zó zat! Zaterdag open huis, misschien wordt dat nog wat.
Oh en de Dijk, morgen ff bij mn collega's checken, heb er wel zin in
Zal ook eens kijken of er nog kaarten zijn, misschien wel handig!
Ja, ik hoop het ook. Spannend vind ik het niet meer, heb besloten dat niet meer te doen. Dat sloopt namelijk, ik wacht wel tot de makelaar belt dat ze het andere huis gekocht hebben. Zoveel vertrouwen heb ik er inmiddels inquote:Op woensdag 19 september 2007 12:19 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Spannend... ik hoop voor jullie dat het nu eindelijk eens verkocht wordt en veel suc6 zaterdag met je open huis!!
Meestal kijk ik het vanaf dvd. We hebben ook een dvd-speler op de slaapkamer, dus voor het slapen gaan (of tijdens het strijken) kijk ik nog even als ik zin heb. Plus dat mn man om de week middagdienst draait, dus om de week zit ik elke avond alleen. Dus dan ben ik wel blij met mn vriendjes en vriendinnetjes op dvdquote:Op woensdag 19 september 2007 12:21 schreef Belana het volgende:
zow, ben net weer wakker, nog wat gemist?
ik voel me iig wat beter nu
mensen, al die dingen die jullie kijken, wanneer doen jullie dat dan?
doordeweek ga ik half 10 douchen, en daarna naar bedanders trek ik het allemaal niet
In het weekend kijk ik graag cold case en medium, normaal volg ik greys anatomy wel, maar ook daar ben ik pas afgelopen seizoen ingerold omdat het eerste seizoen veuls te laat werd uitgezonden.
en ik mis trouwens ook altijd dat er een nieuwe serie is. dat house bijvoorbeeld, daar hoor ik dan van dat het leuk is, terwijl het al maanden bezig is en dan snap ik er dus de ballen niet van en laat ik het maar
zow, en nu koffie![]()
Okay, kan ik me voorstellen....quote:Op woensdag 19 september 2007 12:22 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ja, ik hoop het ook. Spannend vind ik het niet meer, heb besloten dat niet meer te doen. Dat sloopt namelijk, ik wacht wel tot de makelaar belt dat ze het andere huis gekocht hebben. Zoveel vertrouwen heb ik er inmiddels in![]()
Yeah! een Pfaffs fan. Daar kijk ik dus ook naar.quote:Oh, en ik kijk naar de Pfaffs... Heel fout, maar zo lekker.
Deed ik ook nietquote:Op woensdag 19 september 2007 12:39 schreef Belana het volgende:
jullie hoeven natuurlijk geen verantwoording af te leggen he![]()
ik lees in bed, anders kom ik weer nooit toe aan al die fantastische boeken
ik ga kbot toch maar even zeggen dat ie die series moet opzoeken ergens if you know what I mean... ze klinken wel fijn. maar ik zal er toch slecht aan toe komen, want de 2e serie 4400 staat ook nog steeds in de kastik heb te veel slaap nodig
ik ga pas weer aan dingen toe komen als alle 2 de kindjes naar school zijn denk ik
Ik kijk alleen door de weeks. Dat van zondag wist ik dan weer niet.quote:Op woensdag 19 september 2007 12:43 schreef flowerbox het volgende:
[..]
Yeah! een Pfaffs fan. Daar kijk ik dus ook naar.Er zijn nu weer elke dag herhalingen van seizoen 1 en nog krijg ik er niet genoeg van. En dan op zondag de nieuwste afleveringen, heerlijk
![]()
Ik heb zelfs de dvd met hoogtepunten van hun![]()
Verder kijk ik ook nog ER, dwdd, Top Gear en Blik op de weg.
nou ja, das mijn idee ook.quote:Op woensdag 19 september 2007 13:03 schreef E.T. het volgende:
Saskia kijkt ook meer dan me lief is.. Beetje erin geslopen in de laatste maanden van m'n zwangerschap toen ik geen kant meer op kon... en de eerste weken was 't ook wel handig tijdens voeden enzo...
Ach, ze gaat bijna naar school en daar is geen tv
Ik wil later ook zo weinig mogelijk TV. En dat gaat moeilijk wordenquote:Op woensdag 19 september 2007 12:53 schreef Sjeen het volgende:
Ik kijk Flikken Maastrichten als het zo uitkomt CSI. Verder is de tv hier eigenlijk bewegend behang...
Overigens, ik dacht ook dat ik Isa zo min mogelijk tv zou laten kijken. Maar als ik thuis werk en ze het op haar heupen heeft, dan is een dvd van Engy Benji, de Berenboot, Thomas Trein of K3 toch wel heel prettig. Dan maar niet pedagogisch verantwoord
Ik compenseer het wel weer met andere dingen...
Nu is ze met het buurjongetje en de buurman mee door de wasstraat
Ik hen het zien liggen ameland, ben op een gegeven moment lekker gaan wandelen door dat natuurgebied (alleen de naam kwijt) en dan kijk je ook uit op Ameland.quote:Op woensdag 19 september 2007 14:09 schreef Noli. het volgende:
Als je naar Ameland gaat rij je direct langs Wilyan's school. Die staat aan de weg richting Ameland.
(vanuit de school kan je de dijk zien en wij wonen 214 meter het dorp in)
Wij wonen hier nu drie jaar en we zijn nog niet één keer op Ameland geweest..
Ooh Noli dan woon je dus ook in het Noorden. Ik heb altijd het idee dat iedereen altijd richting de Randstad of in het oosten wonen van OUD.quote:Op woensdag 19 september 2007 14:26 schreef Noli. het volgende:
Ja leuk is dat he?
Wij kunnen hier vanaf de dijk bij goed weer Terschelling en zelfs de dorpen op Ameland goed zien liggen.
's Avonds kan je hier bij helder weer aan de rand van het dorp de lichten van drie verschillende vuurtorens zien.
quote:Op woensdag 19 september 2007 14:21 schreef Brighteyes het volgende:
Oh wat lekker Buzzer!
Ik ga in November een weekendje naar Texel!![]()
Gewoon naar een bungalowpark, maar toch voelt zo'n eiland idd heel anders dan ergens in de bossen van Overijssel. Heb er echt zo'n zin in!
Cattie, dat meen je niet!quote:Op woensdag 19 september 2007 15:19 schreef cattie het volgende:
Belana, fijn dat het wat beter gaat.
Diaan, we verhuizen zaterdag.Stress!
Zal ik eens een bekentenis doen? Ik ben nog nooit op een waddeneiland geweest. Het komt er niet van. En nog nooit in de efteling.
Ik woon ook in het Noorden. En Danosa ook.quote:Op woensdag 19 september 2007 14:34 schreef flowerbox het volgende:
[..]
Ooh Noli dan woon je dus ook in het Noorden. Ik heb altijd het idee dat iedereen altijd richting de Randstad of in het oosten wonen van OUD.
En ik ook.quote:Op woensdag 19 september 2007 16:23 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]
Ik woon ook in het Noorden. En Danosa ook.
OMG die foto'squote:Op woensdag 19 september 2007 17:27 schreef Maneki.Neko het volgende:
Kijk wat ik vond
[afbeelding]
Ik ben ook nog nooit op een waddeneiland geweest, moet ook zeggen dat het me niet echt trekt. Ga liever naar zeeland of brabant
Ik weet niet wat een combisleeper is, maar ik weet dat daar slaapzakken te koop zijn met lange mouwen. En die kun je dan ook nog afritsen.quote:Op woensdag 19 september 2007 19:56 schreef _Ingrid_ het volgende:
Weet iemand of je bij prenatal een slaapzak met mouwen kan kopen? En dan niet de combisleeper. Of ergens anders natuurlijk.
Ach ja... mijn wederhelft geeft nou eenmaal veel om die paar minuten langer in bed, die zal het nog zwaar krijgen straksquote:Op woensdag 19 september 2007 20:42 schreef Brighteyes het volgende:
Ai Nijna... gewoon zelf gaan dan.
Ik heb ook alleen gekeken hoor, stinkie vond dat wel afdoende, mss dat we nog een keer langs gaan, maar dan moet het net zo uitkomen, 9 van de 10 keer is hij niet op tijd thuis.
nou, genoeg om morgen weer te gaan werken, hoewel ik daar geen zin in heb, maar vandaag heeft me wel goed gedaanquote:Op woensdag 19 september 2007 20:54 schreef Lois het volgende:
Ben je alweer wat opgeknapt Belaan?
En ik nog nooit in Zeelandquote:Op woensdag 19 september 2007 16:23 schreef Syrena het volgende:
Ik ben in de Efteling geweest en in Six Flags maar nooit op een WaddeneilandWel in Zeeland.
Mijn moeder is nog nooit in Amsterdam geweest, daar gaat ze in november met een hoop vriendinnen naartoe.
In Utrecht is ze wel geweest, daar woont m'n zusje namelijk.
Jakkes erwtensoepquote:Op woensdag 19 september 2007 21:45 schreef Brighteyes het volgende:
Nijna, wij hebben vorige week al boerenkool gegeten ook hoor!
En de afgelopen tijd ook al een paar keer die zomerzuurkoolschotel van Unox gegeten, die kant en klare. Erg lekker hoor!
En voor morgen staat er ook weer zuurkool in de koelkast. Ik ben niet zo moeilijk.
En dan vergeet ik bijna nog de erwtensoep van dit wekkend.![]()
Ik vind Zwolle wel een leuke winkelstad jaquote:Op woensdag 19 september 2007 21:49 schreef Leah het volgende:
Ik kom er even tussendoor geraced.
Ik ga binnenkort op stap met een vriendin uit het hoge noorden. Vanuit ons beider woonplaatsen zou Zwolle een leuke meet plek zijn, maar ik ben daar dus echt nog nooit geweest. Is Zwolle een leuke winkelstad? Iemand?
Ik vind hem best apart... die andere filmpjes ook... hij hoort zichzelf erg graag praten geloof ik. Bijna narcistisch hoe hij zich gedraagt.quote:Op woensdag 19 september 2007 21:55 schreef dutchie het volgende:
Navond.
Dit wil ik even met jullie delen. Is van die 'Leave Britney Alone!' fan, ik heb hier echt om gelachen. Het helpt echt tegen een najaarsdepressie:
http://www.youtube.com/watch?v=MkpLR4WzIBc
Als je toch in die "hoek" zit, zou je ook naar Kampen kunnen. Waarschijnlijk minder keuze in winkels, maar wel erg leuk (ook op cultuurgebied).quote:Op woensdag 19 september 2007 21:49 schreef Leah het volgende:
Ik kom er even tussendoor geraced.
Ik ga binnenkort op stap met een vriendin uit het hoge noorden. Vanuit ons beider woonplaatsen zou Zwolle een leuke meet plek zijn, maar ik ben daar dus echt nog nooit geweest. Is Zwolle een leuke winkelstad? Iemand?
Cultuur vind ik op zijn tijd erg leuk, maar we willen nu denk ik gewoon even winkelen, lunchen, winkelen en evt eten. Met misschien nog een kroegje tussendoorquote:Op woensdag 19 september 2007 22:17 schreef phluphy het volgende:
[..]
Als je toch in die "hoek" zit, zou je ook naar Kampen kunnen. Waarschijnlijk minder keuze in winkels, maar wel erg leuk (ook op cultuurgebied).
Ja ach, waar bemoei ik me ook eigenlijk mee. Ik wist toch dat ik een van de weinige ben die een hekel heeft aan winkelen?!quote:Op woensdag 19 september 2007 22:29 schreef Leah het volgende:
[..]
Cultuur vind ik op zijn tijd erg leuk, maar we willen nu denk ik gewoon even winkelen, lunchen, winkelen en evt eten. Met misschien nog een kroegje tussendoor.
Nou ik vind het al aardig koud anders. Vanochtend zelfs al even de verwarming aan gehad. Vannacht ga ik met een trui aan slapen denk ik, en zodra ik de komende dagen de tijd en puf heb ga ik het winterdekbed op bed leggen (enkel glas hier). Vorige week moest ik hele week om 7 uur beginnen en dan is het nog donker! En 's ochtends en 's avonds zie je al van die wolkjes als je uitademt. Ik begin dus al aardig in winterstemming te komen. Binnenkort gaan wij ook maar weer aan de boerenkool denk ikquote:Op woensdag 19 september 2007 21:41 schreef Nijna het volgende:
Wilde trouwens nog even vermelden dat mn zuurkoolstamppot lekker was, ookal is het dan nog lang geen winter. Haha.
Hou maar in je achterhoofd dat we je eeuwig dankbaar zijnquote:Op woensdag 19 september 2007 23:22 schreef buzzer het volgende:
Gossamme, ik ben nog bezig met de meet...
Gisteren 600 foto'sgesorteerd, en nu zippen, uploaden en verzenden... Wat een klus
Texelonia, jij hebt ze ook binnen als het goed is
het is ook heel graag gedaan hoorquote:Op woensdag 19 september 2007 23:25 schreef m@x het volgende:
[..]
Hou maar in je achterhoofd dat we je eeuwig dankbaar zijn
ik hou er ook niet vanquote:Op woensdag 19 september 2007 22:34 schreef phluphy het volgende:
[..]
Ja ach, waar bemoei ik me ook eigenlijk mee. Ik wist toch dat ik een van de weinige ben die een hekel heeft aan winkelen?!![]()
it made my day okquote:Op woensdag 19 september 2007 21:55 schreef dutchie het volgende:
Navond.
Dit wil ik even met jullie delen. Is van die 'Leave Britney Alone!' fan, ik heb hier echt om gelachen. Het helpt echt tegen een najaarsdepressie:
http://www.youtube.com/watch?v=MkpLR4WzIBc
Bedankt voor de tip. Ga ik ook nog even proberen. Ik heb zo'n Feli-way spray en dat stinkt ook verschrikkelijk. Hele penetrante citroenlucht, alsof je een potje citronella hebt laten vallen of zo.quote:Op woensdag 19 september 2007 23:09 schreef Suzziieee het volgende:
BE... ik maak altijd de plekken waar de kat gepist heeft met azijn schoon.En ben er dan niet zuinig mee.Weet niet of dat kan op je vensterbank e.d.?Het stinkt wel ff in je huis dan naar azijn.. maar de katten hebben er ook een gruwelijke hekel aan.
Winkelen vindt ik niet erg maar ik heb een hekel aan pashokje in, pashokje uit. Soms ontkom je er niet aan helaas maar daar heb ik echt een hekel aan.quote:Op woensdag 19 september 2007 22:34 schreef phluphy het volgende:
[..]
Ja ach, waar bemoei ik me ook eigenlijk mee. Ik wist toch dat ik een van de weinige ben die een hekel heeft aan winkelen?!![]()
winkelen is verschrikkelijk, maar in je nakie over straat lijkt me nog ergerquote:Op woensdag 19 september 2007 22:34 schreef phluphy het volgende:
[..]
Geniale actiequote:Op donderdag 20 september 2007 10:11 schreef Lois het volgende:
Owja, ik bracht vanmorgen Iris en Bram naar school, in de stortregen met de auto. Stond er allemaal politie, met vlaggetjes, posters en ballonnen. Was het " breng je kind op de fiets naar school" dag.![]()
Alles was verregend, gelukkig konden ze er zelf ook hard om lachen, de agenten.![]()
sterkte met je mondquote:Op donderdag 20 september 2007 10:11 schreef Lois het volgende:
* Lois ploft bibberend neer op het bankje*
Ik ging naar de tandarts voor een hoektandje waar een stukje vulling uit was en liep er weer uit met 1 hechting en een wortelkanaalbehandeling.
Jippie![]()
Ik moet echt even bijkomen hoor, heb helemaal de nabibbers. Zo even lekker mijn koffie naar binnen slobberen en ff niks doen.
Owja, ik bracht vanmorgen Iris en Bram naar school, in de stortregen met de auto. Stond er allemaal politie, met vlaggetjes, posters en ballonnen. Was het " breng je kind op de fiets naar school" dag.![]()
Alles was verregend, gelukkig konden ze er zelf ook hard om lachen, de agenten.![]()
Ja, nee dat gaat me dan net weer te ver. Dat filmpje van shake the depression away vind ik dan nog wel grappig maar als je dan die andere filmpjes van 'm ziet...quote:Op donderdag 20 september 2007 10:18 schreef dutchie het volgende:
Ai ai Lois, zit hier plaatsvervangend over mijn kaak te wrijven.Sterkte!
Trouwens, ik lees net op de telegraaf-site dat die Chris Rocker (de Leave Britney Alone-fan) een eigen rls krijgt. Of de wereld daar nou op zit te wachten....
Kon eigenlijk niet uitblijven, maar gruwelgruwel.
Wat je ook nog kan proberen is de feliway-stekker. Eén van mijn katten is na de geboorte van dochterlief erg gaan plassen. De stekker helpt als een tierelier. en die ruik je niet.quote:Op donderdag 20 september 2007 08:46 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Bedankt voor de tip. Ga ik ook nog even proberen. Ik heb zo'n Feli-way spray en dat stinkt ook verschrikkelijk. Hele penetrante citroenlucht, alsof je een potje citronella hebt laten vallen of zo.
heb mezelf laatst geëlectrocuteerd met zo'n ding... Ik schrok best wel.quote:Op donderdag 20 september 2007 11:38 schreef Noli. het volgende:
Over die muggen..
Ik slaap soms met zo'n racket in mijn hand.Aals er dan wat zoemt, mep ik 's om me heen en als ik dan *krrrkkktt* hoor dan weet ik dat er weer één gegrilld is
Mijn schoonzusje zag dat ding liggen bij ons, drukte op het knopje en hoorde dat hoge geluidje dus hield hem bij haar oor... Iets te dichtbij...quote:Op donderdag 20 september 2007 12:14 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
heb mezelf laatst geëlectrocuteerd met zo'n ding... Ik schrok best wel.![]()
Hilarischquote:Op donderdag 20 september 2007 15:14 schreef dutchie het volgende:
Willen jullie nog meer lachen? Jongentje wil hulp bij zijn huiswerk:
http://www.youtube.com/watch?v=uSU0t6cnf2I
quote:Op donderdag 20 september 2007 16:50 schreef E.T. het volgende:
ik had een recept van de C1000 van een paar weken geleden 'Hartige taart met worst en doperwten' Sta ik daarnet het geheel klaar te maken bedenk ik me dat ik helemaal geen doperwten heb hoeven kopen![]()
En nergens staan ook doperwten verder vermeld..
Het wordt nu dus 'Hartige taart met worst en veel andere dingen maar GEEN doperwten'![]()
dat wou ik ook nog proberen....vriend wou ook naar de MACquote:Op donderdag 20 september 2007 16:50 schreef E.T. het volgende:
ik had een recept van de C1000 van een paar weken geleden 'Hartige taart met worst en doperwten' Sta ik daarnet het geheel klaar te maken bedenk ik me dat ik helemaal geen doperwten heb hoeven kopen![]()
En nergens staan ook doperwten verder vermeld..
Het wordt nu dus 'Hartige taart met worst en veel andere dingen maar GEEN doperwten'![]()
Ja, dat kanquote:Op woensdag 19 september 2007 19:56 schreef _Ingrid_ het volgende:
Weet iemand of je bij prenatal een slaapzak met mouwen kan kopen? En dan niet de combisleeper. Of ergens anders natuurlijk.
Jij liever dan ik.quote:Op donderdag 20 september 2007 13:40 schreef Anitra het volgende:
Oh rockabella ik heb een nieuwe hobbyTribals ontwerpen
Heb een proggieniet erg legaal dus kan niet opslaan alleen uitprinten
en de beste ontwerpen komen snachts in bed en de printer staat beneden
Erg leuk speledingetje!
quote:Op donderdag 20 september 2007 19:33 schreef Lois het volgende:
Hmmmm zuurkool![]()
Hahaha Swets, ik zou ook langs de Mac gaan, sorry ET![]()
quote:Op donderdag 20 september 2007 21:42 schreef Rijstebuiltje het volgende:
Snap ut E.T... Ik had er bij aangegeven dat er geen risico's voor mezelf zijn ,en dat verder onderzoek niet noodzakelijk was ..
Als je huisarts dat vindt, zal die dat toch ook wel doorgeven aan die verzekering als ze om die info vragen? En dan komt het dus ook wel goed.quote:Op donderdag 20 september 2007 21:44 schreef Rijstebuiltje het volgende:
Dat vond mijn huisarts trouwens.. pas als de klachten verergerden, waarvoor bloed geprikt was moest ik terugkomen.. nergens last van gehad verder..![]()
Whehehe.quote:Op donderdag 20 september 2007 21:26 schreef E.T. het volgende:
[..]
Twee keer opscheppen door Swets, een dochter die zat te smikkelen en een zoon die de delen die hij mocht hebben ook naar binnen werkte alsof ie nooit wat te eten krijgt..
"schat, dit kan je wel vaker maken.. is toch wel lekker"
Het was een stuk lekkerder dan de titel deed vermoeden iig.![]()
quote:Op donderdag 20 september 2007 18:10 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
Jij liever dan ik.Ik ben niet van de tribals (tribal=heibel!)
Wat doe je met de ontwerpjes?
Nopes, je bent verplicht om het te noemen als het afwijkend isquote:Op donderdag 20 september 2007 21:45 schreef Brighteyes het volgende:
Als er echt niks was had je het ook gewoon niet kunnen noemen.
Ik kan me wel voorstellen dat zij, op het moment dat jij het noemenswaardig vindt, willen weten hoe het precies in elkaar zit.
En als er idd niets aan de hand is, zoals je huisarts zegt, dan maakt verder onderzoek toch ook niet veel uit.
Kost wel wat extra tijd, dat is dan wel weer lastig kan ik me voorstellen.
heb ik ook geten vanavond. Het was er echt weer voorquote:Op donderdag 20 september 2007 18:58 schreef Pruk het volgende:
Hier staat de zuurkool te wachten totdatthuis is. Moet alleen de spekjes en de rookworst nog doen
quote:Op donderdag 20 september 2007 18:10 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
Jij liever dan ik.Ik ben niet van de tribals (tribal=heibel!)
er schuilt een dichteres in jequote:Op donderdag 20 september 2007 23:31 schreef Maneki.Neko het volgende:
[..]
Maar ik ben nog steeds blij, met mijn kontgewei![]()
wanneer doen we trouwnes een haiku meetquote:Op donderdag 20 september 2007 23:32 schreef Pruk het volgende:
Dat is trouwens best een leuke smiley om net boven je kont te laten plaatsen
Ja, meestal houdt ze haar muil welquote:Op donderdag 20 september 2007 23:32 schreef buzzer het volgende:
[..]
er schuilt een dichteres in je
jammer dat je er niet was zondag....quote:Op donderdag 20 september 2007 23:40 schreef Maneki.Neko het volgende:
[..]
Ja, meestal houdt ze haar muil wel
Ik vermoedde al zoietsquote:Op vrijdag 21 september 2007 08:50 schreef E.T. het volgende:
ik had de papieren versie uit het weekboekje van c1000, Syreen.. daar stond het duidleijk niet in.
zal ze er volgende keer doorgooien
succes dan maar!quote:Op donderdag 20 september 2007 22:24 schreef Anitra het volgende:
[..]
We hebben op het dorp tegenwoordig 1tje op het dorp dus die laat ik aan hem zien en ik wil zoiezo een tatoo op mijn pols alleen nog geen idee welke. Tribal is lekkr eenvoudig en kan hem zelf maken, maar vind ietsmet fanatsy ook erg gaaf. Moeilijk.
Ik kan iig weinig dingen vinden over fantasy, ja hele grote, maar wil kleine voor bitenkant pols.
Heet dat een gewei? Een vriend van mij noemde het altijd een landingsbaan.quote:Op donderdag 20 september 2007 23:31 schreef Maneki.Neko het volgende:
[..]
Maar ik ben nog steeds blij, met mijn kontgewei![]()
quote:Op vrijdag 21 september 2007 10:30 schreef Maneki.Neko het volgende:
Ik heb de naam BreEzahkroon ook nog wel eens voorbij horen schuiven
quote:Op vrijdag 21 september 2007 12:55 schreef Brighteyes het volgende:
En het is heel wat makkelijker om en afgesopte liga van een leren bank te poetsen dan dat je dat uit je bekleding moet peuteren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |