Ok, dat eerste wist ik niet, maar ik haal het er ook niet echt uit moet ik eerlijk zeggen. Maar goed, dat kan ook wel weer aan mij liggen. Zoals gezegd, ik lees te kort. 20 mins in de trein en 's avonds 2 blz voor ik in slaap val.quote:Op dinsdag 18 september 2007 21:33 schreef bixister het volgende:
ah tom wolfe. dat is wel echt een 'mannen-schrijver' heb ik me laten vertellen. dat z'n boeken echt typische 'mannen-boeken' zijn, voor zover dat bestaat. maar ik heb er zelf nog nooit iets van gelezen.
dat carnivale lijkt me ook wel de moeite waard om op dvd te hebben. heb ooit een paar afleveringen gezien maar van echt volgen kwam 't niet.
quote:Op dinsdag 18 september 2007 21:30 schreef bixister het volgende:
oh BE ik ben trouwens een heel indrukwekkend boek aan 't lezen dat echt een aanrader is voor mensen die kinderen hebben of eigenlijk nog meer voor mensen die ze nog gaan krijgen: de onschuldige gevangene van Ingeborg Bosch. klinkt misschien wat heftig en het is ook niet echt lichte kost maar wel erg raak en belangrijk denk ik. gaat over het feit dat je kind zo volledig aan jou overgeleverd is, en over de risico's en verantwoordelijkheden die dat met zich meebrengt. misschien is dat ook nog iets om de komende tijd te lezen.
hadden we niet ergens zo'n topic trouwens voor tips over goede boeken gerelateerd aan opvoeding enzo? daar zou deze echt wel op z'n plaats zijn.
Ja, maar tis wel iets waar je van moet houden, tis niet lekker luchtig ofzoquote:Op dinsdag 18 september 2007 21:42 schreef Brighteyes het volgende:
Carnivale is echt briljant, kreeg de tip van een vriend en we hebben het hier samen ademloos zitten kijken.
Oh begin dan met PrisonBreak!quote:Op dinsdag 18 september 2007 21:53 schreef Brighteyes het volgende:
Nu nog niet, maar tijdens mijn verlof vast wel!
Kan ik eindelijk ook eens meekleppen over series als House, Lost, Greys Anatomy, Desp. Housewives etc. etc. Van al die series heb ik echt nog nooit 1 aflevering gezien.
Oh nee, bah die man! Vind hem wel een storende factor!quote:
Wat een geweldige link btwquote:Op dinsdag 18 september 2007 21:51 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ja, maar tis wel iets waar je van moet houden, tis niet lekker luchtig ofzo
Net als SFU trouwens. Daar moest ik eerst een aflevering over nadenken, toen was ik verkocht.
Tipje voor als je je héél erg echt ontzéttend verveelt: alle series/films/shows/cartoons/documentaries van de héle wereld op een rijtje.
En je kan ze online kijken!
Vind je?quote:Op dinsdag 18 september 2007 22:00 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Oh nee, bah die man! Vind hem wel een storende factor!
Hoewel de bloopers op YouTube wél heel grappig zijn.
Ook een hobby, bloopers op YouTube zoeken![]()
Ben echt verslaafd aan dat soort series geloof ik!quote:Op dinsdag 18 september 2007 21:58 schreef Brighteyes het volgende:
Ik dus ook alleen ER Vicky.
En wel ook dingen als Exp. Robinson, maar echt die series die ik net noemde niet. Dat vergeet ik dan weer te kijken etc. etc. Toevallig nu de laatste tijd weer wat meer, maar er zijn tijden geweest dat de TV hier nooit aan stond...CarOnline, jij zegt het hoor, ik niet!
Het was niet eens in me opgekomen zelfs!
Ik ben er zelf gewoon te lui mee hoor.
Manlief komt net heel enthousiast naar beneden dat ze de eerste 4 afleveringen van het 3e seizoen in USA al gepost hebben in het illegale circuit.. pssst..quote:
Haha sexy is wel het laatste waar ik aan denk als ik die man zie!quote:Op dinsdag 18 september 2007 22:01 schreef Vivi het volgende:
[..]
Vind je?![]()
Ik vind hem enorm sexy![]()
!!!!!
Die MAD-spoof van House is ook grappig btw, maar ja, daarvoor moet je het wel volgen idd..anders snap je er niks van
quote:Op dinsdag 18 september 2007 22:06 schreef lcicle het volgende:
[..]
Manlief komt net heel enthousiast naar beneden dat ze de eerste 4 afleveringen van het 3e seizoen in USA al gepost hebben in het illegale circuit.. pssst..
![]()
Ja, maar dat is meer een soort van, excusez le mot, neukpop. Wel een lekker ding ofcourse, maar hersens zijn pas echt sexy, en die heeft Housequote:Op dinsdag 18 september 2007 22:06 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Haha sexy is wel het laatste waar ik aan denk als ik die man zie!
Nee, dan Wentworth Miller![]()
![]()
![]()
![]()
En wat is daar mis mee?!quote:Op dinsdag 18 september 2007 22:11 schreef Vivi het volgende:
[..]
Ja, maar dat is meer een soort van, excusez le mot, neukpop. Wel een lekker ding ofcourse, maar hersens zijn pas echt sexy, en die heeft House![]()
S2 is afgelopen inmiddels!quote:Op dinsdag 18 september 2007 22:10 schreef lcicle het volgende:
Ik heb eigenlijk geen idee hoe ver Prison Break hier in Nederland is?
Jaaa met jou kan ik praten! En met Spuuglokje ookquote:Op dinsdag 18 september 2007 22:13 schreef lcicle het volgende:
Kan een man nog meer hersens hebben dan meneer Miller?Toch maar eens House kijken dan.
Serieus, ik heb een aantal interviews gelezen en gezien, maar hij lijkt me een bijzonder intelligent man.
Dan mag ik dus wel zeggen dat ik dat einde echt weer kut vondquote:Op dinsdag 18 september 2007 22:14 schreef CarOnline het volgende:
[..]
S2 is afgelopen inmiddels!
Wachten op 3 dus.
Ja ongelovelijk he! Het gaat nu wel heel heftig worden volgens mij!quote:Op dinsdag 18 september 2007 22:16 schreef lcicle het volgende:
[..]
Dan mag ik dus wel zeggen dat ik dat einde echt weer kut vondJeetje, het duurt echt veeeel te lang en nu beginnen ze weer van voor af aan zeg! Wat dóen ze toch met ons vrouwen.
Slaap Lekker!quote:Op dinsdag 18 september 2007 22:17 schreef Brighteyes het volgende:
Ok, you guys lost me completely!![]()
Maar het is toch al voorbij mijn bedtijd!
Tot morgen
Ik volg Prison Break nietquote:Op dinsdag 18 september 2007 22:14 schreef Spuuglokje het volgende:
Maar Vivi, Wenthworth speelt toch ook een zeer intelligente man in Prison Break?
Toch es doen, hij heeft óók hersensquote:Op dinsdag 18 september 2007 22:19 schreef Vivi het volgende:
[..]
Ik volg Prison Break nietvooroordeel...vooroordeel
Ja, is een vriendinnetje van mijquote:Op dinsdag 18 september 2007 22:14 schreef bixister het volgende:
pruk, jij kent de maakster?
Ja maar ik ben bang dat ik dan ook weer verslaafd raak..ik heb al zo weinig tijdquote:Op dinsdag 18 september 2007 22:21 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Toch es doen, hij heeft óók hersens
Ik weet het wel zeker!quote:Op dinsdag 18 september 2007 22:25 schreef Vivi het volgende:
[..]
Ja maar ik ben bang dat ik dan ook weer verslaafd raak..ik heb al zo weinig tijd
Oh dat stuk metquote:Op dinsdag 18 september 2007 22:28 schreef lcicle het volgende:
Bang voor verslaving aan Prison Break? NIET AAN BEGINNEN DAN!Echt niet, geloof me.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Screw them.
We're going home.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |