quote:Op dinsdag 11 september 2007 12:05 schreef _Bar_ het volgende:
ik heb de oppas op het zoontje van een goede kennis van me, is weer even wennen
10 maandjes, zo klein nog
maar wel leuk
nee, dat dacht ik alquote:Op dinsdag 11 september 2007 20:23 schreef m@x het volgende:
Waaaaah LadyS, ik in het tweede streepjestopic![]()
Echnie
![]()
quote:Op dinsdag 11 september 2007 21:16 schreef _Bar_ het volgende:
vraagje hoor, kunnen jullie dit hier gewoon bekijken?
http://www.xs4all.nl/~pinkel/output/temp/professional.swf
M@x nog eventjes en dan mag je ook gaan klussenquote:
quote:Op maandag 10 september 2007 13:47 schreef melonovy het volgende:
Heel veel vrouwelijk users in OUD vind ik kutwijven, terwijl ik ze in het echt helemaal niet zo onaardig vind.
Lieve Bix je hoeft je niet te verontschuldigen hoor, heb al zo geregeld een mooie kaart van jullie gekregen wat ik altijd zo fijn ervaren hebquote:Op dinsdag 11 september 2007 22:28 schreef bixister het volgende:
mooi gelukt bar! en ik schaam me trouwens diep dat ik je niks heb laten horen voor thijs z'n verjaardag, sorry! ik had zo'n stomme pech-dag die dag, voor niks ergens naar toe gereisd na een lange werkdag (waarop ik toch al uuuuren in de trein zit), omdat ik me vergist had in de datum van die afspraak. daarna grieperig geworden, blehgk. maar ik heb er tussen de bedrijven door wel nog aan thijs en aan jullie gedacht.heb je nog een extra ballonnetje voor 'm opgelaten?
uhuh, maar het begint wel erg te kriebelen hoor, kan eigenlijk niet wachten om te beginnen, maar heb geduldquote:Op dinsdag 11 september 2007 22:34 schreef bixister het volgende:
en gefeliciteerd nog met je nieuwe baan! spannend!
quote:Op dinsdag 11 september 2007 22:41 schreef Leah het volgende:
Wie kaatst. Als je jezelf La Kutschie noemt, zal kutwijf vast als compliment bedoeld zijn
![]()
pssst wat voor illegaal dingetje?quote:Op woensdag 12 september 2007 02:06 schreef Anitra het volgende:
en Ds idd dat illegale dingetje geweldig, wil niet meer zonder en bal dat ik hem niet eerder gekocht had en dus nog aardig wat spellen in huis heb. hier trouwens 2 DS-en want ik was de mijne steeds kwijtJuist bij djen
zie pmquote:Op woensdag 12 september 2007 10:17 schreef Nijna het volgende:
[..]
pssst wat voor illegaal dingetje?
Ik heb de DS van mn mams geleend, hij lag daar toch in een hoekje stof te vangen.
Heel mooi!quote:Op dinsdag 11 september 2007 21:22 schreef _Bar_ het volgende:
He he
Bloed zweet en tranen heeft me dit gekost om het draaiend online te krijgen, maar vanavond viel mijn frang en aangepast en hij werkt
Nou nu nog die andere maken voorThijssie en nog wat meer fotofilmpjes
Deze dus![]()
blonnen
Nee joh, mijn zoon is veeeeeeeel knapperquote:Op woensdag 12 september 2007 09:49 schreef Sugar het volgende:
M@x, is je zoon fotomodel voor Kruidvat? En heeft ie dan extensions?![]()
[afbeelding]
Slechte kwaliteit, maar 't jochie lijkt echt een beetje op Kai!![]()
Bar, ik heb net gekeken, maar wat een mooi filmpje... Hele mooie foto's op een mooie en subtiele manier weergegeven.quote:Op dinsdag 11 september 2007 22:25 schreef Diaan73 het volgende:
Bar ik ga morgen even kijken... ben na een dag hard "werken" erg moe.
tja geef een gil en je mag em zo hebben.... inclusief 3 gamesquote:Op woensdag 12 september 2007 20:11 schreef m@x het volgende:
Bar, jij hebt gewoon zo'n ding en je speelt er niet mee terwijl ik er zo graag eentje wil(nog een bon of 5 en dan heb ik hem bij elkaar gespaard
)
die heb ik vast nog wel ergens liggen.quote:Op woensdag 12 september 2007 20:16 schreef m@x het volgende:
Ga je oude verfkleren maar alvast opzoeken VickyHoe is het met je nichtje? (het was toch je nichtje?)
Bar, jij mafkeesquote:Op woensdag 12 september 2007 20:20 schreef _Bar_ het volgende:
[..]
tja geef een gil en je mag em zo hebben.... inclusief 3 games
Het was ook leuk, vooral toen hij ja het was een jongetje niet wilde slapen smiddags... maar wel doodop zijn, op een gegeven moment heb em lekker dicht tegen me gepakt, en het liedje gezongen wat ik ook altijd voor Thijs zong als hij niet lekker wilde slapen, en ineens was het stilquote:
Beterschap Vickyquote:Op woensdag 12 september 2007 21:29 schreef Vicky het volgende:
Wat lief Bar!
Brr volgens mij ben ik aangestoken door mijn dochter. Ik heb het KOUD en heb een snotneus en blaf als een zeehond..
*proest*quote:Op donderdag 13 september 2007 08:08 schreef kozakken het volgende:
Ahhh....
Kusje voor de kou
Isra staat vandaag in onze krant.Hoe ze nu is
En verder heb ik een stem waarmee Giel na een 'Goedemorgen' niet meer in staat om om zonder soppen van zijn stoel te komen.![]()
quote:Op donderdag 13 september 2007 08:08 schreef kozakken het volgende:
En verder heb ik een stem waarmee Giel na een 'Goedemorgen' niet meer in staat om om zonder soppen van zijn stoel te komen.![]()
whaha vind het wel grappigquote:
Dagblad van het Noorden!quote:
quote:peize -
Ger en Clary van der Burg uit Peize zijn een beetje in feeststemming. Hun naar Libië ontvoerde kleindochter Isra (6) is afgelopen weekeinde bezocht door een medewerker van de Nederlandse ambassade in Tripoli. Hij trof het meisje, drie jaar geleden ontvoerd door haar vader Hasčn A. uit Groningen, in goede gezondheid aan.
”We hebben de hoop nooit opgegeven dat we Isra ooit weer in onze armen zouden kunnen sluiten. Maar natuurlijk heb je in die drie jaar ook je twijfels gehad en je zorgen gemaakt over haar welzijn. Het is een fantastisch gevoel dat ze in goede gezondheid is gevonden. Ze ziet er goed uit, is ons gezegd”, reageert opa Ger van der Burg.
De grootouders, die Isra zelf willen opvoeden, hebben geen idee wanneer zij hun allereerste kleinkind in levende lijve kunnen zien. ”We kunnen niet wachten, natuurlijk. Liever vandaag dan morgen.”
Sinds de ontvoering van Isra door haar vader Hasčn A. heeft Buitenlandse Zaken geprobeerd het meisje via stille diplomatie terug te halen. Het ministerie wil niet zeggen of terughalen na drie jaar Libië nog prioriteit één is. ”Het belangrijkste is nu het herstellen van het contact. In elk geval een soort omgangsregeling tot stand brengen. Daarna moeten we zien wat er mogelijk is. We zijn ook afhankelijk van de medewerking van de autoriteiten daar.”
Hasčn A. zit gevangen in Libië. Niet voor ontvoering van Isra of de moord op zijn ex-vrouw Marisse van der Burg, maar voor een ander vergrijp.
Ja dan heb ik nog niet eens de (dagelijkse) strijd opgeschreven om Eva in de kleren te krijgen, en nog erger, haar haren gekamt te krijgen.quote:
Dat is ook zo hoorquote:Op donderdag 13 september 2007 10:26 schreef Brighteyes het volgende:
Goed nieuws Clauwhee! Fijn dat het goed met haar gaat!
Ik kan het trouwens niet laten om een beetje te denken aan die gevallen van illegale adoptie waarbij veel mensen van mening zijn dat het zielig is om die kinderen terug te sturen naar de rechtmatige ouders. Ik zat me te bedenken dat het voor Isra ook wel heel heftig zou zijn als ze na 3 jaar daar weggehaald zou worden, dat is nu natuurlijk voor haar heel vertrouwd, waarschijnlijk spreekt ze niet eens Nederlands. Moeilijk lijkt me hoor...
Hahahaha ik moest ook zo lachen toen Eva op de bus stond te wachten en wij langsliepen en ze het over een sprookjesshirt had.quote:Op donderdag 13 september 2007 10:33 schreef Lois het volgende:
[..]
Ja dan heb ik nog niet eens de (dagelijkse) strijd opgeschreven om Eva in de kleren te krijgen, en nog erger, haar haren gekamt te krijgen.
Eva wilde niet aankleden, pas toen ik de kleren prinsessen-spijkerbroek en prinsessen-shirt had gedoopt. Terwijl ik Iris ondertusen hielp op het toilet had Eva zich weer uitgekleed want ze wilde het toch niet aan. Oke, dan omgedoopt tot sprookjesbroek en shirt en toen was het wel goed. Daarna een heel heftig drama met haren kammen en schoenen aandoen en toen was het tijd om buiten op de bus te wachten. Pffffffff.......
Karin! Kijk je ook even hier? Parkmeeting Utrecht, 16 september #2
quote:Op dinsdag 11 september 2007 22:29 schreef easy-going het volgende:
Hé, kijk nou eens wat ik hier vind
[..]
Hoe raad je hetquote:Op woensdag 12 september 2007 22:18 schreef Sugar het volgende:
Jij fietst zeker nog lekker zonder jas nu, Spuug? Juist nu?![]()
Gezellig saampies kijken BEquote:Op donderdag 13 september 2007 20:32 schreef Brighteyes het volgende:
Straks lekker in bed kijken. Vorige week heeft de baby al die tijd liggen bewegen, was erg gezellig.
Metquote:Op donderdag 13 september 2007 20:43 schreef Karin het volgende:
Ik vind het zo jammer dat het blok van Practice en ER opgehouden is. Nam elke avond van 10 tot 2 op zodat ik het niet kon missen en keek dan overdag tijdens het voeden. Heerlijk!
Nee, geen feestje, niks verteldquote:Op vrijdag 14 september 2007 07:43 schreef Maneki.Neko het volgende:En helemaal (ook achteraf) niets verteld of een feestje gegeven?
Zo wil ik het ook wel
whaha nee hoor was het maar zoquote:
Ja was het ook. We hebben echt een tijd zoquote:Op vrijdag 14 september 2007 10:07 schreef Brighteyes het volgende:
Yoni, dat lijkt me echt een bizarre ontdekking!
ships, te laatquote:Op vrijdag 14 september 2007 10:23 schreef RockabeIIa het volgende:
Vergeet de pijnboompitjes niet! En de rucola!![]()
![]()
Ik heb een witte auto gehad, maar ook een zilveren en een appeltjesgroene.quote:Op vrijdag 14 september 2007 12:43 schreef cattie het volgende:
Oeh, mijn auto lenen BE?![]()
Ik heb iets tegen witte auto's. Vreselijk.
Het stiekem trouwen lijkt mij ook wel wat (hoewel ik vroegâh al vaak een trouwjurk heb ontworpenquote:Op vrijdag 14 september 2007 07:43 schreef Maneki.Neko het volgende:En helemaal (ook achteraf) niets verteld of een feestje gegeven?
Zo wil ik het ook wel
Mijn man komt thuis, zijn reactie: Gadver, magnetronpannekoeken (die hij nog nooit gegeten heeft). We bestellen wel pizza's.quote:Op vrijdag 14 september 2007 14:45 schreef cattie het volgende:
Oeh, Ingrid, dat zijn van die nare dingen.
Syrena, dyscalculatie is idd erg lastig, mijn man heeft het ook een beetje. Ik ben juist weer erg beta. (Een kuub is trouwens 1 m3, oftewijl 1000 liter.)
Mijn dag wordt steeds beter. Maar niet heus. Net even extra keertje naar de fysio geweest ivm een vastzittende nek. Hij heeft hem weer losgekregen, maar damn, wat doet dat pijn zeg! Hij zou de perfecte beul zijn volgens mij. Op de terugweg even langs de supermarkt. Vanavond heb ik niet echt tijd om te koken, dus wilde ik ovenpizza's halen. Was er nog maar 1. Nu maar magnetronpannekoeken gekocht, hopelijk zijn die lekker. Ik heb mijn man maar niet gebeld om mijn gal te spuwen, want als hij in net zo'n bui is als vanochtend, na 9 jaar kan ik zijn reactie dan wel raden, zal hij waarschijnlijk zeggen: Volgens mij vindt jouw fysio het leuk om je pijn te doen. Magnetronpannekoeken zijn vies. Ga maar naar een andere supermarkt.
Meestal is hij wel heel lief hoor. Maar soms niet.
Hij blijft geweldig!quote:Op donderdag 9 november 2006 18:36 schreef Vivi het volgende:
Ik heb de vlos zelfs gebeld toen ik zonder na te denken een hap rauw croissantdeeg had gegeten midden in de nacht(don't ask..... ) en ik ervan overtuigd was dat ik nu acuut vol zat met Listeria-beestjes
ik kreeg ook acuut krampen, dat kwam door die beestjes die bij mijn baby probeerden te komen, echt waar! Dus...
Haha! Ik was hem zelf ook helemaal vergeten maar ik had hem een paar dagen geleden terug gelezen toen ik alle Z&G topics doorspitte om ze te bundelen (van mijn zwangerschap dan hequote:Op vrijdag 14 september 2007 20:10 schreef PM-girl het volgende:
Geen idee of Vivi hier meeleest, maar ik zat het Awards-topic terug te lezen, kwam ik in de nominaties deze quote weer tegen:
[..]
Hij blijft geweldig!
Terwijl ik helemaal geen last had van hormonsters..quote:Op zondag 16 september 2007 10:22 schreef PM-girl het volgende:
Ik had je genomineerd, voor de hormonster-award
Noem midden in de nacht een hap rauw croissantdeeg eten maar geen hormonsters.....quote:Op zondag 16 september 2007 19:13 schreef Vivi het volgende:
[..]
Terwijl ik helemaal geen last had van hormonsters..
Ik had het gewoon overdag gegeten, alleen 's nachts dacht ik ineens beestjes te voelen, niet kunnen slapen en tijd om te veel na te denken wrsquote:Op zondag 16 september 2007 19:57 schreef PM-girl het volgende:
[..]
Noem midden in de nacht een hap rauw croissantdeeg eten maar geen hormonsters.....
Maar troost je, je had die award niet gewonnen toch?
Misschien dit jaar, de bitch-award?![]()
Ze hebben zelfs een nieuwsbrief, krijg je elke week de reclames in je mailboxquote:Op maandag 17 september 2007 12:26 schreef _Bar_ het volgende:
hahahaha ik wist helemaal niet dat ze een site hadden... thx chacama
LOL, ik heb al maanden kaartjes voor Herman in huisquote:Op maandag 17 september 2007 10:35 schreef Saffier het volgende:
LB ik hoop dat je lekker op vakantie bent!
Hoe voelen de zieken zich vanmorgen?
Ik heb net kaartjes kunnen reserveren voor Herman FinkersVanmorgen om 9 uur ging de verkoop van start via de site dus ik zat braaf al om kwart voor 9 klaar. Site plat
eindelijk kreeg ik 5 minuten geleden contact is natuurlijk de eerste rang al helemaal uitverkocht
We zitten nu op rij 15, ook heel mooi, toch?
Blij is
Ik laat het je vanavond weten eerst naar de stadquote:Op maandag 17 september 2007 14:01 schreef Noli. het volgende:
Hoeiiii Bar hebbie een scooter! Cool, wat voor een?
nieuw/tweedehands, brom/snor foto! foto!![]()
![]()
Nog even snel voor ik ga bouwenquote:Op maandag 17 september 2007 14:10 schreef _Bar_ het volgende:
[..]
Ik laat het je vanavond weten eerst naar de stad
ja is prima joh! je weet me te vindenquote:Op maandag 17 september 2007 12:47 schreef Pruk het volgende:
Anitra, ik kom binnenkort wel een keertje bijpraten met een kopje thee ok?
quote:Op dinsdag 18 september 2007 08:33 schreef Jambo het volgende:
Ik denk dat je dan inderdaad een abonnement moet nemen lady-wrb.
Heb je Hyves al geprobeerd? Zo'n beetje half Nederland is inmiddels aan de Hyves. Ik heb al meer oude schoolvrienden via Hyves terug gevonden dan via Schoolbank.
die had idd van mij kunnen zijnquote:Op dinsdag 18 september 2007 08:53 schreef LadyS het volgende:
Net als in de reclame, lady-wrb?
"Zit jij ook op hyves?"
"euh, nee, wel op badminton"
(geweldige reclame is dat)
oke, ik ga het eens proberenquote:Je moet gewoon even kijken op de site van hyves. Is leuk hoor, ik heb al ontzettend veel mensen gevonden van vroeger. En ik word ook aan de lopende band toegevoegd door mensen die mij vinden.
Gewoon een naam intikken op de site en kijken wat hij vindt
voor mij maakte het niet uit, wat voor 1 en deze stond voor niet al te veel geld te koop, bij een betrouwbare jongen, en heeft em netjes en goed onderhouden dus we waren het al snel eens.quote:Op dinsdag 18 september 2007 12:08 schreef Noli. het volgende:
Oeh Bar een Zenith?
Ik had ooit een Peugeot SpeedakeDat was de iets grotere (nou ja, langere) en sportievere versie van de Zenith.
[afbeelding]
Peugeot scooters zijn![]()
![]()
Ik was toen trouwens de snelste in de buurtEen motorcrosser zat in de kroeg 's op te scheppen over zijn 'snelle' Aprillia. Ik op dat ding.. Snel? Echt niet die van mij was feller. Dat geloofde hij niet dus wedstrijdje gedaan en ik reed 'm eruit.
(Oké hij was ook altijd één na laatste met crossen, dus erg goed was ie niet
)
Iedereen dacht door mijn rijstijl ook altijd dat ik een vent was tot ik mijn (cross-)helm afzette..
je hebt groot gelijk.quote:Op dinsdag 18 september 2007 13:13 schreef Brighteyes het volgende:
Zo, ik heb me even uitgeleefd op een briefje voor op de wc deur.
We hebben een dames wc en een heren wc en dan is het echt wel zo ranzig als de bril bij de dames omhoog staat en er is over de rand heen gezeken.
Het volgende komt er nu dus op de deur te hangen:
Wat is er zo moeilijk te begrijpen aan het bordje DAMES?
En als je dan zo nodig moet, zorg dan dat je niet spettert, veeg de rand even af en laat de bril weer zakken, viespeuk!![]()
Oh, als ik toch iets ranzig vind...
er staan je nog leuke tijden te wachten over 'n paar jaar...quote:Op dinsdag 18 september 2007 13:13 schreef Brighteyes het volgende:
Oh, als ik toch iets ranzig vind...
Van je eigen kind is dat anders (riep ze dapper... terwijl ze het zoveelste onderbroekje stond uit te spoelen)quote:Op dinsdag 18 september 2007 13:30 schreef bixister het volgende:
[..]
er staan je nog leuke tijden te wachten over 'n paar jaar...![]()
Oh ja, vast... maar dat is dan wel m'n eigen kind en niet een of andere vreemde kerel.quote:Op dinsdag 18 september 2007 13:30 schreef bixister het volgende:
[..]
er staan je nog leuke tijden te wachten over 'n paar jaar...![]()
Heb vroeger wel eens wc's schoongemaakt bij de Scania nou kan je vertellen deed liever de herenwc's dan de dames zo goor.quote:Op dinsdag 18 september 2007 14:29 schreef _Bar_ het volgende:
Het schijnt toch ook dat dames veel onhygiëniser (jeumig wat een woord...) zijn als mannen
Ik ga 3 oktober. Ik zal je alvast alles verklappen tztquote:Op dinsdag 18 september 2007 13:13 schreef LadyS het volgende:
Ik heb kaartje voor de Lama's 10 november
Cabaret is geweldigquote:Op dinsdag 18 september 2007 15:18 schreef Belana het volgende:
leuk he cabaret, wij gaan naar Javier Guzman, NUHR, Leon Giesen, vanalles
De Dijk kwam hier ook niet echt in de buurt (maastricht) dus gaan we maar naar Ahoyquote:Op dinsdag 18 september 2007 15:46 schreef Diaan73 het volgende:
De lama's zijn leukHebben we vorig jaar gezien.
Wij hebben Jan-Jaap van der Wal, Hair, Van Vleuten en van Muiswinkel en Marc-Marie Huijbrechts op het programma staan. En dan ga ik waarschijnlijk 1 november met mn moeder naar Holiday on Ice. En eind november nog naar een optreden van de Black Rebel Motorcycle Club.
Ow en De Dijk.... daar wil ik ook nog naartoe... maar die komt een beetje op een ongunstige datum
hier in de buurt.
Je geeft maar een brul hequote:Op dinsdag 18 september 2007 17:17 schreef Sjeen het volgende:
[..]
De Dijk kwam hier ook niet echt in de buurt (maastricht) dus gaan we maar naar Ahoy
Ow en Bar, de Vrienden van Amstel wil ik beslist ook nog eens heen
Ben benieuwd.... altijd goed als de verwachtingen niet te hoog gespannen zijnquote:Op dinsdag 18 september 2007 16:56 schreef Vicky het volgende:
leuk!!
Wij gaan 5 april naar Bertje Vis! Daar heb ik heel veel zin in.
Van Muiswinkel en van Vleuten ben ik 2 jaar geleden maar daar vond ik echt geen bal aan. Tis jammer dat er geen pauze was want dan waren we weggegaan.
Ik wil ook wel naar de neiuwe show van Het Groot Niet Te Vermijden, dat is zoo leuk!
is iedereen weer opgeknapt bij jou thuis? de kinderen ook?quote:Op dinsdag 18 september 2007 18:14 schreef Belana het volgende:
ow die Bert V vind ik echt af-schu-we-lijk.
Theo Maasen daareentegen is bijvoorbeeld heel goed
ik vind het wel lekkere avondjes uit sinds ik kinderen heb. lekker even wat eten, naar een leuke show en voldaan naar huis, niet te laat meestal
thnx.quote:Op dinsdag 18 september 2007 18:57 schreef Spuuglokje het volgende:
Hier geen ziek kind op het moment, gelukkig. Beterschap, lady-wrb.
sokbeesten makenquote:Op dinsdag 18 september 2007 20:52 schreef Brighteyes het volgende:
Ik verveel me...
Iemand nog een leuke tip voor iets te doen?
neuh, ben nog aardig beroerd. vandaag niet echt heel erg aan mezelf toegekomen met 2 zieke kindjes, dan heb je als mama toch pech zeg maar. alle 2 waren aardig hangerig, maar wel aan de beterende hand. het is gewoon een rot verkoudheid, zo 1 waar je een kop vol watten van hebt waardoor er alleen nog maar gesuis in je oren klinkt en waar er op 1 dag 10 pakjes zakdoeken doorheen gaanquote:Op dinsdag 18 september 2007 18:27 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
is iedereen weer opgeknapt bij jou thuis? de kinderen ook?
hier een kind dat vanmorgen zijn ontbijt in een emmer geloosd heeft, de hele dag heeft liggen slapen en nu ligt te gloeien vanuit zijn bed op de bank.
is dat herkenbaar?
ik heb speciaal sokken ervoor gekocht (ben alleen vulling vergeten te kopenquote:Op dinsdag 18 september 2007 20:57 schreef Brighteyes het volgende:
Kozakken, dat volg ik beiden niet, dus dat lijkt me niet zo heel erg leuk. Maar bedankt voor de suggestie.
lady-wrb... ik vind ze niet zo leuk.![]()
En daarnaast heb ik zelf mss 3 paar sokken en stinkie alleen zwart, da's dan sowieso niet zo leuk.
een moeder kan ook nooit ziek zijn hequote:Op dinsdag 18 september 2007 20:58 schreef Belana het volgende:
[..]
neuh, ben nog aardig beroerd. vandaag niet echt heel erg aan mezelf toegekomen met 2 zieke kindjes, dan heb je als mama toch pech zeg maar. alle 2 waren aardig hangerig, maar wel aan de beterende hand. het is gewoon een rot verkoudheid, zo 1 waar je een kop vol watten van hebt waardoor er alleen nog maar gesuis in je oren klinkt en waar er op 1 dag 10 pakjes zakdoeken doorheen gaan
morgen gaan de kindjes naar de oppas en ga ik uitzieken en dan als het even kan donderdag weer werken, dan moet het ergste leed toch wel geleden zijn lijkt me.
sterkte voor jullie daar ook
Ja, dat is weer niet handig dan...quote:Op dinsdag 18 september 2007 21:01 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
ik heb speciaal sokken ervoor gekocht (ben alleen vulling vergeten te kopen)
tja, ik was het hele weekend al wazig bezig; allerlei afspraken door elkaar gehaald en toen was ik ook te laat om de stad in te gaan voor die vulling. dat hebben ze hier op het dorp niet.quote:Op dinsdag 18 september 2007 21:08 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ja, dat is weer niet handig dan...
Ik vond dat hondje dat iemand had gemaakt trouwens weer wel heel erg leuk!
Hee, weet jij wanneer en waar? Want daar wil ik wel graag naar toe!quote:Op dinsdag 18 september 2007 15:46 schreef Diaan73 het volgende:
Ow en De Dijk.... daar wil ik ook nog naartoe... maar die komt een beetje op een ongunstige datum
hier in de buurt.
http://www.neopetshive.com/Hive/todos.htmquote:Op dinsdag 18 september 2007 19:10 schreef Spuuglokje het volgende:
Nou, best aardig eigenlijk.Ben een beetje aan het minderen. Ik heb al een week lang niet meer iedere dag 15000 NP verdiend. Wel doe ik nog iedere dag de Neopetsbeurs en de labstraal en de petpetstraal en het hengelen en m'n rente ophalen. Dit alles zegt je niets natuurlijk
Ik heb het gewoon een beetje druk met andere dingen, theater (tekst leren!
), mijn nieuwe cursus beeldhouwen/boetseren, en de Wii.
Die staan op de planning voor tijdens mij verlof, als ik het nu doe heb ik straks niks meer.quote:Op dinsdag 18 september 2007 21:12 schreef CarOnline het volgende:
Six Feet Under nog eens kijken, of Carnivāle
Er staan wel hele leuke tussen!quote:Op dinsdag 18 september 2007 21:17 schreef bixister het volgende:
ik vind de sokbeesten wel erg leuk maar ben zo lui geweest er een van www.sokbeest.nl te 'adopteren'.
beterschap voor luca, lady-wrb! en belana, jij ook beterschap! anna is gelukkig al weer goed te pas.
Heb je niet nog ergens zo'n oud goedkoop (xenos) kussen liggen? Sloop je die gewoonquote:Op dinsdag 18 september 2007 21:12 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
tja, ik was het hele weekend al wazig bezig; allerlei afspraken door elkaar gehaald en toen was ik ook te laat om de stad in te gaan voor die vulling. dat hebben ze hier op het dorp niet.
en morgen gaat het waarschijnlijk ook niet lukken, want óf ik moet werken, óf ik zit nog met een ziek kind thuis
en ik heb er juist zo'n zin in
ja dat hondje was idd heel leuk.
Ik weet nog niet of ik mijn boek leuk vind.quote:Op dinsdag 18 september 2007 21:21 schreef bixister het volgende:
vanavond ben ik trouwens voor 't eerst sinds de 'zomerstop' eindelijk weer es wezen sporten, heerlijk was dat!
BE anders nu vast beginnen met lezen? heb je 'n mooi boek?
Ben nu Carnivāle aan het kijken, oh man wat een goeie seriequote:Op dinsdag 18 september 2007 21:21 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Die staan op de planning voor tijdens mij verlof, als ik het nu doe heb ik straks niks meer.
Jaja, een echte verveel-bui, overal een antwoord op.
Ach, nog een half uurtje en dan lekker in bed lezen.
Nou he! Wij zijn 1 cd'tje kwijt, moet eens gaan spitten binnenkort. Ik had daar nog niet over na gedacht, maar die kan idd ook wel op herhaling weer eens.quote:Op dinsdag 18 september 2007 21:26 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ben nu Carnivāle aan het kijken, oh man wat een goeie serie![]()
SFU ga ik binnenkort ook weer mee beginnen![]()
Briljant gewoon, en echt gitzwart! Ik ben nu bij S2 Ep5 en ga zometeen verder.quote:Op dinsdag 18 september 2007 21:29 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Nou he! Wij zijn 1 cd'tje kwijt, moet eens gaan spitten binnenkort. Ik had daar nog niet over na gedacht, maar die kan idd ook wel op herhaling weer eens.
Ok, dat eerste wist ik niet, maar ik haal het er ook niet echt uit moet ik eerlijk zeggen. Maar goed, dat kan ook wel weer aan mij liggen. Zoals gezegd, ik lees te kort. 20 mins in de trein en 's avonds 2 blz voor ik in slaap val.quote:Op dinsdag 18 september 2007 21:33 schreef bixister het volgende:
ah tom wolfe. dat is wel echt een 'mannen-schrijver' heb ik me laten vertellen. dat z'n boeken echt typische 'mannen-boeken' zijn, voor zover dat bestaat. maar ik heb er zelf nog nooit iets van gelezen.
dat carnivale lijkt me ook wel de moeite waard om op dvd te hebben. heb ooit een paar afleveringen gezien maar van echt volgen kwam 't niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |