quote:Op dinsdag 11 september 2007 12:05 schreef _Bar_ het volgende:
ik heb de oppas op het zoontje van een goede kennis van me, is weer even wennen
10 maandjes, zo klein nog
maar wel leuk
nee, dat dacht ik alquote:Op dinsdag 11 september 2007 20:23 schreef m@x het volgende:
Waaaaah LadyS, ik in het tweede streepjestopic![]()
Echnie
![]()
quote:Op dinsdag 11 september 2007 21:16 schreef _Bar_ het volgende:
vraagje hoor, kunnen jullie dit hier gewoon bekijken?
http://www.xs4all.nl/~pinkel/output/temp/professional.swf
M@x nog eventjes en dan mag je ook gaan klussenquote:
quote:Op maandag 10 september 2007 13:47 schreef melonovy het volgende:
Heel veel vrouwelijk users in OUD vind ik kutwijven, terwijl ik ze in het echt helemaal niet zo onaardig vind.
Lieve Bix je hoeft je niet te verontschuldigen hoor, heb al zo geregeld een mooie kaart van jullie gekregen wat ik altijd zo fijn ervaren hebquote:Op dinsdag 11 september 2007 22:28 schreef bixister het volgende:
mooi gelukt bar! en ik schaam me trouwens diep dat ik je niks heb laten horen voor thijs z'n verjaardag, sorry! ik had zo'n stomme pech-dag die dag, voor niks ergens naar toe gereisd na een lange werkdag (waarop ik toch al uuuuren in de trein zit), omdat ik me vergist had in de datum van die afspraak. daarna grieperig geworden, blehgk. maar ik heb er tussen de bedrijven door wel nog aan thijs en aan jullie gedacht.heb je nog een extra ballonnetje voor 'm opgelaten?
uhuh, maar het begint wel erg te kriebelen hoor, kan eigenlijk niet wachten om te beginnen, maar heb geduldquote:Op dinsdag 11 september 2007 22:34 schreef bixister het volgende:
en gefeliciteerd nog met je nieuwe baan! spannend!
quote:Op dinsdag 11 september 2007 22:41 schreef Leah het volgende:
Wie kaatst. Als je jezelf La Kutschie noemt, zal kutwijf vast als compliment bedoeld zijn
![]()
pssst wat voor illegaal dingetje?quote:Op woensdag 12 september 2007 02:06 schreef Anitra het volgende:
en Ds idd dat illegale dingetje geweldig, wil niet meer zonder en bal dat ik hem niet eerder gekocht had en dus nog aardig wat spellen in huis heb. hier trouwens 2 DS-en want ik was de mijne steeds kwijtJuist bij djen
zie pmquote:Op woensdag 12 september 2007 10:17 schreef Nijna het volgende:
[..]
pssst wat voor illegaal dingetje?
Ik heb de DS van mn mams geleend, hij lag daar toch in een hoekje stof te vangen.
Heel mooi!quote:Op dinsdag 11 september 2007 21:22 schreef _Bar_ het volgende:
He he
Bloed zweet en tranen heeft me dit gekost om het draaiend online te krijgen, maar vanavond viel mijn frang en aangepast en hij werkt
Nou nu nog die andere maken voorThijssie en nog wat meer fotofilmpjes
Deze dus![]()
blonnen
Nee joh, mijn zoon is veeeeeeeel knapperquote:Op woensdag 12 september 2007 09:49 schreef Sugar het volgende:
M@x, is je zoon fotomodel voor Kruidvat? En heeft ie dan extensions?![]()
[afbeelding]
Slechte kwaliteit, maar 't jochie lijkt echt een beetje op Kai!![]()
Bar, ik heb net gekeken, maar wat een mooi filmpje... Hele mooie foto's op een mooie en subtiele manier weergegeven.quote:Op dinsdag 11 september 2007 22:25 schreef Diaan73 het volgende:
Bar ik ga morgen even kijken... ben na een dag hard "werken" erg moe.
tja geef een gil en je mag em zo hebben.... inclusief 3 gamesquote:Op woensdag 12 september 2007 20:11 schreef m@x het volgende:
Bar, jij hebt gewoon zo'n ding en je speelt er niet mee terwijl ik er zo graag eentje wil(nog een bon of 5 en dan heb ik hem bij elkaar gespaard
)
die heb ik vast nog wel ergens liggen.quote:Op woensdag 12 september 2007 20:16 schreef m@x het volgende:
Ga je oude verfkleren maar alvast opzoeken VickyHoe is het met je nichtje? (het was toch je nichtje?)
Bar, jij mafkeesquote:Op woensdag 12 september 2007 20:20 schreef _Bar_ het volgende:
[..]
tja geef een gil en je mag em zo hebben.... inclusief 3 games
Het was ook leuk, vooral toen hij ja het was een jongetje niet wilde slapen smiddags... maar wel doodop zijn, op een gegeven moment heb em lekker dicht tegen me gepakt, en het liedje gezongen wat ik ook altijd voor Thijs zong als hij niet lekker wilde slapen, en ineens was het stilquote:
Beterschap Vickyquote:Op woensdag 12 september 2007 21:29 schreef Vicky het volgende:
Wat lief Bar!
Brr volgens mij ben ik aangestoken door mijn dochter. Ik heb het KOUD en heb een snotneus en blaf als een zeehond..
*proest*quote:Op donderdag 13 september 2007 08:08 schreef kozakken het volgende:
Ahhh....
Kusje voor de kou
Isra staat vandaag in onze krant.Hoe ze nu is
En verder heb ik een stem waarmee Giel na een 'Goedemorgen' niet meer in staat om om zonder soppen van zijn stoel te komen.![]()
quote:Op donderdag 13 september 2007 08:08 schreef kozakken het volgende:
En verder heb ik een stem waarmee Giel na een 'Goedemorgen' niet meer in staat om om zonder soppen van zijn stoel te komen.![]()
whaha vind het wel grappigquote:
Dagblad van het Noorden!quote:
quote:peize -
Ger en Clary van der Burg uit Peize zijn een beetje in feeststemming. Hun naar Libië ontvoerde kleindochter Isra (6) is afgelopen weekeinde bezocht door een medewerker van de Nederlandse ambassade in Tripoli. Hij trof het meisje, drie jaar geleden ontvoerd door haar vader Hasèn A. uit Groningen, in goede gezondheid aan.
”We hebben de hoop nooit opgegeven dat we Isra ooit weer in onze armen zouden kunnen sluiten. Maar natuurlijk heb je in die drie jaar ook je twijfels gehad en je zorgen gemaakt over haar welzijn. Het is een fantastisch gevoel dat ze in goede gezondheid is gevonden. Ze ziet er goed uit, is ons gezegd”, reageert opa Ger van der Burg.
De grootouders, die Isra zelf willen opvoeden, hebben geen idee wanneer zij hun allereerste kleinkind in levende lijve kunnen zien. ”We kunnen niet wachten, natuurlijk. Liever vandaag dan morgen.”
Sinds de ontvoering van Isra door haar vader Hasèn A. heeft Buitenlandse Zaken geprobeerd het meisje via stille diplomatie terug te halen. Het ministerie wil niet zeggen of terughalen na drie jaar Libië nog prioriteit één is. ”Het belangrijkste is nu het herstellen van het contact. In elk geval een soort omgangsregeling tot stand brengen. Daarna moeten we zien wat er mogelijk is. We zijn ook afhankelijk van de medewerking van de autoriteiten daar.”
Hasèn A. zit gevangen in Libië. Niet voor ontvoering van Isra of de moord op zijn ex-vrouw Marisse van der Burg, maar voor een ander vergrijp.
Ja dan heb ik nog niet eens de (dagelijkse) strijd opgeschreven om Eva in de kleren te krijgen, en nog erger, haar haren gekamt te krijgen.quote:
Dat is ook zo hoorquote:Op donderdag 13 september 2007 10:26 schreef Brighteyes het volgende:
Goed nieuws Clauwhee! Fijn dat het goed met haar gaat!
Ik kan het trouwens niet laten om een beetje te denken aan die gevallen van illegale adoptie waarbij veel mensen van mening zijn dat het zielig is om die kinderen terug te sturen naar de rechtmatige ouders. Ik zat me te bedenken dat het voor Isra ook wel heel heftig zou zijn als ze na 3 jaar daar weggehaald zou worden, dat is nu natuurlijk voor haar heel vertrouwd, waarschijnlijk spreekt ze niet eens Nederlands. Moeilijk lijkt me hoor...
Hahahaha ik moest ook zo lachen toen Eva op de bus stond te wachten en wij langsliepen en ze het over een sprookjesshirt had.quote:Op donderdag 13 september 2007 10:33 schreef Lois het volgende:
[..]
Ja dan heb ik nog niet eens de (dagelijkse) strijd opgeschreven om Eva in de kleren te krijgen, en nog erger, haar haren gekamt te krijgen.
Eva wilde niet aankleden, pas toen ik de kleren prinsessen-spijkerbroek en prinsessen-shirt had gedoopt. Terwijl ik Iris ondertusen hielp op het toilet had Eva zich weer uitgekleed want ze wilde het toch niet aan. Oke, dan omgedoopt tot sprookjesbroek en shirt en toen was het wel goed. Daarna een heel heftig drama met haren kammen en schoenen aandoen en toen was het tijd om buiten op de bus te wachten. Pffffffff.......
Karin! Kijk je ook even hier? Parkmeeting Utrecht, 16 september #2
quote:Op dinsdag 11 september 2007 22:29 schreef easy-going het volgende:
Hé, kijk nou eens wat ik hier vind
[..]
Hoe raad je hetquote:Op woensdag 12 september 2007 22:18 schreef Sugar het volgende:
Jij fietst zeker nog lekker zonder jas nu, Spuug? Juist nu?![]()
Gezellig saampies kijken BEquote:Op donderdag 13 september 2007 20:32 schreef Brighteyes het volgende:
Straks lekker in bed kijken. Vorige week heeft de baby al die tijd liggen bewegen, was erg gezellig.
Metquote:Op donderdag 13 september 2007 20:43 schreef Karin het volgende:
Ik vind het zo jammer dat het blok van Practice en ER opgehouden is. Nam elke avond van 10 tot 2 op zodat ik het niet kon missen en keek dan overdag tijdens het voeden. Heerlijk!
Nee, geen feestje, niks verteldquote:Op vrijdag 14 september 2007 07:43 schreef Maneki.Neko het volgende:En helemaal (ook achteraf) niets verteld of een feestje gegeven?
Zo wil ik het ook wel
whaha nee hoor was het maar zoquote:
Ja was het ook. We hebben echt een tijd zoquote:Op vrijdag 14 september 2007 10:07 schreef Brighteyes het volgende:
Yoni, dat lijkt me echt een bizarre ontdekking!
ships, te laatquote:Op vrijdag 14 september 2007 10:23 schreef RockabeIIa het volgende:
Vergeet de pijnboompitjes niet! En de rucola!![]()
![]()
Ik heb een witte auto gehad, maar ook een zilveren en een appeltjesgroene.quote:Op vrijdag 14 september 2007 12:43 schreef cattie het volgende:
Oeh, mijn auto lenen BE?![]()
Ik heb iets tegen witte auto's. Vreselijk.
Het stiekem trouwen lijkt mij ook wel wat (hoewel ik vroegâh al vaak een trouwjurk heb ontworpenquote:Op vrijdag 14 september 2007 07:43 schreef Maneki.Neko het volgende:En helemaal (ook achteraf) niets verteld of een feestje gegeven?
Zo wil ik het ook wel
Mijn man komt thuis, zijn reactie: Gadver, magnetronpannekoeken (die hij nog nooit gegeten heeft). We bestellen wel pizza's.quote:Op vrijdag 14 september 2007 14:45 schreef cattie het volgende:
Oeh, Ingrid, dat zijn van die nare dingen.
Syrena, dyscalculatie is idd erg lastig, mijn man heeft het ook een beetje. Ik ben juist weer erg beta. (Een kuub is trouwens 1 m3, oftewijl 1000 liter.)
Mijn dag wordt steeds beter. Maar niet heus. Net even extra keertje naar de fysio geweest ivm een vastzittende nek. Hij heeft hem weer losgekregen, maar damn, wat doet dat pijn zeg! Hij zou de perfecte beul zijn volgens mij. Op de terugweg even langs de supermarkt. Vanavond heb ik niet echt tijd om te koken, dus wilde ik ovenpizza's halen. Was er nog maar 1. Nu maar magnetronpannekoeken gekocht, hopelijk zijn die lekker. Ik heb mijn man maar niet gebeld om mijn gal te spuwen, want als hij in net zo'n bui is als vanochtend, na 9 jaar kan ik zijn reactie dan wel raden, zal hij waarschijnlijk zeggen: Volgens mij vindt jouw fysio het leuk om je pijn te doen. Magnetronpannekoeken zijn vies. Ga maar naar een andere supermarkt.
Meestal is hij wel heel lief hoor. Maar soms niet.
Hij blijft geweldig!quote:Op donderdag 9 november 2006 18:36 schreef Vivi het volgende:
Ik heb de vlos zelfs gebeld toen ik zonder na te denken een hap rauw croissantdeeg had gegeten midden in de nacht(don't ask..... ) en ik ervan overtuigd was dat ik nu acuut vol zat met Listeria-beestjes
ik kreeg ook acuut krampen, dat kwam door die beestjes die bij mijn baby probeerden te komen, echt waar! Dus...
Haha! Ik was hem zelf ook helemaal vergeten maar ik had hem een paar dagen geleden terug gelezen toen ik alle Z&G topics doorspitte om ze te bundelen (van mijn zwangerschap dan hequote:Op vrijdag 14 september 2007 20:10 schreef PM-girl het volgende:
Geen idee of Vivi hier meeleest, maar ik zat het Awards-topic terug te lezen, kwam ik in de nominaties deze quote weer tegen:
[..]
Hij blijft geweldig!
Terwijl ik helemaal geen last had van hormonsters..quote:Op zondag 16 september 2007 10:22 schreef PM-girl het volgende:
Ik had je genomineerd, voor de hormonster-award
Noem midden in de nacht een hap rauw croissantdeeg eten maar geen hormonsters.....quote:Op zondag 16 september 2007 19:13 schreef Vivi het volgende:
[..]
Terwijl ik helemaal geen last had van hormonsters..
Ik had het gewoon overdag gegeten, alleen 's nachts dacht ik ineens beestjes te voelen, niet kunnen slapen en tijd om te veel na te denken wrsquote:Op zondag 16 september 2007 19:57 schreef PM-girl het volgende:
[..]
Noem midden in de nacht een hap rauw croissantdeeg eten maar geen hormonsters.....
Maar troost je, je had die award niet gewonnen toch?
Misschien dit jaar, de bitch-award?![]()
Ze hebben zelfs een nieuwsbrief, krijg je elke week de reclames in je mailboxquote:Op maandag 17 september 2007 12:26 schreef _Bar_ het volgende:
hahahaha ik wist helemaal niet dat ze een site hadden... thx chacama
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |