quote:Op dinsdag 11 september 2007 12:05 schreef _Bar_ het volgende:
ik heb de oppas op het zoontje van een goede kennis van me, is weer even wennen
10 maandjes, zo klein nog
maar wel leuk
nee, dat dacht ik alquote:Op dinsdag 11 september 2007 20:23 schreef m@x het volgende:
Waaaaah LadyS, ik in het tweede streepjestopic![]()
Echnie
![]()
quote:Op dinsdag 11 september 2007 21:16 schreef _Bar_ het volgende:
vraagje hoor, kunnen jullie dit hier gewoon bekijken?
http://www.xs4all.nl/~pinkel/output/temp/professional.swf
M@x nog eventjes en dan mag je ook gaan klussenquote:
quote:Op maandag 10 september 2007 13:47 schreef melonovy het volgende:
Heel veel vrouwelijk users in OUD vind ik kutwijven, terwijl ik ze in het echt helemaal niet zo onaardig vind.
Lieve Bix je hoeft je niet te verontschuldigen hoor, heb al zo geregeld een mooie kaart van jullie gekregen wat ik altijd zo fijn ervaren hebquote:Op dinsdag 11 september 2007 22:28 schreef bixister het volgende:
mooi gelukt bar! en ik schaam me trouwens diep dat ik je niks heb laten horen voor thijs z'n verjaardag, sorry! ik had zo'n stomme pech-dag die dag, voor niks ergens naar toe gereisd na een lange werkdag (waarop ik toch al uuuuren in de trein zit), omdat ik me vergist had in de datum van die afspraak. daarna grieperig geworden, blehgk. maar ik heb er tussen de bedrijven door wel nog aan thijs en aan jullie gedacht.heb je nog een extra ballonnetje voor 'm opgelaten?
uhuh, maar het begint wel erg te kriebelen hoor, kan eigenlijk niet wachten om te beginnen, maar heb geduldquote:Op dinsdag 11 september 2007 22:34 schreef bixister het volgende:
en gefeliciteerd nog met je nieuwe baan! spannend!
quote:Op dinsdag 11 september 2007 22:41 schreef Leah het volgende:
Wie kaatst. Als je jezelf La Kutschie noemt, zal kutwijf vast als compliment bedoeld zijn
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |