abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 7 september 2007 @ 22:40:14 #1
103793 kozakken
Living the life
pi_53018035
Kozakken, kozakkenman en onze twee kleintjes gaan verhuizen! En wel naar een prachtig plekje hier zo'n kleine driehonderd meter vandaan.
Van een huurhuis gaan we nu naar koop.Een prachtig mooie twee onder een kap uit 1969.
Liefde op het eerste gezicht. Ruim genoeg, prachtig mooie grote zolderkamer en een keuken om heel blij van te worden.
Alleen de achtertuin is niet zo heel groot. Maar dat vinden we niet zo heel erg bezwaarlijk.

Op 13 augustus zagen we het huis voor het eerst als mogelijk 'ons huis', tweede kijk op 14 augustus (en ook ons eerste bod) en op 15 augustus hadden we onszelf opeens een huis gekocht.
Vandaag is de laatste dag dat we echt terug konden komen van ons plan wanneer de bank ons niet lief genoeg zou lijken te vinden. Maar gelukkig lijkt het allemaal goed af te steken. Er zijn nog een paar kleine financiele hobbels, maar
daar hebben we onze hypotheekmeneer voor. En ja, naar volle tevredenheid. (Alhoewel ik pas echt 100% gerustgesteld ben na het tekenen van de overdracht en de sleutel echt ontvangen te hebben )

En wanneer is dat grote moment, vragen jullie lieve lezers zich nu natuurlijk af.
Nou...
tatarata... -spanning probeert op te voeren-
Nog maar 21 nachtjes slapen!!

28 september 2007 (om 10 uur, als ik de brief van de notaris mag geloven )

Maar goed.. geen leuke OP zonder foto's natuurlijk. Dus maak je borst maar nat, lieve lezer of lezeres. (btw, ik ben
dol op reacties ipv alleen maar de views te moeten aanschouwen en me te verbazen over al die lieve onschuldige lurkers )

Om te beginnen de kadasterkaart. Profesorisch heb ik aangegeven waar ons stulpje staat.

Wat additionele informatie



En dan de foto's
Voorkant van het huis. (De gerepareerde scheur/voeg had mooier gekund. Maar ja. Kunnen we mee leven)




Achterkant



keuken



woonkamer



En dan om te eindigen nog de plattegronden

Bij de V is dus onze kant.




en twee pronkstukken in ons huis
Onze Gispen stoelen (we hebben er twee)


[ Bericht 2% gewijzigd door kozakken op 07-09-2007 23:00:35 ]
pi_53018136
ik zou er niet dood gevonden willen worden
You dream it, I live it.
  vrijdag 7 september 2007 @ 22:46:21 #3
103793 kozakken
Living the life
pi_53018233
Ik liever ook niet
  vrijdag 7 september 2007 @ 22:47:49 #4
3498 Barb
Graduated Fool
pi_53018268
Mooie OP, .

Gefeliciteerd met jullie huis.
Staan er nog grote verbouwingen/klussen op de planning?
Ik zag dat de ketel uit 1985 is, dat is ruim 20 jaar. Komt daar een nieuwe voor?
When it goes I feel the crush
When I rush it hits me
  vrijdag 7 september 2007 @ 22:53:20 #5
103793 kozakken
Living the life
pi_53018410
De ketel wordt volgend jaar vernieuwd.
Tenminste, zo hebben we dat nu voor ogen.

De gezellige retro badkamer en dito toilet met veel liefelijk bruin moeten nog wat geretrood worden.
Foto's en verzoeken om inspiratie volgen na de sleuteloverdracht.

We gaan vnl. verfen, op zolder een velux dakraam vervangen en verder eerst maar eens zien wat een 'leeg huis' aan inspiratie of dieptepunten oplevert.

Huis zit strak in de verf en is in 2003 helemaal voorzien van dubbele beglazing. Technisch rapport liet zelfs wel achterstallig onderhoud van wel 340 euro zien.
Op de 'einde technische levensduur ketel' en zachtboard ipv hardboard op de zolderkamer na.
Ketel staat voor volgend jaar op de planning en naar hardboard op zolder gaat gebeuren wanneer een van de kinderen er ooit wil gaan slapen.

Verder is een van de eerste dingen die we gaan aanschaffen is een brandmelder incl. Koolmonoxide detector. Dit ivm de ketel.
  vrijdag 7 september 2007 @ 22:58:36 #6
103793 kozakken
Living the life
pi_53018599
twee keer is te veel van het goede
  vrijdag 7 september 2007 @ 23:24:49 #7
20436 Jambo
Hakuna Matata
pi_53019327
Leuk huis Kozakken. Zo op de foto's lijkt de tuin niet zo klein. En de keuken is inderdaad mooi.
Ik word er wel es mismoedig van dat ik, wat ik voel, niet zeggen kan. (Toon Hermans)
Zo oud is Melvin
pi_53019421
Wat heerlijk! een speelzolder en nog ruimte voor een studeerkamer ook.. Gefeliciteerd!

Straks voetballen de kinderen tegen de garagedeur, en heb je spijt

Van harte gefeliciteerd. Zitten enorm veel mogelijkheden in het huis.
sub/
pi_53019436
Inderdaad. De tuin oogt op de foto's helemaal niet klein .

Gefeliciteerd!
pi_53021070
Ik doe even een tvp-je natuurlijk na al die verhalen over dat huis op de OUD-meet Ziet er wel tof uit zeg Alleen die scheur Weet je zeker dat dat goed is
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
  zaterdag 8 september 2007 @ 08:34:20 #11
103793 kozakken
Living the life
pi_53023912
In het bouwtechnisch rapport is er zelfs al wel een hele regel over opgenomen.
"Condite metselwerk: scheuren in voor- en achtergevel zijn dichtgezet"

Dus we hoeven ons niet druk te maken. Het is het gewone 'werken' van het huis geweest.

Zeg.. PdeHoog, heb je eigenlijk al mooie foto's van een huis in je portfolio
pi_53023985
quote:
Op zaterdag 8 september 2007 08:34 schreef kozakken het volgende:
Zeg.. PdeHoog, heb je eigenlijk al mooie foto's van een huis in je portfolio
Nee, nog niet
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
  zaterdag 8 september 2007 @ 09:09:22 #13
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_53024037
Dat ziet er heerlijk ruim uit Kozakken! Van harte

En Meddo... alsof je in Meddo dood gevonden wilt worden Meddo zelf is al bijna niet te vinden...
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_53024797
Leuk Kozakken, doet mij denken aan een van de huizen waar ik als kind heb gewoond. Ik benbenieuwd wat je ervan gaat maken
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
  zaterdag 8 september 2007 @ 11:11:10 #15
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_53025278
Wow, lekker ruim huis zeg!
***
pi_53025680
Ziet er mooi uit zeg! Mooie keuken en de tuin lijkt me best groot.
  zaterdag 8 september 2007 @ 11:47:34 #17
43624 Martijn_77
It was a good year
pi_53025958
Leuk huisje
Experience is what you get when you don't get what you wanted
Take my advice ... I don't use it anyway...
Een goede Fok! Search
Een goede Fok! Search
  Moderator zaterdag 8 september 2007 @ 12:16:44 #18
92034 crew  Vonkenboer
Geen woorden, maar draden !
pi_53026596
Meddo heeft nog wel een benzinestation, supermarkt en een installatiebedrijf
Als je teveel gas geeft met de auto dan lijkt het alsof de borden bebouwde kom van Meddo achterelkaar staan

Ik zou er ook nog niet dood gevonden willen worden maar ieder zijn ding
Als je er zelf maar gelukkig mee bent

Hoe is de installatietechnische staat van de woning ? Behalve een cv ketel die uit het stenen tijdperk komt ?
pi_53026687
Volgens mij is het een heerlijk ruim huis, maar ook ik zie niet echt een kleine achtertuin hoor? Of zijn die foto's met een groothoeklens gemaakt ofzo

Gaan jullie de wasmachine in de badkamer plaatsen of willen jullie die op zolder of ergens anders plaatsen?
  zaterdag 8 september 2007 @ 12:34:54 #20
103793 kozakken
Living the life
pi_53026930
Breedte van de kavel is 9 meter. Volledige diepte met woning en al is 22,5.
Feitelijk achtertuin is 6 meter breed bij ongeveer 8,5 meter diep. Daarnaast staat de garage en dan een deur. De de oprit is 3 meter breed en dus zo'n 15,5 meter

De wasmachine komt in de badkamer. En de droger komt boven op de zolder. Er zit al een aansluiting in de badkamer, dus dat laten we gewoon zo.

Voor vonkenboer
elektricieitsmeter is van 97 en heeft 8 groepen. Ziet er allemaal goed uit! (en dag- en nachtmeter stand)
pi_53027658
Kozakken, wat goed dat je je schroom overwonnen hebt en je eigen topic hebt geopend!

Nog 3 weken, denk er om de tijd vliegt voorbij en voor je het weet is het zo ver dus heb je al dozen??? En ben je al begonnen met inpakken?

*Ook maar weer aan de inpak gaat.
"De loper kent slechts één leven; gelukkig dat we geen sprinters zijn, dan was het gauw over!" - Jan Knippenberg
pi_53029265
Veel voorpret toegewenst; en succes met de hypotheekachtige zaken.
  zaterdag 8 september 2007 @ 19:47:41 #23
108648 cattie
lieve moeder
pi_53035268
Gefeliciteerd! Wat fijn dat de koop nu echt rond is.
Het is een mooi huis hoor. Best ruim en die achtertuin valt ook erg mee. Komen jullie tegenover een school te wonen? Gaan de jongens daar later ook naar toe?
Veel voorpret alvast.
pi_53036188
Leuk huis hoor! Mooie keuken vooral!
Ik vind de tuin wel meevallen hoor.
Nog maar 20 dagen, die zijn zo voorbij.
  Jubileum moderator zaterdag 8 september 2007 @ 20:23:51 #25
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_53036315
Mooi huis kozakken! (verkapte tvp )
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')