Gezellig saampies kijken BEquote:Op donderdag 13 september 2007 20:32 schreef Brighteyes het volgende:
Straks lekker in bed kijken. Vorige week heeft de baby al die tijd liggen bewegen, was erg gezellig.
Metquote:Op donderdag 13 september 2007 20:43 schreef Karin het volgende:
Ik vind het zo jammer dat het blok van Practice en ER opgehouden is. Nam elke avond van 10 tot 2 op zodat ik het niet kon missen en keek dan overdag tijdens het voeden. Heerlijk!
Nee, geen feestje, niks verteldquote:Op vrijdag 14 september 2007 07:43 schreef Maneki.Neko het volgende:En helemaal (ook achteraf) niets verteld of een feestje gegeven?
Zo wil ik het ook wel
whaha nee hoor was het maar zoquote:
Ja was het ook. We hebben echt een tijd zoquote:Op vrijdag 14 september 2007 10:07 schreef Brighteyes het volgende:
Yoni, dat lijkt me echt een bizarre ontdekking!
ships, te laatquote:Op vrijdag 14 september 2007 10:23 schreef RockabeIIa het volgende:
Vergeet de pijnboompitjes niet! En de rucola!![]()
![]()
Ik heb een witte auto gehad, maar ook een zilveren en een appeltjesgroene.quote:Op vrijdag 14 september 2007 12:43 schreef cattie het volgende:
Oeh, mijn auto lenen BE?![]()
Ik heb iets tegen witte auto's. Vreselijk.
Het stiekem trouwen lijkt mij ook wel wat (hoewel ik vroegâh al vaak een trouwjurk heb ontworpenquote:Op vrijdag 14 september 2007 07:43 schreef Maneki.Neko het volgende:En helemaal (ook achteraf) niets verteld of een feestje gegeven?
Zo wil ik het ook wel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |