LOL, ik heb al maanden kaartjes voor Herman in huisquote:Op maandag 17 september 2007 10:35 schreef Saffier het volgende:
LB ik hoop dat je lekker op vakantie bent!
Hoe voelen de zieken zich vanmorgen?
Ik heb net kaartjes kunnen reserveren voor Herman FinkersVanmorgen om 9 uur ging de verkoop van start via de site dus ik zat braaf al om kwart voor 9 klaar. Site plat
eindelijk kreeg ik 5 minuten geleden contact is natuurlijk de eerste rang al helemaal uitverkocht
We zitten nu op rij 15, ook heel mooi, toch?
Blij is
Ik laat het je vanavond weten eerst naar de stadquote:Op maandag 17 september 2007 14:01 schreef Noli. het volgende:
Hoeiiii Bar hebbie een scooter! Cool, wat voor een?
nieuw/tweedehands, brom/snor foto! foto!![]()
![]()
Nog even snel voor ik ga bouwenquote:Op maandag 17 september 2007 14:10 schreef _Bar_ het volgende:
[..]
Ik laat het je vanavond weten eerst naar de stad
ja is prima joh! je weet me te vindenquote:Op maandag 17 september 2007 12:47 schreef Pruk het volgende:
Anitra, ik kom binnenkort wel een keertje bijpraten met een kopje thee ok?
quote:Op dinsdag 18 september 2007 08:33 schreef Jambo het volgende:
Ik denk dat je dan inderdaad een abonnement moet nemen lady-wrb.
Heb je Hyves al geprobeerd? Zo'n beetje half Nederland is inmiddels aan de Hyves. Ik heb al meer oude schoolvrienden via Hyves terug gevonden dan via Schoolbank.
die had idd van mij kunnen zijnquote:Op dinsdag 18 september 2007 08:53 schreef LadyS het volgende:
Net als in de reclame, lady-wrb?
"Zit jij ook op hyves?"
"euh, nee, wel op badminton"
(geweldige reclame is dat)
oke, ik ga het eens proberenquote:Je moet gewoon even kijken op de site van hyves. Is leuk hoor, ik heb al ontzettend veel mensen gevonden van vroeger. En ik word ook aan de lopende band toegevoegd door mensen die mij vinden.
Gewoon een naam intikken op de site en kijken wat hij vindt
voor mij maakte het niet uit, wat voor 1 en deze stond voor niet al te veel geld te koop, bij een betrouwbare jongen, en heeft em netjes en goed onderhouden dus we waren het al snel eens.quote:Op dinsdag 18 september 2007 12:08 schreef Noli. het volgende:
Oeh Bar een Zenith?
Ik had ooit een Peugeot SpeedakeDat was de iets grotere (nou ja, langere) en sportievere versie van de Zenith.
[afbeelding]
Peugeot scooters zijn![]()
![]()
Ik was toen trouwens de snelste in de buurtEen motorcrosser zat in de kroeg 's op te scheppen over zijn 'snelle' Aprillia. Ik op dat ding.. Snel? Echt niet die van mij was feller. Dat geloofde hij niet dus wedstrijdje gedaan en ik reed 'm eruit.
(Oké hij was ook altijd één na laatste met crossen, dus erg goed was ie niet
)
Iedereen dacht door mijn rijstijl ook altijd dat ik een vent was tot ik mijn (cross-)helm afzette..
je hebt groot gelijk.quote:Op dinsdag 18 september 2007 13:13 schreef Brighteyes het volgende:
Zo, ik heb me even uitgeleefd op een briefje voor op de wc deur.
We hebben een dames wc en een heren wc en dan is het echt wel zo ranzig als de bril bij de dames omhoog staat en er is over de rand heen gezeken.
Het volgende komt er nu dus op de deur te hangen:
Wat is er zo moeilijk te begrijpen aan het bordje DAMES?
En als je dan zo nodig moet, zorg dan dat je niet spettert, veeg de rand even af en laat de bril weer zakken, viespeuk!![]()
Oh, als ik toch iets ranzig vind...
er staan je nog leuke tijden te wachten over 'n paar jaar...quote:Op dinsdag 18 september 2007 13:13 schreef Brighteyes het volgende:
Oh, als ik toch iets ranzig vind...
Van je eigen kind is dat anders (riep ze dapper... terwijl ze het zoveelste onderbroekje stond uit te spoelen)quote:Op dinsdag 18 september 2007 13:30 schreef bixister het volgende:
[..]
er staan je nog leuke tijden te wachten over 'n paar jaar...![]()
Oh ja, vast... maar dat is dan wel m'n eigen kind en niet een of andere vreemde kerel.quote:Op dinsdag 18 september 2007 13:30 schreef bixister het volgende:
[..]
er staan je nog leuke tijden te wachten over 'n paar jaar...![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |