Haaa hahaha! Blij dat ik niet de enige benquote:Op dinsdag 18 september 2007 22:32 schreef Spuuglokje het volgende:
Je hoeft je niet te schamen hoor CarOnline, ik weet wat je voelde!
Dat had ik wel een beetje bij S2, bevobbeld dat ie dat morse naar Sarah deed, op zn knie.quote:Op dinsdag 18 september 2007 22:35 schreef lcicle het volgende:Dat is de truc inderdaad. Dat je wéét dat dit-en-dat wel-of-niet gaat gebeuren, maar tóch kijken.
Ik kijk eigenlijk geen series (behalve CSI) maar het verhaal in Prison Break vind ik zo ontzettend goed in elkaar zitten. Daarom ben ik ook wel nieuwsgierig naar deel 3, omdat ik niet geloof dat het nog net zo goed kan zijn. Op een gegeven moment heb je zoiets van: jahaaaa
Komt daar eigenlijk weer een nieuwe serie/ronde afleveringen van dit jaar...? Want ik keek altijd vrij trouw...quote:Op dinsdag 18 september 2007 21:58 schreef Brighteyes het volgende:
En wel ook dingen als Exp. Robinson,
Ja 30 november a.s. in Enschede. En 28 september a.s. in Rijssen... Ik weet niet of er nog kaarten zijn.quote:Op dinsdag 18 september 2007 21:13 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Hee, weet jij wanneer en waar? Want daar wil ik wel graag naar toe!
quote:Op woensdag 19 september 2007 09:06 schreef Sugar het volgende:
Nou, wel cool, ET! Fijn joh!
Here the same... en volgens mij zijn ze nu op donderdag ook weer opnieuw begonnen. Ik lees hier dat het ook op dinsdag komt... hmmm even de hd-recorder instellen.quote:Op woensdag 19 september 2007 09:20 schreef dutchie het volgende:
House; ik vind het altijd rete-spannend, maar we hebben echt geen flauw idee waar ze het over hebben.
quote:Op woensdag 19 september 2007 09:20 schreef dutchie het volgende:
House; ik vind het altijd rete-spannend, maar we hebben echt geen flauw idee waar ze het over hebben. Bij E.R. wisten we altijd precies wat we ze moesten doen: Intubate!!!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |