quote:Op donderdag 20 september 2007 19:33 schreef Lois het volgende:
Hmmmm zuurkool![]()
Hahaha Swets, ik zou ook langs de Mac gaan, sorry ET![]()
quote:Op donderdag 20 september 2007 21:42 schreef Rijstebuiltje het volgende:
Snap ut E.T... Ik had er bij aangegeven dat er geen risico's voor mezelf zijn ,en dat verder onderzoek niet noodzakelijk was ..
Als je huisarts dat vindt, zal die dat toch ook wel doorgeven aan die verzekering als ze om die info vragen? En dan komt het dus ook wel goed.quote:Op donderdag 20 september 2007 21:44 schreef Rijstebuiltje het volgende:
Dat vond mijn huisarts trouwens.. pas als de klachten verergerden, waarvoor bloed geprikt was moest ik terugkomen.. nergens last van gehad verder..![]()
Whehehe.quote:Op donderdag 20 september 2007 21:26 schreef E.T. het volgende:
[..]
Twee keer opscheppen door Swets, een dochter die zat te smikkelen en een zoon die de delen die hij mocht hebben ook naar binnen werkte alsof ie nooit wat te eten krijgt..
"schat, dit kan je wel vaker maken.. is toch wel lekker"
Het was een stuk lekkerder dan de titel deed vermoeden iig.![]()
quote:Op donderdag 20 september 2007 18:10 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
Jij liever dan ik.Ik ben niet van de tribals (tribal=heibel!)
Wat doe je met de ontwerpjes?
Nopes, je bent verplicht om het te noemen als het afwijkend isquote:Op donderdag 20 september 2007 21:45 schreef Brighteyes het volgende:
Als er echt niks was had je het ook gewoon niet kunnen noemen.
Ik kan me wel voorstellen dat zij, op het moment dat jij het noemenswaardig vindt, willen weten hoe het precies in elkaar zit.
En als er idd niets aan de hand is, zoals je huisarts zegt, dan maakt verder onderzoek toch ook niet veel uit.
Kost wel wat extra tijd, dat is dan wel weer lastig kan ik me voorstellen.
heb ik ook geten vanavond. Het was er echt weer voorquote:Op donderdag 20 september 2007 18:58 schreef Pruk het volgende:
Hier staat de zuurkool te wachten totdatthuis is. Moet alleen de spekjes en de rookworst nog doen
quote:Op donderdag 20 september 2007 18:10 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
Jij liever dan ik.Ik ben niet van de tribals (tribal=heibel!)
er schuilt een dichteres in jequote:Op donderdag 20 september 2007 23:31 schreef Maneki.Neko het volgende:
[..]
Maar ik ben nog steeds blij, met mijn kontgewei![]()
wanneer doen we trouwnes een haiku meetquote:Op donderdag 20 september 2007 23:32 schreef Pruk het volgende:
Dat is trouwens best een leuke smiley om net boven je kont te laten plaatsen
Ja, meestal houdt ze haar muil welquote:Op donderdag 20 september 2007 23:32 schreef buzzer het volgende:
[..]
er schuilt een dichteres in je
jammer dat je er niet was zondag....quote:Op donderdag 20 september 2007 23:40 schreef Maneki.Neko het volgende:
[..]
Ja, meestal houdt ze haar muil wel
Ik vermoedde al zoietsquote:Op vrijdag 21 september 2007 08:50 schreef E.T. het volgende:
ik had de papieren versie uit het weekboekje van c1000, Syreen.. daar stond het duidleijk niet in.
zal ze er volgende keer doorgooien
succes dan maar!quote:Op donderdag 20 september 2007 22:24 schreef Anitra het volgende:
[..]
We hebben op het dorp tegenwoordig 1tje op het dorp dus die laat ik aan hem zien en ik wil zoiezo een tatoo op mijn pols alleen nog geen idee welke. Tribal is lekkr eenvoudig en kan hem zelf maken, maar vind ietsmet fanatsy ook erg gaaf. Moeilijk.
Ik kan iig weinig dingen vinden over fantasy, ja hele grote, maar wil kleine voor bitenkant pols.
Heet dat een gewei? Een vriend van mij noemde het altijd een landingsbaan.quote:Op donderdag 20 september 2007 23:31 schreef Maneki.Neko het volgende:
[..]
Maar ik ben nog steeds blij, met mijn kontgewei![]()
quote:Op vrijdag 21 september 2007 10:30 schreef Maneki.Neko het volgende:
Ik heb de naam BreEzahkroon ook nog wel eens voorbij horen schuiven
quote:Op vrijdag 21 september 2007 12:55 schreef Brighteyes het volgende:
En het is heel wat makkelijker om en afgesopte liga van een leren bank te poetsen dan dat je dat uit je bekleding moet peuteren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |