abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 19 september 2007 @ 22:17:07 #201
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_53313315
quote:
Op woensdag 19 september 2007 21:49 schreef Leah het volgende:
Ik kom er even tussendoor geraced .
Ik ga binnenkort op stap met een vriendin uit het hoge noorden. Vanuit ons beider woonplaatsen zou Zwolle een leuke meet plek zijn, maar ik ben daar dus echt nog nooit geweest . Is Zwolle een leuke winkelstad? Iemand?
Als je toch in die "hoek" zit, zou je ook naar Kampen kunnen. Waarschijnlijk minder keuze in winkels, maar wel erg leuk (ook op cultuurgebied).
... ♥ ik mis je ♥
  woensdag 19 september 2007 @ 22:18:26 #202
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_53313371
Zit ik een serie te kijken, op NL1 'SIlent witnesses', zo'n detective... beetje CSI achtig, met veel autopsies enzo.
Meestal kan ik dat goed handelen, maar nu vind ik het stiekem toch allemaal een beetje te...
  woensdag 19 september 2007 @ 22:21:19 #203
151473 Noli.
Hormotioneel...
pi_53313477
Hilarisch!
"shake the depression off!!!"

Of wat hij doet helpt weet ik niet maar van om hém ga je toch echt wel lachen.
Maxi, Midi & Mini
(My) Timing sucks.... Always.
Al lang niet meer aan het ontzwangeren. En nog steeds NIET voor rede vatbaar!
  woensdag 19 september 2007 @ 22:29:42 #204
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_53313796
quote:
Op woensdag 19 september 2007 22:17 schreef phluphy het volgende:

[..]

Als je toch in die "hoek" zit, zou je ook naar Kampen kunnen. Waarschijnlijk minder keuze in winkels, maar wel erg leuk (ook op cultuurgebied).
Cultuur vind ik op zijn tijd erg leuk, maar we willen nu denk ik gewoon even winkelen, lunchen, winkelen en evt eten. Met misschien nog een kroegje tussendoor .
Losing love is like a window in your hart,
everybody sees you're blown apart, everbody sees the wind blow.
  woensdag 19 september 2007 @ 22:34:13 #205
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_53313951
quote:
Op woensdag 19 september 2007 22:29 schreef Leah het volgende:

[..]

Cultuur vind ik op zijn tijd erg leuk, maar we willen nu denk ik gewoon even winkelen, lunchen, winkelen en evt eten. Met misschien nog een kroegje tussendoor .
Ja ach, waar bemoei ik me ook eigenlijk mee. Ik wist toch dat ik een van de weinige ben die een hekel heeft aan winkelen?!
... ♥ ik mis je ♥
  woensdag 19 september 2007 @ 22:54:24 #206
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_53314725
Daar ben je wel een vrouwelijke uitzondering in, denk ik .
Losing love is like a window in your hart,
everybody sees you're blown apart, everbody sees the wind blow.
pi_53315014
quote:
Op woensdag 19 september 2007 21:41 schreef Nijna het volgende:
Wilde trouwens nog even vermelden dat mn zuurkoolstamppot lekker was, ookal is het dan nog lang geen winter . Haha.
Nou ik vind het al aardig koud anders. Vanochtend zelfs al even de verwarming aan gehad. Vannacht ga ik met een trui aan slapen denk ik, en zodra ik de komende dagen de tijd en puf heb ga ik het winterdekbed op bed leggen (enkel glas hier). Vorige week moest ik hele week om 7 uur beginnen en dan is het nog donker! En 's ochtends en 's avonds zie je al van die wolkjes als je uitademt. Ik begin dus al aardig in winterstemming te komen. Binnenkort gaan wij ook maar weer aan de boerenkool denk ik Eén van de leukste dingen van de winter vind ik
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
  woensdag 19 september 2007 @ 23:09:27 #208
55928 Suzziieee
Don't fear the reaper!
pi_53315211
BE... ik maak altijd de plekken waar de kat gepist heeft met azijn schoon.En ben er dan niet zuinig mee.Weet niet of dat kan op je vensterbank e.d.?Het stinkt wel ff in je huis dan naar azijn.. maar de katten hebben er ook een gruwelijke hekel aan.
pi_53315273
Ik vind Zwolle wel een heel leuk stadje, gezellig en niet te groot.
-If I know I'm going crazy, I must not be insane-!
  woensdag 19 september 2007 @ 23:22:13 #210
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_53315540
Gossamme, ik ben nog bezig met de meet...
Gisteren 600 foto'sgesorteerd, en nu zippen, uploaden en verzenden... Wat een klus

Texelonia, jij hebt ze ook binnen als het goed is
Toch vreemd hoor.. Dat men het over een boek heeft en daarbij de vraag stelt of het ook offline te bekijken is
  woensdag 19 september 2007 @ 23:25:01 #211
3142 m@x
Do, a deer, a female deer
pi_53315615
quote:
Op woensdag 19 september 2007 23:22 schreef buzzer het volgende:
Gossamme, ik ben nog bezig met de meet...
Gisteren 600 foto'sgesorteerd, en nu zippen, uploaden en verzenden... Wat een klus

Texelonia, jij hebt ze ook binnen als het goed is
Hou maar in je achterhoofd dat we je eeuwig dankbaar zijn
Oops! Did I just roll my eyes out loud?
♥ Huisje, boompje, fietstas ♥
♥ There is no way to happiness, happiness is the way ♥
  woensdag 19 september 2007 @ 23:32:15 #212
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_53315779
quote:
Op woensdag 19 september 2007 23:25 schreef m@x het volgende:

[..]

Hou maar in je achterhoofd dat we je eeuwig dankbaar zijn
het is ook heel graag gedaan hoor
Ik heb me alleen verkeken op de hoeveelheid werk, maar ik doe het echt met alle plezier.
Overigens heb ik hierdoor gelijk een webdomein en hosting geregeld. Gooi ik ze volgende keer op een website, kan iedereen daar gelijk zijn/haar foto's weghalen

en wel een leuke naam denk ik: fotobuz.nl
Toch vreemd hoor.. Dat men het over een boek heeft en daarbij de vraag stelt of het ook offline te bekijken is
  donderdag 20 september 2007 @ 06:57:02 #213
24188 Belana
kloon van belana
pi_53318646
quote:
Op woensdag 19 september 2007 22:34 schreef phluphy het volgende:

[..]

Ja ach, waar bemoei ik me ook eigenlijk mee. Ik wist toch dat ik een van de weinige ben die een hekel heeft aan winkelen?!
ik hou er ook niet van gedoe is het
stormy waters...
sailin'
  donderdag 20 september 2007 @ 07:02:16 #214
24188 Belana
kloon van belana
pi_53318669
quote:
Op woensdag 19 september 2007 21:55 schreef dutchie het volgende:
Navond.
Dit wil ik even met jullie delen. Is van die 'Leave Britney Alone!' fan, ik heb hier echt om gelachen. Het helpt echt tegen een najaarsdepressie:
http://www.youtube.com/watch?v=MkpLR4WzIBc
it made my day ok
maar ik probeer het maar even niet uit
heb net nogal een rotnacht achter de rug, heel slecht geslapen, misselijk en nu knallende koppijn. gistermiddag voelde ik me best redelijk potverdomme. niet werken dus nog, niet met dit hoofd.
stormy waters...
sailin'
pi_53318709
*Zwolle is idd een leuke stad om te winkelen.

* Ik heb ook zo'n zin om binnenkort weer boerenkool te eten. Ik ben dan nog niet helemaal in een winterstemming. Maar een herfststemming is hier al zeker. Daar helpt het weer natuurlijk ook aan mee. Ja hoor bij mij liggen de deco-blaadjes en staan de deco-paddestoeltjes alweer.
Yesterday is history, tomorrow is a mystery.
pi_53318892
Owkaj ik moet nog steeds de nep klimop ophangen in Noah's jungle-kamer...
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
pi_53319309
Het is vies weer en het is koud.... bah! En dan gaat Kendahl straks ook nog naar mijn ouders, ben ik helemaal alleen.... Naja...gelukkig heb ik ook nog geen stageplek voor school
Deze user werd mede mogelijk gemaakt door Yvonne. Bedankt!
Like does the man say 'Is now the time to take of my pants?' ...'Yes.', I said.
  donderdag 20 september 2007 @ 08:46:10 #218
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_53319324
quote:
Op woensdag 19 september 2007 23:09 schreef Suzziieee het volgende:
BE... ik maak altijd de plekken waar de kat gepist heeft met azijn schoon.En ben er dan niet zuinig mee.Weet niet of dat kan op je vensterbank e.d.?Het stinkt wel ff in je huis dan naar azijn.. maar de katten hebben er ook een gruwelijke hekel aan.
Bedankt voor de tip. Ga ik ook nog even proberen. Ik heb zo'n Feli-way spray en dat stinkt ook verschrikkelijk. Hele penetrante citroenlucht, alsof je een potje citronella hebt laten vallen of zo.

Over citronella gesproken.
Ik moest vannacht plassen en dacht daarna gelijk 'even' die irritante mug die aan het zoemen was te pakken.
1..2..3 Klaar! Dacht ik... draai ik me om, zitten er 9 boven het bed op de muur!

Toen heb ik maar gewoon de klamboe weer gepakt tot groot ongenoegen van de tot dat moment slapende stinkie.
Maar de rest van de nacht wel heerlijk geslapen.
  donderdag 20 september 2007 @ 10:09:01 #219
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_53320784
Lang leve de elektrische muggenrackets!
Ik kan dus ook niet slapen als er een mug op de kamer zitten. Idd tot grote onvrede van het mannetje die dan al half in coma ligt. Want dan gaan alle lampen weer aan, loop ik over het bed, klauter over hem net zo lang tot ik het elledige beest te pakken heb.
Als je niet lacht, ben je dood.
  Jubileum moderator donderdag 20 september 2007 @ 10:11:38 #220
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_53320837
* Lois ploft bibberend neer op het bankje*

Ik ging naar de tandarts voor een hoektandje waar een stukje vulling uit was en liep er weer uit met 1 hechting en een wortelkanaalbehandeling.
Jippie

Ik moet echt even bijkomen hoor, heb helemaal de nabibbers. Zo even lekker mijn koffie naar binnen slobberen en ff niks doen.

Owja, ik bracht vanmorgen Iris en Bram naar school, in de stortregen met de auto. Stond er allemaal politie, met vlaggetjes, posters en ballonnen. Was het " breng je kind op de fiets naar school" dag.
Alles was verregend, gelukkig konden ze er zelf ook hard om lachen, de agenten.
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  donderdag 20 september 2007 @ 10:14:57 #221
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_53320918
Dutch, dat met dat racket doe ik normaal gesproken ook, maar er was niet tegenop te werken vannacht!

Lois! Brrr... jij hebt ook wel altijd echt pech met je gebit he! Juck!
pi_53320939
Lois, brrr. Bibber maar even lekker uit!
"Breng je kind op de fiets naar school" dag... ze hadden het beter "breng je kind zwemmend naar school" dag kunnen dopen. Wel sneu zeg, zo'n campagne in de regen... gelukkig zaten jullie lekker droog in de auto .
Fake it till you make it...
pi_53320957
BE 9 muggen . Ik sla meestal om me heen en dan slaap ik weer verder. En de volgende ochtend kan ik bulten tellen .
  donderdag 20 september 2007 @ 10:18:05 #224
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_53320990
Ai ai Lois, zit hier plaatsvervangend over mijn kaak te wrijven. Sterkte!

Trouwens, ik lees net op de telegraaf-site dat die Chris Rocker (de Leave Britney Alone-fan) een eigen rls krijgt. Of de wereld daar nou op zit te wachten....
Kon eigenlijk niet uitblijven, maar gruwelgruwel.
pi_53321275
quote:

[..]

Winkelen vindt ik niet erg maar ik heb een hekel aan pashokje in, pashokje uit. Soms ontkom je er niet aan helaas maar daar heb ik echt een hekel aan.
pi_53321461
quote:

[..]

winkelen is verschrikkelijk, maar in je nakie over straat lijkt me nog erger
  donderdag 20 september 2007 @ 10:43:20 #227
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_53321571
quote:
Op donderdag 20 september 2007 10:11 schreef Lois het volgende:
Owja, ik bracht vanmorgen Iris en Bram naar school, in de stortregen met de auto. Stond er allemaal politie, met vlaggetjes, posters en ballonnen. Was het " breng je kind op de fiets naar school" dag.
Geniale actie
I'm so glamourous I piss glitter!
  donderdag 20 september 2007 @ 10:48:03 #228
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_53321691
quote:
Op donderdag 20 september 2007 10:11 schreef Lois het volgende:
* Lois ploft bibberend neer op het bankje*

Ik ging naar de tandarts voor een hoektandje waar een stukje vulling uit was en liep er weer uit met 1 hechting en een wortelkanaalbehandeling.
Jippie

Ik moet echt even bijkomen hoor, heb helemaal de nabibbers. Zo even lekker mijn koffie naar binnen slobberen en ff niks doen.

sterkte met je mond

en wat een actie
Echt niet normaal hoe hard het vanochtend ging...
  donderdag 20 september 2007 @ 11:35:47 #229
151473 Noli.
Hormotioneel...
pi_53322979
Lois huuu..
quote:
Op donderdag 20 september 2007 10:18 schreef dutchie het volgende:
Ai ai Lois, zit hier plaatsvervangend over mijn kaak te wrijven. Sterkte!

Trouwens, ik lees net op de telegraaf-site dat die Chris Rocker (de Leave Britney Alone-fan) een eigen rls krijgt. Of de wereld daar nou op zit te wachten....
Kon eigenlijk niet uitblijven, maar gruwelgruwel.
Ja, nee dat gaat me dan net weer te ver. Dat filmpje van shake the depression away vind ik dan nog wel grappig maar als je dan die andere filmpjes van 'm ziet...
Jak wat een eng persoon is het dan eigenlijk..
Maxi, Midi & Mini
  donderdag 20 september 2007 @ 11:38:49 #230
151473 Noli.
Hormotioneel...
pi_53323082
Over die muggen..
Ik slaap soms met zo'n racket in mijn hand. Aals er dan wat zoemt, mep ik 's om me heen en als ik dan *krrrkkktt* hoor dan weet ik dat er weer één gegrilld is
Maxi, Midi & Mini
pi_53323967
quote:
Op donderdag 20 september 2007 08:46 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Bedankt voor de tip. Ga ik ook nog even proberen. Ik heb zo'n Feli-way spray en dat stinkt ook verschrikkelijk. Hele penetrante citroenlucht, alsof je een potje citronella hebt laten vallen of zo.
Wat je ook nog kan proberen is de feliway-stekker. Eén van mijn katten is na de geboorte van dochterlief erg gaan plassen. De stekker helpt als een tierelier. en die ruik je niet.

En azijn helpt érg goed.
Variety is the spice of life
  donderdag 20 september 2007 @ 12:13:14 #232
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_53323995
Ik slaap zo diep ik hoor dat niet , ben trouwens dit jaar nog niet een keer gestoken

Die cris rocker ik vond het wel hilarisch .. scheelt misschien dat het vriendje van een oud huisgenoot zo;n zelfde soort type was
Engaging Infinite Improbability Drive..
  donderdag 20 september 2007 @ 12:14:24 #233
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_53324033
oh lois wta naar, manlief mag volgende week ik ben zoo blij dat ik neit meer hoef

belana beterschap
  donderdag 20 september 2007 @ 12:14:49 #234
190853 RockabeIIa
pi_53324042
quote:
Op donderdag 20 september 2007 11:38 schreef Noli. het volgende:
Over die muggen..
Ik slaap soms met zo'n racket in mijn hand. Aals er dan wat zoemt, mep ik 's om me heen en als ik dan *krrrkkktt* hoor dan weet ik dat er weer één gegrilld is
heb mezelf laatst geëlectrocuteerd met zo'n ding... Ik schrok best wel.
pi_53326186
Oeh auw lois jakkes!

wij hebben ondanks ht al bst frisjes is gewoon de blower op laagste stand aan en dan hoor je de muggen niet, voelen helaas nog nog wel.

Evestar ik weet iets/iemand die jou uit je slaap kan houden, het 1,95 meter lang en kan enorm bveel lawaai maken in zijn slaap

Pfffff hier groeien per minuut de zenuwen voor morgen en toen kreeg ik zo'n lief kaartje van Bar in de bus dta ik niet kon stoppen met janken. Bar je bnt een schat
Evenstar jij ook thanks vor al het mee denken en ik kom zeker een paar aagjes naar je toe, zondag al goed?
Mijn ouders zijn gelukkig thuis gekomen gisteravond dus morgen kan Djulian dara heen, ik heb een vragenlijst klaar liggen met als eerste vraag mag ik een roesje?
En ik wil dol graag de MRI met eigen ogen zien en of er al contact is geweest met de neurochirurg professor-dinges.

Oh rockabella ik heb een nieuwe hobby Tribals ontwerpen Heb een proggieniet erg legaal dus kan niet opslaan alleen uitprinten en de beste ontwerpen komen snachts in bed en de printer staat beneden Erg leuk speledingetje!
pi_53326559
quote:
Op donderdag 20 september 2007 12:14 schreef RockabeIIa het volgende:

[..]

heb mezelf laatst geëlectrocuteerd met zo'n ding... Ik schrok best wel.
Mijn schoonzusje zag dat ding liggen bij ons, drukte op het knopje en hoorde dat hoge geluidje dus hield hem bij haar oor... Iets te dichtbij... . Die schrok ook behoorlijk...
  donderdag 20 september 2007 @ 15:14:39 #237
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_53328572
Willen jullie nog meer lachen? Jongentje wil hulp bij zijn huiswerk:
http://www.youtube.com/watch?v=uSU0t6cnf2I
  donderdag 20 september 2007 @ 15:40:51 #238
73004 Oxymoron
zoekt rust en ruimte
pi_53329298
Volgende week, krijg ik een grasparkiet!
De kooi en alle spullen gaan we morgen ophalen, bij de dierenwinkel.
Dinsdag is het dan zover
Er is geen land over dat ik nog ontdekken kan. Er is alleen het eiland dat ik heet. - Ted van Lieshout
OUD Gouden Toetsenbord Award 2010!
  donderdag 20 september 2007 @ 15:58:13 #239
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_53329833
leuk oxy spannend hoe is het met je caafjes?

Anitra that's whaat friends are for, en uhm zondag ja is wel goed, lschoonmams gaat met mij naar zkh, maar me mams komt ook rijd je maar met hun mee kun je met lies, djulian even bakkie en oeukie doen als we aan de beurt zijn
pi_53330435
quote:
Op donderdag 20 september 2007 15:14 schreef dutchie het volgende:
Willen jullie nog meer lachen? Jongentje wil hulp bij zijn huiswerk:
http://www.youtube.com/watch?v=uSU0t6cnf2I
Hilarisch
Mijn DeviantART gallery
,
Best volwassen voor mijn geestelijke leeftijd
  donderdag 20 september 2007 @ 16:50:01 #241
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_53331368
ik had een recept van de C1000 van een paar weken geleden 'Hartige taart met worst en doperwten' Sta ik daarnet het geheel klaar te maken bedenk ik me dat ik helemaal geen doperwten heb hoeven kopen
En nergens staan ook doperwten verder vermeld..

Het wordt nu dus 'Hartige taart met worst en veel andere dingen maar GEEN doperwten'
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 20 september 2007 @ 16:53:20 #242
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_53331441
quote:
Op donderdag 20 september 2007 16:50 schreef E.T. het volgende:
ik had een recept van de C1000 van een paar weken geleden 'Hartige taart met worst en doperwten' Sta ik daarnet het geheel klaar te maken bedenk ik me dat ik helemaal geen doperwten heb hoeven kopen

Het wordt nu dus 'Hartige taart met worst en veel andere dingen maar GEEN doperwten'

Ik ga even langs de Mac denk ik.
pi_53331635
quote:
Op donderdag 20 september 2007 16:50 schreef E.T. het volgende:

dat wou ik ook nog proberen....vriend wou ook naar de MAC
pi_53331752
BassMiss, zijn dat Fons' kleertjes op de site van goodmoodkids?

Wat moeilijk om iets te kiezen, ik heb al 8 combinaties gehad.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
  donderdag 20 september 2007 @ 17:48:32 #245
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_53332926
Lois wat ben je zielig

Swetsenegger, goed plan, de Mac! Wij waren vanmorgen naar Ikea, en we zouden daarna even naar de McDrive (pal naast Ikea) gaan voor wat cola light en koffie. 'Mmm ik heb ook best zin in zo'n euroknaller' zei ik, 'zo'n Mc kroket'. Start ik de auto, is direct op de radio die reclame erop. It's a sign! Dus ik had om elf uur een heerlijke Mc Kroket. Gloeiend heet! En ook nog een mini McShake in plaats van die Cola light. Tsja, nu ik toch aan het euroknallen was
  donderdag 20 september 2007 @ 17:49:00 #246
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_53332944
quote:
Op woensdag 19 september 2007 19:56 schreef _Ingrid_ het volgende:
Weet iemand of je bij prenatal een slaapzak met mouwen kan kopen? En dan niet de combisleeper. Of ergens anders natuurlijk.
Ja, dat kan

Lois, sterkte met je bekkie

Ik heb ook al de verwarming aan Tex, en Dean had vandaag voor het eerst zijn nieuwe winterjas aan
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
  donderdag 20 september 2007 @ 18:07:19 #247
3011 E.T.
pi_53333442
Niks Mac

De hartige taart ZONDER doperwten was toevallig hartstikke lekker
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  donderdag 20 september 2007 @ 18:10:25 #248
190853 RockabeIIa
pi_53333533
quote:
Op donderdag 20 september 2007 13:40 schreef Anitra het volgende:

Oh rockabella ik heb een nieuwe hobby Tribals ontwerpen Heb een proggieniet erg legaal dus kan niet opslaan alleen uitprinten en de beste ontwerpen komen snachts in bed en de printer staat beneden Erg leuk speledingetje!
Jij liever dan ik. Ik ben niet van de tribals (tribal=heibel!)
Wat doe je met de ontwerpjes?
pi_53334514
Mijn hopelijk heerlijke zelfgemaakte appeltaart is net klaar
  donderdag 20 september 2007 @ 18:57:51 #250
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_53334865
Hier heerlijk zitten smullen van de zuurkoolstamppot.

Haha, Swets, stinkie zou exact hetzelfde gezegd hebben.
pi_53334889
Hier staat de zuurkool te wachten totdat thuis is. Moet alleen de spekjes en de rookworst nog doen
  donderdag 20 september 2007 @ 19:00:02 #252
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_53334926
Dit was een beetje van Unox en een beetje van de magnetron. Met worst en gerookte hamblokjes.
pi_53334966
Ow, die is ook erg lekker hoor.

Ik had gisteren de boel hier al op gezet: aardappels bovenin, zuurkool erop. Mocht ik dan vandaag compleet geen puf hadden om te koken, dan kon het zo in de magnetron zetten, spekjes aanbakken lukt hem zelf wel
  Jubileum moderator donderdag 20 september 2007 @ 19:33:27 #254
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_53335912
Hmmmm zuurkool

Hahaha Swets, ik zou ook langs de Mac gaan, sorry ET
Eva ♥ en Iris ♥
pi_53336705
oehh zuurkool met ananas.. alleen Michel vind zuurkool niet lekker, net zoals stampot rauwe andijvie met spekkies of witlof uti de oven.. en omdat nou alleen voor mezelf te maken...
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_53336756
Ik kom even tijdelijk dag zeggen.
Morgen moet ik eerst werken en daarna gaan we alles wat nog niet is ingepakt inpakken om zaterdag te verhuizen! En dan komt maandag de installateur voor internet en telefoon enz. Dus hopelijk ben ik maandag in de loop van de dag weer aanwezig. Doe geen gekke dingen zonder mij!
pi_53336780
Succes Cattie en alvast een prettig weekend!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  Jubileum moderator donderdag 20 september 2007 @ 20:00:28 #258
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_53336781
Succes en sterkte met verhuizen Cattie
Eva ♥ en Iris ♥
pi_53337084
Succes met verhuizen Cattie en een goed weekend!
  donderdag 20 september 2007 @ 21:14:43 #260
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_53339200
Succes Cattie!
  donderdag 20 september 2007 @ 21:26:48 #261
3011 E.T.
pi_53339648
quote:
Op donderdag 20 september 2007 19:33 schreef Lois het volgende:
Hmmmm zuurkool

Hahaha Swets, ik zou ook langs de Mac gaan, sorry ET

Twee keer opscheppen door Swets, een dochter die zat te smikkelen en een zoon die de delen die hij mocht hebben ook naar binnen werkte alsof ie nooit wat te eten krijgt..
"schat, dit kan je wel vaker maken.. is toch wel lekker "

Het was een stuk lekkerder dan de titel deed vermoeden iig.
  donderdag 20 september 2007 @ 21:27:39 #262
101840 Rijstebuiltje
Du Hast.. Du Hast mich
pi_53339669
Cattie.. verhuize !

Waarom kunnen mensen van de verzekering nooit lezen?
Ik moest een gezondheidsverklaring invullen, en ik had daarbij geschreven bij een bloeduitslag een "licht verhoogde leverfunctie te hebben" ..

Krijg ik bericht: we hebben in uw verklaring gelezen dat u een "verhoogde leverfunctie heeft" ... grrrr!
Nu willen dat ik een verklaring onderteken, waarin ze toestemming vragen bij mijn specialist (die mij voor geheel iets anders behandeld) en mijn huisarts meer informatie los te peuteren.. bleuhhh
Wir müssen leben, bis wir sterben!
  donderdag 20 september 2007 @ 21:33:38 #263
24188 Belana
kloon van belana
pi_53339818
cattie, succes met verhuizen!
stormy waters...
sailin'
  donderdag 20 september 2007 @ 21:40:33 #264
3011 E.T.
pi_53340035
Cattie, succes met verhuizen!

Rijstebuiltje, licht verhoogd is toch ook verhoogd Alleen kan voor jou wel licht verhoogd zijn, maar voor de betreffende verzekering willen ze wel weten of het nog binnen hun grenzen valt.
ik heb jaren in die branche gewerkt en word nog steeds pissig over dingen als dit.. Er IS toch ook iets, een verzekeraar kan toch niet ruiken dat 't niks inhoudt? Als ze het niet zouden controleren en er dus meer gevallen doorheen glippen die wel aangeven "licht verhoogd" maar net boven de grens zitten.. wordt uiteindelijk de premie hartstikke hoog... En komt daar weer gezeik over: "de premie is zo achterlijk hoog"..
  donderdag 20 september 2007 @ 21:42:30 #265
101840 Rijstebuiltje
Du Hast.. Du Hast mich
pi_53340102
Snap ut E.T... Ik had er bij aangegeven dat er geen risico's voor mezelf zijn ,en dat verder onderzoek niet noodzakelijk was ..

Het was trouwens een andere verzekeraar, dan waar ik echt verzekerd ben ..
  donderdag 20 september 2007 @ 21:43:19 #266
3011 E.T.
pi_53340128
quote:
Op donderdag 20 september 2007 21:42 schreef Rijstebuiltje het volgende:
Snap ut E.T... Ik had er bij aangegeven dat er geen risico's voor mezelf zijn ,en dat verder onderzoek niet noodzakelijk was ..

Dat vindt jij..
Niet echt objectief natuurlijk...
  donderdag 20 september 2007 @ 21:44:33 #267
101840 Rijstebuiltje
Du Hast.. Du Hast mich
pi_53340179
Dat vond mijn huisarts trouwens.. pas als de klachten verergerden, waarvoor bloed geprikt was moest ik terugkomen.. nergens last van gehad verder..
  donderdag 20 september 2007 @ 21:45:11 #268
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_53340199
Als er echt niks was had je het ook gewoon niet kunnen noemen.
Ik kan me wel voorstellen dat zij, op het moment dat jij het noemenswaardig vindt, willen weten hoe het precies in elkaar zit.

En als er idd niets aan de hand is, zoals je huisarts zegt, dan maakt verder onderzoek toch ook niet veel uit.
Kost wel wat extra tijd, dat is dan wel weer lastig kan ik me voorstellen.
pi_53340279
quote:
Op donderdag 20 september 2007 21:44 schreef Rijstebuiltje het volgende:
Dat vond mijn huisarts trouwens.. pas als de klachten verergerden, waarvoor bloed geprikt was moest ik terugkomen.. nergens last van gehad verder..
Als je huisarts dat vindt, zal die dat toch ook wel doorgeven aan die verzekering als ze om die info vragen? En dan komt het dus ook wel goed.
©Dumbo
  donderdag 20 september 2007 @ 21:48:38 #270
101840 Rijstebuiltje
Du Hast.. Du Hast mich
pi_53340308
Dat begrijp ik BE .. Ik heb ingevuld dat er verder niets meer aan de hand is..
Maar toch .. Hopelijk nemen ze hier genoegen mee..

Dat lijkt me ook Tex !
  donderdag 20 september 2007 @ 21:49:43 #271
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_53340343
quote:
Op donderdag 20 september 2007 21:26 schreef E.T. het volgende:

[..]

Twee keer opscheppen door Swets, een dochter die zat te smikkelen en een zoon die de delen die hij mocht hebben ook naar binnen werkte alsof ie nooit wat te eten krijgt..
"schat, dit kan je wel vaker maken.. is toch wel lekker "

Het was een stuk lekkerder dan de titel deed vermoeden iig.
Whehehe.
1-0 voor E.T.
  donderdag 20 september 2007 @ 21:52:03 #272
3011 E.T.
pi_53340408

Maar ze kunnen dus prima lezen bij de verzekering, Rijstebuiltje
  donderdag 20 september 2007 @ 21:53:09 #273
101840 Rijstebuiltje
Du Hast.. Du Hast mich
pi_53340450
Dat is waar E.T.. en dat is niet van elke verzekering te zeggen..
  donderdag 20 september 2007 @ 21:57:35 #274
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_53340607

Zo zat ik net achter het scherm, toen ik die tweede foto van maneki zag! Die eerste had ik al eens gezien , maar man, wat hilarisch!!
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
pi_53341561
quote:
Op donderdag 20 september 2007 18:10 schreef RockabeIIa het volgende:

[..]

Wat doe je met de ontwerpjes?

We hebben op het dorp tegenwoordig 1tje op het dorp dus die laat ik aan hem zien en ik wil zoiezo een tatoo op mijn pols alleen nog geen idee welke. Tribal is lekkr eenvoudig en kan hem zelf maken, maar vind ietsmet fanatsy ook erg gaaf. Moeilijk.
Ik kan iig weinig dingen vinden over fantasy, ja hele grote, maar wil kleine voor bitenkant pols.
pi_53341631
quote:
Op donderdag 20 september 2007 21:45 schreef Brighteyes het volgende:
Als er echt niks was had je het ook gewoon niet kunnen noemen.
Ik kan me wel voorstellen dat zij, op het moment dat jij het noemenswaardig vindt, willen weten hoe het precies in elkaar zit.

En als er idd niets aan de hand is, zoals je huisarts zegt, dan maakt verder onderzoek toch ook niet veel uit.
Kost wel wat extra tijd, dat is dan wel weer lastig kan ik me voorstellen.
Nopes, je bent verplicht om het te noemen als het afwijkend is
  donderdag 20 september 2007 @ 23:12:16 #277
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_53343179
quote:
Op donderdag 20 september 2007 18:58 schreef Pruk het volgende:
Hier staat de zuurkool te wachten totdat thuis is. Moet alleen de spekjes en de rookworst nog doen
heb ik ook geten vanavond. Het was er echt weer voor
pi_53343681
Wij hebben nog twee porties over voor een volgende keer
pi_53343819
quote:
Op donderdag 20 september 2007 18:10 schreef RockabeIIa het volgende:

[..]

Maar ik ben nog steeds blij, met mijn kontgewei
Saartje
  donderdag 20 september 2007 @ 23:32:51 #280
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_53343873
quote:
Op donderdag 20 september 2007 23:31 schreef Maneki.Neko het volgende:

[..]

er schuilt een dichteres in je
pi_53343875
Dat is trouwens best een leuke smiley om net boven je kont te laten plaatsen
  donderdag 20 september 2007 @ 23:34:28 #282
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_53343924
quote:
Op donderdag 20 september 2007 23:32 schreef Pruk het volgende:
Dat is trouwens best een leuke smiley om net boven je kont te laten plaatsen
wanneer doen we trouwnes een haiku meet ?
pi_53344093
quote:
Op donderdag 20 september 2007 23:32 schreef buzzer het volgende:

[..]

er schuilt een dichteres in je
Ja, meestal houdt ze haar muil wel
Saartje
  donderdag 20 september 2007 @ 23:53:42 #284
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_53344520
quote:
Op donderdag 20 september 2007 23:40 schreef Maneki.Neko het volgende:

[..]

Ja, meestal houdt ze haar muil wel
jammer dat je er niet was zondag....
pi_53344579
Jah Baal er nog steeds van
Saartje
  vrijdag 21 september 2007 @ 00:08:55 #286
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_53344922
Ik ging nooit naar meets, maar ik heb de smaak te pakken
pi_53348209
Ik heb het fameuze worsttaart recept gevonden maar hier vermelden ze gewoon wat ze met de doperwtjes doen? (verdelen over het deeg, samen met de de ui enzo). Is wel op de site van C1000.
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  vrijdag 21 september 2007 @ 08:50:19 #288
3011 E.T.
pi_53348291
ik had de papieren versie uit het weekboekje van c1000, Syreen.. daar stond het duidleijk niet in.
zal ze er volgende keer doorgooien
pi_53348322
quote:
Op vrijdag 21 september 2007 08:50 schreef E.T. het volgende:
ik had de papieren versie uit het weekboekje van c1000, Syreen.. daar stond het duidleijk niet in.
zal ze er volgende keer doorgooien
Ik vermoedde al zoiets
Verdorie, nu heb ik honger
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  vrijdag 21 september 2007 @ 09:03:49 #290
190853 RockabeIIa
pi_53348485
quote:
Op donderdag 20 september 2007 22:24 schreef Anitra het volgende:

[..]

We hebben op het dorp tegenwoordig 1tje op het dorp dus die laat ik aan hem zien en ik wil zoiezo een tatoo op mijn pols alleen nog geen idee welke. Tribal is lekkr eenvoudig en kan hem zelf maken, maar vind ietsmet fanatsy ook erg gaaf. Moeilijk.
Ik kan iig weinig dingen vinden over fantasy, ja hele grote, maar wil kleine voor bitenkant pols.
succes dan maar!

Maneki, met heibel bedoel ik niet specifiek jouw konttribal want die heeft zijn werk wel gedaan
pi_53349064
Volgens mijn collega ben ik toe aan vakantie, ik heb net een docent een sukkel genoemd tegenover zijn studenten Hij was er zelf niet bij, maar ik zit echt te wachten tot hij langskomt en ik 'm nog een paar sneren mee kan geven Stomme sukkel
  vrijdag 21 september 2007 @ 09:44:30 #292
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_53349213
quote:
Op donderdag 20 september 2007 23:31 schreef Maneki.Neko het volgende:

[..]

Heet dat een gewei? Een vriend van mij noemde het altijd een landingsbaan.
pi_53350174
Ik heb de naam BreEzahkroon ook nog wel eens voorbij horen schuiven
Saartje
  vrijdag 21 september 2007 @ 11:14:27 #294
190853 RockabeIIa
pi_53351197
Da's ook een mooie om te onthouden als je een tattooforum hebt
Aarshekwerk dan?
pi_53352530
trampstamp
Saartje
  vrijdag 21 september 2007 @ 12:55:07 #296
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_53353906
quote:
Op vrijdag 21 september 2007 10:30 schreef Maneki.Neko het volgende:
Ik heb de naam BreEzahkroon ook nog wel eens voorbij horen schuiven
Die vind ik ook wel aardig!

Voor degenen die het vorige auto-verhaal nog weten... dat met die leren bekleding en dat we langer in de opel door zouden moeten rijden?
De dealer belde nu net dat hij evt. zelf de leren bekleding voor rekening wil nemen.
Dus nu gaan we morgen maar even kijken. Met een beetje mazzel hebben we hem dus wel al heel snel!
En het is heel wat makkelijker om en afgesopte liga van een leren bank te poetsen dan dat je dat uit je bekleding moet peuteren.
  vrijdag 21 september 2007 @ 12:58:51 #297
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_53354008
Ja, ik vroeg me al af wat het bezwaar was tegen leer.
pi_53354044
quote:
Op vrijdag 21 september 2007 12:55 schreef Brighteyes het volgende:

En het is heel wat makkelijker om en afgesopte liga van een leren bank te poetsen dan dat je dat uit je bekleding moet peuteren.
Dat hebben we inmiddels opgegeven. Wachten tot de kinderen groot genoeg zijn om de auto schoon te maken
Mijn DeviantART gallery
,
Best volwassen voor mijn geestelijke leeftijd
  vrijdag 21 september 2007 @ 13:03:16 #299
24188 Belana
kloon van belana
pi_53354148
ET!!! Lois!!!

check this out

en kijk hier ook ff, dan kun je het podium zien.
stormy waters...
sailin'
  vrijdag 21 september 2007 @ 13:08:26 #300
3011 E.T.
pi_53354289
oe!

Ok, wie heeft er EN skyNews EN een dvdrecorder? En wil het ook nog opnemen??
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')