Als je toch in die "hoek" zit, zou je ook naar Kampen kunnen. Waarschijnlijk minder keuze in winkels, maar wel erg leuk (ook op cultuurgebied).quote:Op woensdag 19 september 2007 21:49 schreef Leah het volgende:
Ik kom er even tussendoor geraced.
Ik ga binnenkort op stap met een vriendin uit het hoge noorden. Vanuit ons beider woonplaatsen zou Zwolle een leuke meet plek zijn, maar ik ben daar dus echt nog nooit geweest. Is Zwolle een leuke winkelstad? Iemand?
Cultuur vind ik op zijn tijd erg leuk, maar we willen nu denk ik gewoon even winkelen, lunchen, winkelen en evt eten. Met misschien nog een kroegje tussendoorquote:Op woensdag 19 september 2007 22:17 schreef phluphy het volgende:
[..]
Als je toch in die "hoek" zit, zou je ook naar Kampen kunnen. Waarschijnlijk minder keuze in winkels, maar wel erg leuk (ook op cultuurgebied).
Ja ach, waar bemoei ik me ook eigenlijk mee. Ik wist toch dat ik een van de weinige ben die een hekel heeft aan winkelen?!quote:Op woensdag 19 september 2007 22:29 schreef Leah het volgende:
[..]
Cultuur vind ik op zijn tijd erg leuk, maar we willen nu denk ik gewoon even winkelen, lunchen, winkelen en evt eten. Met misschien nog een kroegje tussendoor.
Nou ik vind het al aardig koud anders. Vanochtend zelfs al even de verwarming aan gehad. Vannacht ga ik met een trui aan slapen denk ik, en zodra ik de komende dagen de tijd en puf heb ga ik het winterdekbed op bed leggen (enkel glas hier). Vorige week moest ik hele week om 7 uur beginnen en dan is het nog donker! En 's ochtends en 's avonds zie je al van die wolkjes als je uitademt. Ik begin dus al aardig in winterstemming te komen. Binnenkort gaan wij ook maar weer aan de boerenkool denk ikquote:Op woensdag 19 september 2007 21:41 schreef Nijna het volgende:
Wilde trouwens nog even vermelden dat mn zuurkoolstamppot lekker was, ookal is het dan nog lang geen winter. Haha.
Hou maar in je achterhoofd dat we je eeuwig dankbaar zijnquote:Op woensdag 19 september 2007 23:22 schreef buzzer het volgende:
Gossamme, ik ben nog bezig met de meet...
Gisteren 600 foto'sgesorteerd, en nu zippen, uploaden en verzenden... Wat een klus
Texelonia, jij hebt ze ook binnen als het goed is
het is ook heel graag gedaan hoorquote:Op woensdag 19 september 2007 23:25 schreef m@x het volgende:
[..]
Hou maar in je achterhoofd dat we je eeuwig dankbaar zijn
ik hou er ook niet vanquote:Op woensdag 19 september 2007 22:34 schreef phluphy het volgende:
[..]
Ja ach, waar bemoei ik me ook eigenlijk mee. Ik wist toch dat ik een van de weinige ben die een hekel heeft aan winkelen?!![]()
it made my day okquote:Op woensdag 19 september 2007 21:55 schreef dutchie het volgende:
Navond.
Dit wil ik even met jullie delen. Is van die 'Leave Britney Alone!' fan, ik heb hier echt om gelachen. Het helpt echt tegen een najaarsdepressie:
http://www.youtube.com/watch?v=MkpLR4WzIBc
Bedankt voor de tip. Ga ik ook nog even proberen. Ik heb zo'n Feli-way spray en dat stinkt ook verschrikkelijk. Hele penetrante citroenlucht, alsof je een potje citronella hebt laten vallen of zo.quote:Op woensdag 19 september 2007 23:09 schreef Suzziieee het volgende:
BE... ik maak altijd de plekken waar de kat gepist heeft met azijn schoon.En ben er dan niet zuinig mee.Weet niet of dat kan op je vensterbank e.d.?Het stinkt wel ff in je huis dan naar azijn.. maar de katten hebben er ook een gruwelijke hekel aan.
Winkelen vindt ik niet erg maar ik heb een hekel aan pashokje in, pashokje uit. Soms ontkom je er niet aan helaas maar daar heb ik echt een hekel aan.quote:Op woensdag 19 september 2007 22:34 schreef phluphy het volgende:
[..]
Ja ach, waar bemoei ik me ook eigenlijk mee. Ik wist toch dat ik een van de weinige ben die een hekel heeft aan winkelen?!![]()
winkelen is verschrikkelijk, maar in je nakie over straat lijkt me nog ergerquote:Op woensdag 19 september 2007 22:34 schreef phluphy het volgende:
[..]
Geniale actiequote:Op donderdag 20 september 2007 10:11 schreef Lois het volgende:
Owja, ik bracht vanmorgen Iris en Bram naar school, in de stortregen met de auto. Stond er allemaal politie, met vlaggetjes, posters en ballonnen. Was het " breng je kind op de fiets naar school" dag.![]()
Alles was verregend, gelukkig konden ze er zelf ook hard om lachen, de agenten.![]()
sterkte met je mondquote:Op donderdag 20 september 2007 10:11 schreef Lois het volgende:
* Lois ploft bibberend neer op het bankje*
Ik ging naar de tandarts voor een hoektandje waar een stukje vulling uit was en liep er weer uit met 1 hechting en een wortelkanaalbehandeling.
Jippie![]()
Ik moet echt even bijkomen hoor, heb helemaal de nabibbers. Zo even lekker mijn koffie naar binnen slobberen en ff niks doen.
Owja, ik bracht vanmorgen Iris en Bram naar school, in de stortregen met de auto. Stond er allemaal politie, met vlaggetjes, posters en ballonnen. Was het " breng je kind op de fiets naar school" dag.![]()
Alles was verregend, gelukkig konden ze er zelf ook hard om lachen, de agenten.![]()
Ja, nee dat gaat me dan net weer te ver. Dat filmpje van shake the depression away vind ik dan nog wel grappig maar als je dan die andere filmpjes van 'm ziet...quote:Op donderdag 20 september 2007 10:18 schreef dutchie het volgende:
Ai ai Lois, zit hier plaatsvervangend over mijn kaak te wrijven.Sterkte!
Trouwens, ik lees net op de telegraaf-site dat die Chris Rocker (de Leave Britney Alone-fan) een eigen rls krijgt. Of de wereld daar nou op zit te wachten....
Kon eigenlijk niet uitblijven, maar gruwelgruwel.
Wat je ook nog kan proberen is de feliway-stekker. Eén van mijn katten is na de geboorte van dochterlief erg gaan plassen. De stekker helpt als een tierelier. en die ruik je niet.quote:Op donderdag 20 september 2007 08:46 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Bedankt voor de tip. Ga ik ook nog even proberen. Ik heb zo'n Feli-way spray en dat stinkt ook verschrikkelijk. Hele penetrante citroenlucht, alsof je een potje citronella hebt laten vallen of zo.
heb mezelf laatst geëlectrocuteerd met zo'n ding... Ik schrok best wel.quote:Op donderdag 20 september 2007 11:38 schreef Noli. het volgende:
Over die muggen..
Ik slaap soms met zo'n racket in mijn hand.Aals er dan wat zoemt, mep ik 's om me heen en als ik dan *krrrkkktt* hoor dan weet ik dat er weer één gegrilld is
Mijn schoonzusje zag dat ding liggen bij ons, drukte op het knopje en hoorde dat hoge geluidje dus hield hem bij haar oor... Iets te dichtbij...quote:Op donderdag 20 september 2007 12:14 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
heb mezelf laatst geëlectrocuteerd met zo'n ding... Ik schrok best wel.![]()
Hilarischquote:Op donderdag 20 september 2007 15:14 schreef dutchie het volgende:
Willen jullie nog meer lachen? Jongentje wil hulp bij zijn huiswerk:
http://www.youtube.com/watch?v=uSU0t6cnf2I
quote:Op donderdag 20 september 2007 16:50 schreef E.T. het volgende:
ik had een recept van de C1000 van een paar weken geleden 'Hartige taart met worst en doperwten' Sta ik daarnet het geheel klaar te maken bedenk ik me dat ik helemaal geen doperwten heb hoeven kopen![]()
En nergens staan ook doperwten verder vermeld..
Het wordt nu dus 'Hartige taart met worst en veel andere dingen maar GEEN doperwten'![]()
dat wou ik ook nog proberen....vriend wou ook naar de MACquote:Op donderdag 20 september 2007 16:50 schreef E.T. het volgende:
ik had een recept van de C1000 van een paar weken geleden 'Hartige taart met worst en doperwten' Sta ik daarnet het geheel klaar te maken bedenk ik me dat ik helemaal geen doperwten heb hoeven kopen![]()
En nergens staan ook doperwten verder vermeld..
Het wordt nu dus 'Hartige taart met worst en veel andere dingen maar GEEN doperwten'![]()
Ja, dat kanquote:Op woensdag 19 september 2007 19:56 schreef _Ingrid_ het volgende:
Weet iemand of je bij prenatal een slaapzak met mouwen kan kopen? En dan niet de combisleeper. Of ergens anders natuurlijk.
Jij liever dan ik.quote:Op donderdag 20 september 2007 13:40 schreef Anitra het volgende:
Oh rockabella ik heb een nieuwe hobbyTribals ontwerpen
Heb een proggieniet erg legaal dus kan niet opslaan alleen uitprinten
en de beste ontwerpen komen snachts in bed en de printer staat beneden
Erg leuk speledingetje!
quote:Op donderdag 20 september 2007 19:33 schreef Lois het volgende:
Hmmmm zuurkool![]()
Hahaha Swets, ik zou ook langs de Mac gaan, sorry ET![]()
quote:Op donderdag 20 september 2007 21:42 schreef Rijstebuiltje het volgende:
Snap ut E.T... Ik had er bij aangegeven dat er geen risico's voor mezelf zijn ,en dat verder onderzoek niet noodzakelijk was ..
Als je huisarts dat vindt, zal die dat toch ook wel doorgeven aan die verzekering als ze om die info vragen? En dan komt het dus ook wel goed.quote:Op donderdag 20 september 2007 21:44 schreef Rijstebuiltje het volgende:
Dat vond mijn huisarts trouwens.. pas als de klachten verergerden, waarvoor bloed geprikt was moest ik terugkomen.. nergens last van gehad verder..![]()
Whehehe.quote:Op donderdag 20 september 2007 21:26 schreef E.T. het volgende:
[..]
Twee keer opscheppen door Swets, een dochter die zat te smikkelen en een zoon die de delen die hij mocht hebben ook naar binnen werkte alsof ie nooit wat te eten krijgt..
"schat, dit kan je wel vaker maken.. is toch wel lekker"
Het was een stuk lekkerder dan de titel deed vermoeden iig.![]()
quote:Op donderdag 20 september 2007 18:10 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
Jij liever dan ik.Ik ben niet van de tribals (tribal=heibel!)
Wat doe je met de ontwerpjes?
Nopes, je bent verplicht om het te noemen als het afwijkend isquote:Op donderdag 20 september 2007 21:45 schreef Brighteyes het volgende:
Als er echt niks was had je het ook gewoon niet kunnen noemen.
Ik kan me wel voorstellen dat zij, op het moment dat jij het noemenswaardig vindt, willen weten hoe het precies in elkaar zit.
En als er idd niets aan de hand is, zoals je huisarts zegt, dan maakt verder onderzoek toch ook niet veel uit.
Kost wel wat extra tijd, dat is dan wel weer lastig kan ik me voorstellen.
heb ik ook geten vanavond. Het was er echt weer voorquote:Op donderdag 20 september 2007 18:58 schreef Pruk het volgende:
Hier staat de zuurkool te wachten totdatthuis is. Moet alleen de spekjes en de rookworst nog doen
quote:Op donderdag 20 september 2007 18:10 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
Jij liever dan ik.Ik ben niet van de tribals (tribal=heibel!)
er schuilt een dichteres in jequote:Op donderdag 20 september 2007 23:31 schreef Maneki.Neko het volgende:
[..]
Maar ik ben nog steeds blij, met mijn kontgewei![]()
wanneer doen we trouwnes een haiku meetquote:Op donderdag 20 september 2007 23:32 schreef Pruk het volgende:
Dat is trouwens best een leuke smiley om net boven je kont te laten plaatsen
Ja, meestal houdt ze haar muil welquote:Op donderdag 20 september 2007 23:32 schreef buzzer het volgende:
[..]
er schuilt een dichteres in je
jammer dat je er niet was zondag....quote:Op donderdag 20 september 2007 23:40 schreef Maneki.Neko het volgende:
[..]
Ja, meestal houdt ze haar muil wel
Ik vermoedde al zoietsquote:Op vrijdag 21 september 2007 08:50 schreef E.T. het volgende:
ik had de papieren versie uit het weekboekje van c1000, Syreen.. daar stond het duidleijk niet in.
zal ze er volgende keer doorgooien
succes dan maar!quote:Op donderdag 20 september 2007 22:24 schreef Anitra het volgende:
[..]
We hebben op het dorp tegenwoordig 1tje op het dorp dus die laat ik aan hem zien en ik wil zoiezo een tatoo op mijn pols alleen nog geen idee welke. Tribal is lekkr eenvoudig en kan hem zelf maken, maar vind ietsmet fanatsy ook erg gaaf. Moeilijk.
Ik kan iig weinig dingen vinden over fantasy, ja hele grote, maar wil kleine voor bitenkant pols.
Heet dat een gewei? Een vriend van mij noemde het altijd een landingsbaan.quote:Op donderdag 20 september 2007 23:31 schreef Maneki.Neko het volgende:
[..]
Maar ik ben nog steeds blij, met mijn kontgewei![]()
quote:Op vrijdag 21 september 2007 10:30 schreef Maneki.Neko het volgende:
Ik heb de naam BreEzahkroon ook nog wel eens voorbij horen schuiven
quote:Op vrijdag 21 september 2007 12:55 schreef Brighteyes het volgende:
En het is heel wat makkelijker om en afgesopte liga van een leren bank te poetsen dan dat je dat uit je bekleding moet peuteren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |