Ik woon ook in het Noorden. En Danosa ook.quote:Op woensdag 19 september 2007 14:34 schreef flowerbox het volgende:
[..]
Ooh Noli dan woon je dus ook in het Noorden. Ik heb altijd het idee dat iedereen altijd richting de Randstad of in het oosten wonen van OUD.
En ik ook.quote:Op woensdag 19 september 2007 16:23 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]
Ik woon ook in het Noorden. En Danosa ook.
OMG die foto'squote:Op woensdag 19 september 2007 17:27 schreef Maneki.Neko het volgende:
Kijk wat ik vond
[afbeelding]
Ik ben ook nog nooit op een waddeneiland geweest, moet ook zeggen dat het me niet echt trekt. Ga liever naar zeeland of brabant
Ik weet niet wat een combisleeper is, maar ik weet dat daar slaapzakken te koop zijn met lange mouwen. En die kun je dan ook nog afritsen.quote:Op woensdag 19 september 2007 19:56 schreef _Ingrid_ het volgende:
Weet iemand of je bij prenatal een slaapzak met mouwen kan kopen? En dan niet de combisleeper. Of ergens anders natuurlijk.
Ach ja... mijn wederhelft geeft nou eenmaal veel om die paar minuten langer in bed, die zal het nog zwaar krijgen straksquote:Op woensdag 19 september 2007 20:42 schreef Brighteyes het volgende:
Ai Nijna... gewoon zelf gaan dan.
Ik heb ook alleen gekeken hoor, stinkie vond dat wel afdoende, mss dat we nog een keer langs gaan, maar dan moet het net zo uitkomen, 9 van de 10 keer is hij niet op tijd thuis.
nou, genoeg om morgen weer te gaan werken, hoewel ik daar geen zin in heb, maar vandaag heeft me wel goed gedaanquote:Op woensdag 19 september 2007 20:54 schreef Lois het volgende:
Ben je alweer wat opgeknapt Belaan?
En ik nog nooit in Zeelandquote:Op woensdag 19 september 2007 16:23 schreef Syrena het volgende:
Ik ben in de Efteling geweest en in Six Flags maar nooit op een WaddeneilandWel in Zeeland.
Mijn moeder is nog nooit in Amsterdam geweest, daar gaat ze in november met een hoop vriendinnen naartoe.
In Utrecht is ze wel geweest, daar woont m'n zusje namelijk.
Jakkes erwtensoepquote:Op woensdag 19 september 2007 21:45 schreef Brighteyes het volgende:
Nijna, wij hebben vorige week al boerenkool gegeten ook hoor!
En de afgelopen tijd ook al een paar keer die zomerzuurkoolschotel van Unox gegeten, die kant en klare. Erg lekker hoor!
En voor morgen staat er ook weer zuurkool in de koelkast. Ik ben niet zo moeilijk.
En dan vergeet ik bijna nog de erwtensoep van dit wekkend.![]()
Ik vind Zwolle wel een leuke winkelstad jaquote:Op woensdag 19 september 2007 21:49 schreef Leah het volgende:
Ik kom er even tussendoor geraced.
Ik ga binnenkort op stap met een vriendin uit het hoge noorden. Vanuit ons beider woonplaatsen zou Zwolle een leuke meet plek zijn, maar ik ben daar dus echt nog nooit geweest. Is Zwolle een leuke winkelstad? Iemand?
Ik vind hem best apart... die andere filmpjes ook... hij hoort zichzelf erg graag praten geloof ik. Bijna narcistisch hoe hij zich gedraagt.quote:Op woensdag 19 september 2007 21:55 schreef dutchie het volgende:
Navond.
Dit wil ik even met jullie delen. Is van die 'Leave Britney Alone!' fan, ik heb hier echt om gelachen. Het helpt echt tegen een najaarsdepressie:
http://www.youtube.com/watch?v=MkpLR4WzIBc
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |