abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 19 september 2007 @ 16:23:27 #151
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_53303143
quote:
Op woensdag 19 september 2007 14:34 schreef flowerbox het volgende:

[..]

Ooh Noli dan woon je dus ook in het Noorden. Ik heb altijd het idee dat iedereen altijd richting de Randstad of in het oosten wonen van OUD.
Ik woon ook in het Noorden. En Danosa ook.
pi_53303159
Ik ben in de Efteling geweest en in Six Flags maar nooit op een Waddeneiland Wel in Zeeland.

Mijn moeder is nog nooit in Amsterdam geweest, daar gaat ze in november met een hoop vriendinnen naartoe.
In Utrecht is ze wel geweest, daar woont m'n zusje namelijk.
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_53303382
Het is zeker stiekum nog zomer he...?! Toen ik boodschappen deed had ik zin in stamppot, dus heb zuurkool meegenomen, maar eigenlijk is het nog helemaal geen tijd voor stevige winterkost... . Zonnetje schijnt hier ook nog notabene .

En ik vermoed dat ik een heel klein gaatje in mn kies heb, al kan die "kiespijn" ook nog wel komen van de snot in mn kop... Toch voel ik iets als ik er met mn tong overheen ga.
Nou kan ik natuurlijk de tandarts bellen, maar ik ga nog naar de tandarts in mn vroegere woonplaats, uur hiervandaan. En eigenlijk heb ik totaal geen zin om me nu een uur van huis te gaan begeven (zeker niet voor de tandarts), straks lig ik daar in die stoel krijg ik weeën ofzo .
Heb voor begin december een afspraak staan, zou het kwaad kunnen om tot die tijd te wachten?
Even vooropgesteld dat ik straks als de snot weg is geen last meer heb natuurlijk.
Want als ik wel echt kiespijn heb ga ik er niet zo lang mee rond blijven lopen...
Of moet ik voor dit soort vragen toch gewoon maar even bellen met de assistente... ?
Fake it till you make it...
  woensdag 19 september 2007 @ 16:33:45 #154
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_53303481
Ik heb al vaker gedacht dat ik een gaatje had, maar dan was het toch niet zo. Kiespijn van snot kan heel goed
pi_53304109
Buzzer Hotel Ameland is goed. wat kleinschaliger maar ook goed is Hotel Nes.
Je kan bij hotel Nes alleen niet 's avonds warm eten in het hotel. daarvoor kan je het dorp in of eten bij het hotel aan de overkant.

In Ballum zit nu een soort speelparadijs..en mocht de reddingsboot uitgaan moet je daar eigenlijk ook kijken..en zo weet ik wel meer dingen.

Ameland is leuk
pi_53304589
quote:
Op woensdag 19 september 2007 16:23 schreef Spuuglokje het volgende:

[..]

Ik woon ook in het Noorden. En Danosa ook.
En ik ook.
pi_53304977
Kijk wat ik vond

Ik ben ook nog nooit op een waddeneiland geweest, moet ook zeggen dat het me niet echt trekt. Ga liever naar zeeland of brabant
Saartje
  woensdag 19 september 2007 @ 17:32:04 #158
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_53305088
Heerlijke foto! Zolang het bij een ander is.

Nijna, ik zou heel even afwachten tot het snot iig uit je hoofd is, daar kan je best behoorlijk last van je kiezen van krijgen. Je holtes zitten dan vol en dat speelt allemaal door.

Ik heb net de gordijnen in de was gedaan. En nee... dat is niet vanwege nesteldrang.
Dat is omdat een van onze katten, waarschijnlijk die rooie ik-ben-bang-voor-alles-maar-toch-vooral-van-katten-buiten-en-dus-zeik-ik-de-vensterbank-en-de-gordijnen-maar-onder-kater.
Echt goor... Tegen de muur, op de grond alles. Had al wel eens wat gesproei gezien en goed schoongemaakt, zelfs gesprayed, maar het lijkt alleen maar erger te worden.
  woensdag 19 september 2007 @ 17:33:31 #159
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_53305126
Leuke kat he
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
  woensdag 19 september 2007 @ 17:33:49 #160
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_53305136
Btw..die foto
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
pi_53305539
Groene Biotex BE, de enzymen breken de geurdeeltjes af waardoor je in ieder geval niet de kans loopt dat hij of een andere kat er nog een keer overheen gaat om te markeren.
Als je gordijnen het kunnen hebben gewoon een tijd laten weken in het bad of een emmer en dan in de machine met normaal wasmiddel.
Da's het enige wat hier ooit hielp bij een sproeikater.

Die foto!
pi_53305699
Dan is er ook nog deze, ongeveer dezelfde categorie OMG!
Saartje
  woensdag 19 september 2007 @ 17:59:58 #163
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_53305837
Oh my!

Owlet... ik strooi zelfs biotex op de vloer in de schuur als ze daar hebben zitten piesen maar meneer wandelt daar doodleuk overheen en gaat daarop zitten piesen.
Ik had nog wel een beetje door de wasmachine kunenn gooien, daar heb ik niet aan gedacht. Nou ja, kijken of gewoon wassen ook al helpt...

Ja, Viev... het is een scheet nog steeds maar dit is erg vervelend idd.
pi_53306185
OMG die foto's

Ik heb ook weleens zoiets meegemaakt maar dat was met een hond (pup).
Ik trof mijn 4 zitter in duizenden stukjes door de woning aan. Geen stukje vloerbedekking meer zichtbaar. Een en al stukjes stof en schuim uit de kussens...
pi_53306372
hahahhaa, die foto....Weet niet wat ik zie

Hoe lang duurde dat om eraf te krijgen???
pi_53306409
Heerlijk, zo'n kat! En vooral als je nesteldrangerig bent
  woensdag 19 september 2007 @ 18:27:02 #167
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_53306578
Ehm ja... hoe vaak ik nu al niet heb lopen vloeken inwendig 'als ze dood zijn komt er geen nieuwe meer' om vervolgens half panisch te worden als je er eentje een paar uur niet ziet.

Ach... ik hoop dat we dit kunnen stoppen, het is gewoon goor.
pi_53306646
*PROEST* Die foto Maneki!!

Die andere kende ik al, blijft ook een briljant plaatje
♥ ♥ Jij een beetje van mij, ik een beetje van jou. ♥ ♥
pi_53306655
Een van onze katten is een chronische darmpatient. Na al het dokteren hebben we ons er maar bij neergelegd dat we moeten leven met het opdweilen van ongelukjes vlak voor de kattenbak. Elke keer weer sta ik te vloeken maar toen M. een keer opperde om haar dan maar weg te doen hebben we onze eerste echtelijke ruzie gehad Gelukkig blijft het bij ons bij viezigheid voor de kattenbak die in een apart kamertje met een kattenluikje staat. Als het ergens in huis zou zijn waar je het snel ruikt of er in gaat staan ofzo zou het minder fijn zijn...
  woensdag 19 september 2007 @ 18:32:11 #170
24188 Belana
kloon van belana
pi_53306703
Be, castreren die kater van je, enige oplossing. hij helpt niet eens altijd, maar meestal wel.
stormy waters...
sailin'
pi_53308889
quote:
Op woensdag 19 september 2007 17:27 schreef Maneki.Neko het volgende:
Kijk wat ik vond
[afbeelding]

Ik ben ook nog nooit op een waddeneiland geweest, moet ook zeggen dat het me niet echt trekt. Ga liever naar zeeland of brabant
OMG die foto's 't zal je overkomen.....
Deze user werd mede mogelijk gemaakt door Yvonne. Bedankt!
Like does the man say 'Is now the time to take of my pants?' ...'Yes.', I said.
pi_53309011
Weet iemand of je bij prenatal een slaapzak met mouwen kan kopen? En dan niet de combisleeper. Of ergens anders natuurlijk.
pi_53309164
quote:
Op woensdag 19 september 2007 19:56 schreef _Ingrid_ het volgende:
Weet iemand of je bij prenatal een slaapzak met mouwen kan kopen? En dan niet de combisleeper. Of ergens anders natuurlijk.
Ik weet niet wat een combisleeper is, maar ik weet dat daar slaapzakken te koop zijn met lange mouwen. En die kun je dan ook nog afritsen.
pi_53309350
http://www.littlecompany.nl/ en dan veilig slapen. Of typ eens op marktplaats combisleeper in en dan zie je een foto.
pi_53309434
Maneki, die eerste kan ik niet zien, maar die tweede ... Je zou maar nietsvermoedend de kamer in komen lopen, schrik je je toch ook een hoedje!

BE, ieuw... wel weer lekker frisse gordijnen strakkies, maar dat grapje moet hij niet te vaak uithalen wat een werk!

_Ingrid_ ze hebben weer 20% korting actie bij prenatal, mama mazzeldagen 20 t/m 23 september (misschien dat je het daarom ook wel vroeg...) dus wel de moeite waard om daar even te kijken wellicht.
  woensdag 19 september 2007 @ 20:20:34 #176
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_53309656
Owlet, dat was vorig jaar voor ons de doorslaggevende factor om mijn kat in te laten slapen, haar blaas werkte niet meer, maar goed, dat viel nog wel mee, dat was een kwestie van uitknijpen, maar ze begon ook ontlasting te verliezen overal, de banken waren bekleed met handdoeken etc. etc. Dat ging gewoon echt niet meer, als het in een apart kamertje is scheelt dat nog wel een beetje.

Belana, hij is gecastreerd helaas... Anders had ik al bij de da gezeten hoor.
---------------------------

Heel iets anders.
Heb vandaag de spullen van het kdv binnen gekregen, we staan nu officieel ingeschreven en als eerste richt-datum houden ze 18 maart aan! Dat is echt nog super ver weg, wat bizar zeg... Het staat wel stoer 'Baby Achternaam'.
  woensdag 19 september 2007 @ 20:25:37 #177
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_53309754
Maneki, van die tweede foto krijg ik echt kotsneigingen, maar ik ben dan ook al allergisch voor met een pen op je hand iets schrijven. Echt vre-se-lijk.
  woensdag 19 september 2007 @ 20:27:34 #178
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_53309809
Echt?
Ik doe dat zo vaak! Wel zo makkelijk en dan vergeet ik dingen tenminste niet.
Maar dit is wel heel erg hoor... dat arme babietje!
pi_53309834
Bij die tweede foto lijkt het wel of er gefotoshopt is. Maar als het echt is... ik zou van mijn stokje gaan...
pi_53309971
Nu kan ik die eerste van Maneki wel zien, oeps ...

BE, net echt he! Doet me er trouwens aan denken dat ik nog steeds een keer wil gaan kijken op het KDV... misschien maandagochtend dan zou manlief ook mee kunnen., dat voorstel werd zonder enig enthousiasme ontvangen... "Waarom moet dat allemaal zo vroeg... kan ik een beetje uitslapen... mopper mopper mopper".
We moeten om 11 uur in t ziekenhuis zijn en dus kan hij uitslapen, anders moest hij om 9 uur op zn werk zijn, dus het leek mij wel een mooie gelegenheid, maar daar is hij t dus niet mee eens. Ik denk dat ik dan zelf maar even ga kijken deze of volgende week.
Kind staat al ingeschreven en kan begin januari komen, maar uitgebreid rondgekeken hebben we nog steeds niet daar .
  Jubileum moderator woensdag 19 september 2007 @ 20:37:22 #181
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_53310070
Ik hoop dat het geen watervaste stift was
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  woensdag 19 september 2007 @ 20:42:00 #182
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_53310183
Ai Nijna... gewoon zelf gaan dan.
Ik heb ook alleen gekeken hoor, stinkie vond dat wel afdoende, mss dat we nog een keer langs gaan, maar dan moet het net zo uitkomen, 9 van de 10 keer is hij niet op tijd thuis.
  woensdag 19 september 2007 @ 20:53:29 #183
24188 Belana
kloon van belana
pi_53310420
BE, das balen dan dat ie nog steeds sproeit
stormy waters...
sailin'
pi_53310440
quote:
Op woensdag 19 september 2007 20:42 schreef Brighteyes het volgende:
Ai Nijna... gewoon zelf gaan dan.
Ik heb ook alleen gekeken hoor, stinkie vond dat wel afdoende, mss dat we nog een keer langs gaan, maar dan moet het net zo uitkomen, 9 van de 10 keer is hij niet op tijd thuis.
Ach ja... mijn wederhelft geeft nou eenmaal veel om die paar minuten langer in bed, die zal het nog zwaar krijgen straks (whehehe als t kind op mama lijkt wordt t een echt ochtendmensje )
  Jubileum moderator woensdag 19 september 2007 @ 20:54:38 #185
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_53310451
Ben je alweer wat opgeknapt Belaan?
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_53310465
Soms dan zie ik een boek in de winkel liggen dat over iets droevigs gaat. En dan denk ik: 'zal de schrijver/schrijfster ervan tijdens het schrijven af en toe ook niet in tranen zijn uitgebarsten? Zoals boeken over een miskraam: 'Stille baby's' of 'Met lege handen'.
Ik weet dat als ik een grappig verhaal aan het schrijven ben of iets met liefde, dat ik er dan ook helemaal in meega.
pi_53310485
zo hehe ik ben weer bijgelezen..

Ik volg dus ER, CSI kijk ik wel eens, Exp. Robinson als ik er zin in heb, Wie is de Mol volg ik van begin tot eind. How it's made vind ik ook heel erg leuk alleen het komt zo laat.

Wij hebben de tv gids ook opgezegd. Heb digitale tv en dus ook EPG.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  woensdag 19 september 2007 @ 21:01:26 #188
24188 Belana
kloon van belana
pi_53310624
quote:
Op woensdag 19 september 2007 20:54 schreef Lois het volgende:
Ben je alweer wat opgeknapt Belaan?
nou, genoeg om morgen weer te gaan werken, hoewel ik daar geen zin in heb, maar vandaag heeft me wel goed gedaan
stormy waters...
sailin'
pi_53310662
Oh ja.. tv-series...
- Mcleods Daughters
- Charmed ( soms als ik in de mood ben )
- ik vond Judging Amy en Providence wel leuk, maar dat lijkt verschoven te zijn.
..beetje net 5 dingen dus...
verder Lama's, de wereld draait door, journaal zo nu en dan.
En 's ochtends leuk om naar peuterprogramma's en schooltv te kijken.
pi_53311162
quote:
Op woensdag 19 september 2007 16:23 schreef Syrena het volgende:
Ik ben in de Efteling geweest en in Six Flags maar nooit op een Waddeneiland Wel in Zeeland.

Mijn moeder is nog nooit in Amsterdam geweest, daar gaat ze in november met een hoop vriendinnen naartoe.
In Utrecht is ze wel geweest, daar woont m'n zusje namelijk.
En ik nog nooit in Zeeland Van de waddeneilanden ben ik alleen op Texel geweest. In de Efteling ben ik wel geweest, maar ben bv. nog nooit in het Rijksmuseum geweest.
pi_53311484
Ik ben op heel veel plekken geweest. bels en ik gaan dikwijls een eindje rijden. nee, niet zó rijden! Dan kom (!!!) je nog eens ergens.
pi_53311891
Wilde trouwens nog even vermelden dat mn zuurkoolstamppot lekker was, ookal is het dan nog lang geen winter . Haha.
  woensdag 19 september 2007 @ 21:45:39 #193
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_53312039
Nijna, wij hebben vorige week al boerenkool gegeten ook hoor!

En de afgelopen tijd ook al een paar keer die zomerzuurkoolschotel van Unox gegeten, die kant en klare. Erg lekker hoor!

En voor morgen staat er ook weer zuurkool in de koelkast. Ik ben niet zo moeilijk.
En dan vergeet ik bijna nog de erwtensoep van dit wekkend.
  woensdag 19 september 2007 @ 21:49:26 #194
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_53312196
Ik kom er even tussendoor geraced .
Ik ga binnenkort op stap met een vriendin uit het hoge noorden. Vanuit ons beider woonplaatsen zou Zwolle een leuke meet plek zijn, maar ik ben daar dus echt nog nooit geweest . Is Zwolle een leuke winkelstad? Iemand?
Losing love is like a window in your hart,
everybody sees you're blown apart, everbody sees the wind blow.
pi_53312354
quote:
Op woensdag 19 september 2007 21:45 schreef Brighteyes het volgende:
Nijna, wij hebben vorige week al boerenkool gegeten ook hoor!

En de afgelopen tijd ook al een paar keer die zomerzuurkoolschotel van Unox gegeten, die kant en klare. Erg lekker hoor!

En voor morgen staat er ook weer zuurkool in de koelkast. Ik ben niet zo moeilijk.
En dan vergeet ik bijna nog de erwtensoep van dit wekkend.
Jakkes erwtensoep
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_53312385
Hihi BE, het is ook wel gewoon lekker eigenlijk .
Misschien dat ik volgende week ofzo ook maar weer eens "zuurkooltaart" ga maken, met stukjes banaan o.a. Lekkerrrr.
  woensdag 19 september 2007 @ 21:55:16 #197
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_53312437
Navond.
Dit wil ik even met jullie delen. Is van die 'Leave Britney Alone!' fan, ik heb hier echt om gelachen. Het helpt echt tegen een najaarsdepressie:
http://www.youtube.com/watch?v=MkpLR4WzIBc
Als je niet lacht, ben je dood.
pi_53312440
quote:
Op woensdag 19 september 2007 21:49 schreef Leah het volgende:
Ik kom er even tussendoor geraced .
Ik ga binnenkort op stap met een vriendin uit het hoge noorden. Vanuit ons beider woonplaatsen zou Zwolle een leuke meet plek zijn, maar ik ben daar dus echt nog nooit geweest . Is Zwolle een leuke winkelstad? Iemand?
Ik vind Zwolle wel een leuke winkelstad ja .
  woensdag 19 september 2007 @ 21:57:30 #199
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_53312519
Zwolle is leuk!
Als je niet lacht, ben je dood.
pi_53312684
quote:
Op woensdag 19 september 2007 21:55 schreef dutchie het volgende:
Navond.
Dit wil ik even met jullie delen. Is van die 'Leave Britney Alone!' fan, ik heb hier echt om gelachen. Het helpt echt tegen een najaarsdepressie:
http://www.youtube.com/watch?v=MkpLR4WzIBc
Ik vind hem best apart... die andere filmpjes ook... hij hoort zichzelf erg graag praten geloof ik. Bijna narcistisch hoe hij zich gedraagt.

edit: damn!

[ Bericht 7% gewijzigd door Paradijsvogeltje op 19-09-2007 22:15:06 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')