abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 19 september 2007 @ 11:04:49 #101
151473 Noli.
Hormotioneel...
pi_53294753
How it's made. Daar blijft Michiel ook wel 's op hangen als ie zapt.
Maxi, Midi & Mini
(My) Timing sucks.... Always.
Al lang niet meer aan het ontzwangeren. En nog steeds NIET voor rede vatbaar!
  woensdag 19 september 2007 @ 11:11:34 #102
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_53294919
quote:
Op woensdag 19 september 2007 11:03 schreef Vivi het volgende:

[..]

Haha, volgens mij hebben wij er een uit dezelfde serie
Oh ja, How it's made is hier ook favo...en dan het liefst over heel saaie dingen he..

" Viev! Kijk es!!"

*aan komt rennen*

"Wat is er dan?"

" Kijk, zo maken ze kleurpotloden! *technisch en zeer slaapverwekkend verhaal*

Voetbal kijkt ie gelukkig dan weer niet.

De Pfaffs kijken we ook wel eens idd, en TopGear is gewoon leuk, die man is grappig die het presenteert Die deed ook ooit nog eens een heel leuk culinair programma..
Dat is toch gewoon Klokhuis voor volwassenen?
stinkie kijkt idd nog wel naar dat soort dingen ook, maar dan moet hij er wel aan denken.
Zelfde met Top Gear enzo.

En verder ben en blijf ik eeuwig dankbaar dat het niet zo'n studio sport verslaafde is en dat hij niet van voetbal houdt! Dan kan ik Parijs-Dakar nog net hebben. .
Daarbij heb ik zelfs wat sentiment... dat was namelijk bezig toen wij elkaar net kenden en keken we dus samen.
  woensdag 19 september 2007 @ 11:15:57 #103
108648 cattie
lieve moeder
pi_53295018
Top Gear kijken we samen.
How it's made kijk ik zelf...
Deadliest catch kijkt mijn man ook graag. En alles over haaien.
  woensdag 19 september 2007 @ 11:20:47 #104
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_53295143
quote:
Op woensdag 19 september 2007 10:47 schreef Noli. het volgende:
Tex!

Wat HOUSE M.D. betreft..
Tot nu toe werden op dinsdag herhalingen en op donderdag gewoon nog elke keer nieuwe afleveringen uitgezonden.

Op die digitale zenden 13street ofzoiets ben ik nog geen nieuwe tegengekomen alleen maar herhalingen..

LOST seizoen drie hadden wij al helemaal gezien net voor ze hier uitgezonden werden..
Okay, dan heb ik steeds de juiste opgenomen.

Peaceman kijkt ook House, 24, Lost en Prison Break de laatste 3 op dvd. Af en toe voetbal of (studio) voetbal (insite) en DWDD. Ow Wie is de Mol volgt hij ook altijd mee. Ik kan dus bijna kijken wat ik wil...
Make love, not war ☮
pi_53295196
Wat een leuk tv bankje is dit geworden!

Wij kijken veel samen en nemen ook veel op. Om dat dan later saampjes te kijken. Ik zag Heroes en 24 voorbij komen, kijken we ook.
Top Gear soms, vind ik wel grappig. Ook hier gelukkig geen voetbalfan.
Laatst keek hij how it's made. Wel grappig, maar vind het wel saai. Kim ging er juist goed voor zitten.
pi_53295212
Wat is DWDD?
  woensdag 19 september 2007 @ 11:31:30 #107
114177 Diaan73
pi_53295413
De Wereld Draait Door met Mathijs vanNieuwkerk. 's Maandags presenteer Claudia de Breij, maar dan kijken wij eigenlijk nooit. Ik vind haar niet zo leuk.
Make love, not war ☮
pi_53295533
Aha. Vind ik niks aan. Djeez keek eerder wel. Nu haast niet meer. We kijken 19.30 nieuws en dan om 20.00 ook nog eens. De ene keer ligt Kim van tevoren op bed, de andere keer na het nieuws. En dan kijken we wat erop komt, of we het opnemen, zo ja, kijken we iets anders, wat we eerder hebben opgenomen. Of inetten, of (vooral ik) lezen. en tussendoor kletsen natuurlijk.
Kim kijkt 's morgens ned3, sesamstraat, teletubbies, zandkasteel en tweenies. Als ze zin heeft iig. Verder staat babytv af en toe aan.
  woensdag 19 september 2007 @ 11:40:15 #109
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_53295623
Ja, dat vraag ik me dus af, hoe doen jullie dat met de kindjes?

Dean kijkt tegenwoordig 's ochtends altijd TikTak op DVD, als ik zijn fruithapje sta te maken en ik ben 's ochtends sowieso een beetje een langzame starter, dus ik vind het wel ff lekker rustig

Als hij uit het KDV komt en ik maak zijn avondhapje laat ik hem ook altijd een half uurtje "relaxen" met TikTak, of Baby Einstein...zou dat nu echt zo schadelijk zijn? Ik speel verder ook heel erg veel met hem, hij speelt tegenwoordig ook heel goed alleen en hij is elke dag ook minmaal 1 a 2 uur buiten.
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
pi_53295669
Anna mag elke dag 1 of 2 filmpjes (ligt eraan hoe moe ze is) van TikTak of Nijntje kijken. Verder niks.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_53295709
Nou, laat ik het zo zeggen Vivi: als ik mijn nee-zeggende, krijsende dreumes niet af en toe voor de teletubbies zet, had ik er allang minstens 50 dozen behangplaksel doorgejaagd

Niks mis mee, en TikTak is hartstikke verantwoord voor die kleintjes, joh
Variety is the spice of life
  woensdag 19 september 2007 @ 11:48:45 #112
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_53295863
Mag ik nog even zwaaien naar jullie?
Uiteraard heb ik me namelijk heilig voorgenomen om ons kind zo min mogelijk TV te laten kijken.

Eens zien wat ik over een half jaar/jaar zeg.
pi_53295914
Ik zei het ook, BE, ik zei het ook

*zwaait*

Wie wil mij schoppen, ik moet schoonmaken
Variety is the spice of life
  woensdag 19 september 2007 @ 11:51:25 #114
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_53295938
*schop*
En zelf de terugslag mee neemt...

Werken moet je BE! Werken!
  woensdag 19 september 2007 @ 11:51:42 #115
151473 Noli.
Hormotioneel...
pi_53295944
Diaan, wij kijken bijna ook niet als Claudia DWDD presenteert

Hier word het liefst 's morgens geen tv gekeken, alleen zoals nu de uitzondering dat ze ziek zijn en nou ja Hanne mag 's ochtends de teletubbies nog wel eens zien.
De tv word hier vaan pas aan gezet rond een uur of half vier en dan bij voorkeur Ketnet (België) Wilyan is dan vaak heel erg moe omdat ie net uit school komt en speelt dan toch niet. Hanne is dan vaak net weer wakker.
Maxi, Midi & Mini
  woensdag 19 september 2007 @ 11:55:15 #116
108648 cattie
lieve moeder
pi_53296037
Aan het werk, BE en nebelung!

Ik heb net de administratie in verhuisdozen gepakt. De eerste klus na de verhuizing is het op orde brengen van de administratie (rekeningafschriften van 2006 die nog niet in een klapper zitten enz.. ). Ik begin nu wel verhuisstress te krijgen. We hebben al heel wat in dozen gestopt, maar het meeste moet nog.

Ive kijkt alleen 's ochtens wel eens de teletubbies, als hij zin heeft.
pi_53296148
Het ligt aan de dag denk ik Be hier komt ook niks uit mijn handen vandaag....
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_53296253
quote:
Op woensdag 19 september 2007 11:03 schreef Vivi het volgende:

[..]

Haha, volgens mij hebben wij er een uit dezelfde serie
Oh ja, How it's made is hier ook favo...en dan het liefst over heel saaie dingen he..

" Viev! Kijk es!!"

*aan komt rennen*

"Wat is er dan?"

" Kijk, zo maken ze kleurpotloden! *technisch en zeer slaapverwekkend verhaal*

Voetbal kijkt ie gelukkig dan weer niet.

De Pfaffs kijken we ook wel eens idd, en TopGear is gewoon leuk, die man is grappig die het presenteert Die deed ook ooit nog eens een heel leuk culinair programma..
Het had de broer van mijn wederhelft kunnen zijn
Ook helemaal idolaat van deadliest catch *huiver*
Saartje
  woensdag 19 september 2007 @ 12:15:34 #119
114177 Diaan73
pi_53296542
quote:
Op woensdag 19 september 2007 11:55 schreef cattie het volgende:
Aan het werk, BE en nebelung!

Ik heb net de administratie in verhuisdozen gepakt. De eerste klus na de verhuizing is het op orde brengen van de administratie (rekeningafschriften van 2006 die nog niet in een klapper zitten enz.. ). Ik begin nu wel verhuisstress te krijgen. We hebben al heel wat in dozen gestopt, maar het meeste moet nog.

Ive kijkt alleen 's ochtens wel eens de teletubbies, als hij zin heeft.
Wanneer gaan jullie "over" Cattie?

Ik begin nl. ook een beetje verhuisstress te krijgen. Nog 2,5 week...... tijd genoeg om in te pakken, maar soms ook zooo weinig.

Ik ben zelf bijna tv-verslaafd. Ik doe heel snel de tv aan... Twan kopieert dat gedrag natuurlijk deels. En soms is het ook gewoon makkelijk om hem even voor de tv te zetten, kan ik even de dingen doen die ik moet doen. Twan heeft wel heel vaak dat hij gewoon aan het spelen is en dan de tv op de achtergrond aan heeft. Ik verwacht in het nieuwe huis dat hij bijna geen tv meer zal kijken, omdat hij nu al steeds als wij daar zijn buiten aan het spelen/voetballen is. Waar wij nu nog wonen, kan dat niet. Twan heeft trouwens tegenwoordig veel meer dat hij achter de pc wil...
Make love, not war ☮
pi_53296558
Ik vind House erg leuk, Greys Anatomy, Prison Break, CSI en Law and Order. Verders hoeft voor mij dat vierkantje kastje niet aan. Mijn man kijkt graag F1, de series die ik ook kijk, voetbal enkele keer en heel soms op discovery een serie over hoe mensen politiezaken oplossen. Kom even niet op de naam, maar je ziet dan ook gesprekken met de pathaloog anatoom etc

Morgaine kijkt 's morgens rond een uurtje of 7 nederland 3 tijdens het ontbijt, dan ben ik meestal douchen. Daarna doucht zij en als we klaar zijn gaan we naar de creche en werk. Op dagen dat ik vrij ben gaat meestal de televisie iets later uit omdat we dan allebei in vrijetijds stand staan
pi_53296571
Diaan: er is nu een stel wat twijfelt tussen ons huis en die van een ander, t zal eens tijd worden, het staat nu al een jaar te koop en ik ben het zó zat! Zaterdag open huis, misschien wordt dat nog wat.
Oh en de Dijk, morgen ff bij mn collega's checken, heb er wel zin in
Zal ook eens kijken of er nog kaarten zijn, misschien wel handig!

Ohhh deadliest catch!! Heerlijk, vooral die voice over haha. Dat accent
En How It's made vind ik ook leuk! Maar meer voor tijdens het was opvouwen ofzo.
En ook Mythbusters, Jamie en Adam!

Maar Grey's 'can I scrub in' Anatomy kijk ik ook en na Lost 3, Heroes, Desperate Housewives3 en Carnivàle ga ik eens kijken of Dexter wat is. (Met David van SFU!)
Screw them.
We're going home.
  woensdag 19 september 2007 @ 12:19:58 #122
114177 Diaan73
pi_53296687
quote:
Op woensdag 19 september 2007 12:16 schreef CarOnline het volgende:
Diaan: er is nu een stel wat twijfelt tussen ons huis en die van een ander, t zal eens tijd worden, het staat nu al een jaar te koop en ik ben het zó zat! Zaterdag open huis, misschien wordt dat nog wat.
Oh en de Dijk, morgen ff bij mn collega's checken, heb er wel zin in
Zal ook eens kijken of er nog kaarten zijn, misschien wel handig!
Spannend... ik hoop voor jullie dat het nu eindelijk eens verkocht wordt en veel suc6 zaterdag met je open huis!!
Make love, not war ☮
  woensdag 19 september 2007 @ 12:21:12 #123
24188 Belana
kloon van belana
pi_53296723
zow, ben net weer wakker, nog wat gemist?
ik voel me iig wat beter nu

mensen, al die dingen die jullie kijken, wanneer doen jullie dat dan?
doordeweek ga ik half 10 douchen, en daarna naar bed anders trek ik het allemaal niet
In het weekend kijk ik graag cold case en medium, normaal volg ik greys anatomy wel, maar ook daar ben ik pas afgelopen seizoen ingerold omdat het eerste seizoen veuls te laat werd uitgezonden.
en ik mis trouwens ook altijd dat er een nieuwe serie is. dat house bijvoorbeeld, daar hoor ik dan van dat het leuk is, terwijl het al maanden bezig is en dan snap ik er dus de ballen niet van en laat ik het maar

zow, en nu koffie
stormy waters...
sailin'
pi_53296750
quote:
Op woensdag 19 september 2007 12:19 schreef Diaan73 het volgende:

[..]

Spannend... ik hoop voor jullie dat het nu eindelijk eens verkocht wordt en veel suc6 zaterdag met je open huis!!
Ja, ik hoop het ook. Spannend vind ik het niet meer, heb besloten dat niet meer te doen. Dat sloopt namelijk, ik wacht wel tot de makelaar belt dat ze het andere huis gekocht hebben. Zoveel vertrouwen heb ik er inmiddels in
Screw them.
We're going home.
pi_53296821
quote:
Op woensdag 19 september 2007 12:21 schreef Belana het volgende:
zow, ben net weer wakker, nog wat gemist?
ik voel me iig wat beter nu

mensen, al die dingen die jullie kijken, wanneer doen jullie dat dan?
doordeweek ga ik half 10 douchen, en daarna naar bed anders trek ik het allemaal niet
In het weekend kijk ik graag cold case en medium, normaal volg ik greys anatomy wel, maar ook daar ben ik pas afgelopen seizoen ingerold omdat het eerste seizoen veuls te laat werd uitgezonden.
en ik mis trouwens ook altijd dat er een nieuwe serie is. dat house bijvoorbeeld, daar hoor ik dan van dat het leuk is, terwijl het al maanden bezig is en dan snap ik er dus de ballen niet van en laat ik het maar

zow, en nu koffie
Meestal kijk ik het vanaf dvd. We hebben ook een dvd-speler op de slaapkamer, dus voor het slapen gaan (of tijdens het strijken) kijk ik nog even als ik zin heb. Plus dat mn man om de week middagdienst draait, dus om de week zit ik elke avond alleen. Dus dan ben ik wel blij met mn vriendjes en vriendinnetjes op dvd
Screw them.
We're going home.
  woensdag 19 september 2007 @ 12:25:25 #126
114177 Diaan73
pi_53296850
quote:
Op woensdag 19 september 2007 12:22 schreef CarOnline het volgende:

[..]

Ja, ik hoop het ook. Spannend vind ik het niet meer, heb besloten dat niet meer te doen. Dat sloopt namelijk, ik wacht wel tot de makelaar belt dat ze het andere huis gekocht hebben. Zoveel vertrouwen heb ik er inmiddels in
Okay, kan ik me voorstellen....

@Belana, ik douche smorgens... en ga vaak pas rond 11 uur naar bed. En vaak neem ik het ook op en kijk het later op een moment dat het beter uitkomt. Daarbij is het bij ons ook nog zo dat Twan er natuurlijk om de week een week niet is... dan hebben we veel meer tijd.....
Make love, not war ☮
  woensdag 19 september 2007 @ 12:39:20 #127
24188 Belana
kloon van belana
pi_53297174
jullie hoeven natuurlijk geen verantwoording af te leggen he
ik lees in bed, anders kom ik weer nooit toe aan al die fantastische boeken
ik ga kbot toch maar even zeggen dat ie die series moet opzoeken ergens if you know what I mean... ze klinken wel fijn. maar ik zal er toch slecht aan toe komen, want de 2e serie 4400 staat ook nog steeds in de kast ik heb te veel slaap nodig ik ga pas weer aan dingen toe komen als alle 2 de kindjes naar school zijn denk ik
stormy waters...
sailin'
pi_53297312
quote:
Oh, en ik kijk naar de Pfaffs... Heel fout, maar zo lekker.
Yeah! een Pfaffs fan. Daar kijk ik dus ook naar. Er zijn nu weer elke dag herhalingen van seizoen 1 en nog krijg ik er niet genoeg van. En dan op zondag de nieuwste afleveringen, heerlijk
Ik heb zelfs de dvd met hoogtepunten van hun

Verder kijk ik ook nog ER, dwdd, Top Gear en Blik op de weg.
Yesterday is history, tomorrow is a mystery.
  woensdag 19 september 2007 @ 12:50:05 #129
114177 Diaan73
pi_53297470
quote:
Op woensdag 19 september 2007 12:39 schreef Belana het volgende:
jullie hoeven natuurlijk geen verantwoording af te leggen he
ik lees in bed, anders kom ik weer nooit toe aan al die fantastische boeken
ik ga kbot toch maar even zeggen dat ie die series moet opzoeken ergens if you know what I mean... ze klinken wel fijn. maar ik zal er toch slecht aan toe komen, want de 2e serie 4400 staat ook nog steeds in de kast ik heb te veel slaap nodig ik ga pas weer aan dingen toe komen als alle 2 de kindjes naar school zijn denk ik
Deed ik ook niet alleen aantonen waar ik de tijd vandaan haal.
Make love, not war ☮
  Licht Ontvlambaar woensdag 19 september 2007 @ 12:53:54 #130
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_53297589
Ik kijk Flikken Maastricht en als het zo uitkomt CSI. Verder is de tv hier eigenlijk bewegend behang...

Overigens, ik dacht ook dat ik Isa zo min mogelijk tv zou laten kijken. Maar als ik thuis werk en ze het op haar heupen heeft, dan is een dvd van Engy Benji, de Berenboot , Thomas Trein of K3 toch wel heel prettig. Dan maar niet pedagogisch verantwoord Ik compenseer het wel weer met andere dingen...

Nu is ze met het buurjongetje en de buurman mee door de wasstraat
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
  woensdag 19 september 2007 @ 12:58:31 #131
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_53297719
ik kijk voornamelijk charmed en 2 pints of lager en that 7o'ies show
Engaging Infinite Improbability Drive..
  woensdag 19 september 2007 @ 12:59:10 #132
24188 Belana
kloon van belana
pi_53297734
ow, ook hier wordt door Liam toch iets meer gekeken dan dat officieel de bedoeling was
stormy waters...
sailin'
  woensdag 19 september 2007 @ 13:03:03 #133
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_53297826
Saskia kijkt ook meer dan me lief is.. Beetje erin geslopen in de laatste maanden van m'n zwangerschap toen ik geen kant meer op kon... en de eerste weken was 't ook wel handig tijdens voeden enzo...

Ach, ze gaat bijna naar school en daar is geen tv
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  woensdag 19 september 2007 @ 13:09:28 #134
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_53297970
quote:
Op woensdag 19 september 2007 12:43 schreef flowerbox het volgende:

[..]

Yeah! een Pfaffs fan. Daar kijk ik dus ook naar. Er zijn nu weer elke dag herhalingen van seizoen 1 en nog krijg ik er niet genoeg van. En dan op zondag de nieuwste afleveringen, heerlijk
Ik heb zelfs de dvd met hoogtepunten van hun

Verder kijk ik ook nog ER, dwdd, Top Gear en Blik op de weg.
Ik kijk alleen door de weeks. Dat van zondag wist ik dan weer niet.
Dat krijg je als je geen gids hebt.
Ik heb het begin nooit gezien dus nu seizoen 1 is wel ok.
  woensdag 19 september 2007 @ 13:13:16 #135
24188 Belana
kloon van belana
pi_53298078
quote:
Op woensdag 19 september 2007 13:03 schreef E.T. het volgende:
Saskia kijkt ook meer dan me lief is.. Beetje erin geslopen in de laatste maanden van m'n zwangerschap toen ik geen kant meer op kon... en de eerste weken was 't ook wel handig tijdens voeden enzo...

Ach, ze gaat bijna naar school en daar is geen tv
nou ja, das mijn idee ook.
overigens probeer ik er nog wel een beetje op te letten evengoed, 's morgens tot 9 uur en dan pas na half 4 weer en dat gaat redelijk
gisteren waren we dus alle 3 ziek thuis en heeft de tv de hele dag aangestaan hoor. ik had ff geen puf in puzzeltjes entreinbanen maken
stormy waters...
sailin'
pi_53298381
quote:
Op woensdag 19 september 2007 12:53 schreef Sjeen het volgende:
Ik kijk Flikken Maastricht en als het zo uitkomt CSI. Verder is de tv hier eigenlijk bewegend behang...

Overigens, ik dacht ook dat ik Isa zo min mogelijk tv zou laten kijken. Maar als ik thuis werk en ze het op haar heupen heeft, dan is een dvd van Engy Benji, de Berenboot , Thomas Trein of K3 toch wel heel prettig. Dan maar niet pedagogisch verantwoord Ik compenseer het wel weer met andere dingen...

Nu is ze met het buurjongetje en de buurman mee door de wasstraat
Ik wil later ook zo weinig mogelijk TV. En dat gaat moeilijk worden ik betrap mezelf regelmatig op twee uur lang doelloos gezap

Och de wasstraat ik ben een keertje met opa geweest en een keertje met mijn vader. Ik vond het fascinerend en eng tegelijk. Nu vind ik het alleen maar eng omdat ik zelf moet rijden ben er dus ook nog nooit doorheen geweest.
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  woensdag 19 september 2007 @ 13:46:07 #137
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_53299047
Hoi

ik heb net besloten dat ik in de herfstvakantie een paar dagen met mijn meiden naar Ameland ga.
Nog nooit geweest, dus een hoop te ontdekken daar
Toch vreemd hoor.. Dat men het over een boek heeft en daarbij de vraag stelt of het ook offline te bekijken is
  woensdag 19 september 2007 @ 13:49:54 #138
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_53299152
Wij wilden dit jaar ook naar Ameland, Buzzer (ik ben daar nog nooit geweest), maar het is tóch weer Texel geworden. Maar het eilandgevoel, daar kan niks tegenop. Dat wordt vast een supervakantie.
pi_53299286
Noli, ik ben pas onlangs House gaan kijken, dus toen was het voor mij nog nieuw. Inmiddels zie ik ook alleen nog maar al geziene afleveringen voorbij schuiven op 13th street. Hihi.

Vivi, mijn lief kijkt naar Star Trek, Friends en Stargate.
En samen kijken we nog wel eens naar wegmisbruikers en aanverwante programma's, mythbusters vind ik ook nog wel grappig.

Lekker naar de eilanden Buzzer en spuug. Ik krijg altijd gelijk een vakantiegevoel als ik op die boot stap . Favoriet tot nu toe is Vlieland (Ameland nog nooit geweest).
Fake it till you make it...
pi_53299385
De eilanden zijn leuk
pi_53299554
Hier staat de tv best wel veel aan, maar er wordt niet altijd naar gekeken. Tijdens het ontbijt zitten ze alletwee te kijken en daarna eigenlijk niet meer. Gaan ze gewoon spelen.
Ik let wel op wát ze kijken. Jetix zet ik niet aan bijv., vind ik veels te agressief.

Lekker buzzer Ik zou ook wel eens naar de eilanden willen. Volgens mij geeft het idee alleen al een vakantie gevoel

Oh ja, we kijken hier elke zaterdagaovnd nip/tuck
  woensdag 19 september 2007 @ 14:09:22 #142
151473 Noli.
Hormotioneel...
pi_53299669
Als je naar Ameland gaat rij je direct langs Wilyan's school. Die staat aan de weg richting Ameland.
(vanuit de school kan je de dijk zien en wij wonen 214 meter het dorp in)

Wij wonen hier nu drie jaar en we zijn nog niet één keer op Ameland geweest..
Maxi, Midi & Mini
pi_53299840
quote:
Op woensdag 19 september 2007 14:09 schreef Noli. het volgende:
Als je naar Ameland gaat rij je direct langs Wilyan's school. Die staat aan de weg richting Ameland.
(vanuit de school kan je de dijk zien en wij wonen 214 meter het dorp in)

Wij wonen hier nu drie jaar en we zijn nog niet één keer op Ameland geweest..
Ik hen het zien liggen ameland, ben op een gegeven moment lekker gaan wandelen door dat natuurgebied (alleen de naam kwijt) en dan kijk je ook uit op Ameland.

Hier heeft het eiland me in elk geval een prettig gevoel bezorgd
  woensdag 19 september 2007 @ 14:21:19 #144
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_53299927
Oh wat lekker Buzzer!

Ik ga in November een weekendje naar Texel!
Gewoon naar een bungalowpark, maar toch voelt zo'n eiland idd heel anders dan ergens in de bossen van Overijssel. Heb er echt zo'n zin in!
  woensdag 19 september 2007 @ 14:26:18 #145
151473 Noli.
Hormotioneel...
pi_53300027
Ja leuk is dat he?
Wij kunnen hier vanaf de dijk bij goed weer Terschelling en zelfs de dorpen op Ameland goed zien liggen.
's Avonds kan je hier bij helder weer aan de rand van het dorp de lichten van drie verschillende vuurtorens zien.
Maxi, Midi & Mini
pi_53300071
Ik ga lekker in oktober (herfstvakantie ofzo) weekendje naar Duitsland. Vriendje wil dan daar zijn nieuwe auto gaan uitproberen

Ach ja en tv series... Ik ga me zowat afvragen wat k niet volg... Gelukkig hebben we thuis een mediacenter
Als mijn vriend en ik ooit gaan samenwonen wordt t nog gezellig met tv kijken Zo'n beetje alles wat ik leuk vind, vindt hij niet leuk en andersom.
Hij houdt ook vooral van discovery series en laat ik dat nou juist vaak niet leuk vinden... *zucht* , mannen....
pi_53300224
quote:
Op woensdag 19 september 2007 14:26 schreef Noli. het volgende:
Ja leuk is dat he?
Wij kunnen hier vanaf de dijk bij goed weer Terschelling en zelfs de dorpen op Ameland goed zien liggen.
's Avonds kan je hier bij helder weer aan de rand van het dorp de lichten van drie verschillende vuurtorens zien.
Ooh Noli dan woon je dus ook in het Noorden. Ik heb altijd het idee dat iedereen altijd richting de Randstad of in het oosten wonen van OUD.
  woensdag 19 september 2007 @ 14:55:16 #148
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_53300781
quote:
Op woensdag 19 september 2007 14:21 schreef Brighteyes het volgende:
Oh wat lekker Buzzer!

Ik ga in November een weekendje naar Texel!
Gewoon naar een bungalowpark, maar toch voelt zo'n eiland idd heel anders dan ergens in de bossen van Overijssel. Heb er echt zo'n zin in!

Ik denk dat ik naar www.hotelameland.nl ga
Lekker over het eiland fietsen met die meiden, en uiteraard veel foto's maken
Toch vreemd hoor.. Dat men het over een boek heeft en daarbij de vraag stelt of het ook offline te bekijken is
  woensdag 19 september 2007 @ 15:19:16 #149
108648 cattie
lieve moeder
pi_53301329
Belana, fijn dat het wat beter gaat.

Diaan, we verhuizen zaterdag. Stress!

Zal ik eens een bekentenis doen? Ik ben nog nooit op een waddeneiland geweest. Het komt er niet van. En nog nooit in de efteling.
pi_53301756
quote:
Op woensdag 19 september 2007 15:19 schreef cattie het volgende:
Belana, fijn dat het wat beter gaat.

Diaan, we verhuizen zaterdag. Stress!

Zal ik eens een bekentenis doen? Ik ben nog nooit op een waddeneiland geweest. Het komt er niet van. En nog nooit in de efteling.
Cattie, dat meen je niet! Ik ben op alle eilanden wel een keer geweest. En ook in de Efteling ben ik wel eens geweest, maar dan vooral toen ik klein was.

Maar ja, ik ben bijv. weer nooit in Six Flags of heet t nou weer Walibi geweest.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')