Dat is toch gewoon Klokhuis voor volwassenen?quote:Op woensdag 19 september 2007 11:03 schreef Vivi het volgende:
[..]
Haha, volgens mij hebben wij er een uit dezelfde serie
Oh ja, How it's made is hier ook favo...en dan het liefst over heel saaie dingen he..
" Viev! Kijk es!!"
*aan komt rennen*
"Wat is er dan?"
" Kijk, zo maken ze kleurpotloden! *technisch en zeer slaapverwekkend verhaal*![]()
Voetbal kijkt ie gelukkig dan weer niet.
De Pfaffs kijken we ook wel eens idd, en TopGear is gewoon leuk, die man is grappig die het presenteertDie deed ook ooit nog eens een heel leuk culinair programma..
Okay, dan heb ik steeds de juiste opgenomen.quote:Op woensdag 19 september 2007 10:47 schreef Noli. het volgende:Tex!
Wat HOUSE M.D. betreft..
Tot nu toe werden op dinsdag herhalingen en op donderdag gewoon nog elke keer nieuwe afleveringen uitgezonden.
Op die digitale zenden 13street ofzoiets ben ik nog geen nieuwe tegengekomen alleen maar herhalingen..
LOST seizoen drie hadden wij al helemaal gezien net voor ze hier uitgezonden werden..
Het had de broer van mijn wederhelft kunnen zijnquote:Op woensdag 19 september 2007 11:03 schreef Vivi het volgende:
[..]
Haha, volgens mij hebben wij er een uit dezelfde serie
Oh ja, How it's made is hier ook favo...en dan het liefst over heel saaie dingen he..
" Viev! Kijk es!!"
*aan komt rennen*
"Wat is er dan?"
" Kijk, zo maken ze kleurpotloden! *technisch en zeer slaapverwekkend verhaal*![]()
Voetbal kijkt ie gelukkig dan weer niet.
De Pfaffs kijken we ook wel eens idd, en TopGear is gewoon leuk, die man is grappig die het presenteertDie deed ook ooit nog eens een heel leuk culinair programma..
Wanneer gaan jullie "over" Cattie?quote:Op woensdag 19 september 2007 11:55 schreef cattie het volgende:
Aan het werk, BE en nebelung!![]()
Ik heb net de administratie in verhuisdozen gepakt. De eerste klus na de verhuizing is het op orde brengen van de administratie (rekeningafschriften van 2006 die nog niet in een klapper zitten enz..). Ik begin nu wel verhuisstress te krijgen. We hebben al heel wat in dozen gestopt, maar het meeste moet nog.
Ive kijkt alleen 's ochtens wel eens de teletubbies, als hij zin heeft.
Spannend... ik hoop voor jullie dat het nu eindelijk eens verkocht wordt en veel suc6 zaterdag met je open huis!!quote:Op woensdag 19 september 2007 12:16 schreef CarOnline het volgende:
Diaan: er is nu een stel wat twijfelt tussen ons huis en die van een ander, t zal eens tijd worden, het staat nu al een jaar te koop en ik ben het zó zat! Zaterdag open huis, misschien wordt dat nog wat.
Oh en de Dijk, morgen ff bij mn collega's checken, heb er wel zin in
Zal ook eens kijken of er nog kaarten zijn, misschien wel handig!
Ja, ik hoop het ook. Spannend vind ik het niet meer, heb besloten dat niet meer te doen. Dat sloopt namelijk, ik wacht wel tot de makelaar belt dat ze het andere huis gekocht hebben. Zoveel vertrouwen heb ik er inmiddels inquote:Op woensdag 19 september 2007 12:19 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Spannend... ik hoop voor jullie dat het nu eindelijk eens verkocht wordt en veel suc6 zaterdag met je open huis!!
Meestal kijk ik het vanaf dvd. We hebben ook een dvd-speler op de slaapkamer, dus voor het slapen gaan (of tijdens het strijken) kijk ik nog even als ik zin heb. Plus dat mn man om de week middagdienst draait, dus om de week zit ik elke avond alleen. Dus dan ben ik wel blij met mn vriendjes en vriendinnetjes op dvdquote:Op woensdag 19 september 2007 12:21 schreef Belana het volgende:
zow, ben net weer wakker, nog wat gemist?
ik voel me iig wat beter nu
mensen, al die dingen die jullie kijken, wanneer doen jullie dat dan?
doordeweek ga ik half 10 douchen, en daarna naar bedanders trek ik het allemaal niet
In het weekend kijk ik graag cold case en medium, normaal volg ik greys anatomy wel, maar ook daar ben ik pas afgelopen seizoen ingerold omdat het eerste seizoen veuls te laat werd uitgezonden.
en ik mis trouwens ook altijd dat er een nieuwe serie is. dat house bijvoorbeeld, daar hoor ik dan van dat het leuk is, terwijl het al maanden bezig is en dan snap ik er dus de ballen niet van en laat ik het maar
zow, en nu koffie![]()
Okay, kan ik me voorstellen....quote:Op woensdag 19 september 2007 12:22 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ja, ik hoop het ook. Spannend vind ik het niet meer, heb besloten dat niet meer te doen. Dat sloopt namelijk, ik wacht wel tot de makelaar belt dat ze het andere huis gekocht hebben. Zoveel vertrouwen heb ik er inmiddels in![]()
Yeah! een Pfaffs fan. Daar kijk ik dus ook naar.quote:Oh, en ik kijk naar de Pfaffs... Heel fout, maar zo lekker.
Deed ik ook nietquote:Op woensdag 19 september 2007 12:39 schreef Belana het volgende:
jullie hoeven natuurlijk geen verantwoording af te leggen he![]()
ik lees in bed, anders kom ik weer nooit toe aan al die fantastische boeken
ik ga kbot toch maar even zeggen dat ie die series moet opzoeken ergens if you know what I mean... ze klinken wel fijn. maar ik zal er toch slecht aan toe komen, want de 2e serie 4400 staat ook nog steeds in de kastik heb te veel slaap nodig
ik ga pas weer aan dingen toe komen als alle 2 de kindjes naar school zijn denk ik
Ik kijk alleen door de weeks. Dat van zondag wist ik dan weer niet.quote:Op woensdag 19 september 2007 12:43 schreef flowerbox het volgende:
[..]
Yeah! een Pfaffs fan. Daar kijk ik dus ook naar.Er zijn nu weer elke dag herhalingen van seizoen 1 en nog krijg ik er niet genoeg van. En dan op zondag de nieuwste afleveringen, heerlijk
![]()
Ik heb zelfs de dvd met hoogtepunten van hun![]()
Verder kijk ik ook nog ER, dwdd, Top Gear en Blik op de weg.
nou ja, das mijn idee ook.quote:Op woensdag 19 september 2007 13:03 schreef E.T. het volgende:
Saskia kijkt ook meer dan me lief is.. Beetje erin geslopen in de laatste maanden van m'n zwangerschap toen ik geen kant meer op kon... en de eerste weken was 't ook wel handig tijdens voeden enzo...
Ach, ze gaat bijna naar school en daar is geen tv
Ik wil later ook zo weinig mogelijk TV. En dat gaat moeilijk wordenquote:Op woensdag 19 september 2007 12:53 schreef Sjeen het volgende:
Ik kijk Flikken Maastrichten als het zo uitkomt CSI. Verder is de tv hier eigenlijk bewegend behang...
Overigens, ik dacht ook dat ik Isa zo min mogelijk tv zou laten kijken. Maar als ik thuis werk en ze het op haar heupen heeft, dan is een dvd van Engy Benji, de Berenboot, Thomas Trein of K3 toch wel heel prettig. Dan maar niet pedagogisch verantwoord
Ik compenseer het wel weer met andere dingen...
Nu is ze met het buurjongetje en de buurman mee door de wasstraat
Ik hen het zien liggen ameland, ben op een gegeven moment lekker gaan wandelen door dat natuurgebied (alleen de naam kwijt) en dan kijk je ook uit op Ameland.quote:Op woensdag 19 september 2007 14:09 schreef Noli. het volgende:
Als je naar Ameland gaat rij je direct langs Wilyan's school. Die staat aan de weg richting Ameland.
(vanuit de school kan je de dijk zien en wij wonen 214 meter het dorp in)
Wij wonen hier nu drie jaar en we zijn nog niet één keer op Ameland geweest..
Ooh Noli dan woon je dus ook in het Noorden. Ik heb altijd het idee dat iedereen altijd richting de Randstad of in het oosten wonen van OUD.quote:Op woensdag 19 september 2007 14:26 schreef Noli. het volgende:
Ja leuk is dat he?
Wij kunnen hier vanaf de dijk bij goed weer Terschelling en zelfs de dorpen op Ameland goed zien liggen.
's Avonds kan je hier bij helder weer aan de rand van het dorp de lichten van drie verschillende vuurtorens zien.
quote:Op woensdag 19 september 2007 14:21 schreef Brighteyes het volgende:
Oh wat lekker Buzzer!
Ik ga in November een weekendje naar Texel!![]()
Gewoon naar een bungalowpark, maar toch voelt zo'n eiland idd heel anders dan ergens in de bossen van Overijssel. Heb er echt zo'n zin in!
Cattie, dat meen je niet!quote:Op woensdag 19 september 2007 15:19 schreef cattie het volgende:
Belana, fijn dat het wat beter gaat.
Diaan, we verhuizen zaterdag.Stress!
Zal ik eens een bekentenis doen? Ik ben nog nooit op een waddeneiland geweest. Het komt er niet van. En nog nooit in de efteling.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |