abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 19 september 2007 @ 16:23:27 #151
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_53303143
quote:
Op woensdag 19 september 2007 14:34 schreef flowerbox het volgende:

[..]

Ooh Noli dan woon je dus ook in het Noorden. Ik heb altijd het idee dat iedereen altijd richting de Randstad of in het oosten wonen van OUD.
Ik woon ook in het Noorden. En Danosa ook.
pi_53303159
Ik ben in de Efteling geweest en in Six Flags maar nooit op een Waddeneiland Wel in Zeeland.

Mijn moeder is nog nooit in Amsterdam geweest, daar gaat ze in november met een hoop vriendinnen naartoe.
In Utrecht is ze wel geweest, daar woont m'n zusje namelijk.
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_53303382
Het is zeker stiekum nog zomer he...?! Toen ik boodschappen deed had ik zin in stamppot, dus heb zuurkool meegenomen, maar eigenlijk is het nog helemaal geen tijd voor stevige winterkost... . Zonnetje schijnt hier ook nog notabene .

En ik vermoed dat ik een heel klein gaatje in mn kies heb, al kan die "kiespijn" ook nog wel komen van de snot in mn kop... Toch voel ik iets als ik er met mn tong overheen ga.
Nou kan ik natuurlijk de tandarts bellen, maar ik ga nog naar de tandarts in mn vroegere woonplaats, uur hiervandaan. En eigenlijk heb ik totaal geen zin om me nu een uur van huis te gaan begeven (zeker niet voor de tandarts), straks lig ik daar in die stoel krijg ik weeėn ofzo .
Heb voor begin december een afspraak staan, zou het kwaad kunnen om tot die tijd te wachten?
Even vooropgesteld dat ik straks als de snot weg is geen last meer heb natuurlijk.
Want als ik wel echt kiespijn heb ga ik er niet zo lang mee rond blijven lopen...
Of moet ik voor dit soort vragen toch gewoon maar even bellen met de assistente... ?
Fake it till you make it...
  woensdag 19 september 2007 @ 16:33:45 #154
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_53303481
Ik heb al vaker gedacht dat ik een gaatje had, maar dan was het toch niet zo. Kiespijn van snot kan heel goed
pi_53304109
Buzzer Hotel Ameland is goed. wat kleinschaliger maar ook goed is Hotel Nes.
Je kan bij hotel Nes alleen niet 's avonds warm eten in het hotel. daarvoor kan je het dorp in of eten bij het hotel aan de overkant.

In Ballum zit nu een soort speelparadijs..en mocht de reddingsboot uitgaan moet je daar eigenlijk ook kijken..en zo weet ik wel meer dingen.

Ameland is leuk
pi_53304589
quote:
Op woensdag 19 september 2007 16:23 schreef Spuuglokje het volgende:

[..]

Ik woon ook in het Noorden. En Danosa ook.
En ik ook.
pi_53304977
Kijk wat ik vond

Ik ben ook nog nooit op een waddeneiland geweest, moet ook zeggen dat het me niet echt trekt. Ga liever naar zeeland of brabant
Saartje
  woensdag 19 september 2007 @ 17:32:04 #158
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_53305088
Heerlijke foto! Zolang het bij een ander is.

Nijna, ik zou heel even afwachten tot het snot iig uit je hoofd is, daar kan je best behoorlijk last van je kiezen van krijgen. Je holtes zitten dan vol en dat speelt allemaal door.

Ik heb net de gordijnen in de was gedaan. En nee... dat is niet vanwege nesteldrang.
Dat is omdat een van onze katten, waarschijnlijk die rooie ik-ben-bang-voor-alles-maar-toch-vooral-van-katten-buiten-en-dus-zeik-ik-de-vensterbank-en-de-gordijnen-maar-onder-kater.
Echt goor... Tegen de muur, op de grond alles. Had al wel eens wat gesproei gezien en goed schoongemaakt, zelfs gesprayed, maar het lijkt alleen maar erger te worden.
  woensdag 19 september 2007 @ 17:33:31 #159
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_53305126
Leuke kat he
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
  woensdag 19 september 2007 @ 17:33:49 #160
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_53305136
Btw..die foto
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
pi_53305539
Groene Biotex BE, de enzymen breken de geurdeeltjes af waardoor je in ieder geval niet de kans loopt dat hij of een andere kat er nog een keer overheen gaat om te markeren.
Als je gordijnen het kunnen hebben gewoon een tijd laten weken in het bad of een emmer en dan in de machine met normaal wasmiddel.
Da's het enige wat hier ooit hielp bij een sproeikater.

Die foto!
pi_53305699
Dan is er ook nog deze, ongeveer dezelfde categorie OMG!
Saartje
  woensdag 19 september 2007 @ 17:59:58 #163
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_53305837
Oh my!

Owlet... ik strooi zelfs biotex op de vloer in de schuur als ze daar hebben zitten piesen maar meneer wandelt daar doodleuk overheen en gaat daarop zitten piesen.
Ik had nog wel een beetje door de wasmachine kunenn gooien, daar heb ik niet aan gedacht. Nou ja, kijken of gewoon wassen ook al helpt...

Ja, Viev... het is een scheet nog steeds maar dit is erg vervelend idd.
pi_53306185
OMG die foto's

Ik heb ook weleens zoiets meegemaakt maar dat was met een hond (pup).
Ik trof mijn 4 zitter in duizenden stukjes door de woning aan. Geen stukje vloerbedekking meer zichtbaar. Een en al stukjes stof en schuim uit de kussens...
pi_53306372
hahahhaa, die foto....Weet niet wat ik zie

Hoe lang duurde dat om eraf te krijgen???
pi_53306409
Heerlijk, zo'n kat! En vooral als je nesteldrangerig bent
  woensdag 19 september 2007 @ 18:27:02 #167
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_53306578
Ehm ja... hoe vaak ik nu al niet heb lopen vloeken inwendig 'als ze dood zijn komt er geen nieuwe meer' om vervolgens half panisch te worden als je er eentje een paar uur niet ziet.

Ach... ik hoop dat we dit kunnen stoppen, het is gewoon goor.
pi_53306646
*PROEST* Die foto Maneki!!

Die andere kende ik al, blijft ook een briljant plaatje
♥ ♥ Jij een beetje van mij, ik een beetje van jou. ♥ ♥
pi_53306655
Een van onze katten is een chronische darmpatient. Na al het dokteren hebben we ons er maar bij neergelegd dat we moeten leven met het opdweilen van ongelukjes vlak voor de kattenbak. Elke keer weer sta ik te vloeken maar toen M. een keer opperde om haar dan maar weg te doen hebben we onze eerste echtelijke ruzie gehad Gelukkig blijft het bij ons bij viezigheid voor de kattenbak die in een apart kamertje met een kattenluikje staat. Als het ergens in huis zou zijn waar je het snel ruikt of er in gaat staan ofzo zou het minder fijn zijn...
  woensdag 19 september 2007 @ 18:32:11 #170
24188 Belana
kloon van belana
pi_53306703
Be, castreren die kater van je, enige oplossing. hij helpt niet eens altijd, maar meestal wel.
stormy waters...
sailin'
pi_53308889
quote:
Op woensdag 19 september 2007 17:27 schreef Maneki.Neko het volgende:
Kijk wat ik vond
[afbeelding]

Ik ben ook nog nooit op een waddeneiland geweest, moet ook zeggen dat het me niet echt trekt. Ga liever naar zeeland of brabant
OMG die foto's 't zal je overkomen.....
Deze user werd mede mogelijk gemaakt door Yvonne. Bedankt!
Like does the man say 'Is now the time to take of my pants?' ...'Yes.', I said.
pi_53309011
Weet iemand of je bij prenatal een slaapzak met mouwen kan kopen? En dan niet de combisleeper. Of ergens anders natuurlijk.
pi_53309164
quote:
Op woensdag 19 september 2007 19:56 schreef _Ingrid_ het volgende:
Weet iemand of je bij prenatal een slaapzak met mouwen kan kopen? En dan niet de combisleeper. Of ergens anders natuurlijk.
Ik weet niet wat een combisleeper is, maar ik weet dat daar slaapzakken te koop zijn met lange mouwen. En die kun je dan ook nog afritsen.
Deze user werd mede mogelijk gemaakt door Yvonne. Bedankt!
Like does the man say 'Is now the time to take of my pants?' ...'Yes.', I said.
pi_53309350
http://www.littlecompany.nl/ en dan veilig slapen. Of typ eens op marktplaats combisleeper in en dan zie je een foto.
pi_53309434
Maneki, die eerste kan ik niet zien, maar die tweede ... Je zou maar nietsvermoedend de kamer in komen lopen, schrik je je toch ook een hoedje!

BE, ieuw... wel weer lekker frisse gordijnen strakkies, maar dat grapje moet hij niet te vaak uithalen wat een werk!

_Ingrid_ ze hebben weer 20% korting actie bij prenatal, mama mazzeldagen 20 t/m 23 september (misschien dat je het daarom ook wel vroeg...) dus wel de moeite waard om daar even te kijken wellicht.
Fake it till you make it...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')