abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 19 september 2007 @ 20:20:34 #176
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_53309656
Owlet, dat was vorig jaar voor ons de doorslaggevende factor om mijn kat in te laten slapen, haar blaas werkte niet meer, maar goed, dat viel nog wel mee, dat was een kwestie van uitknijpen, maar ze begon ook ontlasting te verliezen overal, de banken waren bekleed met handdoeken etc. etc. Dat ging gewoon echt niet meer, als het in een apart kamertje is scheelt dat nog wel een beetje.

Belana, hij is gecastreerd helaas... Anders had ik al bij de da gezeten hoor.
---------------------------

Heel iets anders.
Heb vandaag de spullen van het kdv binnen gekregen, we staan nu officieel ingeschreven en als eerste richt-datum houden ze 18 maart aan! Dat is echt nog super ver weg, wat bizar zeg... Het staat wel stoer 'Baby Achternaam'.
  woensdag 19 september 2007 @ 20:25:37 #177
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_53309754
Maneki, van die tweede foto krijg ik echt kotsneigingen, maar ik ben dan ook al allergisch voor met een pen op je hand iets schrijven. Echt vre-se-lijk.
  woensdag 19 september 2007 @ 20:27:34 #178
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_53309809
Echt?
Ik doe dat zo vaak! Wel zo makkelijk en dan vergeet ik dingen tenminste niet.
Maar dit is wel heel erg hoor... dat arme babietje!
pi_53309834
Bij die tweede foto lijkt het wel of er gefotoshopt is. Maar als het echt is... ik zou van mijn stokje gaan...
Deze user werd mede mogelijk gemaakt door Yvonne. Bedankt!
Like does the man say 'Is now the time to take of my pants?' ...'Yes.', I said.
pi_53309971
Nu kan ik die eerste van Maneki wel zien, oeps ...

BE, net echt he! Doet me er trouwens aan denken dat ik nog steeds een keer wil gaan kijken op het KDV... misschien maandagochtend dan zou manlief ook mee kunnen., dat voorstel werd zonder enig enthousiasme ontvangen... "Waarom moet dat allemaal zo vroeg... kan ik een beetje uitslapen... mopper mopper mopper".
We moeten om 11 uur in t ziekenhuis zijn en dus kan hij uitslapen, anders moest hij om 9 uur op zn werk zijn, dus het leek mij wel een mooie gelegenheid, maar daar is hij t dus niet mee eens. Ik denk dat ik dan zelf maar even ga kijken deze of volgende week.
Kind staat al ingeschreven en kan begin januari komen, maar uitgebreid rondgekeken hebben we nog steeds niet daar .
Fake it till you make it...
  Jubileum moderator woensdag 19 september 2007 @ 20:37:22 #181
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_53310070
Ik hoop dat het geen watervaste stift was
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  woensdag 19 september 2007 @ 20:42:00 #182
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_53310183
Ai Nijna... gewoon zelf gaan dan.
Ik heb ook alleen gekeken hoor, stinkie vond dat wel afdoende, mss dat we nog een keer langs gaan, maar dan moet het net zo uitkomen, 9 van de 10 keer is hij niet op tijd thuis.
  woensdag 19 september 2007 @ 20:53:29 #183
24188 Belana
kloon van belana
pi_53310420
BE, das balen dan dat ie nog steeds sproeit
stormy waters...
sailin'
pi_53310440
quote:
Op woensdag 19 september 2007 20:42 schreef Brighteyes het volgende:
Ai Nijna... gewoon zelf gaan dan.
Ik heb ook alleen gekeken hoor, stinkie vond dat wel afdoende, mss dat we nog een keer langs gaan, maar dan moet het net zo uitkomen, 9 van de 10 keer is hij niet op tijd thuis.
Ach ja... mijn wederhelft geeft nou eenmaal veel om die paar minuten langer in bed, die zal het nog zwaar krijgen straks (whehehe als t kind op mama lijkt wordt t een echt ochtendmensje )
  Jubileum moderator woensdag 19 september 2007 @ 20:54:38 #185
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_53310451
Ben je alweer wat opgeknapt Belaan?
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_53310465
Soms dan zie ik een boek in de winkel liggen dat over iets droevigs gaat. En dan denk ik: 'zal de schrijver/schrijfster ervan tijdens het schrijven af en toe ook niet in tranen zijn uitgebarsten? Zoals boeken over een miskraam: 'Stille baby's' of 'Met lege handen'.
Ik weet dat als ik een grappig verhaal aan het schrijven ben of iets met liefde, dat ik er dan ook helemaal in meega.
pi_53310485
zo hehe ik ben weer bijgelezen..

Ik volg dus ER, CSI kijk ik wel eens, Exp. Robinson als ik er zin in heb, Wie is de Mol volg ik van begin tot eind. How it's made vind ik ook heel erg leuk alleen het komt zo laat.

Wij hebben de tv gids ook opgezegd. Heb digitale tv en dus ook EPG.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  woensdag 19 september 2007 @ 21:01:26 #188
24188 Belana
kloon van belana
pi_53310624
quote:
Op woensdag 19 september 2007 20:54 schreef Lois het volgende:
Ben je alweer wat opgeknapt Belaan?
nou, genoeg om morgen weer te gaan werken, hoewel ik daar geen zin in heb, maar vandaag heeft me wel goed gedaan
stormy waters...
sailin'
pi_53310662
Oh ja.. tv-series...
- Mcleods Daughters
- Charmed ( soms als ik in de mood ben )
- ik vond Judging Amy en Providence wel leuk, maar dat lijkt verschoven te zijn.
..beetje net 5 dingen dus...
verder Lama's, de wereld draait door, journaal zo nu en dan.
En 's ochtends leuk om naar peuterprogramma's en schooltv te kijken.
pi_53311162
quote:
Op woensdag 19 september 2007 16:23 schreef Syrena het volgende:
Ik ben in de Efteling geweest en in Six Flags maar nooit op een Waddeneiland Wel in Zeeland.

Mijn moeder is nog nooit in Amsterdam geweest, daar gaat ze in november met een hoop vriendinnen naartoe.
In Utrecht is ze wel geweest, daar woont m'n zusje namelijk.
En ik nog nooit in Zeeland Van de waddeneilanden ben ik alleen op Texel geweest. In de Efteling ben ik wel geweest, maar ben bv. nog nooit in het Rijksmuseum geweest.
pi_53311484
Ik ben op heel veel plekken geweest. bels en ik gaan dikwijls een eindje rijden. nee, niet zó rijden! Dan kom (!!!) je nog eens ergens.
pi_53311891
Wilde trouwens nog even vermelden dat mn zuurkoolstamppot lekker was, ookal is het dan nog lang geen winter . Haha.
  woensdag 19 september 2007 @ 21:45:39 #193
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_53312039
Nijna, wij hebben vorige week al boerenkool gegeten ook hoor!

En de afgelopen tijd ook al een paar keer die zomerzuurkoolschotel van Unox gegeten, die kant en klare. Erg lekker hoor!

En voor morgen staat er ook weer zuurkool in de koelkast. Ik ben niet zo moeilijk.
En dan vergeet ik bijna nog de erwtensoep van dit wekkend.
  woensdag 19 september 2007 @ 21:49:26 #194
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_53312196
Ik kom er even tussendoor geraced .
Ik ga binnenkort op stap met een vriendin uit het hoge noorden. Vanuit ons beider woonplaatsen zou Zwolle een leuke meet plek zijn, maar ik ben daar dus echt nog nooit geweest . Is Zwolle een leuke winkelstad? Iemand?
Losing love is like a window in your hart,
everybody sees you're blown apart, everbody sees the wind blow.
pi_53312354
quote:
Op woensdag 19 september 2007 21:45 schreef Brighteyes het volgende:
Nijna, wij hebben vorige week al boerenkool gegeten ook hoor!

En de afgelopen tijd ook al een paar keer die zomerzuurkoolschotel van Unox gegeten, die kant en klare. Erg lekker hoor!

En voor morgen staat er ook weer zuurkool in de koelkast. Ik ben niet zo moeilijk.
En dan vergeet ik bijna nog de erwtensoep van dit wekkend.
Jakkes erwtensoep
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_53312385
Hihi BE, het is ook wel gewoon lekker eigenlijk .
Misschien dat ik volgende week ofzo ook maar weer eens "zuurkooltaart" ga maken, met stukjes banaan o.a. Lekkerrrr.
  woensdag 19 september 2007 @ 21:55:16 #197
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_53312437
Navond.
Dit wil ik even met jullie delen. Is van die 'Leave Britney Alone!' fan, ik heb hier echt om gelachen. Het helpt echt tegen een najaarsdepressie:
http://www.youtube.com/watch?v=MkpLR4WzIBc
Als je niet lacht, ben je dood.
pi_53312440
quote:
Op woensdag 19 september 2007 21:49 schreef Leah het volgende:
Ik kom er even tussendoor geraced .
Ik ga binnenkort op stap met een vriendin uit het hoge noorden. Vanuit ons beider woonplaatsen zou Zwolle een leuke meet plek zijn, maar ik ben daar dus echt nog nooit geweest . Is Zwolle een leuke winkelstad? Iemand?
Ik vind Zwolle wel een leuke winkelstad ja .
  woensdag 19 september 2007 @ 21:57:30 #199
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_53312519
Zwolle is leuk!
Als je niet lacht, ben je dood.
pi_53312684
quote:
Op woensdag 19 september 2007 21:55 schreef dutchie het volgende:
Navond.
Dit wil ik even met jullie delen. Is van die 'Leave Britney Alone!' fan, ik heb hier echt om gelachen. Het helpt echt tegen een najaarsdepressie:
http://www.youtube.com/watch?v=MkpLR4WzIBc
Ik vind hem best apart... die andere filmpjes ook... hij hoort zichzelf erg graag praten geloof ik. Bijna narcistisch hoe hij zich gedraagt.

edit: damn!

[ Bericht 7% gewijzigd door Paradijsvogeltje op 19-09-2007 22:15:06 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')