quote:Op vrijdag 4 mei 2007 18:13 schreef PeuRac het volgende:
oeh, k kwam een canadees meisje tegen vandaag, die werd helemaal gek toen ik vertelde dat ik een Alfa had en dr weer een ga kopen
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:10 schreef Alexxxxx het volgende:
Herm mag dan een domme mongool zijn, dit keer heeft ie wel gelijk
quote:Geachte mevrouw <mijn naam>
U ontvangt deze e-mail ter bevestiging van uw inschrijving bij BungalowS.nl. Met uw aanmelding ontvangt u elke week de beste aanbiedingen in uw mailbox. Bovendien blijft u op de hoogte van onze speciale acties.
Wij wensen u alvast veel plezier met het uitzoeken van uw vakantie.
Met vriendelijke groet,
Ik moet morgen weer beginnenquote:
kan je aangeven wat je boeit en dan vervolgens krijg je via 1 druk op de knop een random site die onder je gekozen onderwerpen valt.quote:Op maandag 17 september 2007 12:16 schreef Dangel het volgende:
wat is dat dan?
Thanks, nee ik rij tot elke tank stop. Das hopelijk elke 5 uurquote:Op maandag 17 september 2007 04:33 schreef Xtreem het volgende:
Goede trip Bo! En niet in 1 x doorrijden he, wel braaf om de 3 uur even stoppen!
Met de stuiterbalquote:Op zondag 16 september 2007 23:09 schreef lipje het volgende:
met welke bak ga je eigenlijk? de stuiterbak of de niksan?
enne fijne vakantie![]()
rugmassage al geregeld?quote:
Daar streef ik ook altijd naarquote:Op maandag 17 september 2007 21:05 schreef ook_gek het volgende:
kamer aan het verranderen. En ik wil geen 1 kabel zien lopen. Waar ben ik in gods naam aan begonnen
Dat is zwaar klotequote:Op maandag 17 september 2007 21:00 schreef Alexxxxx het volgende:
Net een meer dan halfvolle fles cola ontploft in mn tas!
Het fototoetel wat ook in die tas zat kan ik wel weggooien nu denk ik
En mn jas met protemonnaie, autoverzekringspapieren en paspoort zat ook in die tas![]()
de stroom en kabel voor de tv heb ik geregeld en het resultaat mag er tot nu toe wezen.quote:Op maandag 17 september 2007 21:14 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Daar streef ik ook altijd naarAlleen op een gegeven moment komt er een kabel of 2 bij en dan heb je er geen zin meer in
![]()
aanbevelingsbrief? Voor jouquote:Op maandag 17 september 2007 21:20 schreef PeuRac het volgende:
mn oude werkgevers zijn oké trouwens![]()
ik heb over een paar dagen 3 aanbevelings brieven voor een baan waar ik naar solliciteer
Marketing assistent bij een bedrijf welke management trainingen/lezingen/bijeenkomsten regelt in west europa. Ik solliciteert voor de UK/NL en misschien Duitsland, maar mn duits is niet goed genoeg denk ik.quote:Op maandag 17 september 2007 21:41 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
aanbevelingsbrief? Voor jou![]()
![]()
Wat voor baan is dat eigenlijk?
euh, ja, op zich nog één plek, maar aangezien het onzekeris of Fraubitch gata, weet ik ook niet of ik ga.quote:Op maandag 17 september 2007 22:11 schreef Paladijn het volgende:@ die verwarmingsbuizen in je kamer Mark...
En lexxx, had jij nog plek in de Visa/opvolger de 29e?
tja die zitten er en zullen nooit weg gaan helaas. Dus daar let ik niet meer op.quote:Op maandag 17 september 2007 22:11 schreef Paladijn het volgende:@ die verwarmingsbuizen in je kamer Mark...
En lexxx, had jij nog plek in de Visa/opvolger de 29e?
en de schimmel op de verf/behangquote:Op maandag 17 september 2007 22:37 schreef ook_gek het volgende:
[..]
tja die zitten er en zullen nooit weg gaan helaas. Dus daar let ik niet meer op.
Zelfde als die telefoon aansluiting![]()
lekkage helaas ja. Dat gaat binnen kort gemaakt worden. En je wilt niet weten wat er achter dat behang zit. Alle muren in dit huis zijn van hout en 100 jaar oud of zoquote:
de vloer loopt schots en scheefquote:
gatverdamme ga jij kijken als anderen schijten?quote:Op maandag 17 september 2007 19:52 schreef Alexxxxx het volgende:
zo kijkt ie ook als ie zit te poepen, terwijl ik vlak voor hem op de WC was.
Wow, mooie foto, waar is die gemaakt?quote:
Aurdal, west-Noorwegenquote:Op dinsdag 18 september 2007 00:06 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Wow, mooie foto, waar is die gemaakt?
hier wa sook nog eens de weg naar het bedrijf afgezet om 5 minuten voor we beginnenmet werkenquote:Op dinsdag 18 september 2007 07:47 schreef ijsmeis het volgende:
Ik kreeg laatst ook op mijn kop omdat ik 12 seconden te lang pauze had gehouden.
Puik ding hèquote:
Dat doe je goed Lexquote:Op dinsdag 18 september 2007 07:54 schreef Dangel het volgende:
[..]
hier wa sook nog eens de weg naar het bedrijf afgezet om 5 minuten voor we beginnenmet werkenja dan moet je omrijden he
ik gelukkig alleen vandaagquote:Op dinsdag 18 september 2007 11:54 schreef Fugie het volgende:
ik heb nog steeds niets te doen
echt erg dit, ik doe al 7 dagen niest anders dan een beetje rondhangen op internet :x
ik krijg wel gewoon betaald maarja, ik sta ook elke dag in de file wat totaal nutteloos is enzoquote:Op dinsdag 18 september 2007 12:04 schreef lipje het volgende:
[..]
ik gelukkig alleen vandaag
Ohja ik ben vrij en wacht op een monteur
quote:Op dinsdag 18 september 2007 12:06 schreef Xtreem het volgende:
Gaat lekker Fugie
Ik ga naar huis, 1 minuutje lopen
ik doe dat al 9 maandenquote:Op dinsdag 18 september 2007 11:54 schreef Fugie het volgende:
ik heb nog steeds niets te doen
echt erg dit, ik doe al 7 dagen niest anders dan een beetje rondhangen op internet :x
quote:Op dinsdag 18 september 2007 16:35 schreef Tjabbo het volgende:
Ff voor lexi een rallytrab op de foto gezet tijdens de hellendoorn rally.
[afbeelding]
[afbeelding]
niet van Arneaux?quote:Op dinsdag 18 september 2007 17:16 schreef Alexxxxx het volgende:
Bara, post eens een foto van je COrsa in het gespot topic?
Dan ga ik je quoten met de text "Die is van Harrie"
Ja. En dan boos kijken als ze niks krijgenquote:Op dinsdag 18 september 2007 18:47 schreef Paladijn het volgende:
is het fucking collecte-rond-etenstijd-seizoen weer begonnen?
quote:Op dinsdag 18 september 2007 18:50 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ja. En dan boos kijken als ze niks krijgen
Leukste collecte ooit was de collecte voor gehandicapte sporters.
"Waar is dit voor?"
"Nou, dit is voor dat lichamelijk gehandicapte mensen kunnen sporten!"
"SANDRAAAAAAAAAAAAAA!!! Hier komen!"
"euh?"
*Sandra komt in de gang*
"welke sport wil je doen schat? Waar hebben jullie trwouens keus uit mevrouw?"
"maar dat is de bedoeling niet!
"
Tegen de tijd dat het zo gaat bij mij op het werk kap ik er meequote:Op dinsdag 18 september 2007 07:47 schreef ijsmeis het volgende:
Ik kreeg laatst ook op mijn kop omdat ik 12 seconden te lang pauze had gehouden.
Waarom denk je dat ik ander werk aan het zoeken benquote:Op dinsdag 18 september 2007 19:07 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Tegen de tijd dat het zo gaat bij mij op het werk kap ik er mee![]()
Elke dag 30 minuten tot uur overwerk, dus ze moeten eens wagen te zeiken!![]()
Pardon?quote:Op dinsdag 18 september 2007 17:16 schreef Alexxxxx het volgende:
Bara, post eens een foto van je COrsa in het gespot topic?
Dan ga ik je quoten met de text "Die is van Harrie"
Waar kan ik hem even snel uploaden? op m'n eigen server is niet leukquote:Op dinsdag 18 september 2007 19:10 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Doenou maar gewoon, ff wat menen over de zeik krijgen, altijd leuk
autogespot.com?quote:Op dinsdag 18 september 2007 19:11 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Waar kan ik hem even snel uploaden? op m'n eigen server is niet leuk
ik heb alleen maar briefjes van 50 en hoger in mn portemonnaie, de rest veeg ik mn kont mee af.quote:Op dinsdag 18 september 2007 19:17 schreef hermandeperman het volgende:
Paupers, je kunt toch wel een euro'tje in zo'n collectebus gooien?
Bezuinigingen die komen hard aan hequote:Op dinsdag 18 september 2007 19:17 schreef hermandeperman het volgende:
mijn sterke schouders dragen al de zwaarste lasten en dan ook nog gaan collecterenquote:Op dinsdag 18 september 2007 19:17 schreef hermandeperman het volgende:
Donequote:Op dinsdag 18 september 2007 19:35 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaaaaposten in gespot!
issie niet van Haagse Harry?quote:Op dinsdag 18 september 2007 19:41 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Zou kunnen, bedoel je harrie uit zaandam?
Mijn god wat een enorm tifusland is dat amerika tochquote:Op dinsdag 18 september 2007 20:32 schreef lipje het volgende:
ga dan maar filmpjes kijken:
http://www.youtube.com/watch?v=CheY0jYXJjY
Dan stop je die erin.quote:Op dinsdag 18 september 2007 19:18 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik heb alleen maar briefjes van 50 en hoger in mn portemonnaie, de rest veeg ik mn kont mee af.
Als iedereen het zo slecht heeft als ze hier zeggen krijgen ze het juist beterquote:Op dinsdag 18 september 2007 19:21 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Bezuinigingen die komen hard aan he![]()
Lazer op ouwe, jullie zijn gewoon te krenterig.quote:Op dinsdag 18 september 2007 19:27 schreef Fugie het volgende:
[..]
mijn sterke schouders dragen al de zwaarste lasten en dan ook nog gaan collecteren
Je zal godverdomme ook eens een keer niets te klagen hebben he?quote:Op dinsdag 18 september 2007 20:35 schreef ijsmeis het volgende:
Ik heb de cursus binnen. En damn, wat ik de komende 3 maanden moet leren en doen is eigenlijk best veel![]()
. Ik schrok er wel een beetje van.
Maar goed. *aan de slag gaat*
Heb ik nooit foto's van gehad volgens mijquote:Op dinsdag 18 september 2007 19:22 schreef Alexxxxx het volgende:
nou herman, haal je AX foto een suit het slop?
Vrind.quote:Op dinsdag 18 september 2007 20:42 schreef vlad het volgende:
[..]
Je zal godverdomme ook eens een keer niets te klagen hebben he?![]()
Dus?quote:Op dinsdag 18 september 2007 20:48 schreef Alexxxxx het volgende:
Sjoewe, je hebt je UI verneukt.
Vertelquote:Op dinsdag 18 september 2007 20:50 schreef Sjoewe het volgende:
Ik ben er gisteravond getuige van geweest hoe Yes-R bijna peertjes kreeg
He jammerquote:Op dinsdag 18 september 2007 20:50 schreef Sjoewe het volgende:
Ik ben er gisteravond getuige van geweest hoe Yes-R bijna peertjes kreeg
Op een personeelsfeest waar we perongeluk beland zijn. Samen met een van de andere FBG's en aanhangquote:
Dan heb ik ook wel een aantal targets voor jequote:Op dinsdag 18 september 2007 21:27 schreef BaraCuda het volgende:
Als ik nu een snipergun had gehad met night vision![]()
Dan had ik die vuile teringhufter die al dagen aan een stuk hier in de buurt met een of andere pauperbak aan het scheuren is in de polder z'n motor doormidden geschoten!
Met m'n tv aan hoor ik die schijtbak nog!
om te beginnen jezelf?quote:Op dinsdag 18 september 2007 23:02 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dan heb ik ook wel een aantal targets voor je
het wordt weer lekker overdreven, die knakker was gewoon fout bezig en verzet zich hevig. In nederland gaan ze dan boos kijken in amerika schakelen ze je gewoon uit.quote:Op dinsdag 18 september 2007 20:40 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Mijn god wat een enorm tifusland is dat amerika toch![]()
Waar zijn die stephan supra homo met z'n geweldige amerika nou?![]()
Het was een mededeling. Geen geklaag. Jij bent de zeikerd omdat je om mij zeiktquote:Op dinsdag 18 september 2007 20:42 schreef vlad het volgende:
[..]
Je zal godverdomme ook eens een keer niets te klagen hebben he?![]()
Die knakker was irritant, niets meer, niets minder. Als Kerry aangeeft dat-ie z'n bek moet houden en hij gaat door, dan heeft politie reden om 'm de zaal uit te zetten (nee, nog steeds niet electrocuteren). Nu was Kerry gewoon nog aan het luisteren/antwoorden.quote:Op woensdag 19 september 2007 07:44 schreef Fugie het volgende:
[..]
het wordt weer lekker overdreven, die knakker was gewoon fout bezig en verzet zich hevig. In nederland gaan ze dan boos kijken in amerika schakelen ze je gewoon uit.
Hoppaquote:Op dinsdag 18 september 2007 21:04 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Op een personeelsfeest waar we perongeluk beland zijn. Samen met een van de andere FBG's en aanhang
lekker boeiendquote:Op woensdag 19 september 2007 08:50 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Die knakker was irritant, niets meer, niets minder. Als Kerry aangeeft dat-ie z'n bek moet houden en hij gaat door, dan heeft politie reden om 'm de zaal uit te zetten (nee, nog steeds niet electrocuteren). Nu was Kerry gewoon nog aan het luisteren/antwoorden.
Dat hele politie optreden sloeg nergens op.
quote:
golden showersquote:Op woensdag 19 september 2007 07:55 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Het was een mededeling. Geen geklaag. Jij bent de zeikerd omdat je om mij zeikt.
Ik heb overigens al 1 hoofdstuk afgewerkt.
Was nog een hel klus om die pissende vent buiten beeld te houdenquote:Op woensdag 19 september 2007 18:44 schreef Sjoewe het volgende:
Whoehoe, 15 microseconden faam, terwijl er verslag wordt gedaan over je mislukte aanrandingspoging
Bomenknuffelaarquote:Op woensdag 19 september 2007 19:58 schreef vlad het volgende:
GEIL
GEIL
GEIL
GEIL
GEIL
GEIL
GEIL
GEIL
GEIL
![]()
![]()
ben flieft![]()
met 175 pk blijft er niets van de boom overquote:
Ik vraag van de week ff een routebeschrijving, want ze zullen zelf toch wel wten hoe ik er moet komenquote:Op woensdag 19 september 2007 21:12 schreef ook_gek het volgende:
alexxxxx als jij naar St. Odiliënberg moet je maar eens goed vragen hoe je moet rijden. Want alle toegang wegen zijn dicht![]()
het is 1 fuking drama, en het is ongekend stil daar![]()
mag hopen van wel jaquote:Op woensdag 19 september 2007 21:12 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik vraag van de week ff een routebeschrijving, want ze zullen zelf toch wel wten hoe ik er moet komen
ik heb vandaag met de bus van de zaak hele stukken doro zand moeten banjeren, die wegen hadden ze voor de gelegenheid even weg gehaaldquote:Op woensdag 19 september 2007 21:17 schreef ook_gek het volgende:
[..]
mag hopen van wel ja![]()
ik heb over wegen moeten rijden ook:D![]()
![]()
ik kon niet eens geloven dat ze het wegen noemen![]()
als of ik in een totaal andere wereld was![]()
Motorrijdersquote:Op woensdag 19 september 2007 19:58 schreef vlad het volgende:
GEIL
GEIL
GEIL
GEIL
GEIL
GEIL
GEIL
GEIL
GEIL
![]()
![]()
ben flieft![]()
ja maar ik moest nu over onverharde wegen rijden om ergens te komen tussen mais velden doorquote:Op woensdag 19 september 2007 21:18 schreef Fugie het volgende:
mark, zodra jij buiten den haag komt ben je al in een andere wereld
In mijn herinnering waren er een heleboel bordelen. Ik dnek dat die zich verstopt ahdden omdat ze wisten dat je kwam.quote:Op woensdag 19 september 2007 21:45 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ja maar ik moest nu over onverharde wegen rijden om ergens te komen tussen mais velden door![]()
en dan kom je eindelijk op de plaats van bestemming is er geen mens, fiets of auto te bekennen.
Dodelijk saai![]()
nee ze hebben alle wegen dicht gegooid. God mag weten wat ze aan het maken zijn. Maar alle wegen daar heen dicht. De borden allemaal afgeplakt en dat al van af begin dit jaar volgens de borden.quote:Op woensdag 19 september 2007 21:48 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
In mijn herinnering waren er een heleboel bordelen. Ik dnek dat die zich verstopt ahdden omdat ze wisten dat je kwam.
één woord: A-73quote:Op woensdag 19 september 2007 21:50 schreef ook_gek het volgende:
[..]
nee ze hebben alle wegen dicht gegooid. God mag weten wat ze aan het maken zijn. Maar alle wegen daar heen dicht. De borden allemaal afgeplakt en dat al van af begin dit jaar volgens de borden.
A okequote:
ja!quote:Op woensdag 19 september 2007 21:58 schreef lipje het volgende:
Dan heb je die Niva wel nodig nodig Lexxxxx
Zoveel Lada foto's heb ik nou ook weer nietquote:
Dieselquote:Op woensdag 19 september 2007 21:58 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ja!Ik wil echt graag een dieselniva
Zie, Honda's gaan alleen kapot door sjonniesquote:Op woensdag 19 september 2007 23:49 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
http://englishrussia.com/?p=1471
Wat ben jij bij mij in de buurt komen doen??? Je moet gewoon weten hoe je moet rijden... St. Odiliënberg is nog op een aantal manieren bereikbaar hoorquote:Op woensdag 19 september 2007 21:12 schreef ook_gek het volgende:
alexxxxx als jij naar St. Odiliënberg moet je maar eens goed vragen hoe je moet rijden. Want alle toegang wegen zijn dicht![]()
het is 1 fuking drama, en het is ongekend stil daar![]()
blijf dan wegquote:Op donderdag 20 september 2007 20:05 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Ik kom weer eens langs, dan is dat altijd zo![]()
![]()
Feliquote:Op donderdag 20 september 2007 21:51 schreef Fugie het volgende:
ik heb net een appartement in rotjeknor gekocht
woon jij daar ook danquote:Op donderdag 20 september 2007 16:58 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Wat ben jij bij mij in de buurt komen doen??? Je moet gewoon weten hoe je moet rijden... St. Odiliënberg is nog op een aantal manieren bereikbaar hoor
heb je al een printer?quote:Op donderdag 20 september 2007 23:01 schreef Alexxxxx het volgende:
ik heb iig een routebeschrijving nu naar St O-berg
Die sitequote:Op donderdag 20 september 2007 16:58 schreef Metalfreak het volgende:
Trouwens, iemand een auto kopen, ik heb hier een site van een hééééél betrouwbaar bedrijf
http://autohandelmvanreeken.myv.nl/
quote:
dank dank, en er zit een parkeergarage onder dus slopel komt hoogstwaarschijnlijk daar te staanquote:Op donderdag 20 september 2007 22:12 schreef lipje het volgende:
[..]
Felien met je slopel voor de deur wordt er ook niet ingebroken
quote:Op vrijdag 21 september 2007 07:58 schreef ijsmeis het volgende:
Gefeliciteerd Fugie.
yo mark,quote:Op vrijdag 21 september 2007 10:17 schreef ook_gek het volgende:
yo fugie,
gefeliciteerd en waar blijven de foto's dan
yo fugie,quote:Op vrijdag 21 september 2007 10:29 schreef Fugie het volgende:
[..]
yo mark,
ik ga eerst regelen dat ik een koopcontract teken enzo, dan komen er wel fotos en zulks.
YoYo markquote:Op vrijdag 21 september 2007 11:25 schreef ook_gek het volgende:
[..]
yo fugie,
vertel dan, je weet toch!!! is het en flat of een huisje op de grond. En is het al gepimpt of moet je zelf nog veel pimen. Ik ben benieuwd homie
pies out
dus wanneer kunnuh we komuh chillih met de bro's van ptaquote:Op vrijdag 21 september 2007 11:38 schreef Fugie het volgende:
[..]
YoYo mark
Het is de hizzlefowshizzle crib! Op de tweedeetage boven een passage met alle benodigde winkels (bakker, slager, supermarkten en ondergrondse parkeergarage) ligt een 2 kamer appartement met 1 grote woonkamer op het zuiden met eethoek en keuken. Via de gang is toegang tot de wc en de badkamer. Aan de achterkant bevind zich de slaapkamer.
Het complex is uit 1996 dus er hoeft in principe niets aan te gebeuren, bovendien kan ik de meubels overnemen voor relatief weinig geld (2000 uncle sam euros). Aan de voorzijde (op het zuiden dus) ligt bovendien nog een balkon om te chillen met de bro's en de ho's.
Pimpen zal ik niet teveel doen, was van plan mijn spaarcentjes te investeren in mijn toekomst.
* Fugie out pies!
nietquote:Op vrijdag 21 september 2007 12:44 schreef ook_gek het volgende:
[..]
dus wanneer kunnuh we komuh chillih met de bro's van pta![]()
fuguz klinkt als een enge soaquote:Op vrijdag 21 september 2007 14:03 schreef hermandeperman het volgende:
Fuguz heeft een hizzle in Roffa![]()
Waar ongeveer Fuguz?
Dat ken ik wel ja, vriend van mij woont daar tegenoverquote:Op vrijdag 21 september 2007 14:04 schreef Fugie het volgende:
[..]
fuguz klinkt als een enge soa:x
rotterdam noord, boven de eudokiapassage bij de hofpleinlijn ter hoogte van de bergweg.
is wel aardig in het centrum jaquote:Op vrijdag 21 september 2007 14:11 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Dat ken ik wel ja, vriend van mij woont daar tegenoverWel midden in het centrum
En jij bent toch een enge soa
Je hebt toch een eupfel?quote:Op vrijdag 21 september 2007 14:14 schreef Fugie het volgende:
[..]
is wel aardig in het centrum jaMaar daar is het dan ook op geselecteerd. Ook lekker dicht bij centraal, wat wel hendig sjiek is ivm werk enzo.
Ik las stageloophoerquote:Op vrijdag 21 september 2007 16:08 schreef Dangel het volgende:
Stagelopoer is boos op meHij mocht pas naar huis als ie zn werk goed klaar had, en hij had het afgeraffeld
Ja, dan mag je niet naar huis he?
yushquote:Op vrijdag 21 september 2007 18:13 schreef Alexxxxx het volgende:
fotomeet in de buurt? Die waar ik een tvp heb gezet bedoel je?
stadsvernielingsbebouwing? redelijk nieuw dusquote:Op vrijdag 21 september 2007 07:57 schreef Fugie het volgende:
[..]
[..]
dank dank, en er zit een parkeergarage onder dus slopel komt hoogstwaarschijnlijk daar te staan
Eerst nog even het koopcontract lezen en tekenen though
nu pas?quote:
t weekend van 13 en 14 oktober naar de Ringquote:
bitchquote:Op vrijdag 21 september 2007 19:41 schreef vlad het volgende:
LIPJE zou graag eens met z'n allen gaan karten in Delft.
Maar omdat hij te beroerd is om zelf te organiseren, doe ik het maar![]()
Wie wil er mee?
Graag mailtje sturen naar Lipje![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Return of the Unox-muts
Bezitter van een burgerbak Voorheen Alfist
verrekte koekwaus :')
Pappa van Aafke en Onno
quote:Op vrijdag 21 september 2007 19:43 schreef lipje het volgende:
[..]
bitch
Hoi RaimonSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zit op een dieet van Whisky en Vodka. Is al 10 jaar kwijt
Zondag als er niet 3 dagen van die schrale kut 4 takts aan het knarren warenquote:Op vrijdag 21 september 2007 19:26 schreef vlad het volgende:
[..]
nu pas?sloeber
![]()
wanneer mag ik mee karten?![]()
13 en 14 heb ik nog niks geloof ik onder voorbehoud.quote:Op vrijdag 21 september 2007 19:31 schreef lipje het volgende:
[..]
t weekend van 13 en 14 oktober naar de Ring![]()
Ga je mee?
Alles beter dan regio haagladnenquote:Op vrijdag 21 september 2007 20:25 schreef BaraCuda het volgende:
Utrecht heeft een puike indoorbaan.
jij regelt t karten, ipv die bitch Vladquote:Op vrijdag 21 september 2007 20:26 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Alles beter dan regio haagladnen
Zie dat die bitches op het snelste leukste stuk een chicane hebben getieftquote:Op vrijdag 21 september 2007 20:29 schreef BaraCuda het volgende:
http://www.defabrique.nl/#![]()
lange redelijk snelle baan... destijds tenminste![]()
quote:
Nee, ik woon aan de andere kant van Roermond, maar ik ken het gat wel... Mijn dorp is niets beter hoor...quote:Op donderdag 20 september 2007 22:47 schreef ook_gek het volgende:
[..]
woon jij daar ook dan
wat een gat is dat zeg![]()
13-14-15?quote:Op vrijdag 21 september 2007 19:31 schreef lipje het volgende:
[..]
t weekend van 13 en 14 oktober naar de Ring![]()
Ga je mee?
jij zou het regelen toch?quote:Op vrijdag 21 september 2007 20:30 schreef lipje het volgende:
[..]
jij regelt t karten, ipv die bitch Vlad![]()
Ijsmevrouwquote:Op zaterdag 22 september 2007 10:21 schreef ijsmeis het volgende:
[afbeelding]
Is de vloer ducttapen niks voor je, Alex?
Nee.quote:Op zaterdag 22 september 2007 10:21 schreef ijsmeis het volgende:
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 22 september 2007 10:21 schreef ijsmeis het volgende:
Ik quote 'm wel even voor jequote:Op zaterdag 22 september 2007 10:37 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Nee.Ik heb inmiddels wel mn bureaustoel geducttaped!
Maar.. Waar haal je die foto weg.. Want de eigenaresse van die vloer is een paar maanen geleden gezellig bij mij thuis geweest om een film te kijken
is er iets mis met die post, op de reguliere taalfouten na?quote:Op zaterdag 22 september 2007 11:17 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
[..]
Ik quote 'm wel even voor je
gemailed! Dank jequote:Op zaterdag 22 september 2007 12:22 schreef GizartFRL het volgende:
http://www.peugeotgticlub.nl/viewtopic.php?t=20302
Alexxx <> Auto!
geen idee.............quote:Op zaterdag 22 september 2007 19:02 schreef Alexxxxx het volgende:
En waarom heeft niemand van de Alfa fappers verteld dat er dit weekend een Alfa Alvestedetocht is!!
je mist niets, was er vanochtend even met me baas.....quote:Op zaterdag 22 september 2007 18:28 schreef Alexxxxx het volgende:
Net weer terug uit Amsterdam dusBlij datik er weer weg ben
Kon helaas de PC Hooftstraat niet vinden, had zin om autogespot boys te irriteren door daar de hele tijd heen en weer te gaan rijden en zo op al hun fotoos op de achtergrond te komen
En koppijn natuurlijk van de randstadlucht
Vorige keer dat ik op de PC Hooft was alleen een infinty SUV op de foto gezetquote:Op zaterdag 22 september 2007 19:40 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
je mist niets, was er vanochtend even met me baas.....
tis meer een modeshow/showoff dan wat anders hoor![]()
tuurlijk der staan wel een paar leuke auto's maar echt bijzonders nou nee
gewoon een keer met de visa gaan pimpen daaroquote:Op zaterdag 22 september 2007 19:43 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Vorige keer dat ik op de PC Hooft was alleen een infinty SUV op de foto gezetMaar het ging me er nu meer om, om mensen te irriteren
Ja, dat wilde ik dus, maar vergeten ff een routeplannertje te maken van het Kwakelplein, waar ik was, tot de PC Hooftquote:Op zaterdag 22 september 2007 19:50 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
gewoon een keer met de visa gaan pimpen daarovan te voren flink wat ducktape erop en gaan met die banaan
![]()
ja ik zou zeggen ga voor B&O niet he beste wat er is. MAar het is meer dan alleen audio. Het staat ook rete strak in je huis. Het disign is geweldig naar mijn smaak.quote:Op zaterdag 22 september 2007 15:49 schreef Fugie het volgende:
mark in mijn nieuwe crib moet wel puike audio en video komen, wat raad jij aan met je veel te dure smaak ?
Jammer dat hugo niet meer post, die had vast ook wel wat moois geweten
Sony Bravia met PS3 actie? (gaan geruchten over en Bravia's zijn kwalitatief goedquote:Op zondag 23 september 2007 14:12 schreef Fugie het volgende:
ja tering ik zit net voor tvs te kijken, ik ben nu al de weg kwijt
Bo zit niet in Amsterdamquote:Op zondag 23 september 2007 14:13 schreef Paladijn het volgende:
Arme Bo: Autovrije zondag in Amsterdam
Oh ja, die's nog steeds op vakantie in Serviequote:
Sharp heeft ook erg mooie schermen al zeg ik het zelf.quote:
Ik twijfel nog steeds of ik de KDL-40W2000 ga bestellenquote:Op zondag 23 september 2007 14:32 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Sharp heeft ook erg mooie schermen al zeg ik het zelf.
Aangezien ik hem voor 1000 euro kon kopen hoefde ik niet zo lang na te denken![]()
Mn ouders hebben een Bravia en dat is gewoon een hele mooie tv om te zien en nog een goede kwaliteit ook. Als k thuis ben, gebruik ik em altijd als scherm voor mn laptopquote:Op zondag 23 september 2007 14:32 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Sharp heeft ook erg mooie schermen al zeg ik het zelf.
Aangezien ik hem voor 1000 euro kon kopen hoefde ik niet zo lang na te denken![]()
Heb ik het beeld nog nooit van gezien. Alleen de dozenquote:Op zondag 23 september 2007 14:39 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Ik twijfel nog steeds of ik de KDL-40W2000 ga bestellen( 40inch full-hd )
Vanaf 3 meter inderdaad niet meer maar ik zit dichterbijquote:Op zondag 23 september 2007 15:02 schreef Fugie het volgende:
full hd is nutteloos op 40 inch schijnbaar
Samsung komt er bij mij nooit in......... wat een troepquote:ik zat te kijken naar de samsung 37/40 inch schermpies, lekker hoog contrast enzo
ach het is toch allemaal marginaal volgens mij, als ik 1000 euro neerleg dan verwacht ik toch wel een goed beeldquote:Op zondag 23 september 2007 15:28 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Vanaf 3 meter inderdaad niet meer maar ik zit dichterbij
[..]
Samsung komt er bij mij nooit in......... wat een troepen als je hoog contrast wil koop je een Pioneer plasma
dat ligt er helemaal wat voor soort signaal je er in stopt, met gewoon analoog kabel signaal met Gamma-kabels blijft het altijd waardeloosquote:Op zondag 23 september 2007 15:34 schreef Fugie het volgende:
[..]
ach het is toch allemaal marginaal volgens mij, als ik 1000 euro neerleg dan verwacht ik toch wel een goed beeld
daaromquote:Op zondag 23 september 2007 15:37 schreef Alfisti het volgende:
[..]
dat ligt er helemaal wat voor soort signaal je er in stopt, met gewoon analoog kabel signaal met Gamma-kabels blijft het altijd waardeloos
Hoezo nutteloos?quote:Op zondag 23 september 2007 15:02 schreef Fugie het volgende:
full hd is nutteloos op 40 inch schijnbaar
je betaal dan dus wel voor full hd maar je hebt er niets aan
ik zat te kijken naar de samsung 37/40 inch schermpies, lekker hoog contrast enzo
wat fristi zegt, je kan het verschil niet zien als je tv te klein is of je te ver weg zit. En te klein ligt op alles onder 42" en te ver weg zo rond de 2,5 meter. Dus als je een 3 meter van je 37" tv zit kan je het verschil tussen 1080i en 1080p al niet meer waarnemen.quote:
Ja, ik zit ook al eens verbasd te kijkenquote:Op zondag 23 september 2007 16:31 schreef BaraCuda het volgende:
wtf DTM? :0 ik volgde het niet maar alle audi's pleiten.
^^ with stupidquote:Op zondag 23 september 2007 16:31 schreef BaraCuda het volgende:
wtf DTM? :0 ik volgde het niet maar alle audi's pleiten.
Ah Mercedes was de goede rijders van audi die kans op kampioenschap hadden aan het douwen blijkbaar.quote:Op zondag 23 september 2007 16:32 schreef Alfisti het volgende:
[..]
^^ with stupidsnap er ook niets van
dat zeg ik. Voor het geld is er veel beter te koop. alleen het design is naar mijn smaak geweldig. En de waarde blijft zeer hoor na een aantal jaren.quote:Op zondag 23 september 2007 14:06 schreef BaraCuda het volgende:
Voor de prijs van B&O is er wel zo veel meer te koop.
B&O is leuk als design en er zit geen verkeerd geluid in.
Maar al je werkelijk voor geluid gaat kun je denk ik beter andere dingen kopen.
aanvuling: http://s3.carltonbale.com/resolution_chart.htmlquote:Op zondag 23 september 2007 16:31 schreef Fugie het volgende:
[..]
wat fristi zegt, je kan het verschil niet zien als je tv te klein is of je te ver weg zit. En te klein ligt op alles onder 42" en te ver weg zo rond de 2,5 meter. Dus als je een 3 meter van je 37" tv zit kan je het verschil tussen 1080i en 1080p al niet meer waarnemen.
foos in gepsot topicquote:Op zondag 23 september 2007 16:36 schreef ook_gek het volgende:
[..]
dat zeg ik. Voor het geld is er veel beter te koop. alleen het design is naar mijn smaak geweldig. En de waarde blijft zeer hoor na een aantal jaren.
trouwens er staan hier in scheveningen allemaal dikke auto's. Een mode show volgens mij. Er staat een diablo SV. Extreem dikke bak ook. Een 360 zag ik staan en nog wat andere zooi.
Vaag verhaal van Audiquote:Op zondag 23 september 2007 16:36 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ah Mercedes was de goede rijders van audi die kans op kampioenschap hadden aan het douwen blijkbaar.
Protest dus![]()
quote:Op zondag 23 september 2007 16:34 schreef Alexxxxx het volgende:
komen die fucking kutvliegtuigjes weer![]()
Die nederlander altijd met z'n kutexcuusjesquote:Op zondag 23 september 2007 16:34 schreef Alexxxxx het volgende:
komen die fucking kutvliegtuigjes weer![]()
Door de KLPD?quote:Op zaterdag 22 september 2007 19:12 schreef Alexxxxx het volgende:
Nee, je bent er juist te weing gekkie
Ik ben gespot op de afsluitdijk
quote:Op zondag 23 september 2007 17:25 schreef Alexxxxx het volgende:
http://www.marktplaats.nl(...)appa.html%3Fxref%3D1
Hoe zet je een foto bij een marktplaats advertentie vanaf je PC? Heel simpel, je print hem uit, scant hem in, en upload hem op zn kop zonder bij te knippen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |