Heb ik het beeld nog nooit van gezien. Alleen de dozenquote:Op zondag 23 september 2007 14:39 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Ik twijfel nog steeds of ik de KDL-40W2000 ga bestellen( 40inch full-hd )
Vanaf 3 meter inderdaad niet meer maar ik zit dichterbijquote:Op zondag 23 september 2007 15:02 schreef Fugie het volgende:
full hd is nutteloos op 40 inch schijnbaar
Samsung komt er bij mij nooit in......... wat een troepquote:ik zat te kijken naar de samsung 37/40 inch schermpies, lekker hoog contrast enzo
ach het is toch allemaal marginaal volgens mij, als ik 1000 euro neerleg dan verwacht ik toch wel een goed beeldquote:Op zondag 23 september 2007 15:28 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Vanaf 3 meter inderdaad niet meer maar ik zit dichterbij
[..]
Samsung komt er bij mij nooit in......... wat een troepen als je hoog contrast wil koop je een Pioneer plasma
dat ligt er helemaal wat voor soort signaal je er in stopt, met gewoon analoog kabel signaal met Gamma-kabels blijft het altijd waardeloosquote:Op zondag 23 september 2007 15:34 schreef Fugie het volgende:
[..]
ach het is toch allemaal marginaal volgens mij, als ik 1000 euro neerleg dan verwacht ik toch wel een goed beeld
daaromquote:Op zondag 23 september 2007 15:37 schreef Alfisti het volgende:
[..]
dat ligt er helemaal wat voor soort signaal je er in stopt, met gewoon analoog kabel signaal met Gamma-kabels blijft het altijd waardeloos
Hoezo nutteloos?quote:Op zondag 23 september 2007 15:02 schreef Fugie het volgende:
full hd is nutteloos op 40 inch schijnbaar
je betaal dan dus wel voor full hd maar je hebt er niets aan
ik zat te kijken naar de samsung 37/40 inch schermpies, lekker hoog contrast enzo
wat fristi zegt, je kan het verschil niet zien als je tv te klein is of je te ver weg zit. En te klein ligt op alles onder 42" en te ver weg zo rond de 2,5 meter. Dus als je een 3 meter van je 37" tv zit kan je het verschil tussen 1080i en 1080p al niet meer waarnemen.quote:
Ja, ik zit ook al eens verbasd te kijkenquote:Op zondag 23 september 2007 16:31 schreef BaraCuda het volgende:
wtf DTM? :0 ik volgde het niet maar alle audi's pleiten.
^^ with stupidquote:Op zondag 23 september 2007 16:31 schreef BaraCuda het volgende:
wtf DTM? :0 ik volgde het niet maar alle audi's pleiten.
Ah Mercedes was de goede rijders van audi die kans op kampioenschap hadden aan het douwen blijkbaar.quote:Op zondag 23 september 2007 16:32 schreef Alfisti het volgende:
[..]
^^ with stupidsnap er ook niets van
dat zeg ik. Voor het geld is er veel beter te koop. alleen het design is naar mijn smaak geweldig. En de waarde blijft zeer hoor na een aantal jaren.quote:Op zondag 23 september 2007 14:06 schreef BaraCuda het volgende:
Voor de prijs van B&O is er wel zo veel meer te koop.
B&O is leuk als design en er zit geen verkeerd geluid in.
Maar al je werkelijk voor geluid gaat kun je denk ik beter andere dingen kopen.
aanvuling: http://s3.carltonbale.com/resolution_chart.htmlquote:Op zondag 23 september 2007 16:31 schreef Fugie het volgende:
[..]
wat fristi zegt, je kan het verschil niet zien als je tv te klein is of je te ver weg zit. En te klein ligt op alles onder 42" en te ver weg zo rond de 2,5 meter. Dus als je een 3 meter van je 37" tv zit kan je het verschil tussen 1080i en 1080p al niet meer waarnemen.
foos in gepsot topicquote:Op zondag 23 september 2007 16:36 schreef ook_gek het volgende:
[..]
dat zeg ik. Voor het geld is er veel beter te koop. alleen het design is naar mijn smaak geweldig. En de waarde blijft zeer hoor na een aantal jaren.
trouwens er staan hier in scheveningen allemaal dikke auto's. Een mode show volgens mij. Er staat een diablo SV. Extreem dikke bak ook. Een 360 zag ik staan en nog wat andere zooi.
Vaag verhaal van Audiquote:Op zondag 23 september 2007 16:36 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ah Mercedes was de goede rijders van audi die kans op kampioenschap hadden aan het douwen blijkbaar.
Protest dus![]()
quote:Op zondag 23 september 2007 16:34 schreef Alexxxxx het volgende:
komen die fucking kutvliegtuigjes weer![]()
Die nederlander altijd met z'n kutexcuusjesquote:Op zondag 23 september 2007 16:34 schreef Alexxxxx het volgende:
komen die fucking kutvliegtuigjes weer![]()
Door de KLPD?quote:Op zaterdag 22 september 2007 19:12 schreef Alexxxxx het volgende:
Nee, je bent er juist te weing gekkie
Ik ben gespot op de afsluitdijk
quote:Op zondag 23 september 2007 17:25 schreef Alexxxxx het volgende:
http://www.marktplaats.nl(...)appa.html%3Fxref%3D1
Hoe zet je een foto bij een marktplaats advertentie vanaf je PC? Heel simpel, je print hem uit, scant hem in, en upload hem op zn kop zonder bij te knippen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |