Ijsmevrouwquote:Op zaterdag 22 september 2007 10:21 schreef ijsmeis het volgende:
[afbeelding]
Is de vloer ducttapen niks voor je, Alex?
Nee.quote:Op zaterdag 22 september 2007 10:21 schreef ijsmeis het volgende:
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 22 september 2007 10:21 schreef ijsmeis het volgende:
Ik quote 'm wel even voor jequote:Op zaterdag 22 september 2007 10:37 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Nee.Ik heb inmiddels wel mn bureaustoel geducttaped!
Maar.. Waar haal je die foto weg.. Want de eigenaresse van die vloer is een paar maanen geleden gezellig bij mij thuis geweest om een film te kijken
is er iets mis met die post, op de reguliere taalfouten na?quote:Op zaterdag 22 september 2007 11:17 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
[..]
Ik quote 'm wel even voor je
gemailed! Dank jequote:Op zaterdag 22 september 2007 12:22 schreef GizartFRL het volgende:
http://www.peugeotgticlub.nl/viewtopic.php?t=20302
Alexxx <> Auto!
geen idee.............quote:Op zaterdag 22 september 2007 19:02 schreef Alexxxxx het volgende:
En waarom heeft niemand van de Alfa fappers verteld dat er dit weekend een Alfa Alvestedetocht is!!
je mist niets, was er vanochtend even met me baas.....quote:Op zaterdag 22 september 2007 18:28 schreef Alexxxxx het volgende:
Net weer terug uit Amsterdam dusBlij datik er weer weg ben
Kon helaas de PC Hooftstraat niet vinden, had zin om autogespot boys te irriteren door daar de hele tijd heen en weer te gaan rijden en zo op al hun fotoos op de achtergrond te komen
En koppijn natuurlijk van de randstadlucht
Vorige keer dat ik op de PC Hooft was alleen een infinty SUV op de foto gezetquote:Op zaterdag 22 september 2007 19:40 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
je mist niets, was er vanochtend even met me baas.....
tis meer een modeshow/showoff dan wat anders hoor![]()
tuurlijk der staan wel een paar leuke auto's maar echt bijzonders nou nee
gewoon een keer met de visa gaan pimpen daaroquote:Op zaterdag 22 september 2007 19:43 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Vorige keer dat ik op de PC Hooft was alleen een infinty SUV op de foto gezetMaar het ging me er nu meer om, om mensen te irriteren
Ja, dat wilde ik dus, maar vergeten ff een routeplannertje te maken van het Kwakelplein, waar ik was, tot de PC Hooftquote:Op zaterdag 22 september 2007 19:50 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
gewoon een keer met de visa gaan pimpen daarovan te voren flink wat ducktape erop en gaan met die banaan
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |