Wow, mooie foto, waar is die gemaakt?quote:
Aurdal, west-Noorwegenquote:Op dinsdag 18 september 2007 00:06 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Wow, mooie foto, waar is die gemaakt?
hier wa sook nog eens de weg naar het bedrijf afgezet om 5 minuten voor we beginnenmet werkenquote:Op dinsdag 18 september 2007 07:47 schreef ijsmeis het volgende:
Ik kreeg laatst ook op mijn kop omdat ik 12 seconden te lang pauze had gehouden.
Puik ding hèquote:
Dat doe je goed Lexquote:Op dinsdag 18 september 2007 07:54 schreef Dangel het volgende:
[..]
hier wa sook nog eens de weg naar het bedrijf afgezet om 5 minuten voor we beginnenmet werkenja dan moet je omrijden he
ik gelukkig alleen vandaagquote:Op dinsdag 18 september 2007 11:54 schreef Fugie het volgende:
ik heb nog steeds niets te doen
echt erg dit, ik doe al 7 dagen niest anders dan een beetje rondhangen op internet :x
ik krijg wel gewoon betaald maarja, ik sta ook elke dag in de file wat totaal nutteloos is enzoquote:Op dinsdag 18 september 2007 12:04 schreef lipje het volgende:
[..]
ik gelukkig alleen vandaag
Ohja ik ben vrij en wacht op een monteur
quote:Op dinsdag 18 september 2007 12:06 schreef Xtreem het volgende:
Gaat lekker Fugie
Ik ga naar huis, 1 minuutje lopen
ik doe dat al 9 maandenquote:Op dinsdag 18 september 2007 11:54 schreef Fugie het volgende:
ik heb nog steeds niets te doen
echt erg dit, ik doe al 7 dagen niest anders dan een beetje rondhangen op internet :x
quote:Op dinsdag 18 september 2007 16:35 schreef Tjabbo het volgende:
Ff voor lexi een rallytrab op de foto gezet tijdens de hellendoorn rally.
[afbeelding]
[afbeelding]
niet van Arneaux?quote:Op dinsdag 18 september 2007 17:16 schreef Alexxxxx het volgende:
Bara, post eens een foto van je COrsa in het gespot topic?
Dan ga ik je quoten met de text "Die is van Harrie"
Ja. En dan boos kijken als ze niks krijgenquote:Op dinsdag 18 september 2007 18:47 schreef Paladijn het volgende:
is het fucking collecte-rond-etenstijd-seizoen weer begonnen?
quote:Op dinsdag 18 september 2007 18:50 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ja. En dan boos kijken als ze niks krijgen
Leukste collecte ooit was de collecte voor gehandicapte sporters.
"Waar is dit voor?"
"Nou, dit is voor dat lichamelijk gehandicapte mensen kunnen sporten!"
"SANDRAAAAAAAAAAAAAA!!! Hier komen!"
"euh?"
*Sandra komt in de gang*
"welke sport wil je doen schat? Waar hebben jullie trwouens keus uit mevrouw?"
"maar dat is de bedoeling niet!
"
Tegen de tijd dat het zo gaat bij mij op het werk kap ik er meequote:Op dinsdag 18 september 2007 07:47 schreef ijsmeis het volgende:
Ik kreeg laatst ook op mijn kop omdat ik 12 seconden te lang pauze had gehouden.
Waarom denk je dat ik ander werk aan het zoeken benquote:Op dinsdag 18 september 2007 19:07 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Tegen de tijd dat het zo gaat bij mij op het werk kap ik er mee![]()
Elke dag 30 minuten tot uur overwerk, dus ze moeten eens wagen te zeiken!![]()
Pardon?quote:Op dinsdag 18 september 2007 17:16 schreef Alexxxxx het volgende:
Bara, post eens een foto van je COrsa in het gespot topic?
Dan ga ik je quoten met de text "Die is van Harrie"
Waar kan ik hem even snel uploaden? op m'n eigen server is niet leukquote:Op dinsdag 18 september 2007 19:10 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Doenou maar gewoon, ff wat menen over de zeik krijgen, altijd leuk
autogespot.com?quote:Op dinsdag 18 september 2007 19:11 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Waar kan ik hem even snel uploaden? op m'n eigen server is niet leuk
ik heb alleen maar briefjes van 50 en hoger in mn portemonnaie, de rest veeg ik mn kont mee af.quote:Op dinsdag 18 september 2007 19:17 schreef hermandeperman het volgende:
Paupers, je kunt toch wel een euro'tje in zo'n collectebus gooien?
Bezuinigingen die komen hard aan hequote:Op dinsdag 18 september 2007 19:17 schreef hermandeperman het volgende:
mijn sterke schouders dragen al de zwaarste lasten en dan ook nog gaan collecterenquote:Op dinsdag 18 september 2007 19:17 schreef hermandeperman het volgende:
Donequote:Op dinsdag 18 september 2007 19:35 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaaaaposten in gespot!
issie niet van Haagse Harry?quote:Op dinsdag 18 september 2007 19:41 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Zou kunnen, bedoel je harrie uit zaandam?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |