Wow, mooie foto, waar is die gemaakt?quote:
Aurdal, west-Noorwegenquote:Op dinsdag 18 september 2007 00:06 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Wow, mooie foto, waar is die gemaakt?
hier wa sook nog eens de weg naar het bedrijf afgezet om 5 minuten voor we beginnenmet werkenquote:Op dinsdag 18 september 2007 07:47 schreef ijsmeis het volgende:
Ik kreeg laatst ook op mijn kop omdat ik 12 seconden te lang pauze had gehouden.
Puik ding hèquote:
Dat doe je goed Lexquote:Op dinsdag 18 september 2007 07:54 schreef Dangel het volgende:
[..]
hier wa sook nog eens de weg naar het bedrijf afgezet om 5 minuten voor we beginnenmet werkenja dan moet je omrijden he
ik gelukkig alleen vandaagquote:Op dinsdag 18 september 2007 11:54 schreef Fugie het volgende:
ik heb nog steeds niets te doen
echt erg dit, ik doe al 7 dagen niest anders dan een beetje rondhangen op internet :x
ik krijg wel gewoon betaald maarja, ik sta ook elke dag in de file wat totaal nutteloos is enzoquote:Op dinsdag 18 september 2007 12:04 schreef lipje het volgende:
[..]
ik gelukkig alleen vandaag
Ohja ik ben vrij en wacht op een monteur
quote:Op dinsdag 18 september 2007 12:06 schreef Xtreem het volgende:
Gaat lekker Fugie
Ik ga naar huis, 1 minuutje lopen
ik doe dat al 9 maandenquote:Op dinsdag 18 september 2007 11:54 schreef Fugie het volgende:
ik heb nog steeds niets te doen
echt erg dit, ik doe al 7 dagen niest anders dan een beetje rondhangen op internet :x
quote:Op dinsdag 18 september 2007 16:35 schreef Tjabbo het volgende:
Ff voor lexi een rallytrab op de foto gezet tijdens de hellendoorn rally.
[afbeelding]
[afbeelding]
niet van Arneaux?quote:Op dinsdag 18 september 2007 17:16 schreef Alexxxxx het volgende:
Bara, post eens een foto van je COrsa in het gespot topic?
Dan ga ik je quoten met de text "Die is van Harrie"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |