Daar streef ik ook altijd naarquote:Op maandag 17 september 2007 21:05 schreef ook_gek het volgende:
kamer aan het verranderen. En ik wil geen 1 kabel zien lopen. Waar ben ik in gods naam aan begonnen
Dat is zwaar klotequote:Op maandag 17 september 2007 21:00 schreef Alexxxxx het volgende:
Net een meer dan halfvolle fles cola ontploft in mn tas!
Het fototoetel wat ook in die tas zat kan ik wel weggooien nu denk ik
En mn jas met protemonnaie, autoverzekringspapieren en paspoort zat ook in die tas![]()
de stroom en kabel voor de tv heb ik geregeld en het resultaat mag er tot nu toe wezen.quote:Op maandag 17 september 2007 21:14 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Daar streef ik ook altijd naarAlleen op een gegeven moment komt er een kabel of 2 bij en dan heb je er geen zin meer in
![]()
aanbevelingsbrief? Voor jouquote:Op maandag 17 september 2007 21:20 schreef PeuRac het volgende:
mn oude werkgevers zijn oké trouwens![]()
ik heb over een paar dagen 3 aanbevelings brieven voor een baan waar ik naar solliciteer
Marketing assistent bij een bedrijf welke management trainingen/lezingen/bijeenkomsten regelt in west europa. Ik solliciteert voor de UK/NL en misschien Duitsland, maar mn duits is niet goed genoeg denk ik.quote:Op maandag 17 september 2007 21:41 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
aanbevelingsbrief? Voor jou![]()
![]()
Wat voor baan is dat eigenlijk?
euh, ja, op zich nog één plek, maar aangezien het onzekeris of Fraubitch gata, weet ik ook niet of ik ga.quote:Op maandag 17 september 2007 22:11 schreef Paladijn het volgende:@ die verwarmingsbuizen in je kamer Mark...
En lexxx, had jij nog plek in de Visa/opvolger de 29e?
tja die zitten er en zullen nooit weg gaan helaas. Dus daar let ik niet meer op.quote:Op maandag 17 september 2007 22:11 schreef Paladijn het volgende:@ die verwarmingsbuizen in je kamer Mark...
En lexxx, had jij nog plek in de Visa/opvolger de 29e?
en de schimmel op de verf/behangquote:Op maandag 17 september 2007 22:37 schreef ook_gek het volgende:
[..]
tja die zitten er en zullen nooit weg gaan helaas. Dus daar let ik niet meer op.
Zelfde als die telefoon aansluiting![]()
lekkage helaas ja. Dat gaat binnen kort gemaakt worden. En je wilt niet weten wat er achter dat behang zit. Alle muren in dit huis zijn van hout en 100 jaar oud of zoquote:
de vloer loopt schots en scheefquote:
gatverdamme ga jij kijken als anderen schijten?quote:Op maandag 17 september 2007 19:52 schreef Alexxxxx het volgende:
zo kijkt ie ook als ie zit te poepen, terwijl ik vlak voor hem op de WC was.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |