Dan heb ik ook wel een aantal targets voor jequote:Op dinsdag 18 september 2007 21:27 schreef BaraCuda het volgende:
Als ik nu een snipergun had gehad met night vision![]()
Dan had ik die vuile teringhufter die al dagen aan een stuk hier in de buurt met een of andere pauperbak aan het scheuren is in de polder z'n motor doormidden geschoten!
Met m'n tv aan hoor ik die schijtbak nog!
om te beginnen jezelf?quote:Op dinsdag 18 september 2007 23:02 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dan heb ik ook wel een aantal targets voor je
het wordt weer lekker overdreven, die knakker was gewoon fout bezig en verzet zich hevig. In nederland gaan ze dan boos kijken in amerika schakelen ze je gewoon uit.quote:Op dinsdag 18 september 2007 20:40 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Mijn god wat een enorm tifusland is dat amerika toch![]()
Waar zijn die stephan supra homo met z'n geweldige amerika nou?![]()
Het was een mededeling. Geen geklaag. Jij bent de zeikerd omdat je om mij zeiktquote:Op dinsdag 18 september 2007 20:42 schreef vlad het volgende:
[..]
Je zal godverdomme ook eens een keer niets te klagen hebben he?![]()
Die knakker was irritant, niets meer, niets minder. Als Kerry aangeeft dat-ie z'n bek moet houden en hij gaat door, dan heeft politie reden om 'm de zaal uit te zetten (nee, nog steeds niet electrocuteren). Nu was Kerry gewoon nog aan het luisteren/antwoorden.quote:Op woensdag 19 september 2007 07:44 schreef Fugie het volgende:
[..]
het wordt weer lekker overdreven, die knakker was gewoon fout bezig en verzet zich hevig. In nederland gaan ze dan boos kijken in amerika schakelen ze je gewoon uit.
Hoppaquote:Op dinsdag 18 september 2007 21:04 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Op een personeelsfeest waar we perongeluk beland zijn. Samen met een van de andere FBG's en aanhang
lekker boeiendquote:Op woensdag 19 september 2007 08:50 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Die knakker was irritant, niets meer, niets minder. Als Kerry aangeeft dat-ie z'n bek moet houden en hij gaat door, dan heeft politie reden om 'm de zaal uit te zetten (nee, nog steeds niet electrocuteren). Nu was Kerry gewoon nog aan het luisteren/antwoorden.
Dat hele politie optreden sloeg nergens op.
quote:
golden showersquote:Op woensdag 19 september 2007 07:55 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Het was een mededeling. Geen geklaag. Jij bent de zeikerd omdat je om mij zeikt.
Ik heb overigens al 1 hoofdstuk afgewerkt.
Was nog een hel klus om die pissende vent buiten beeld te houdenquote:Op woensdag 19 september 2007 18:44 schreef Sjoewe het volgende:
Whoehoe, 15 microseconden faam, terwijl er verslag wordt gedaan over je mislukte aanrandingspoging
Bomenknuffelaarquote:Op woensdag 19 september 2007 19:58 schreef vlad het volgende:
GEIL
GEIL
GEIL
GEIL
GEIL
GEIL
GEIL
GEIL
GEIL
![]()
![]()
ben flieft![]()
met 175 pk blijft er niets van de boom overquote:
Ik vraag van de week ff een routebeschrijving, want ze zullen zelf toch wel wten hoe ik er moet komenquote:Op woensdag 19 september 2007 21:12 schreef ook_gek het volgende:
alexxxxx als jij naar St. Odiliënberg moet je maar eens goed vragen hoe je moet rijden. Want alle toegang wegen zijn dicht![]()
het is 1 fuking drama, en het is ongekend stil daar![]()
mag hopen van wel jaquote:Op woensdag 19 september 2007 21:12 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik vraag van de week ff een routebeschrijving, want ze zullen zelf toch wel wten hoe ik er moet komen
ik heb vandaag met de bus van de zaak hele stukken doro zand moeten banjeren, die wegen hadden ze voor de gelegenheid even weg gehaaldquote:Op woensdag 19 september 2007 21:17 schreef ook_gek het volgende:
[..]
mag hopen van wel ja![]()
ik heb over wegen moeten rijden ook:D![]()
![]()
ik kon niet eens geloven dat ze het wegen noemen![]()
als of ik in een totaal andere wereld was![]()
Motorrijdersquote:Op woensdag 19 september 2007 19:58 schreef vlad het volgende:
GEIL
GEIL
GEIL
GEIL
GEIL
GEIL
GEIL
GEIL
GEIL
![]()
![]()
ben flieft![]()