Bezuinigingen die komen hard aan hequote:Op dinsdag 18 september 2007 19:17 schreef hermandeperman het volgende:
Paupers, je kunt toch wel een euro'tje in zo'n collectebus gooien?
mijn sterke schouders dragen al de zwaarste lasten en dan ook nog gaan collecterenquote:Op dinsdag 18 september 2007 19:17 schreef hermandeperman het volgende:
Paupers, je kunt toch wel een euro'tje in zo'n collectebus gooien?
Donequote:Op dinsdag 18 september 2007 19:35 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaaaaposten in gespot!
issie niet van Haagse Harry?quote:Op dinsdag 18 september 2007 19:41 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Zou kunnen, bedoel je harrie uit zaandam?
Mijn god wat een enorm tifusland is dat amerika tochquote:Op dinsdag 18 september 2007 20:32 schreef lipje het volgende:
ga dan maar filmpjes kijken:
http://www.youtube.com/watch?v=CheY0jYXJjY
Dan stop je die erin.quote:Op dinsdag 18 september 2007 19:18 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik heb alleen maar briefjes van 50 en hoger in mn portemonnaie, de rest veeg ik mn kont mee af.
Als iedereen het zo slecht heeft als ze hier zeggen krijgen ze het juist beterquote:Op dinsdag 18 september 2007 19:21 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Bezuinigingen die komen hard aan he![]()
Lazer op ouwe, jullie zijn gewoon te krenterig.quote:Op dinsdag 18 september 2007 19:27 schreef Fugie het volgende:
[..]
mijn sterke schouders dragen al de zwaarste lasten en dan ook nog gaan collecteren
Je zal godverdomme ook eens een keer niets te klagen hebben he?quote:Op dinsdag 18 september 2007 20:35 schreef ijsmeis het volgende:
Ik heb de cursus binnen. En damn, wat ik de komende 3 maanden moet leren en doen is eigenlijk best veel![]()
. Ik schrok er wel een beetje van.
Maar goed. *aan de slag gaat*
Heb ik nooit foto's van gehad volgens mijquote:Op dinsdag 18 september 2007 19:22 schreef Alexxxxx het volgende:
nou herman, haal je AX foto een suit het slop?
Vrind.quote:Op dinsdag 18 september 2007 20:42 schreef vlad het volgende:
[..]
Je zal godverdomme ook eens een keer niets te klagen hebben he?![]()
Dus?quote:Op dinsdag 18 september 2007 20:48 schreef Alexxxxx het volgende:
Sjoewe, je hebt je UI verneukt.
Vertelquote:Op dinsdag 18 september 2007 20:50 schreef Sjoewe het volgende:
Ik ben er gisteravond getuige van geweest hoe Yes-R bijna peertjes kreeg
He jammerquote:Op dinsdag 18 september 2007 20:50 schreef Sjoewe het volgende:
Ik ben er gisteravond getuige van geweest hoe Yes-R bijna peertjes kreeg
Op een personeelsfeest waar we perongeluk beland zijn. Samen met een van de andere FBG's en aanhangquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |