stadsvernielingsbebouwing? redelijk nieuw dusquote:Op vrijdag 21 september 2007 07:57 schreef Fugie het volgende:
[..]
[..]
dank dank, en er zit een parkeergarage onder dus slopel komt hoogstwaarschijnlijk daar te staan
Eerst nog even het koopcontract lezen en tekenen though
nu pas?quote:
t weekend van 13 en 14 oktober naar de Ringquote:
bitchquote:Op vrijdag 21 september 2007 19:41 schreef vlad het volgende:
LIPJE zou graag eens met z'n allen gaan karten in Delft.
Maar omdat hij te beroerd is om zelf te organiseren, doe ik het maar![]()
Wie wil er mee?
Graag mailtje sturen naar Lipje![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Return of the Unox-muts
Bezitter van een burgerbak Voorheen Alfist
verrekte koekwaus :')
Pappa van Aafke en Onno
quote:Op vrijdag 21 september 2007 19:43 schreef lipje het volgende:
[..]
bitch
Hoi RaimonSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zit op een dieet van Whisky en Vodka. Is al 10 jaar kwijt
Zondag als er niet 3 dagen van die schrale kut 4 takts aan het knarren warenquote:Op vrijdag 21 september 2007 19:26 schreef vlad het volgende:
[..]
nu pas?sloeber
![]()
wanneer mag ik mee karten?![]()
13 en 14 heb ik nog niks geloof ik onder voorbehoud.quote:Op vrijdag 21 september 2007 19:31 schreef lipje het volgende:
[..]
t weekend van 13 en 14 oktober naar de Ring![]()
Ga je mee?
Alles beter dan regio haagladnenquote:Op vrijdag 21 september 2007 20:25 schreef BaraCuda het volgende:
Utrecht heeft een puike indoorbaan.
jij regelt t karten, ipv die bitch Vladquote:Op vrijdag 21 september 2007 20:26 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Alles beter dan regio haagladnen
Zie dat die bitches op het snelste leukste stuk een chicane hebben getieftquote:Op vrijdag 21 september 2007 20:29 schreef BaraCuda het volgende:
http://www.defabrique.nl/#![]()
lange redelijk snelle baan... destijds tenminste![]()
quote:
Nee, ik woon aan de andere kant van Roermond, maar ik ken het gat wel... Mijn dorp is niets beter hoor...quote:Op donderdag 20 september 2007 22:47 schreef ook_gek het volgende:
[..]
woon jij daar ook dan
wat een gat is dat zeg![]()
13-14-15?quote:Op vrijdag 21 september 2007 19:31 schreef lipje het volgende:
[..]
t weekend van 13 en 14 oktober naar de Ring![]()
Ga je mee?
jij zou het regelen toch?quote:Op vrijdag 21 september 2007 20:30 schreef lipje het volgende:
[..]
jij regelt t karten, ipv die bitch Vlad![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |