ja maar ik moest nu over onverharde wegen rijden om ergens te komen tussen mais velden doorquote:Op woensdag 19 september 2007 21:18 schreef Fugie het volgende:
mark, zodra jij buiten den haag komt ben je al in een andere wereld
In mijn herinnering waren er een heleboel bordelen. Ik dnek dat die zich verstopt ahdden omdat ze wisten dat je kwam.quote:Op woensdag 19 september 2007 21:45 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ja maar ik moest nu over onverharde wegen rijden om ergens te komen tussen mais velden door![]()
en dan kom je eindelijk op de plaats van bestemming is er geen mens, fiets of auto te bekennen.
Dodelijk saai![]()
nee ze hebben alle wegen dicht gegooid. God mag weten wat ze aan het maken zijn. Maar alle wegen daar heen dicht. De borden allemaal afgeplakt en dat al van af begin dit jaar volgens de borden.quote:Op woensdag 19 september 2007 21:48 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
In mijn herinnering waren er een heleboel bordelen. Ik dnek dat die zich verstopt ahdden omdat ze wisten dat je kwam.
één woord: A-73quote:Op woensdag 19 september 2007 21:50 schreef ook_gek het volgende:
[..]
nee ze hebben alle wegen dicht gegooid. God mag weten wat ze aan het maken zijn. Maar alle wegen daar heen dicht. De borden allemaal afgeplakt en dat al van af begin dit jaar volgens de borden.
A okequote:
ja!quote:Op woensdag 19 september 2007 21:58 schreef lipje het volgende:
Dan heb je die Niva wel nodig nodig Lexxxxx
Zoveel Lada foto's heb ik nou ook weer nietquote:
Dieselquote:Op woensdag 19 september 2007 21:58 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ja!Ik wil echt graag een dieselniva
Zie, Honda's gaan alleen kapot door sjonniesquote:Op woensdag 19 september 2007 23:49 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
http://englishrussia.com/?p=1471
Wat ben jij bij mij in de buurt komen doen??? Je moet gewoon weten hoe je moet rijden... St. Odiliënberg is nog op een aantal manieren bereikbaar hoorquote:Op woensdag 19 september 2007 21:12 schreef ook_gek het volgende:
alexxxxx als jij naar St. Odiliënberg moet je maar eens goed vragen hoe je moet rijden. Want alle toegang wegen zijn dicht![]()
het is 1 fuking drama, en het is ongekend stil daar![]()
blijf dan wegquote:Op donderdag 20 september 2007 20:05 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Ik kom weer eens langs, dan is dat altijd zo![]()
![]()
Feliquote:Op donderdag 20 september 2007 21:51 schreef Fugie het volgende:
ik heb net een appartement in rotjeknor gekocht
woon jij daar ook danquote:Op donderdag 20 september 2007 16:58 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Wat ben jij bij mij in de buurt komen doen??? Je moet gewoon weten hoe je moet rijden... St. Odiliënberg is nog op een aantal manieren bereikbaar hoor
heb je al een printer?quote:Op donderdag 20 september 2007 23:01 schreef Alexxxxx het volgende:
ik heb iig een routebeschrijving nu naar St O-berg
Die sitequote:Op donderdag 20 september 2007 16:58 schreef Metalfreak het volgende:
Trouwens, iemand een auto kopen, ik heb hier een site van een hééééél betrouwbaar bedrijf
http://autohandelmvanreeken.myv.nl/
quote:
dank dank, en er zit een parkeergarage onder dus slopel komt hoogstwaarschijnlijk daar te staanquote:Op donderdag 20 september 2007 22:12 schreef lipje het volgende:
[..]
Felien met je slopel voor de deur wordt er ook niet ingebroken
quote:Op vrijdag 21 september 2007 07:58 schreef ijsmeis het volgende:
Gefeliciteerd Fugie.
yo mark,quote:Op vrijdag 21 september 2007 10:17 schreef ook_gek het volgende:
yo fugie,
gefeliciteerd en waar blijven de foto's dan
yo fugie,quote:Op vrijdag 21 september 2007 10:29 schreef Fugie het volgende:
[..]
yo mark,
ik ga eerst regelen dat ik een koopcontract teken enzo, dan komen er wel fotos en zulks.
YoYo markquote:Op vrijdag 21 september 2007 11:25 schreef ook_gek het volgende:
[..]
yo fugie,
vertel dan, je weet toch!!! is het en flat of een huisje op de grond. En is het al gepimpt of moet je zelf nog veel pimen. Ik ben benieuwd homie
pies out
dus wanneer kunnuh we komuh chillih met de bro's van ptaquote:Op vrijdag 21 september 2007 11:38 schreef Fugie het volgende:
[..]
YoYo mark
Het is de hizzlefowshizzle crib! Op de tweedeetage boven een passage met alle benodigde winkels (bakker, slager, supermarkten en ondergrondse parkeergarage) ligt een 2 kamer appartement met 1 grote woonkamer op het zuiden met eethoek en keuken. Via de gang is toegang tot de wc en de badkamer. Aan de achterkant bevind zich de slaapkamer.
Het complex is uit 1996 dus er hoeft in principe niets aan te gebeuren, bovendien kan ik de meubels overnemen voor relatief weinig geld (2000 uncle sam euros). Aan de voorzijde (op het zuiden dus) ligt bovendien nog een balkon om te chillen met de bro's en de ho's.
Pimpen zal ik niet teveel doen, was van plan mijn spaarcentjes te investeren in mijn toekomst.
* Fugie out pies!
nietquote:Op vrijdag 21 september 2007 12:44 schreef ook_gek het volgende:
[..]
dus wanneer kunnuh we komuh chillih met de bro's van pta![]()
fuguz klinkt als een enge soaquote:Op vrijdag 21 september 2007 14:03 schreef hermandeperman het volgende:
Fuguz heeft een hizzle in Roffa![]()
Waar ongeveer Fuguz?
Dat ken ik wel ja, vriend van mij woont daar tegenoverquote:Op vrijdag 21 september 2007 14:04 schreef Fugie het volgende:
[..]
fuguz klinkt als een enge soa:x
rotterdam noord, boven de eudokiapassage bij de hofpleinlijn ter hoogte van de bergweg.
is wel aardig in het centrum jaquote:Op vrijdag 21 september 2007 14:11 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Dat ken ik wel ja, vriend van mij woont daar tegenoverWel midden in het centrum
En jij bent toch een enge soa
Je hebt toch een eupfel?quote:Op vrijdag 21 september 2007 14:14 schreef Fugie het volgende:
[..]
is wel aardig in het centrum jaMaar daar is het dan ook op geselecteerd. Ook lekker dicht bij centraal, wat wel hendig sjiek is ivm werk enzo.
Ik las stageloophoerquote:Op vrijdag 21 september 2007 16:08 schreef Dangel het volgende:
Stagelopoer is boos op meHij mocht pas naar huis als ie zn werk goed klaar had, en hij had het afgeraffeld
Ja, dan mag je niet naar huis he?
yushquote:Op vrijdag 21 september 2007 18:13 schreef Alexxxxx het volgende:
fotomeet in de buurt? Die waar ik een tvp heb gezet bedoel je?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |