Tot de naborrel begintquote:Op zaterdag 15 september 2007 11:40 schreef Thelonious het volgende:
Hoe lang gaat dit duren?
De hele dag. Straks wordt er gelunched met Zalmquote:Op zaterdag 15 september 2007 11:40 schreef Thelonious het volgende:
Hoe lang gaat dit duren?
Doen ze niet.quote:Op zaterdag 15 september 2007 11:41 schreef gronk het volgende:
Ik zou het wel OK vinden als ze aptroot ook de wacht aanzegden
Hij heeft niet zoveel reden om ongerust te zijn lijkt me.quote:Op zaterdag 15 september 2007 11:40 schreef Hexagon het volgende:
Rutte wordt er niet vrolijker op
Dokter Bernard...quote:Op zaterdag 15 september 2007 11:42 schreef Toad het volgende:
Mooi wit jasje.
Nou ja, hij blijft de minst benijdenswaardige fractievoorzitter van dit moment.quote:Op zaterdag 15 september 2007 11:43 schreef SCH het volgende:
[..]
Hij heeft niet zoveel reden om ongerust te zijn lijkt me.
Tnx!quote:
Ik denk dat Mark zijn kop ook gaat rollen hoorquote:Op zaterdag 15 september 2007 11:44 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Nou ja, hij blijft de minst benijdenswaardige fractievoorzitter van dit moment.
Nah maar dan nog, als al die kaderfiguren even hun gal komen spuienquote:Op zaterdag 15 september 2007 11:43 schreef SCH het volgende:
[..]
Hij heeft niet zoveel reden om ongerust te zijn lijkt me.
Niet alleen op dit moment. Al bijna een jaarquote:Op zaterdag 15 september 2007 11:44 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Nou ja, hij blijft de minst benijdenswaardige fractievoorzitter van dit moment.
Niet.. Geen enkele nieuwe fractieleider wil Rita in zijn club en Rita wil geen niet in een club waarbij ze geen Partij-leider is... Dus dat gaat echt niet lukken.quote:Op zaterdag 15 september 2007 11:43 schreef I.R.Baboon het volgende:
Nou, Henk Kamp is genoemd.
Vraag me wel af hoe hij zou omgaan met de vast doorruziende Rutte en Verdonk.
Die laten ze wel zitten denk ik. Ik hoop het ook, want die Rutte zal ze een flinke nederlaag bij de verkiezingen gaan bezorgen.quote:Op zaterdag 15 september 2007 11:44 schreef Ole het volgende:
[..]
Ik denk dat Mark zijn kop ook gaat rollen hoor
Zaten er nu bloedvlekken op?quote:Op zaterdag 15 september 2007 11:42 schreef Toad het volgende:
Mooi wit jasje.
620.555 gezichtenquote:Op zaterdag 15 september 2007 11:43 schreef SCH het volgende:
Dat gezeik over die voorkeursstemmen, de hele tijd.
Die mensen hebben ook gewoon op de VVD gestemd.
De VVD is er dan ook voor de kiezers, het is geen rotaryclub.quote:Op zaterdag 15 september 2007 11:43 schreef Borkydude het volgende:
Laat die knaapjes eens ophouden over die voorkeursstemmen
Ik betwijfel het.quote:Op zaterdag 15 september 2007 11:44 schreef Ole het volgende:
[..]
Ik denk dat Mark zijn kop ook gaat rollen hoor
Maar niet op de VVD van Mark Rutte.quote:Op zaterdag 15 september 2007 11:43 schreef SCH het volgende:
Dan denk ik dat Rutte de eer aan zichzelf houdtquote:Op zaterdag 15 september 2007 11:46 schreef SCH het volgende:
SCH:
ik denk dat het bestuur weg moet en rutte blijft en dat er een soort halfslachtige lijmpoging komt, 1 of ander commissietje ofzo
Pech, dat was de enige VVD beschikbaar om op te stemmen op dat moment. Ondanks alle "Stem VVD maar stem Twee"-campagnes.quote:Op zaterdag 15 september 2007 11:46 schreef Zwaardvisch het volgende:
[..]
Maar niet op de VVD van Mark Rutte.
quote:Op zaterdag 15 september 2007 11:46 schreef Zwaardvisch het volgende:
[..]
Maar niet op de VVD van Mark Rutte.
Dat laffe clubje.quote:Op zaterdag 15 september 2007 11:46 schreef Thelonious het volgende:
Hij noemt wel een aantal mensen die ik nog niet heb zien zitten. Linschoten, Hoogevorst.
Neh, daar is hij te trots voor. Hij wil slagen bij de VVD.quote:Op zaterdag 15 september 2007 11:47 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Dan denk ik dat Rutte de eer aan zichzelf houdt
Henk Kamp en Uri Rosenthalquote:Op zaterdag 15 september 2007 11:47 schreef Ole het volgende:
Wie zit er links naast Rutte?
Tnx..quote:
Tuurlijk, maar feit blijft dat verdonk een grootte groep achter zich heeft. En dus ook echt wel wat meer 'respect?' verdient. Ze is niet gekozen om haar sport en onderwijs capaciteiten. Tuurlijk dat ze geen fractievoorzitter wordt, maar haar niet het recht geven om kritiek op de VVD te hebben?quote:Op zaterdag 15 september 2007 11:43 schreef SCH het volgende:
Dat zou wel de meest trieste oplossing zijn, want ze hebben al ervaring met zo'n succesvolle commissie.quote:Op zaterdag 15 september 2007 11:46 schreef SCH het volgende:
SCH:
ik denk dat het bestuur weg moet en rutte blijft en dat er een soort halfslachtige lijmpoging komt, 1 of ander commissietje ofzo
Hoezo? Daar hoef je niet op te wachten. Die mensen hebben opde VVD gestemd. Je stemt in Nederland niet alleen op een persoon.quote:Op zaterdag 15 september 2007 11:48 schreef Urquhart het volgende:
[..]
We zullen zien bij de volgende verkiezingen
Sowieso, toekomstige verkiezingen hebben natuurlijk geen hol te maken met de nabeschouwing van de afgelopen verkiezingen.quote:Op zaterdag 15 september 2007 11:49 schreef SCH het volgende:
[..]
Hoezo? Daar hoef je niet op te wachten. Die mensen hebben opde VVD gestemd. Je stemt in Nederland niet alleen op een persoon.
Tja, iedere oplossing is triest denk ik.quote:Op zaterdag 15 september 2007 11:49 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Dat zou wel de meest trieste oplossing zijn, want ze hebben al ervaring met zo'n succesvolle commissie.
(waarmee ik niet wil zeggen dat het onmogelijk is als uitkomst)
Verdonk blijft gewoon een stoorzender binnen die fractie met een eigen agenda.quote:Op zaterdag 15 september 2007 11:49 schreef the_disheaver het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar feit blijft dat verdonk een grootte groep achter zich heeft. En dus ook echt wel wat meer 'respect?' verdient. Ze is niet gekozen om haar sport en onderwijs capaciteiten. Tuurlijk dat ze geen fractievoorzitter wordt, maar haar niet het recht geven om kritiek op de VVD te hebben?
Wel het zoet, en niet het zuur?
Omdat ik denk dat dat meer dan de helft van die mensen die op Verdonk hebben gestemd niet echt op de VVD hebben gestemd, maar op de persoon Verdonk. Dat ze toevallig op de VVD-lijst stond is niet relevant.quote:Op zaterdag 15 september 2007 11:49 schreef SCH het volgende:
[..]
Hoezo? Daar hoef je niet op te wachten. Die mensen hebben opde VVD gestemd. Je stemt in Nederland niet alleen op een persoon.
Bolkestein heeft gelijk: ze heeft haar verlies nooit kunnen aanvaarden en denkt nog steeds dat ze de nummer 1 is.quote:Op zaterdag 15 september 2007 11:49 schreef the_disheaver het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar feit blijft dat verdonk een grootte groep achter zich heeft. En dus ook echt wel wat meer 'respect?' verdient. Ze is niet gekozen om haar sport en onderwijs capaciteiten. Tuurlijk dat ze geen fractievoorzitter wordt, maar haar niet het recht geven om kritiek op de VVD te hebben?
Wel het zoet, en niet het zuur?
quote:
En als de partij ooit weer een zekere mate van stabiliteit wil opbouwen, moeten ze naar mijn mening dat risico maar nemen.quote:Op zaterdag 15 september 2007 11:51 schreef Urquhart het volgende:
Vandaar dat ik een behoorlijk verlies voor de VVD voorzie bij de volgende verkiezingen.
Welnee, denk je eens in dat ze een paar uur doorruzieen, er chaos uit dreigt te breken, en dan opeens komt Hans Wiegel van achterin de zaal naar voren lopen. De massa wijkt voor hem als eens de rode zee, Hans grijpt de hoofdmicrofoon, roept "Ik doe het". Rutte valt Verdonk (die net binnen kwam lopen) in de armen, er stijgt een euforisch applaus op uit de zaal en iedereen gaat gezellig een sigaar roken.quote:Op zaterdag 15 september 2007 11:50 schreef SCH het volgende:
[..]
Tja, iedere oplossing is triest denk ik.![]()
Dat moeten ze zelf bepalen. Ik denk dat het nog wel wat kan worden als ze samen met D66 verder gaan als een sociaal-liberale partij.quote:Op zaterdag 15 september 2007 11:53 schreef Litpho het volgende:
[..]
En als de partij ooit weer een zekere mate van stabiliteit wil opbouwen, moeten ze naar mijn mening dat risico maar nemen.
Omdat hij het als fractievoorzitter gigantisch verprutst heeft ja, met dat cijferslot op z'n deur en dat overdreven monisme.quote:Op zaterdag 15 september 2007 11:50 schreef Hexagon het volgende:
Ik snap trouwens dat Nijpels nooit als sterke man wordt gezien. Hij bracht de VVD in1982 naar meer zetels dan Wiegel ooit deed. In 1986 verloor ie wel maar kon ie wel verder regeren.
Je weet dat de nummer 2 niet meer dan de helft van de totale stemmen heeft gekregen? Hebben mensen ook nog gestemd op onder andere de VVD van Henk Kamp en de VVD van Gerrit Zalm, of is dat verschil alleen maar belangrijk omdat de nummer twee een eigen campagne heeft gevoerd?quote:Op zaterdag 15 september 2007 11:52 schreef Zwaardvisch het volgende:
[..]
Man, geloof je het zelf. Als de nummer 2 meer stemmen trekt dan de nummer 1 betekent dat dat de kiezers de VVD onder Rutte niet zien zitten.
Dat was het al, en kon je voor de lijsttrekkerverkiezing al voorspellen. Fout was het 'ik op 1, jij op 2' verhaal. De verschillen zijn er veel te groot voor. Fout is ook het ontbreken van een leider die over het gehele flank van de VVD zit. Rechts ziet niks in rutte, links niets in verdonk. Dat gaat niet, je kon er op wachten.quote:Op zaterdag 15 september 2007 11:51 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Verdonk blijft gewoon een stoorzender binnen die fractie met een eigen agenda.
Oke dat wist ik nietquote:Op zaterdag 15 september 2007 11:54 schreef Zwaardvisch het volgende:
[..]
Omdat hij het als fractievoorzitter gigantisch verprutst heeft ja, met dat cijferslot op z'n deur en dat overdreven monisme.
Word gezellig. 40.000 leden, 1 zetel en lekker keuvelen over Thorbecke en John Locke.quote:Op zaterdag 15 september 2007 11:53 schreef Litpho het volgende:
[..]
En als de partij ooit weer een zekere mate van stabiliteit wil opbouwen, moeten ze naar mijn mening dat risico maar nemen.
Eindelijk een verstandig woord via die microfoon.quote:Op zaterdag 15 september 2007 11:55 schreef Toad het volgende:
Netjes dat De Vries bij een interruptiemicrofoon wacht...
Ik maak me ook geen illusies over in hoeverre ze mijn mening aan gaan trekken, maak je geen zorgenquote:Op zaterdag 15 september 2007 11:54 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Dat moeten ze zelf bepalen. Ik denk dat het nog wel wat kan worden als ze samen met D66 verder gaan als een sociaal-liberale partij.
Massaal stemmen op de nummer 2 is anders dan stemmen op je favo backbencher of minister die toch geen kans maakt op het leiderschap. Als ik bij de PvdA op Mei Li Vos stem, is dat ook niet omdat ik haar als leider wil hebben.quote:Op zaterdag 15 september 2007 11:55 schreef Litpho het volgende:
[..]
Je weet dat de nummer 2 niet meer dan de helft van de totale stemmen heeft gekregen? Hebben mensen ook nog gestemd op onder andere de VVD van Henk Kamp en de VVD van Gerrit Zalm, of is dat verschil alleen maar belangrijk omdat de nummer twee een eigen campagne heeft gevoerd?
Prima toch? Beter dan continu op minimaal twee benen hinken voor een hypothetische zetelwinst (en dat zwalken wordt overduidelijk óók al door de kiezer afgestraft). Beter een basis om op door te bouwen dan een gebrek aan keuzes, een gebrek aan koers en een gebrek aan gezicht waarmee je niet te onderscheiden bent van alle andere centrumrechtse partijen.quote:Op zaterdag 15 september 2007 11:56 schreef Zwaardvisch het volgende:
[..]
Wordt gezellig. 40.000 leden, 1 zetel en lekker keuvelen over Thorbecke en John Locke.
Die Wilders lacht in z'n vuisje. Nu krijgt hij van de VVD vrij spel op het gebied van immigratie/integratiequote:Op zaterdag 15 september 2007 11:56 schreef pberends het volgende:
Xenofobie. Wat een teringschijnheil. Hij moet lekker in een bejaardentehuis gaan zitten in fucking Kanaleneiland. Wat een sukkel. Vandaar dat de VVD veel stemmen verliest.
Die kerel snapt er inderdaad geen reet van. Op naar de 5 zetelsquote:Op zaterdag 15 september 2007 11:56 schreef pberends het volgende:
Xenofobie. Wat een teringschijnheil. Hij moet lekker in een bejaardentehuis gaan zitten in fucking Kanaleneiland. Wat een sukkel. Vandaar dat de VVD veel stemmen verliest.
Dat je niet teveel kansloze immigranten die overmatig crimineel worden, veel sociale zekerheid opslurpen, enzovoorts in je land wil, heeft GEEN REET met xenofobie of vreemdelingenhaat te maken. Het is gewoon puur pragmatisme. Dit is gewoon pure laster van iedereen die een streng immigratiebeleid wil. Ze hebben bij de VVD geen reet geleerd van de periode Fortuyn.quote:Op zaterdag 15 september 2007 11:59 schreef latin_LiZzY het volgende:
[..]
Die kerel snapt er inderdaad geen reet van. Op naar de 5 zetels
Die figuranten zijn ook hilarisch hoor.quote:Op zaterdag 15 september 2007 12:00 schreef cyberpope het volgende:
Maar ik wil niet al die figuranten horen, maar de hoofdrolspelers.
quote:Op zaterdag 15 september 2007 12:00 schreef cyberpope het volgende:
Maar ik wil niet al die figuranten horen, maar de hoofdrolspelers.
Laat ze lekker in die waan, hebben ze de volgende keer 10 zetels.quote:Op zaterdag 15 september 2007 12:01 schreef Zwaardvisch het volgende:
Hou toch verdomme eens op met dat 'groeien' en 'tijd geven'. Hij heeft zijn kans gehad. En gigantisch verprutst. De gemiddelde stagiar bij Unilever was er al lang uitgekickt.
Ben jij Lemmeb, even tussen de regels door?quote:Op zaterdag 15 september 2007 12:02 schreef Jo3pM3lo3n het volgende:
Ik heb echt een grafhekel aan die Rutte. Echt zo'n popiejopie homofiele autoverkoper. En maar blijven lachen, ook al issie nog maagd. Totaal geen karakter, helemaal niks.
quote:Op zaterdag 15 september 2007 12:02 schreef Jo3pM3lo3n het volgende:
Ik heb echt een grafhekel aan die Rutte. Echt zo'n popiejopie homofiele autoverkoper. En maar blijven lachen, ook al issie nog maagd. Totaal geen karakter, helemaal niks.
Lemmeb heeft het maar druk; als ik de verschillende bronnen moet geloven heeft hij al een stuk of tien actieve klonen.quote:Op zaterdag 15 september 2007 12:04 schreef Zwaardvisch het volgende:
[..]
Ben jij Lemmeb, even tussen de regels door?
Ik ben Jo3pM3lo3n. Aangenaam.quote:Op zaterdag 15 september 2007 12:04 schreef Zwaardvisch het volgende:
[..]
Ben jij Lemmeb, even tussen de regels door?
Floripas kwam toch gisteren met André van Duin?quote:Op zaterdag 15 september 2007 12:05 schreef Reya het volgende:
[..]
Lemmeb heeft het maar druk; als ik de verschillende bronnen moet geloven heeft hij al een stuk of tien actieve klonen.
Die zit te genieten thuis op de bankquote:Op zaterdag 15 september 2007 12:08 schreef venomsnake het volgende:
Wat zo'n Verdonk toch allemaal los maakt..![]()
Idioot eigenlijk dat dit soort belangrijke congressen nooit over politiek inhoudelijke onderwerpen gaat.quote:Op zaterdag 15 september 2007 12:08 schreef venomsnake het volgende:
Wat zo'n Verdonk toch allemaal los maakt..![]()
Of ze zit in de auto, laten we het hopen.quote:Op zaterdag 15 september 2007 12:09 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Die zit te genieten thuis op de bank
Zover ik begrepen heb is ze in veldhoven.. Gereed om als verlosser binnen gehaald te worden als ze daartoe de mogelijkheid ziet.quote:Op zaterdag 15 september 2007 12:09 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Volgens mij ook ja. Het draait weer allemaal om haar.quote:Op zaterdag 15 september 2007 12:09 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Ik denk het niet. Maar zou wel prachtige tv zijn natuurlijkquote:Op zaterdag 15 september 2007 12:09 schreef Thelonious het volgende:
[..]
Of ze zit in de auto, laten we het hopen.
Is Johan Derksen er?quote:Op zaterdag 15 september 2007 12:10 schreef Hexagon het volgende:
De snor!
Hij heeft natuurlijk wel gelijk.quote:Op zaterdag 15 september 2007 12:09 schreef Urquhart het volgende:
Daar heb je die snor van NOVA weer
Net zo oud als de VVD: 60 jaar.quote:Op zaterdag 15 september 2007 12:09 schreef Falco het volgende:
Wow, wat een snor!
Onze man uit Staphorst, de heer Thalen.quote:Op zaterdag 15 september 2007 12:11 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Wie is deze gozer?
De fractievoorzitter van de VVD in Staphorst.quote:Op zaterdag 15 september 2007 12:11 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Wie is deze gozer?
Van Talen, afdeling Staphorstquote:Op zaterdag 15 september 2007 12:11 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Wie is deze gozer?
She's like XTC.quote:Op zaterdag 15 september 2007 12:11 schreef Jo3pM3lo3n het volgende:
Die Verdonk is zo angstaanjagend gaaf. Ook al heeft ze misschien geen zak bereikt, als je haar ziet zitten bij Nova of Netwerk, dan weet je gewoon: zij roeleert.
Volgens mij wil men juist af van rechts populistisch geneuzel....quote:Op zaterdag 15 september 2007 12:12 schreef immortalsean het volgende:
ik hoop dat de toekomst van de vvd op de volgende manier eruitziet:
en ook joost eerdmans binnenhalen.
Ik was gisteren lichtelijk verbaasd toen ik vernam dat Staphorst ook VVD'ers woonden.quote:Op zaterdag 15 september 2007 12:12 schreef Reya het volgende:
De fractievoorzitter van de VVD in Staphorst.
Johan Derksen is er ook ?quote:Op zaterdag 15 september 2007 12:10 schreef Hexagon het volgende:
De snor!
Je bedoelt: na de derde keer wordt je depressief, en het wordt alleen maar erger?quote:
En dat op m'n verjaardag.quote:Op zaterdag 15 september 2007 12:14 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Ik was gisteren lichtelijk verbaast toen ik vernam dat Staphorst ook VVD'ers woonden.
Zal hij wel geen fan van Verdonk zijn, aangezien Kanu een Cruijff adept is.quote:
eigenlijk moet Goor maar de leiding overnemen, die is ook VVD'er, dan is er nog wat te lachenquote:
Hij nam het bij VI altijd wel op voor Verdonk, als Babs Verdonk weer neersabelde.quote:Op zaterdag 15 september 2007 12:16 schreef Longmen het volgende:
[..]
Zal hij wel geen fan van Verdonk zijn, aangezien Kanu een Cruijff adept is.![]()
Ja, Geer en Goor zijn ook VVD-ers.quote:Op zaterdag 15 september 2007 12:17 schreef borisz het volgende:
[..]
eigenlijk moet Goor maar de leiding overnemen, die is ook VVD'er, dan is er nog wat te lachen![]()
Dan worden ze de grootste partijquote:Op zaterdag 15 september 2007 12:18 schreef Thelonious het volgende:
[..]
Ja, Geer en Goor zijn ook VVD-ers.
Daarmee gaan ze kiezers trekken.
Ja, ik zal voortaan eerder wakker worden.quote:Op zaterdag 15 september 2007 12:16 schreef Zwaardvisch het volgende:
En dat op m'n verjaardag.
Zelfs Maikuul zal VVD stemmen.quote:Op zaterdag 15 september 2007 12:19 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Dan worden ze de grootste partij
Laat de boel maar scheuren hoor.quote:
"Ik zie heel veel blije en vooruitstrevende mensen in deze partij, dus laten we er een gezellige boel van maken en daarom Mark Rutte steunen." Nee, ik mis dat niet zo.quote:Op zaterdag 15 september 2007 12:22 schreef Thelonious het volgende:
Ik mis Erica Terpstra.
Grouphug.quote:Op zaterdag 15 september 2007 12:24 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
"Ik zie heel veel blije en vooruitstrevende mensen in deze partij, dus laten we er een gezellige boel van maken en daarom Mark Rutte steunen." Nee, ik mis dat niet zo.
Iemand dat verhaal van livestro al gelezen?quote:Op zaterdag 15 september 2007 12:23 schreef cyberpope het volgende:
Laat de boel maar scheuren hoor.
Dan krijgen we een conservatieve stroming met Verdonk, Wilders en mensen als Leivenstro en Teeven.
Een lulverhaal.quote:Op zaterdag 15 september 2007 12:25 schreef gronk het volgende:
[..]
Iemand dat verhaal van livestro al gelezen?
Die vrouwen niet.quote:Op zaterdag 15 september 2007 12:25 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ik ben maar even vrouwenvoetbal gaan kijken. Dat is ook leuk.
Ah, het snijdt dus houtquote:
Ik dacht al, wat doet van de Kamp hier?quote:Op zaterdag 15 september 2007 12:26 schreef cyberpope het volgende:
Hallo wij zijn niet doof lul.
Goh, ook al geabboneerd op De Telegraaf? Je hebt het maar druk met de NRC en Telegraaf lezen.quote:
Moet ik me verontschuldigen dat ik veel lees?quote:Op zaterdag 15 september 2007 12:29 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Goh, ook al geabboneerd op De Telegraaf? Je hebt het maar druk met de NRC en Telegraaf lezen.
Hij weet zich geen houding te geven, die man gaat op van de zenuwenquote:Op zaterdag 15 september 2007 12:30 schreef PLAE@ het volgende:
Ik irriteer me er aan dat Rutte constant maar zit te praten terwijl mensen spreken.
2.5 uur lang luisteren moet toch niet zó moeilijk zijn. Het gaat al vanaf 10.15 zoquote:Op zaterdag 15 september 2007 12:31 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Hij weet zich geen houding te geven, die man gaat op van de zenuwen
Voor hem wel blijkbaarquote:Op zaterdag 15 september 2007 12:32 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
2.5 uur lang luisteren moet toch niet zó moeilijk zijn.
Ja echt vreselijk dat hij af en toe iets met de anderen bespreekt terwijl er in de zaal voortdurend het zelfde riedeltje wordt afgedraaidquote:Op zaterdag 15 september 2007 12:32 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
2.5 uur lang luisteren moet toch niet zó moeilijk zijn. Het gaat al vanaf 10.15 zo
Cognac zuip je niet, SCH.quote:Op zaterdag 15 september 2007 12:32 schreef SCH het volgende:
Weisglas
Heeft duidelijk weer te veel gezopen gisteravond.
Wat een hypocriete lul is dat toch.
In met het Oog op vs Nicolai vond je dat ook?quote:Op zaterdag 15 september 2007 12:32 schreef SCH het volgende:
Wat een hypocriete lul is dat toch.
Jammer dat er zoveel oude vellen rondlopen, anders had ik echt een reden om lid te worden van de VVD.quote:Op zaterdag 15 september 2007 12:32 schreef immortalsean het volgende:
de lunch naakt!
quote:Op zaterdag 15 september 2007 12:35 schreef Urquhart het volgende:
Ow nee, weer moeders met opvoed-verhalen
Die verdomde media laten het zo lijken dat hij niet anders doetquote:Op zaterdag 15 september 2007 12:33 schreef SCH het volgende:
[..]
Ja echt vreselijk dat hij af en toe iets met de anderen bespreekt terwijl er in de zaal voortdurend het zelfde riedeltje wordt afgedraaid![]()
Wat valt er te lachen? Leuk meisje.quote:Op zaterdag 15 september 2007 12:34 schreef Hexagon het volgende:
Blonde Nicole
Vereniging voor ondersteuning verdonkbeleid hahahaha
Mits ze haar mond houdt.quote:Op zaterdag 15 september 2007 12:34 schreef Longmen het volgende:
Zo deze blonde kan ook wel een beurt gebruiken
Kom op zeg.. iemand die een dergelijke verening opricht heeft tijd te veel.quote:Op zaterdag 15 september 2007 12:35 schreef Zwaardvisch het volgende:
Wat valt er te lachen? Leuk meisje.
Misschien is al dit gedoe wel een truuk van de VVD om er zeker van te zijn dat Pronk voorzitter wordt.quote:Op zaterdag 15 september 2007 12:27 schreef Urquhart het volgende:
Jan Pronk wordt lachend PvdA-voorzitter door scheuring binnen de VVD
Nee, maar het verbaast me een beetje.quote:Op zaterdag 15 september 2007 12:30 schreef Zwaardvisch het volgende:
[..]
Moet ik me verontschuldigen dat ik veel lees?
Genoeg 'ik als moeder', 'in het bedrijfsleven' en 'kat, en waar is het vlees'quote:Op zaterdag 15 september 2007 12:35 schreef Reya het volgende:
En weer het 'ik als moeder'.
Dat zegt meer over jou dan over mij, vriendje.quote:Op zaterdag 15 september 2007 12:36 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Nee, maar het verbaast me een beetje.
Ja dat vond ik nou ookquote:Op zaterdag 15 september 2007 12:35 schreef Zwaardvisch het volgende:
[..]
Geen verkeerd woord over dr uiterlijk heur, ik zou dr wel mee van bil willenquote:Op zaterdag 15 september 2007 12:35 schreef Zwaardvisch het volgende:
[..]
Die was toch wel aardigquote:Op zaterdag 15 september 2007 12:37 schreef the_disheaver het volgende:
[..]
Genoeg en 'kat, en waar is het vlees'
Koot en Bie hadden het niet mooier kunnen zeggenquote:Op zaterdag 15 september 2007 12:35 schreef cyberpope het volgende:
Nederlandse vereniging voor ondersteuning van verdonk beleid... Pffft... om je te bescheuren.
Een commissie voor ondersteuning van D66-beleid zou grappiger zijn.quote:Op zaterdag 15 september 2007 12:37 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Geen verkeerd woord over dr uiterlijk heur, ik zou dr wel mee van bil willen
Maar die club van dr![]()
Bij die foto haak ik al afquote:Op zaterdag 15 september 2007 12:38 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
Die was toch wel aardig
http://www.ministerverdonkbeleid.nl/ , zit geld achter
E= mc kwadraat.quote:Op zaterdag 15 september 2007 12:39 schreef venomsnake het volgende:
http://www.ministerverdonkbeleid.nl/
![]()
![]()
Heeeeh, die voorste ken ik van de JOVD.quote:Op zaterdag 15 september 2007 12:39 schreef Longmen het volgende:
[..]
Bij die foto haak ik al af
[afbeelding]
Ach boeien. Zulke meisjes moeten toch ook wat te doen hebben.quote:
Ze nemen zichzelf nog serieus ook... .niet te filmen. Dit hadden koot en de bie zelfs in hun hoogtij dagen niet kunnen verzinnen.quote:Op zaterdag 15 september 2007 12:39 schreef venomsnake het volgende:
http://www.ministerverdonkbeleid.nl/
![]()
![]()
Blij dat jij nog ergens om kan lachen, na al die in vitriool gedrenkte posts van je.quote:Op zaterdag 15 september 2007 12:42 schreef cyberpope het volgende:
[..]
Ze nemen zichzelf nog serieus ook... .niet te filmen. Dit hadden koot en de bie zelfs in hun hoogtij dagen niet kunnen verzinnen.
(of ze hebben een geweldig gevoel voor humor.. zit hier al 5 minuten lachend op mijn stoel!)
De PvdA hangt helemaal aan elkaar van dit soort clubjes. Alleen daar wordt het volkomen normaal gevonden en daar hoor je nooit iemand over.quote:Op zaterdag 15 september 2007 12:42 schreef cyberpope het volgende:
[..]
Ze nemen zichzelf nog serieus ook... .niet te filmen. Dit hadden koot en de bie zelfs in hun hoogtij dagen niet kunnen verzinnen.
(of ze hebben een geweldig gevoel voor humor.. zit hier al 5 minuten lachend op mijn stoel!)
De kunst is ook om jezelf nooit te serieus te nemen.. Hoop dat jij dat ook met jezelf niet doet.quote:Op zaterdag 15 september 2007 12:44 schreef Zwaardvisch het volgende:
Blij dat jij nog ergens om kan lachen, na al die in vitriool gedrenkte posts van je.
Ik ken ze niet.. maar la maar horen. Vind dat soort dingen erg geinig. (van Wilders tot SP)quote:Op zaterdag 15 september 2007 12:46 schreef Jo3pM3lo3n het volgende:
De PvdA hangt helemaal aan elkaar van dit soort clubjes. Alleen daar wordt het volkomen normaal gevonden en daar hoor je nooit iemand over.
Die enge heks.quote:Op zaterdag 15 september 2007 12:47 schreef immortalsean het volgende:
oh god, krijgen we sybilla ook nog.
Storm allemaal op Aptroot af!!quote:Op zaterdag 15 september 2007 12:48 schreef venomsnake het volgende:
gaat een gezellig etentje worden..![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |