Kom op zeg.. iemand die een dergelijke verening opricht heeft tijd te veel.quote:Op zaterdag 15 september 2007 12:35 schreef Zwaardvisch het volgende:
Wat valt er te lachen? Leuk meisje.
Misschien is al dit gedoe wel een truuk van de VVD om er zeker van te zijn dat Pronk voorzitter wordt.quote:Op zaterdag 15 september 2007 12:27 schreef Urquhart het volgende:
Jan Pronk wordt lachend PvdA-voorzitter door scheuring binnen de VVD
Nee, maar het verbaast me een beetje.quote:Op zaterdag 15 september 2007 12:30 schreef Zwaardvisch het volgende:
[..]
Moet ik me verontschuldigen dat ik veel lees?
Genoeg 'ik als moeder', 'in het bedrijfsleven' en 'kat, en waar is het vlees'quote:Op zaterdag 15 september 2007 12:35 schreef Reya het volgende:
En weer het 'ik als moeder'.
Dat zegt meer over jou dan over mij, vriendje.quote:Op zaterdag 15 september 2007 12:36 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Nee, maar het verbaast me een beetje.
Ja dat vond ik nou ookquote:Op zaterdag 15 september 2007 12:35 schreef Zwaardvisch het volgende:
[..]
Geen verkeerd woord over dr uiterlijk heur, ik zou dr wel mee van bil willenquote:Op zaterdag 15 september 2007 12:35 schreef Zwaardvisch het volgende:
[..]
Die was toch wel aardigquote:Op zaterdag 15 september 2007 12:37 schreef the_disheaver het volgende:
[..]
Genoeg en 'kat, en waar is het vlees'
Koot en Bie hadden het niet mooier kunnen zeggenquote:Op zaterdag 15 september 2007 12:35 schreef cyberpope het volgende:
Nederlandse vereniging voor ondersteuning van verdonk beleid... Pffft... om je te bescheuren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |