Die figuranten zijn ook hilarisch hoor.quote:Op zaterdag 15 september 2007 12:00 schreef cyberpope het volgende:
Maar ik wil niet al die figuranten horen, maar de hoofdrolspelers.
quote:Op zaterdag 15 september 2007 12:00 schreef cyberpope het volgende:
Maar ik wil niet al die figuranten horen, maar de hoofdrolspelers.
Laat ze lekker in die waan, hebben ze de volgende keer 10 zetels.quote:Op zaterdag 15 september 2007 12:01 schreef Zwaardvisch het volgende:
Hou toch verdomme eens op met dat 'groeien' en 'tijd geven'. Hij heeft zijn kans gehad. En gigantisch verprutst. De gemiddelde stagiar bij Unilever was er al lang uitgekickt.
Ben jij Lemmeb, even tussen de regels door?quote:Op zaterdag 15 september 2007 12:02 schreef Jo3pM3lo3n het volgende:
Ik heb echt een grafhekel aan die Rutte. Echt zo'n popiejopie homofiele autoverkoper. En maar blijven lachen, ook al issie nog maagd. Totaal geen karakter, helemaal niks.
quote:Op zaterdag 15 september 2007 12:02 schreef Jo3pM3lo3n het volgende:
Ik heb echt een grafhekel aan die Rutte. Echt zo'n popiejopie homofiele autoverkoper. En maar blijven lachen, ook al issie nog maagd. Totaal geen karakter, helemaal niks.
Lemmeb heeft het maar druk; als ik de verschillende bronnen moet geloven heeft hij al een stuk of tien actieve klonen.quote:Op zaterdag 15 september 2007 12:04 schreef Zwaardvisch het volgende:
[..]
Ben jij Lemmeb, even tussen de regels door?
Ik ben Jo3pM3lo3n. Aangenaam.quote:Op zaterdag 15 september 2007 12:04 schreef Zwaardvisch het volgende:
[..]
Ben jij Lemmeb, even tussen de regels door?
Floripas kwam toch gisteren met André van Duin?quote:Op zaterdag 15 september 2007 12:05 schreef Reya het volgende:
[..]
Lemmeb heeft het maar druk; als ik de verschillende bronnen moet geloven heeft hij al een stuk of tien actieve klonen.
Die zit te genieten thuis op de bankquote:Op zaterdag 15 september 2007 12:08 schreef venomsnake het volgende:
Wat zo'n Verdonk toch allemaal los maakt..![]()
Idioot eigenlijk dat dit soort belangrijke congressen nooit over politiek inhoudelijke onderwerpen gaat.quote:Op zaterdag 15 september 2007 12:08 schreef venomsnake het volgende:
Wat zo'n Verdonk toch allemaal los maakt..![]()
Of ze zit in de auto, laten we het hopen.quote:Op zaterdag 15 september 2007 12:09 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Die zit te genieten thuis op de bank
Zover ik begrepen heb is ze in veldhoven.. Gereed om als verlosser binnen gehaald te worden als ze daartoe de mogelijkheid ziet.quote:Op zaterdag 15 september 2007 12:09 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Volgens mij ook ja. Het draait weer allemaal om haar.quote:Op zaterdag 15 september 2007 12:09 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Ik denk het niet. Maar zou wel prachtige tv zijn natuurlijkquote:Op zaterdag 15 september 2007 12:09 schreef Thelonious het volgende:
[..]
Of ze zit in de auto, laten we het hopen.
Is Johan Derksen er?quote:Op zaterdag 15 september 2007 12:10 schreef Hexagon het volgende:
De snor!
Hij heeft natuurlijk wel gelijk.quote:Op zaterdag 15 september 2007 12:09 schreef Urquhart het volgende:
Daar heb je die snor van NOVA weer
Net zo oud als de VVD: 60 jaar.quote:Op zaterdag 15 september 2007 12:09 schreef Falco het volgende:
Wow, wat een snor!
Onze man uit Staphorst, de heer Thalen.quote:Op zaterdag 15 september 2007 12:11 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Wie is deze gozer?
De fractievoorzitter van de VVD in Staphorst.quote:Op zaterdag 15 september 2007 12:11 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Wie is deze gozer?
Van Talen, afdeling Staphorstquote:Op zaterdag 15 september 2007 12:11 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Wie is deze gozer?
She's like XTC.quote:Op zaterdag 15 september 2007 12:11 schreef Jo3pM3lo3n het volgende:
Die Verdonk is zo angstaanjagend gaaf. Ook al heeft ze misschien geen zak bereikt, als je haar ziet zitten bij Nova of Netwerk, dan weet je gewoon: zij roeleert.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |