Volgens mij wil men juist af van rechts populistisch geneuzel....quote:Op zaterdag 15 september 2007 12:12 schreef immortalsean het volgende:
ik hoop dat de toekomst van de vvd op de volgende manier eruitziet:
en ook joost eerdmans binnenhalen.
Ik was gisteren lichtelijk verbaasd toen ik vernam dat Staphorst ook VVD'ers woonden.quote:Op zaterdag 15 september 2007 12:12 schreef Reya het volgende:
De fractievoorzitter van de VVD in Staphorst.
Johan Derksen is er ook ?quote:Op zaterdag 15 september 2007 12:10 schreef Hexagon het volgende:
De snor!
Je bedoelt: na de derde keer wordt je depressief, en het wordt alleen maar erger?quote:
En dat op m'n verjaardag.quote:Op zaterdag 15 september 2007 12:14 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Ik was gisteren lichtelijk verbaast toen ik vernam dat Staphorst ook VVD'ers woonden.
Zal hij wel geen fan van Verdonk zijn, aangezien Kanu een Cruijff adept is.quote:
eigenlijk moet Goor maar de leiding overnemen, die is ook VVD'er, dan is er nog wat te lachenquote:
Hij nam het bij VI altijd wel op voor Verdonk, als Babs Verdonk weer neersabelde.quote:Op zaterdag 15 september 2007 12:16 schreef Longmen het volgende:
[..]
Zal hij wel geen fan van Verdonk zijn, aangezien Kanu een Cruijff adept is.![]()
Ja, Geer en Goor zijn ook VVD-ers.quote:Op zaterdag 15 september 2007 12:17 schreef borisz het volgende:
[..]
eigenlijk moet Goor maar de leiding overnemen, die is ook VVD'er, dan is er nog wat te lachen![]()
Dan worden ze de grootste partijquote:Op zaterdag 15 september 2007 12:18 schreef Thelonious het volgende:
[..]
Ja, Geer en Goor zijn ook VVD-ers.
Daarmee gaan ze kiezers trekken.
Ja, ik zal voortaan eerder wakker worden.quote:Op zaterdag 15 september 2007 12:16 schreef Zwaardvisch het volgende:
En dat op m'n verjaardag.
Zelfs Maikuul zal VVD stemmen.quote:Op zaterdag 15 september 2007 12:19 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Dan worden ze de grootste partij
Laat de boel maar scheuren hoor.quote:
"Ik zie heel veel blije en vooruitstrevende mensen in deze partij, dus laten we er een gezellige boel van maken en daarom Mark Rutte steunen." Nee, ik mis dat niet zo.quote:Op zaterdag 15 september 2007 12:22 schreef Thelonious het volgende:
Ik mis Erica Terpstra.
Grouphug.quote:Op zaterdag 15 september 2007 12:24 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
"Ik zie heel veel blije en vooruitstrevende mensen in deze partij, dus laten we er een gezellige boel van maken en daarom Mark Rutte steunen." Nee, ik mis dat niet zo.
Iemand dat verhaal van livestro al gelezen?quote:Op zaterdag 15 september 2007 12:23 schreef cyberpope het volgende:
Laat de boel maar scheuren hoor.
Dan krijgen we een conservatieve stroming met Verdonk, Wilders en mensen als Leivenstro en Teeven.
Een lulverhaal.quote:Op zaterdag 15 september 2007 12:25 schreef gronk het volgende:
[..]
Iemand dat verhaal van livestro al gelezen?
Die vrouwen niet.quote:Op zaterdag 15 september 2007 12:25 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ik ben maar even vrouwenvoetbal gaan kijken. Dat is ook leuk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |