Floripas kwam toch gisteren met André van Duin?quote:Op zaterdag 15 september 2007 12:05 schreef Reya het volgende:
[..]
Lemmeb heeft het maar druk; als ik de verschillende bronnen moet geloven heeft hij al een stuk of tien actieve klonen.
Die zit te genieten thuis op de bankquote:Op zaterdag 15 september 2007 12:08 schreef venomsnake het volgende:
Wat zo'n Verdonk toch allemaal los maakt..![]()
Idioot eigenlijk dat dit soort belangrijke congressen nooit over politiek inhoudelijke onderwerpen gaat.quote:Op zaterdag 15 september 2007 12:08 schreef venomsnake het volgende:
Wat zo'n Verdonk toch allemaal los maakt..![]()
Of ze zit in de auto, laten we het hopen.quote:Op zaterdag 15 september 2007 12:09 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Die zit te genieten thuis op de bank
Zover ik begrepen heb is ze in veldhoven.. Gereed om als verlosser binnen gehaald te worden als ze daartoe de mogelijkheid ziet.quote:Op zaterdag 15 september 2007 12:09 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Volgens mij ook ja. Het draait weer allemaal om haar.quote:Op zaterdag 15 september 2007 12:09 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Ik denk het niet. Maar zou wel prachtige tv zijn natuurlijkquote:Op zaterdag 15 september 2007 12:09 schreef Thelonious het volgende:
[..]
Of ze zit in de auto, laten we het hopen.
Is Johan Derksen er?quote:Op zaterdag 15 september 2007 12:10 schreef Hexagon het volgende:
De snor!
Hij heeft natuurlijk wel gelijk.quote:Op zaterdag 15 september 2007 12:09 schreef Urquhart het volgende:
Daar heb je die snor van NOVA weer
Net zo oud als de VVD: 60 jaar.quote:Op zaterdag 15 september 2007 12:09 schreef Falco het volgende:
Wow, wat een snor!
Onze man uit Staphorst, de heer Thalen.quote:Op zaterdag 15 september 2007 12:11 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Wie is deze gozer?
De fractievoorzitter van de VVD in Staphorst.quote:Op zaterdag 15 september 2007 12:11 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Wie is deze gozer?
Van Talen, afdeling Staphorstquote:Op zaterdag 15 september 2007 12:11 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Wie is deze gozer?
She's like XTC.quote:Op zaterdag 15 september 2007 12:11 schreef Jo3pM3lo3n het volgende:
Die Verdonk is zo angstaanjagend gaaf. Ook al heeft ze misschien geen zak bereikt, als je haar ziet zitten bij Nova of Netwerk, dan weet je gewoon: zij roeleert.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |