Volgens mij wil men juist af van rechts populistisch geneuzel....quote:Op zaterdag 15 september 2007 12:12 schreef immortalsean het volgende:
ik hoop dat de toekomst van de vvd op de volgende manier eruitziet:
en ook joost eerdmans binnenhalen.
Ik was gisteren lichtelijk verbaasd toen ik vernam dat Staphorst ook VVD'ers woonden.quote:Op zaterdag 15 september 2007 12:12 schreef Reya het volgende:
De fractievoorzitter van de VVD in Staphorst.
Johan Derksen is er ook ?quote:Op zaterdag 15 september 2007 12:10 schreef Hexagon het volgende:
De snor!
Je bedoelt: na de derde keer wordt je depressief, en het wordt alleen maar erger?quote:
En dat op m'n verjaardag.quote:Op zaterdag 15 september 2007 12:14 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Ik was gisteren lichtelijk verbaast toen ik vernam dat Staphorst ook VVD'ers woonden.
Zal hij wel geen fan van Verdonk zijn, aangezien Kanu een Cruijff adept is.quote:
eigenlijk moet Goor maar de leiding overnemen, die is ook VVD'er, dan is er nog wat te lachenquote:
Hij nam het bij VI altijd wel op voor Verdonk, als Babs Verdonk weer neersabelde.quote:Op zaterdag 15 september 2007 12:16 schreef Longmen het volgende:
[..]
Zal hij wel geen fan van Verdonk zijn, aangezien Kanu een Cruijff adept is.![]()
Ja, Geer en Goor zijn ook VVD-ers.quote:Op zaterdag 15 september 2007 12:17 schreef borisz het volgende:
[..]
eigenlijk moet Goor maar de leiding overnemen, die is ook VVD'er, dan is er nog wat te lachen![]()
Dan worden ze de grootste partijquote:Op zaterdag 15 september 2007 12:18 schreef Thelonious het volgende:
[..]
Ja, Geer en Goor zijn ook VVD-ers.
Daarmee gaan ze kiezers trekken.
Ja, ik zal voortaan eerder wakker worden.quote:Op zaterdag 15 september 2007 12:16 schreef Zwaardvisch het volgende:
En dat op m'n verjaardag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |