Tnx!quote:
Ik denk dat Mark zijn kop ook gaat rollen hoorquote:Op zaterdag 15 september 2007 11:44 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Nou ja, hij blijft de minst benijdenswaardige fractievoorzitter van dit moment.
Nah maar dan nog, als al die kaderfiguren even hun gal komen spuienquote:Op zaterdag 15 september 2007 11:43 schreef SCH het volgende:
[..]
Hij heeft niet zoveel reden om ongerust te zijn lijkt me.
Niet alleen op dit moment. Al bijna een jaarquote:Op zaterdag 15 september 2007 11:44 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Nou ja, hij blijft de minst benijdenswaardige fractievoorzitter van dit moment.
Niet.. Geen enkele nieuwe fractieleider wil Rita in zijn club en Rita wil geen niet in een club waarbij ze geen Partij-leider is... Dus dat gaat echt niet lukken.quote:Op zaterdag 15 september 2007 11:43 schreef I.R.Baboon het volgende:
Nou, Henk Kamp is genoemd.
Vraag me wel af hoe hij zou omgaan met de vast doorruziende Rutte en Verdonk.
Die laten ze wel zitten denk ik. Ik hoop het ook, want die Rutte zal ze een flinke nederlaag bij de verkiezingen gaan bezorgen.quote:Op zaterdag 15 september 2007 11:44 schreef Ole het volgende:
[..]
Ik denk dat Mark zijn kop ook gaat rollen hoor
Zaten er nu bloedvlekken op?quote:Op zaterdag 15 september 2007 11:42 schreef Toad het volgende:
Mooi wit jasje.
620.555 gezichtenquote:Op zaterdag 15 september 2007 11:43 schreef SCH het volgende:
Dat gezeik over die voorkeursstemmen, de hele tijd.
Die mensen hebben ook gewoon op de VVD gestemd.
De VVD is er dan ook voor de kiezers, het is geen rotaryclub.quote:Op zaterdag 15 september 2007 11:43 schreef Borkydude het volgende:
Laat die knaapjes eens ophouden over die voorkeursstemmen
Ik betwijfel het.quote:Op zaterdag 15 september 2007 11:44 schreef Ole het volgende:
[..]
Ik denk dat Mark zijn kop ook gaat rollen hoor
Maar niet op de VVD van Mark Rutte.quote:Op zaterdag 15 september 2007 11:43 schreef SCH het volgende:
Dat gezeik over die voorkeursstemmen, de hele tijd.
Die mensen hebben ook gewoon op de VVD gestemd.
Dan denk ik dat Rutte de eer aan zichzelf houdtquote:Op zaterdag 15 september 2007 11:46 schreef SCH het volgende:
SCH:
ik denk dat het bestuur weg moet en rutte blijft en dat er een soort halfslachtige lijmpoging komt, 1 of ander commissietje ofzo
Pech, dat was de enige VVD beschikbaar om op te stemmen op dat moment. Ondanks alle "Stem VVD maar stem Twee"-campagnes.quote:Op zaterdag 15 september 2007 11:46 schreef Zwaardvisch het volgende:
[..]
Maar niet op de VVD van Mark Rutte.
quote:Op zaterdag 15 september 2007 11:46 schreef Zwaardvisch het volgende:
[..]
Maar niet op de VVD van Mark Rutte.
Dat laffe clubje.quote:Op zaterdag 15 september 2007 11:46 schreef Thelonious het volgende:
Hij noemt wel een aantal mensen die ik nog niet heb zien zitten. Linschoten, Hoogevorst.
Neh, daar is hij te trots voor. Hij wil slagen bij de VVD.quote:Op zaterdag 15 september 2007 11:47 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Dan denk ik dat Rutte de eer aan zichzelf houdt
Henk Kamp en Uri Rosenthalquote:Op zaterdag 15 september 2007 11:47 schreef Ole het volgende:
Wie zit er links naast Rutte?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |