Je taalgevoel heeft er flink onder de lijden.quote:Op zaterdag 15 september 2007 11:09 schreef I.R.Baboon het volgende:
Pff, dat kan ik s'ochtends nog niet aan hoor.
Het gaat wel alfabetisch. Eerst Beverwijk, nu Brunssum.quote:Op zaterdag 15 september 2007 11:32 schreef I.R.Baboon het volgende:
Wat een prachtig instituut is zo'n congres toch... de VVD-fracite van Brunssum.
U bent de zwakste schakelquote:Op zaterdag 15 september 2007 11:34 schreef Hexagon het volgende:
U heeft gefaald !
Inderdaad, kan niemand die gast ff terug de mijnen insturen, zodat ie daar lekker van zijn vrijheid kan genieten?quote:Op zaterdag 15 september 2007 11:34 schreef Dodecahedron het volgende:
"Een gedragscode is een aantasting van mijn vrijheid" ...Het motto van de "fuck you"-mentaliteit in de vvd.
Iddquote:Op zaterdag 15 september 2007 11:37 schreef I.R.Baboon het volgende:
Misschien moeten ze Aptroot maar verkiezen.
Dat willen de meesten ook niet. En zij die dat wel willen zullen wel denken dat ze anders heel veel zetels kwijtraken.quote:Op zaterdag 15 september 2007 11:37 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
Als ik Rutte was, of een niet-Rita gezinde überhaupt, zou ik helemaal niet met die broodmongel verder willen? Wat nou lijmpoging!?
quote:Op zaterdag 15 september 2007 11:33 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
Deze vent kan zo lid worden van FOK! Past prima!
Die Lindeman helemaalquote:Op zaterdag 15 september 2007 11:33 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
Deze vent kan zo lid worden van FOK! Past prima!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |