Tnx..quote:
Tuurlijk, maar feit blijft dat verdonk een grootte groep achter zich heeft. En dus ook echt wel wat meer 'respect?' verdient. Ze is niet gekozen om haar sport en onderwijs capaciteiten. Tuurlijk dat ze geen fractievoorzitter wordt, maar haar niet het recht geven om kritiek op de VVD te hebben?quote:Op zaterdag 15 september 2007 11:43 schreef SCH het volgende:
Dat gezeik over die voorkeursstemmen, de hele tijd.
Die mensen hebben ook gewoon op de VVD gestemd.
Dat zou wel de meest trieste oplossing zijn, want ze hebben al ervaring met zo'n succesvolle commissie.quote:Op zaterdag 15 september 2007 11:46 schreef SCH het volgende:
SCH:
ik denk dat het bestuur weg moet en rutte blijft en dat er een soort halfslachtige lijmpoging komt, 1 of ander commissietje ofzo
Hoezo? Daar hoef je niet op te wachten. Die mensen hebben opde VVD gestemd. Je stemt in Nederland niet alleen op een persoon.quote:Op zaterdag 15 september 2007 11:48 schreef Urquhart het volgende:
[..]
We zullen zien bij de volgende verkiezingen
Sowieso, toekomstige verkiezingen hebben natuurlijk geen hol te maken met de nabeschouwing van de afgelopen verkiezingen.quote:Op zaterdag 15 september 2007 11:49 schreef SCH het volgende:
[..]
Hoezo? Daar hoef je niet op te wachten. Die mensen hebben opde VVD gestemd. Je stemt in Nederland niet alleen op een persoon.
Tja, iedere oplossing is triest denk ik.quote:Op zaterdag 15 september 2007 11:49 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Dat zou wel de meest trieste oplossing zijn, want ze hebben al ervaring met zo'n succesvolle commissie.
(waarmee ik niet wil zeggen dat het onmogelijk is als uitkomst)
Verdonk blijft gewoon een stoorzender binnen die fractie met een eigen agenda.quote:Op zaterdag 15 september 2007 11:49 schreef the_disheaver het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar feit blijft dat verdonk een grootte groep achter zich heeft. En dus ook echt wel wat meer 'respect?' verdient. Ze is niet gekozen om haar sport en onderwijs capaciteiten. Tuurlijk dat ze geen fractievoorzitter wordt, maar haar niet het recht geven om kritiek op de VVD te hebben?
Wel het zoet, en niet het zuur?
Omdat ik denk dat dat meer dan de helft van die mensen die op Verdonk hebben gestemd niet echt op de VVD hebben gestemd, maar op de persoon Verdonk. Dat ze toevallig op de VVD-lijst stond is niet relevant.quote:Op zaterdag 15 september 2007 11:49 schreef SCH het volgende:
[..]
Hoezo? Daar hoef je niet op te wachten. Die mensen hebben opde VVD gestemd. Je stemt in Nederland niet alleen op een persoon.
Bolkestein heeft gelijk: ze heeft haar verlies nooit kunnen aanvaarden en denkt nog steeds dat ze de nummer 1 is.quote:Op zaterdag 15 september 2007 11:49 schreef the_disheaver het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar feit blijft dat verdonk een grootte groep achter zich heeft. En dus ook echt wel wat meer 'respect?' verdient. Ze is niet gekozen om haar sport en onderwijs capaciteiten. Tuurlijk dat ze geen fractievoorzitter wordt, maar haar niet het recht geven om kritiek op de VVD te hebben?
Wel het zoet, en niet het zuur?
quote:
En als de partij ooit weer een zekere mate van stabiliteit wil opbouwen, moeten ze naar mijn mening dat risico maar nemen.quote:Op zaterdag 15 september 2007 11:51 schreef Urquhart het volgende:
Vandaar dat ik een behoorlijk verlies voor de VVD voorzie bij de volgende verkiezingen.
Welnee, denk je eens in dat ze een paar uur doorruzieen, er chaos uit dreigt te breken, en dan opeens komt Hans Wiegel van achterin de zaal naar voren lopen. De massa wijkt voor hem als eens de rode zee, Hans grijpt de hoofdmicrofoon, roept "Ik doe het". Rutte valt Verdonk (die net binnen kwam lopen) in de armen, er stijgt een euforisch applaus op uit de zaal en iedereen gaat gezellig een sigaar roken.quote:Op zaterdag 15 september 2007 11:50 schreef SCH het volgende:
[..]
Tja, iedere oplossing is triest denk ik.![]()
Dat moeten ze zelf bepalen. Ik denk dat het nog wel wat kan worden als ze samen met D66 verder gaan als een sociaal-liberale partij.quote:Op zaterdag 15 september 2007 11:53 schreef Litpho het volgende:
[..]
En als de partij ooit weer een zekere mate van stabiliteit wil opbouwen, moeten ze naar mijn mening dat risico maar nemen.
Omdat hij het als fractievoorzitter gigantisch verprutst heeft ja, met dat cijferslot op z'n deur en dat overdreven monisme.quote:Op zaterdag 15 september 2007 11:50 schreef Hexagon het volgende:
Ik snap trouwens dat Nijpels nooit als sterke man wordt gezien. Hij bracht de VVD in1982 naar meer zetels dan Wiegel ooit deed. In 1986 verloor ie wel maar kon ie wel verder regeren.
Je weet dat de nummer 2 niet meer dan de helft van de totale stemmen heeft gekregen? Hebben mensen ook nog gestemd op onder andere de VVD van Henk Kamp en de VVD van Gerrit Zalm, of is dat verschil alleen maar belangrijk omdat de nummer twee een eigen campagne heeft gevoerd?quote:Op zaterdag 15 september 2007 11:52 schreef Zwaardvisch het volgende:
[..]
Man, geloof je het zelf. Als de nummer 2 meer stemmen trekt dan de nummer 1 betekent dat dat de kiezers de VVD onder Rutte niet zien zitten.
Dat was het al, en kon je voor de lijsttrekkerverkiezing al voorspellen. Fout was het 'ik op 1, jij op 2' verhaal. De verschillen zijn er veel te groot voor. Fout is ook het ontbreken van een leider die over het gehele flank van de VVD zit. Rechts ziet niks in rutte, links niets in verdonk. Dat gaat niet, je kon er op wachten.quote:Op zaterdag 15 september 2007 11:51 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Verdonk blijft gewoon een stoorzender binnen die fractie met een eigen agenda.
Oke dat wist ik nietquote:Op zaterdag 15 september 2007 11:54 schreef Zwaardvisch het volgende:
[..]
Omdat hij het als fractievoorzitter gigantisch verprutst heeft ja, met dat cijferslot op z'n deur en dat overdreven monisme.
Word gezellig. 40.000 leden, 1 zetel en lekker keuvelen over Thorbecke en John Locke.quote:Op zaterdag 15 september 2007 11:53 schreef Litpho het volgende:
[..]
En als de partij ooit weer een zekere mate van stabiliteit wil opbouwen, moeten ze naar mijn mening dat risico maar nemen.
Eindelijk een verstandig woord via die microfoon.quote:Op zaterdag 15 september 2007 11:55 schreef Toad het volgende:
Netjes dat De Vries bij een interruptiemicrofoon wacht...
Ik maak me ook geen illusies over in hoeverre ze mijn mening aan gaan trekken, maak je geen zorgenquote:Op zaterdag 15 september 2007 11:54 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Dat moeten ze zelf bepalen. Ik denk dat het nog wel wat kan worden als ze samen met D66 verder gaan als een sociaal-liberale partij.
Massaal stemmen op de nummer 2 is anders dan stemmen op je favo backbencher of minister die toch geen kans maakt op het leiderschap. Als ik bij de PvdA op Mei Li Vos stem, is dat ook niet omdat ik haar als leider wil hebben.quote:Op zaterdag 15 september 2007 11:55 schreef Litpho het volgende:
[..]
Je weet dat de nummer 2 niet meer dan de helft van de totale stemmen heeft gekregen? Hebben mensen ook nog gestemd op onder andere de VVD van Henk Kamp en de VVD van Gerrit Zalm, of is dat verschil alleen maar belangrijk omdat de nummer twee een eigen campagne heeft gevoerd?
Prima toch? Beter dan continu op minimaal twee benen hinken voor een hypothetische zetelwinst (en dat zwalken wordt overduidelijk óók al door de kiezer afgestraft). Beter een basis om op door te bouwen dan een gebrek aan keuzes, een gebrek aan koers en een gebrek aan gezicht waarmee je niet te onderscheiden bent van alle andere centrumrechtse partijen.quote:Op zaterdag 15 september 2007 11:56 schreef Zwaardvisch het volgende:
[..]
Wordt gezellig. 40.000 leden, 1 zetel en lekker keuvelen over Thorbecke en John Locke.
Die Wilders lacht in z'n vuisje. Nu krijgt hij van de VVD vrij spel op het gebied van immigratie/integratiequote:Op zaterdag 15 september 2007 11:56 schreef pberends het volgende:
Xenofobie. Wat een teringschijnheil. Hij moet lekker in een bejaardentehuis gaan zitten in fucking Kanaleneiland. Wat een sukkel. Vandaar dat de VVD veel stemmen verliest.
Die kerel snapt er inderdaad geen reet van. Op naar de 5 zetelsquote:Op zaterdag 15 september 2007 11:56 schreef pberends het volgende:
Xenofobie. Wat een teringschijnheil. Hij moet lekker in een bejaardentehuis gaan zitten in fucking Kanaleneiland. Wat een sukkel. Vandaar dat de VVD veel stemmen verliest.
Dat je niet teveel kansloze immigranten die overmatig crimineel worden, veel sociale zekerheid opslurpen, enzovoorts in je land wil, heeft GEEN REET met xenofobie of vreemdelingenhaat te maken. Het is gewoon puur pragmatisme. Dit is gewoon pure laster van iedereen die een streng immigratiebeleid wil. Ze hebben bij de VVD geen reet geleerd van de periode Fortuyn.quote:Op zaterdag 15 september 2007 11:59 schreef latin_LiZzY het volgende:
[..]
Die kerel snapt er inderdaad geen reet van. Op naar de 5 zetels
Die figuranten zijn ook hilarisch hoor.quote:Op zaterdag 15 september 2007 12:00 schreef cyberpope het volgende:
Maar ik wil niet al die figuranten horen, maar de hoofdrolspelers.
quote:Op zaterdag 15 september 2007 12:00 schreef cyberpope het volgende:
Maar ik wil niet al die figuranten horen, maar de hoofdrolspelers.
Laat ze lekker in die waan, hebben ze de volgende keer 10 zetels.quote:Op zaterdag 15 september 2007 12:01 schreef Zwaardvisch het volgende:
Hou toch verdomme eens op met dat 'groeien' en 'tijd geven'. Hij heeft zijn kans gehad. En gigantisch verprutst. De gemiddelde stagiar bij Unilever was er al lang uitgekickt.
Ben jij Lemmeb, even tussen de regels door?quote:Op zaterdag 15 september 2007 12:02 schreef Jo3pM3lo3n het volgende:
Ik heb echt een grafhekel aan die Rutte. Echt zo'n popiejopie homofiele autoverkoper. En maar blijven lachen, ook al issie nog maagd. Totaal geen karakter, helemaal niks.
quote:Op zaterdag 15 september 2007 12:02 schreef Jo3pM3lo3n het volgende:
Ik heb echt een grafhekel aan die Rutte. Echt zo'n popiejopie homofiele autoverkoper. En maar blijven lachen, ook al issie nog maagd. Totaal geen karakter, helemaal niks.
Lemmeb heeft het maar druk; als ik de verschillende bronnen moet geloven heeft hij al een stuk of tien actieve klonen.quote:Op zaterdag 15 september 2007 12:04 schreef Zwaardvisch het volgende:
[..]
Ben jij Lemmeb, even tussen de regels door?
Ik ben Jo3pM3lo3n. Aangenaam.quote:Op zaterdag 15 september 2007 12:04 schreef Zwaardvisch het volgende:
[..]
Ben jij Lemmeb, even tussen de regels door?
Floripas kwam toch gisteren met André van Duin?quote:Op zaterdag 15 september 2007 12:05 schreef Reya het volgende:
[..]
Lemmeb heeft het maar druk; als ik de verschillende bronnen moet geloven heeft hij al een stuk of tien actieve klonen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |