quote:
Staat erbij, zal de vernieuwde OP vanavond uploaden.quote:Op vrijdag 14 september 2007 09:46 schreef Tha_Bartman het volgende:
voor in de OP de lyrics in revival X komen uit de film Malcolm X
tevens : TVP
nou nou nou wát een ergernis weerquote:Op vrijdag 14 september 2007 10:49 schreef MrDice het volgende:
[..]
Doe op z'n minst je best om je tvp een klein beetje verkapt te posten
![]()
Nog een weekje en dan A-Lusion, Isaac en D-Block & S-Te-Fan bij mij in de achtertuin![]()
Valt wel mee hoor. Ik zal er niet van wakker liggenquote:Op vrijdag 14 september 2007 11:04 schreef house_is_a_feeling het volgende:
nou nou nou wát een ergernis weer![]()
Ze passen perfect bij dj's als Deepack en Headhunterz. Wat een feest achter die draaitafelsquote:D&S maken er altijd een mooi feestje van, door hun ben ik begonnen met hardstyleergens vorig jaar.
Gelukkig maarquote:Op vrijdag 14 september 2007 11:09 schreef MrDice het volgende:
[..]
Valt wel mee hoor. Ik zal er niet van wakker liggen![]()
[..]
Net als Josh & Wesz! Zucht, kan nou al niet meer wachten tot vanavond/nachtquote:Ze passen perfect bij dj's als Deepack en Headhunterz. Wat een feest achter die draaitafels![]()
ik ben erbijquote:Op vrijdag 14 september 2007 11:44 schreef Sethje het volgende:
Die lineup van E-Fect 22december is ook wel koninklijk
Feestjes als Qlimax ben je nooit alleen!quote:Op vrijdag 14 september 2007 12:16 schreef Pelgrim het volgende:
Wss geen Qlimax dit jaar, of ik zou alleen moeten gaan
Inderdaadquote:Op vrijdag 14 september 2007 12:19 schreef MrDice het volgende:
[..]
Feestjes als Qlimax ben je nooit alleen!![]()
*stamp stamp stamp stamp*
Als ik persee naar een feest wil en heb ook gewoon vervoer, dan ga ik echt wel. Ik maak altijd wel contactquote:Op vrijdag 14 september 2007 12:16 schreef Pelgrim het volgende:
Wss geen Qlimax dit jaar, of ik zou alleen moeten gaan
HH, Prophet, DB & STF en Deepack... rest: als het maar stampt, beukt, springt en ragt!quote:Op vrijdag 14 september 2007 12:30 schreef LeonH het volgende:
Vanavond D-Block & S-te-fan in de Bozzini!! Heb er zin an!
Wie gokken of hopen dat jullie op Qlimax gaan terug zien?
Ik gok:
Jowan, Coone, Headhunterz, Brennan Heart, Pavo, Technoboy, The Viper en ik denk dat DB & STF ook wel hebben laten zien dat ze mainstage waardig zijn!
Zo verkapt genoeg?![]()
Waarom niet?quote:Op vrijdag 14 september 2007 12:43 schreef Sethje het volgende:
Wat ik wel hoop; HH,Prophet,D&S,Josh & Wesz, NC, maja die komen toch niet
omdat Q-dance teveel vriendjespolitiek en "selecteren op naam" is dan jongens als J&W en NC een kans te geven op een groot podiumquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |