Krijg ik hier nog een kopie/bevestiging van?quote:Op donderdag 13 september 2007 12:53 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Ga je weer he, ik heb mijn OP al gequote en nog houd je vast aan die onzin..
Maar ik heb de uitgebreide mails met alle bewijsvoering al gemaild hoor.
Je word vanzelf op je vingers getikt.
je mag wikipedia niet gebruiken als bron ( iig niet bij ons)quote:Op woensdag 19 september 2007 21:02 schreef Triggershot het volgende:
nl.wikipedia.org/wiki/Relativiteitstheorie
Geen huiswerktopics. slotje.
Het is niet zo dat wiki niet naar erkende bronnen verwijst usual.quote:Op woensdag 19 september 2007 22:00 schreef MouzurX het volgende:
[..]
je mag wikipedia niet gebruiken als bron ( iig niet bij ons)
Ik ga er even naar kijken.quote:Op vrijdag 21 september 2007 21:10 schreef katerwater het volgende:
Intelligente evolutie bij andere dieren?
Wat kuiswerk nodig: het is een louter wetenschappelijke vraag, maar de discussie is veranderd in een geloofskwestie...
Je weet denk ik wel hoe er gereageerd wordt op ban-aanvragen?quote:Op zaterdag 22 september 2007 11:02 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
Deze uitspraken zijn illegaal en mijns inziens ook geheel immoreel en stupide. Het lijkt me niet meer dan logisch als beide personen gebanned worden.
Ik bedoel dus niet editen. Ik heb de reacties voor de zekerheid vastgelegd.
Nee.quote:Op zaterdag 22 september 2007 13:28 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Je weet denk ik wel hoe er gereageerd wordt op ban-aanvragen?
Bedankt, maar enkel de melding is genoeg, banaanvragen worden nog altijd niet getoleerd en de benodigde stappen zullen dan ook ondernemen worden.quote:Op zaterdag 22 september 2007 11:02 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
Deze uitspraken zijn illegaal en mijns inziens ook geheel immoreel en stupide. Het lijkt me niet meer dan logisch als beide personen gebanned worden.
Ik bedoel dus niet editen. Ik heb de reacties voor de zekerheid vastgelegd.
Het is geen bagger, ik laat duidelijk zien wat ik vind en dat dreigementen geen zin hebben. Ik was tevens een inhoudelijke reactie aan het formuleren, dus die zal ik nu erbij plaatsen.quote:Triggershot schreef het volgende:
bagger hoeft niet
I'm shaking, I'm shaking!quote:Op zaterdag 22 september 2007 19:37 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Bedankt, maar enkel de melding is genoeg, banaanvragen worden nog altijd niet getoleerd en de benodigde stappen zullen dan ook ondernemen worden.
En daarvoor ben je bedankt, maar regels blijven regels en is dus ook van toepassing op jou.quote:Op zaterdag 22 september 2007 19:42 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
[..]
Het is geen bagger, ik laat duidelijk zien wat ik vind en dat dreigementen geen zin hebben. Ik was tevens een inhoudelijke reactie aan het formuleren, dus die zal ik nu erbij plaatsen.
Ja, is goed hoor, we helpen ze door het te verwijderen, zoals eerder gezegd, een melding is gemaakt ook achter de schermen en verder of jij het nu genoeg vind of niet laat mij verder koud gezien je niet de beslissende bent in deze.quote:I'm shaking, I'm shaking!
Overigens, melding is niet genoeg. Het gaat hier om een morele kwestie en jullie staan blijkbaar toe dat mensen rascistische opmerkingen plaatsen. Nee, sterker nog: jullie helpen ze door hun reactie te verwijderen. Ik zie het als mijn plicht daar op in te gaan en wat jij vindt dat genoeg is of wat getolereerd wordt, laat mij geheel koud.
Het suggereren te bestraffen met een ban equals een banaanvraag, zie je wel in hoop ik.quote:Op zaterdag 22 september 2007 19:45 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
Ik zie overigens nergens een aanvraag tot bannen. Ik constateer iets, geef mijn mening en idee over hoe het verder zou moeten en vraag een reactie.
Ik geloof niet dat ik ergens vraag om een uitzondering van regels, ik zeg enkel dat de regels van FOK! voor mij ondergeschikt zijn aan hier duidelijkheid over verkrijgen.quote:Op zaterdag 22 september 2007 19:46 schreef Triggershot het volgende:
[..]
En daarvoor ben je bedankt, maar regels blijven regels en is dus ook van toepassing op jou.
[..]
Ja, is goed hoor, we helpen ze door het te verwijderen, zoals eerder gezegd, een melding is gemaakt ook achter de schermen en verder of jij het nu genoeg vind of niet laat mij verder koud gezien je niet de beslissende bent in deze.
Ik denk dat je een cursus logica of wiskunde nodig hebt, want ik zie de gelijkwaardigheid niet in. Door te simplificeren wat ik zeg, neem je me niet serieus.quote:Op zaterdag 22 september 2007 19:47 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Het suggereren te bestraffen met een ban equals een banaanvraag, zie je wel in hoop ik.
Is het verboden om een racistische opmerking op internet te maken? Men, dan ben ik denk ik een topcrimineel met al die foute grappen die hier de revu al zijn gepaseerdquote:Op zaterdag 22 september 2007 15:24 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
[..]
Nee.. Je weet ook dat dergelijke opmerkingen bij wet verboden zijn?
Ja, dat is inderdaad verboden. Verder begrijp ik niet waarom je me hier komt vertellen of ik al dan niet bans moet aanvragen. Daag, Haushofer.quote:Op zaterdag 22 september 2007 20:25 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Is het verboden om een racistische opmerking op internet te maken? Men, dan ben ik denk ik een topcrimineel met al die foute grappen die hier de revu al zijn gepaseerd
Maak je niet druk en wees voortaan ff wat voorzichtiger met je ban-aanvragen![]()
Ok, dat wist ik niet.quote:Op zaterdag 22 september 2007 21:13 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
[..]
Ja, dat is inderdaad verboden. Verder begrijp ik niet waarom je me hier komt vertellen of ik al dan niet bans moet aanvragen. Daag, Haushofer.
Op deze manier gok ikquote:Op zaterdag 22 september 2007 13:28 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Je weet denk ik wel hoe er gereageerd wordt op ban-aanvragen?
Niet zeuren, is gewoon een testje voor een bug waarmee we bezig zijn.quote:Op donderdag 27 september 2007 18:20 schreef VonHinten het volgende:
Woohow een vierde subforum! Maatschappij! Ze zijn echt zo handig die subfora!
Kon de OT factor niet echt terug vinden in je reactie.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 08:39 schreef HAL9000S het volgende:
Triggershot, waarom werd mijn volledige ontopicreactie op de opmerking van Viking;
"Pantheisme is sexed up atheisme"
nou weg-gedit?
Okéquote:Op maandag 22 oktober 2007 12:15 schreef koningdavid het volgende:
Oh ja Triggershot, het Jezus-topic is inderdaad toch ongeveer uitgelopen op het onvermijdelijke 'historiciteitdebat'.
Laat maar gaan zo... [ afbeelding ]
Ook niet zo fuckin baggeren, Pope, Sjonnie zeg.quote:Op vrijdag 2 november 2007 18:22 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
Doe niet zo fucking kleinzerig, Triggershot. Jezus zeg..
quote:Op vrijdag 2 november 2007 21:54 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ook niet zo fuckin baggeren, Pope, Sjonnie zeg.
Je begrijpt dat ik het topic clean moet houden.quote:Op vrijdag 2 november 2007 21:55 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
[..]
. Ik vond het gewoon achterlijk. Mag ik.
Mwah.quote:Op vrijdag 2 november 2007 21:56 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Je begrijpt dat ik het topic clean moet houden.
De tvp's worden zo wel steeds origineler hč?quote:
Het is wel plain en eerlijk vind ik.quote:Op donderdag 15 november 2007 22:51 schreef paddy het volgende:
[..]
De tvp's worden zo wel steeds origineler hč?
Aangepast, incl. andere foutje.quote:Op maandag 26 november 2007 17:30 schreef EchtGaaf het volgende:
Boek Eindeloos Bewustzijn: bent u overtuigd van BDE?
bent in tt. Dank.
Een nieuw topic openen kan natuurlijk altijd, maar is het ook mogelijk om de offtopic posts uit het Dawkins' topic te verplaatsen naar het nieuwe topic?quote:Op woensdag 5 december 2007 11:32 schreef Triggershot het volgende:
Waarom niet?
Heeft Jezus bestaan?
Helaas technisch gezien niet, tenzij jij het hebt over een quoteformaat?quote:Op woensdag 5 december 2007 12:11 schreef Monolith het volgende:
[..]
Een nieuw topic openen kan natuurlijk altijd, maar is het ook mogelijk om de offtopic posts uit het Dawkins' topic te verplaatsen naar het nieuwe topic?
Ik reageer nog wel op jouw post uit het Dawkins topic i.i.g., dus die wordt dan wel 'verplaatst'.quote:Op woensdag 5 december 2007 12:11 schreef Monolith het volgende:
[..]
Een nieuw topic openen kan natuurlijk altijd, maar is het ook mogelijk om de offtopic posts uit het Dawkins' topic te verplaatsen naar het nieuwe topic?
Nope, als je wilt mag je wel een topic openen.quote:Op woensdag 12 december 2007 23:16 schreef Da_Ripper het volgende:
is er een wfl-linkdump?
Dank je, je maakt het me echt makkelijker zo.quote:Op zondag 30 december 2007 00:45 schreef Viking84 het volgende:
Damn, waren we net lekker op dreef. Nee, het is goed zo, Triggershot
. De bruikbare antwoorden zijn gegeven
.
Een herkenningsteken en 'verboden voor' borden erbij?quote:Op zondag 30 december 2007 00:46 schreef Modus het volgende:
Maak anders gewoon een religie-subforum in WFL en laat al die moslims en christenen daar posten en ontzeg ze de toegang tot de rest van de WFL topics..
Ik modereer niet met groepen, ik modereer onder al mijn broeders, alle users dus.quote:Op zondag 30 december 2007 00:51 schreef Modus het volgende:
Zeg je hetzelfde even tegen je broeders?
Doe niet zo vijandig joh.quote:Op zondag 30 december 2007 00:51 schreef Modus het volgende:
Zeg je hetzelfde even tegen je broeders?
Maar wat wil je dat ik doe dan, ze stelselmatig de mond snoeren terwijl zij hun levensbeschouwing uiten en het topic ook geopend is in LB.quote:Op zondag 30 december 2007 00:58 schreef Modus het volgende:
Ik breng het wat lomp maar je snapt toch hoop ik wel dat discussies tussen deze groepen geen enkele zin hebben... zolang je beide volkomen tegengestelde referentiekaders hebt.
Zie mijn nuancering 1 post verder.quote:Op zondag 30 december 2007 00:59 schreef Viking84 het volgende:
Doe niet zo vijandig joh.
Vrede op aarde enzo..
Fixedquote:Op dinsdag 1 januari 2008 16:18 schreef SpecialK het volgende:
Ik weet niet precies waar het het moet vragen of een topic een centraal dingetje mag worden maar ik dacht ik probeer het hier.
deze dus:
Atheīsme. Deel I.
Kijk nog eens goed, er is er wel eentje over de Islam. We kijken even hoe het loopt, ik ben er nu een beetje te actief als user om er naar als mod naar te kijken omdat ik ook niet de dingen naar eigen hand zou willen modereren onbewust. Ik laat het aan Alicey over goed?quote:Op woensdag 2 januari 2008 12:01 schreef Viking84 het volgende:
Even klagen over het nieuwe centrale atheīsmetopic. Ik vind het maar een rommeltje en volgens mij gaat het zo dezelfde kant op als met veel andere centrale topics. Iedereen lult door elkaar heen en de rode draad gaat volledig verloren. Daarnaast vind ik het een beetje een overbodig topic. Er is toch ook geen centraal topic met vragen over de Bijbel en het christendom? Of over de Koran en de Islam?
Maak maar een topic afhankelijk van je grootste thema's en je OP zullen we het beoordelen goed?quote:Op woensdag 2 januari 2008 14:31 schreef Viking84 het volgende:
Mag ik een centraal christendom topic aanmaken?.
Wat heeft dat precies met moderatie te maken?quote:Op donderdag 3 januari 2008 21:58 schreef Burakius het volgende:
Trigger is te eerlijk en waarschuwd ook moslims..
Wat denkt ie wel... dat ie Hz. Ebu Bekir is ofzo tövbe tövbe.
check.quote:Op donderdag 10 januari 2008 14:19 schreef teamlead het volgende:
[Centraal] Vragen over de islam 4 is volgens mij niet helemaal goed genummerd
Komt in orde.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 14:27 schreef Haushofer het volgende:
Hey, in het topic Vond Jezus zichzelf... komen alweer wat infantiele reacties voorbij, en ik heb zo'n idee dat er nog meer komen. Kunnen jullie die niet simpelweg deleten ( ipv editten ) ? Zit me de laatste tijd best wel te ergeren aan mensen die 0,0 geīnteresseerd lijken te zijn in het onderwerp, en toch hun domheid komen spuien. Zo blijft het topic ook wat overzichtelijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |